Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, ratpack3 είπε

Είναι οι παρτίδες που έχουν βγάλει φίλε δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς καθώς εφαρμογές δεν χρησιμοποιώ πέραν των 4-5 που χρησιμοποιούμε όλοι.

Άλλους που ρώτησα οι μισοί χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και οι άλλοι μισοί τους κάνει τυχαία κατι restart η συσκευή,δεν δέχονται κλήσεις,μηνύματα έρχονται με καθυστέρηση.

Τα bugs είναι πολλά αλλά δεν μιλάει κανείς λες κι είναι μέτοχοι στην xiaomi.

Τι να πω για το redmi note 4 με διαφορά οτι καλύτερο είχα απο κινητό στην ζωή μου και πέρασα και απο apple και απο samsung.

Οτι αποκτά δημοφιλία χάνει σε ποιότητα εγώ αυτό έχω να πώ.

Μήπως υπάρχει θέμα με κινέζικα (πειραγμένες ρομ) και όσο όντως προορίζονται για Ευρώπη. Γενικά σαφώς και δεν υπάρχει συσκευή χωρίς bugs αλλά τουλάχιστον να μην είναι σοβαρά.

Δημοσ.
Στις 6/8/2020 στις 2:54 ΜΜ, ratpack3 είπε

Όσο και να εκθειάζετε τα κινητά της xiaomi πλέον οι συσκευές που βγάζει είναι γεμάτες bug.Είναι τόσες πολλές που δεν κάθονται να δουλέψουν σοβαρά με το λογισμικό.

Redmi note 8 διαρκώς προβλήματα με το wifi χωρίς να κουνηθεί το κινητό 2 μέτρα απο το ρούτερ το wifi πάπαλα ξανανοίγει μετά κανα 5λεπτο και καντήλια.

Τα ίδια και το note 7.Πλέον οι αναβαθμίσεις λογισμικού που διορθώναν προβλήματα όλο και αραιότερες η αναβάθμιση μετά το redmi note 4 απλά να χουμε να λέμε καμία ουσιαστική διαφορά,

Στις κριτικές του skroutz αυτά θάβονται εγώ όμως σκυλοβαρέθηκα τα ηλίθια προβλήματα της εταιρίας που πραγματικά την έχει δει premium και σε καμία περίπτωση δεν ισχύει το value for money.

Redmi Note 8 Pro απο Γεναρη, κανενα θεμα παρα 1-2 κολληματα που εκανε επανεκινηση μονο του.

  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 3/8/2020 στις 9:58 ΠΜ, mihalis19 είπε

Αν και βρήκα διάφορα θέματα δεν βγάζω πολύ ακρη. 

Πήρα κινητό που έχει πρόβλημα (είναι ένα xiaomi Και επειδή το έψαξα αρκετά το πρόβλημα έχει να κάνει με την rom)

Ουσιαστικά πρέπει να βγει update για να διορθωθεί. 

Στο μαγαζί λένε δεν κάνουν αντικατάσταση και να περιμένω update αφού και με το service που μίλησα είπαν δεν υπάρχει λύση. 

Σκέφτομαι να κάνω χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης και ειδικά αφού σχετίζεται και  με πρόβλημα.

Το θέμα είναι αν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης  αν είναι ανοιγμένη η συσκευασία (ζελατίνα)

Ο νόμος δεν αναφέρει πουθενά για ανοιχτή ή κλειστή συσκευασία όμως αναφέρει ότι πρέπει να επιστραφούν manul αξεσουάρ κτλ.

Άρα για να επιστραφούν manual αξεσουάρ κτλ θα πρέπει να έχει ανοιχθεί. 

Όμως βλέπω σε πολλά site που το έψαξα αναφέρουν τον νόμο όμως έχουν πρόσθετες τις λέξεις σφραγισμένη συσκευασία. 

Έχει κάποιος προηγούμενη εμπειρία με ζήτημα/διαφωνία δικαιώματος υπαναχώρησης στην περίπτωση που ο πωλητής αναφέρει τη σφραγισμένη συσκευασία στους όρους του;

Διαβάζοντας τον σχετικό νόμο αντιλαμβάνομαι πως αυτό αποτελεί αυθαιρεσία του καταστήματος.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Δεν παίζουν ρόλο οι όροι του. Αν είσαι εντός 14 ημερών και το έχεις αγοράσει ηλεκτρονικά μπορείς κανονικά να το επιστρέψεις. 

Αλλιώς μπορεί να γίνει καταγγελία. Μπορείς να μιλήσεις και την υπηρεσία "συνήγορος του πολίτη"

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...