Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά - Part 2


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    6101

  • dimostr

    2725

  • Specs

    1497

  • userAnon

    680

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 λεπτά πριν, Αντώνης Τ. είπε

yep.

Είχα πει σε κάποιον εδώ μέσα που εξυμνούσε την 10ετη εγγύηση και την ανέφερε ως 1°κριτηριο αγοράς κλιματιστικού ,ότι κοίτα καλή η εγγύηση αλλά εγώ θέλω το κλιματιστικό να δουλεύει εάν πρόκειται κάθε βδομάδα να έρχεται μάστορας να μου λείπει και ας είναι τζάμπα 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, dimostr είπε

Είχα πει σε κάποιον εδώ μέσα που εξυμνούσε την 10ετη εγγύηση και την ανέφερε ως 1°κριτηριο αγοράς κλιματιστικού ,ότι κοίτα καλή η εγγύηση αλλά εγώ θέλω το κλιματιστικό να δουλεύει εάν πρόκειται κάθε βδομάδα να έρχεται μάστορας να μου λείπει και ας είναι τζάμπα 

Από την άλλη θα του το φτιάξουν αβλεπεί χωρίς να δουν ιστορικό σέρβις.

Νομίζω ότι υπάρχει κάτι το θετικό και στις δύο προσεγγίσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, liakjim είπε

Από την άλλη θα του το φτιάξουν αβλεπεί χωρίς να δουν ιστορικό σέρβις.

Νομίζω ότι υπάρχει κάτι το θετικό και στις δύο προσεγγίσεις.

Το θέμα ξέρεις ποιο είναι ,όταν έχεις τόσες βλάβες δεν έχεις πραγματικό λειτουργικό χρόνο του κλιματιστικού ,αν δηλαδή πάθει μια βλάβη σήμερα επικοινωνήσεις με το σέρβις το πιθανότερο είναι ότι θα φτιαχτεί το κλιματιστικό στην καλύτερη στο τέλος της εβδομάδας ,εάν δεν έχεις άλλη πηγή θέρμανσης μέσα στο καταχείμωνο η μέσα στο καύσωνα και έχεις και μικρά παιδιά η κάποιον άρρωστο στο σπίτι απλά τον ήπιες ,θα πρέπει να έχεις εναλλακτική πηγή θέρμανσης έτσι μπαίνεις σε δίλημμα αγοράζεις κάτι σχετικά φθηνό με πολύ εγγύηση αλλά με μεγάλα ποσοστά βλαβών όπως φαίνεται και.εχεις και δεύτερη πηγή θέρμανσης πράγμα που οδηγεί σε αύξηση κόστους άρα πραγματικά φθηνό στο τελος δε σου βγαίνει η πας σε κάτι ποιο αξιόπιστο αλλά με ακριβότερο κόστος κτήσης η ακριβότερο κόστος συντήρησης 

Είναι πραγματα που πρέπει κάποιος να τα υπολογίσει και όχι να πάει στα τυφλά και να πει θα πάρω αυτό με την μεγάλη εγγύηση αλλά ούτε και να πάει στα τυφλά και να πάει να πάρει το ακριβότερο που θα βρει γιατί ούτε αυτό σου εξασφαλίζει την ποιότητα 

Προσωπικές επιλογές και σκέψεις μου σαν οδηγός αγοράς 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, dimostr είπε

Το θέμα ξέρεις ποιο είναι ,όταν έχεις τόσες βλάβες δεν έχεις πραγματικό λειτουργικό χρόνο του κλιματιστικού ,αν δηλαδή πάθει μια βλάβη σήμερα επικοινωνήσεις με το σέρβις το πιθανότερο είναι ότι θα φτιαχτεί το κλιματιστικό στην καλύτερη στο τέλος της εβδομάδας ,εάν δεν έχεις άλλη πηγή θέρμανσης μέσα στο καταχείμωνο η μέσα στο καύσωνα και έχεις και μικρά παιδιά η κάποιον άρρωστο στο σπίτι απλά τον ήπιες ,θα πρέπει να έχεις εναλλακτική πηγή θέρμανσης έτσι μπαίνεις σε δίλημμα αγοράζεις κάτι σχετικά φθηνό με πολύ εγγύηση αλλά με μεγάλα ποσοστά βλαβών όπως φαίνεται και.εχεις και δεύτερη πηγή θέρμανσης πράγμα που οδηγεί σε αύξηση κόστους άρα πραγματικά φθηνό στο τελος δε σου βγαίνει η πας σε κάτι ποιο αξιόπιστο αλλά με ακριβότερο κόστος κτήσης η ακριβότερο κόστος συντήρησης 

Είναι πραγματα που πρέπει κάποιος να τα υπολογίσει και όχι να πάει στα τυφλά και να πει θα πάρω αυτό με την μεγάλη εγγύηση αλλά ούτε και να πάει στα τυφλά και να πάει να πάρει το ακριβότερο που θα βρει γιατί ούτε αυτό σου εξασφαλίζει την ποιότητα 

Προσωπικές επιλογές και σκέψεις μου σαν οδηγός αγοράς 

Ως παθών να πω και εγώ τη γνώμη μου. Δρομολογήθηκε καταρχήν ήδη αλλαγή μοτέρ ανεμιστήρα και τηλεκοντρόλ (γιατί ανέφερα περίεργη συμπεριφορά υπερθέρμανσης). Περιμένω τηλέφωνο από τον τεχνικό.

Από εκεί και πέρα ναι έχω καλύτερη ανταπόκριση και δεν έχω μα μου, αλλά θα ήθελα καλύτερο μηχάνημα, συν τοις άλλοις δεν αισθάνομαι και πολύ άνετα να βαζοβγάζω άγνωστο κόσμο στο σπίτι. Όπως επίσης δεν έχω χρόνο και πολύ χρόνο να κανονίζω ραντεβού κτλ. 

Εν τέλει θα ήθελα τελικά περισσότερο ραφιναρισμένη λειτουργία, την πάτησα και αγόρασα εγγύηση, όχι κλιματιστικό. (και δεν θυμάμαι αν δήλωσα για την 10ετή)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή και nemesis pro και dark δεν είναι κλιματιστικά που έχουν και εγγύηση; Όλα στον κουβά;

Το mitsubishi λοιπόν είναι κλιματιστικό, οκ; Απλά έτυχε να τρίζει, έτυχε να σπάσει το λεκανακι απορροής, έτυχε να βγάλει πρόβλημα η πλακέτα εξωτερικού φαν με αποτέλεσμα να το πετάς γιατί δεν συμφέρει η επισκευή. Κρίμα που όλα αυτά τα έβγαλε μετά την πενταετία και πληρώθηκαν από την τσέπη του καταναλωτή αλλά οκ, τουλάχιστον πήρε κλιματιστικό, σωστά;;;

Όπως βλέπετε λοιπόν τα πάντα είναι σχετικά....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, jaguar13 είπε

Δηλαδή και nemesis pro και dark δεν είναι κλιματιστικά που έχουν και εγγύηση; Όλα στον κουβά;

Το mitsubishi λοιπόν είναι κλιματιστικό, οκ; Απλά έτυχε να τρίζει, έτυχε να σπάσει το λεκανακι απορροής, έτυχε να βγάλει πρόβλημα η πλακέτα εξωτερικού φαν με αποτέλεσμα να το πετάς γιατί δεν συμφέρει η επισκευή. Κρίμα που όλα αυτά τα έβγαλε μετά την πενταετία και πληρώθηκαν από την τσέπη του καταναλωτή αλλά οκ, τουλάχιστον πήρε κλιματιστικό, σωστά;;;

Όπως βλέπετε λοιπόν τα πάντα είναι σχετικά....

Είναι πραγματα που πρέπει κάποιος να τα υπολογίσει και όχι να πάει στα τυφλά και να πει θα πάρω αυτό με την μεγάλη εγγύηση αλλά ούτε και να πάει στα τυφλά και να πάει να πάρει το ακριβότερο που θα βρει γιατί ούτε αυτό σου εξασφαλίζει την ποιότητα 

Προσωπικές επιλογές και σκέψεις μου σαν οδηγός αγοράς 

Ενα αποσπασμα απο αυτο που εγραψα ποιο πανω και πιστευω οτι απανταει στις σκεψεις σου για το αν μπαινουν ολα στο κουβα 

Επεξ/σία από dimostr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, jaguar13 είπε

Δηλαδή και nemesis pro και dark δεν είναι κλιματιστικά που έχουν και εγγύηση; Όλα στον κουβά;

Το mitsubishi λοιπόν είναι κλιματιστικό, οκ; Απλά έτυχε να τρίζει, έτυχε να σπάσει το λεκανακι απορροής, έτυχε να βγάλει πρόβλημα η πλακέτα εξωτερικού φαν με αποτέλεσμα να το πετάς γιατί δεν συμφέρει η επισκευή. Κρίμα που όλα αυτά τα έβγαλε μετά την πενταετία και πληρώθηκαν από την τσέπη του καταναλωτή αλλά οκ, τουλάχιστον πήρε κλιματιστικό, σωστά;;;

Όπως βλέπετε λοιπόν τα πάντα είναι σχετικά....

Σωστός μόνο που για τα μιτσου που ανέφερες θα ακούσεις 5 περιπτώσεις άντε και για μια προβληματική σειρά. Για τα ινβεντορ φίλε μου ακούς πάρα πάρα πάρα πολλά περισσότερα, προφανώς το failure ratio είναι υψηλότερα.

Εκείνο που αναρωτιέμαι είναι τι γίνεται με τις μήτρες τους από μιντέα, γκρεε και τα λοιπα. βγάζουν άραγε τα ίδια προβλήματα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Αντώνης Τ. είπε

Σωστός μόνο που για τα μιτσου που ανέφερες θα ακούσεις 5 περιπτώσεις άντε και για μια προβληματική σειρά. Για τα ινβεντορ φίλε μου ακούς πάρα πάρα πάρα πολλά περισσότερα, προφανώς το failure ratio είναι υψηλότερα.

Εκείνο που αναρωτιέμαι είναι τι γίνεται με τις μήτρες τους από μιντέα, γκρεε και τα λοιπα. βγάζουν άραγε τα ίδια προβλήματα? 

Εγω εχω το toyotomi kuro που ειναι το gree amber το κλιματιστικο το εχω απο τον φεβρουαριο του 18 δουλευει non stop χειμωνα καλοκαιρι ,μηδεν προβληματα μεχρι στιγμης κανενας θορυβος τριξιματων η περιεργων θορυβων μεσα εξω και οπως εχω δειξει με δεκαδες γραφηματα δουλευει υποδειγματικα 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Αντώνης Τ. είπε

Σωστός μόνο που για τα μιτσου που ανέφερες θα ακούσεις 5 περιπτώσεις άντε και για μια προβληματική σειρά. Για τα ινβεντορ φίλε μου ακούς πάρα πάρα πάρα πολλά περισσότερα, προφανώς το failure ratio είναι υψηλότερα.

Εκείνο που αναρωτιέμαι είναι τι γίνεται με τις μήτρες τους από μιντέα, γκρεε και τα λοιπα. βγάζουν άραγε τα ίδια προβλήματα? 

1. πως βγάζεις το failure rate? Ξέρεις πχ τις πωλήσεις? Χωρίς να κάνω αντίλογο, αλλά τοποθετώντας ένα εύλογο ερώτημα, αν πχ η Χ εταιρεία πουλάει 50000 ετησίως, και μια Ψ εταιρεία πουλάει 1000τμχ ετησίως καταλαβαίνεις ότι και οι αντίστοιχες αναμενόμενες βλάβες θα είναι εντελώς διαφορετικές. Επαναλαμβάνω ότι αυτό το αναφέρω καθαρά για να μην συγκρίνουμε μήλα με αχλάδια (άλλες οι πωλήσεις ενός entry/mid level φασονατζίδικου και άλλες ενός higher end μοντέλου που απευθύνεται συνήθως στο πιο niche market segment!). Σαν προσωπική άποψη, τα θεωρώ κατώτερα τα οποιαδήποτε Κινέζικα προιόντα (και τα όποια παράγωγα τους)΄έναντι των επωνύμων που δεν είναι απλά επώνυμα ως brand, αλλά είναι επώνυμα και ως προς την παραγωγή τους, χωρίς όμως να μπορώ να κρίνω αν ο βαθμός καλύτερης ποιότητας συμβαδίζει και με την διαφορά τιμής.

2. Ναι ακριβώς τα ίδια... Διαχωρισμοί δεν γίνονται γιατί δεν υπάρχουν άλλωστε (οποιαδήποτε διαφοροποίηση σημαίνει αλλαγές στη γραμμή και άρα υψηλότερα κόστη για οτιδήποτε βγαίνει από τη φάμπρικα).

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dimostr είπε

Το θέμα ξέρεις ποιο είναι ,όταν έχεις τόσες βλάβες δεν έχεις πραγματικό λειτουργικό χρόνο του κλιματιστικού ,αν δηλαδή πάθει μια βλάβη σήμερα επικοινωνήσεις με το σέρβις το πιθανότερο είναι ότι θα φτιαχτεί το κλιματιστικό στην καλύτερη στο τέλος της εβδομάδας ,εάν δεν έχεις άλλη πηγή θέρμανσης μέσα στο καταχείμωνο η μέσα στο καύσωνα και έχεις και μικρά παιδιά η κάποιον άρρωστο στο σπίτι απλά τον ήπιες ,θα πρέπει να έχεις εναλλακτική πηγή θέρμανσης έτσι μπαίνεις σε δίλημμα αγοράζεις κάτι σχετικά φθηνό με πολύ εγγύηση αλλά με μεγάλα ποσοστά βλαβών όπως φαίνεται και.εχεις και δεύτερη πηγή θέρμανσης πράγμα που οδηγεί σε αύξηση κόστους άρα πραγματικά φθηνό στο τελος δε σου βγαίνει η πας σε κάτι ποιο αξιόπιστο αλλά με ακριβότερο κόστος κτήσης η ακριβότερο κόστος συντήρησης 

Είναι πραγματα που πρέπει κάποιος να τα υπολογίσει και όχι να πάει στα τυφλά και να πει θα πάρω αυτό με την μεγάλη εγγύηση αλλά ούτε και να πάει στα τυφλά και να πάει να πάρει το ακριβότερο που θα βρει γιατί ούτε αυτό σου εξασφαλίζει την ποιότητα 

Προσωπικές επιλογές και σκέψεις μου σαν οδηγός αγοράς 

Μιας και δεν έχουμε πραγματικά στοιχεία πωλήσεων / βλαβών στη διάθεσή μας ώστε να βγάλουμε στατιστικά βλαβών, είναι λογικοφανές κάποιος να θέλει μεγάλη εγγύηση ως νο1 προτεραιότητα γιατί αν κάτσει η στραβή στο επώνυμο (που στατιστικά σε κάποιον θα κάτσει), ο πρώτος θα έχει ακόμα και στα 9 χρόνια επισκευασμένο μηχάνημα ενώ ο 2ος θα θέλει ένα σεβαστό ποσό.

Οπότε και οι 2 προσεγγίσεις έχουν τα πλεονεκτήματά τους και αυτό φαίνεται και στην αγορά όπου συνυπάρχουν όλες οι επιλογές. 

Προσωπικά πήγα στη 2η προσέγγιση για το ακριβό μου κλιματιστικό. Ελπίζω να μου κάτσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, liakjim είπε

Μιας και δεν έχουμε πραγματικά στοιχεία πωλήσεων / βλαβών στη διάθεσή μας ώστε να βγάλουμε στατιστικά βλαβών, είναι λογικοφανές κάποιος να θέλει μεγάλη εγγύηση ως νο1 προτεραιότητα γιατί αν κάτσει η στραβή στο επώνυμο (που στατιστικά σε κάποιον θα κάτσει), ο πρώτος θα έχει ακόμα και στα 9 χρόνια επισκευασμένο μηχάνημα ενώ ο 2ος θα θέλει ένα σεβαστό ποσό.

Οπότε και οι 2 προσεγγίσεις έχουν τα πλεονεκτήματά τους και αυτό φαίνεται και στην αγορά όπου συνυπάρχουν όλες οι επιλογές. 

Προσωπικά πήγα στη 2η προσέγγιση για το ακριβό μου κλιματιστικό. Ελπίζω να μου κάτσει.

καλά, κάτσε να δούμε που θα καθήσει η μπίλια μετά τα μαγικά σκηνικά που ζούμε αυτή τη χρονιά! Κόστη στα ύψη, πωλήσεις roller-coaster με πολλούς μήνες εκτός. Ξενοδοχεία κλειστά, ανεργία ή υπο-απασχόληση στα ύψη! Αντε να δούμε ποιοί θα επιβιώσουν αλλά και πως, και αντίστοιχα τι αντίκτυπος θα υπάρξει στη συνέχεια είτε σε εταιρείες, είτε στην οικονομία γενικότερα και πως (και αν) θα καλυφθούν αυτές οι τόσο μεγαλεπίβολες και σουρεαλιστικές εγγυήσεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες σε 2 νήματα με πόσες χιλιάδες ποστς θα δεις Α περιπτώσεις για ινβέντορ και υποπολλαπλάσιες και δυσεύρετες περιπτώσεις για όλα τα άλλα συνολικά.

Διαμορφώνεται μια τάση αδιαπραγμάτευτα. Αν αύριο μπει κάποιος και διαβάσει πρώτη πρόταση ενός ποστ "'εχω βλαβη" πριν διαβάσετε το υπόλοιπο, σε ποιο μπραντ θα πάει πρώτα το μυαλό σας? Στα φουτζιτσου ας πούμε? 

Εκτός των άλλων, μετά από 5 χρόνια είναι αποδεκτή ίσως μια βλάβη με τα σημερινά στάνταρντς ποιότητας κατασκευής (όχι καλοδεχούμενη). Εδώ μιλάμε για 1.5 χρόνο ζωής 2 φορές σέρβις. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Αντώνης Τ. είπε

Εκτός των άλλων, μετά από 5 χρόνια είναι αποδεκτή ίσως μια βλάβη με τα σημερινά στάνταρντς ποιότητας κατασκευής (όχι καλοδεχούμενη). Εδώ μιλάμε για 1.5 χρόνο ζωής 2 φορές σέρβις. 

Βέβαια και εδώ να προσθέσω ότι στα κλιματιστικά το 50% των βλαβών είναι μ@λ@κία του εγκαταστάτη πάντως!! Εντάξει αυθαίρετο το νούμερο, αλλά ιδιαίτερα υψηλό! 

Χθες ανέβασε παιδί το διάλογο που έιχε με "κάστορα" Ελληνα που θα σου πει τα χίλια μύρια για να το περάσει όπως γουστάρει αυτός και ήταν deja-vu ΑΚΡΙΒΩΣ ίδια κασέτα όμως, με πράγματα που όχι μόνο έχουν πει σε γνωστούς μου, αλλά και που τεχνικός τόλμησε να πει ακόμα και σε εμένα που σχετίζομαι (και ενώ το ήξερε κιόλας!)... 

ΔΕΝ σου κάνω αντίλογο, απλά προσθέτω μερικά παράτερα touches. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίταξε τώρα βλάβη με βλάβη έχει διαφορά. Στα ινβεντορ δεν έχω ακούσει βλάβη συχνή τύπου δεν λειτουργεί το ζεστό, δε μου βγάζει κρύο κτλ, αυτό τους το δίνω.

Ακούγονται όμως βλάβες τύπου , φασαρία ανεμιστήρα, φασαρία εξωτερικής κτλ που υποδηλώνουν υποδυεστερη  ποιότητα υλικών και ίσως κατασκευής/συναρμογής.

Πονεμένη ιστορία, εξαρτάται αν κάποιος βλέπει το ποτήρι μισοαδειο ή μισογεμάτο. Εμένα είναι μια αγορά που με προβληματίζει/αγχωνει συνέχεια. Σορυ κιόλας αυτό εγώ προσωπικα το κατατάσσω στην κακή αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...