Προς το περιεχόμενο

Ξαφνικο παγωμα Υπολογιστη


sifalio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 ώρες πριν, baggelhs evo είπε

cpu και m/b από όσο ξέρω έχουν 3 χρονιά εγγύηση . μεταχειρισμένα τα πείρες ? αυτό με τον ήχο στο φριζάρισμα μου το έκανε και έμενα..

Καινουργια τα πηρα, απλα ο Καιζερ που τα εδινε τοτε πιο φτηνα απ ολους δινει μονο 1 χρονο αντι για 3 που δινουν συνηθως ολοι. Μετα το χρονο σου λεει μιλα με κατασκευαστη να σε καλυψει. Η Asrock μου λεει πηγαινε το στο τοπικο σερβις να σιγουρευτεις ποιο απο τα 2 φταιει και αν ειναι m/b στειλτο μου. Για να γινει αυτο στη δικη μου περιπτωση εφοσον δεν με καλυπτει ο Καιζερ πρεπει να παω να πληρωσω γυρω στα 40-50ευρω (το μισο m/b δηλαδη) για να σιγουρεψω ποιο φταιει και μετα να παει για αλλαγη και ... οποτε ερθει.

Παντως εμενα το κανει και με 10αρια και 7αρια και με διαφορετικους σκληρους και με διαφορετικες καρτες γραφικων και ηχου. 

Προσπαθησα να δοκιμασω και με linux, πριν καν ξεκινησει κολλησε και μ αυτο, τρελο σκαλωμα ομως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, tlbfm είπε

Καινουργια τα πηρα, απλα ο Καιζερ που τα εδινε τοτε πιο φτηνα απ ολους δινει μονο 1 χρονο αντι για 3 που δινουν συνηθως ολοι. Μετα το χρονο σου λεει μιλα με κατασκευαστη να σε καλυψει. Η Asrock μου λεει πηγαινε το στο τοπικο σερβις να σιγουρευτεις ποιο απο τα 2 φταιει και αν ειναι m/b στειλτο μου. Για να γινει αυτο στη δικη μου περιπτωση εφοσον δεν με καλυπτει ο Καιζερ πρεπει να παω να πληρωσω γυρω στα 40-50ευρω (το μισο m/b δηλαδη) για να σιγουρεψω ποιο φταιει και μετα να παει για αλλαγη και ... οποτε ερθει.

Παντως εμενα το κανει και με 10αρια και 7αρια και με διαφορετικους σκληρους και με διαφορετικες καρτες γραφικων και ηχου. 

Προσπαθησα να δοκιμασω και με linux, πριν καν ξεκινησει κολλησε και μ αυτο, τρελο σκαλωμα ομως.

Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει ευρωπαϊκή νομοθεσία για Minimum 2 χρονιά εγγύηση. Για το θέμα της διαγνώσεις του προβλήματος σε πρόσφατη ερευνά μου  2 μεγάλες αλυσίδες το κάνουν με 15 η 20 ευρώ αν θέλεις τα καταστήματα στα στέλνω σε pm .  Μου έδωσαν γραπτός που υπάρχει πρόβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, baggelhs evo είπε

Για το θέμα της διαγνώσεις του προβλήματος σε πρόσφατη ερευνά μου  2 μεγάλες αλυσίδες το κάνουν με 15 η 20 ευρώ αν θέλεις τα καταστήματα στα στέλνω σε pm

Θα ειναι μεγαλη βοηθεια να μου τα στειλεις    👍

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/8/2020 στις 10:46 ΜΜ, Aris_ είπε

αν πας ενημέρωσε  

Το εχω ηδη στειλει απο την Τριτη, αλλα απο βδομαδα νομιζω θα υπαρξουν νεα γιατι πηζει τρελα ο τεχνικος και ειναι μονος του

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Τα καλα νεα πρωτα, εκει που το πηγα εχουν προσφορα δωρεαν τεχνικο ελεγχο οποτε μας βγηκε τσαμπα ο ελεγχος, ας ειναι καλα ο  Βαγγελης που εδωσε κατευθυνση.

Τα ασχημα νεα τωρα, ο ryzen βαρεσε μπιελα.

Δοκιμαστηκε αλλος επεξεργαστη και πεταγαν ολα.

Μοιραια τωρα, επικοινωνια με amd  και ο θεος να βαλει το χερι του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
36 λεπτά πριν, benign είπε

Σου εστειλε η AMD καινουργιο επεξεργαστη?Αυτα πρεπει να ενημερωνονται φιλε μου,να ξερει ο κοσμος.

Πες τα άνθρωπέ μου!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, benign είπε

Σου εστειλε η AMD καινουργιο επεξεργαστη?Αυτα πρεπει να ενημερωνονται φιλε μου,να ξερει ο κοσμος.

 

8 ώρες πριν, Τέρης Α. είπε

Πες τα άνθρωπέ μου!

Παιδες να ειστε υπομονετικοι, δεν γινονται ετσι ξεπετα αυτα, υπαρχει διαδικασια οταν μιλας με κατασκευαστες του εξωτερικου.

Πρωτα ενημερωνεις για το προβλημα σου, την επομενη σου λενε οτι ελαβαν το mail σου, μετα απο αλλες 1-2 μερες σου στελνουν αιτηση σε μορφη exel να συμπληρωσεις και αφου την στειλεις  μετα 1-2 μερες παλι σου απαντουν. Αν εγκρινουν το αιτημα σου για ελεγχο του εξαρτηματος τοτε σε παραπεμπουν στο Ευρωπαικο σερβις τους και περιμενεις να σου στειλουν ολα τα documents σε pdf για να τα εκτυπωσεις και να τα δωσεις στον κουριερ μαζι με το εξαρτημα οταν το στειλεις.

Και ολα αυτα μονο σε εργασιμες μερες, Σ/Κ κλειστο το μαγαζι της AMD

Οποτε εχουμε δρομο ακομα, συν οτι την κοπαναμε αμεσα για διακοπες.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

 Your return processor has successfully passed the inspection and your replacement product is now approved.
  Please expect a follow up email shortly confirming your replacement product shipment.
  Best Regards,
  AMD Global Customer Care

Ετσι εληξε η δικη μου περιπετεια, ολα καλα λοιπον.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/8/2020 στις 2:35 ΠΜ, tlbfm είπε

 Your return processor has successfully passed the inspection and your replacement product is now approved.
  Please expect a follow up email shortly confirming your replacement product shipment.
  Best Regards,
  AMD Global Customer Care

Ετσι εληξε η δικη μου περιπετεια, ολα καλα λοιπον.

θα ηταν εξαιρετικα ενδιαφέρον να μάθουμε τι ειχε η cpu που δικαιολόγησε την αλλαγή της, πιο ήταν το πρόβλημα

καλή συνέχεια

Επεξ/σία από Aris_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...