Προς το περιεχόμενο

Μετατροπή σε φυσικό αέριο.


zio10

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους, τις τελευταίες μέρες μου περνάει από το μυαλό να ψάξω για τη συγκεκριμένη μετατροπή.

Η αρχική σκέψη ήταν να δώσω το αυτοκίνητο που έχω (fiat bravo sport 150hp του '08) και να πάρω ένα panda cng. Αλλά σε δεύτερη φάση σκέφτηκα ότι ίσως δεν αξίζει να δώσω το αμάξι μου φτηνά ενώ είμαι πολύ ευχαριστημένος και να πάω σε κάτι πιο μικρό και πιο αδύναμο.

Οπότε λέω να το ψάξω για μετατροπή. Το υγραέριο δεν το συμπαθώ και τόσο και το φοβάμαι σε θέμα αξιοπιστίας. 

Έχει κανείς εμπειρία από τέτοια μετατροπή; Ενδεικτικό κόστος και μειονέκτηματα; Γενικά ψάχνω πληροφορίες και θα πάω να ρωτήσω και σε συνεργείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

35 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Μακρυά......ότι δεν έρχεται σαν εργοστασιακό άστο στην βενζίνη, πολλά προβλήματα και μεταπωλητική αξία μηδέν !!!!!!

Μπορείς να γράψεις τα πολλά προβλήματα που αναφέρεις;  Με λινκ από εμπειρίες κατόχων κτλ...; 

Όχι για εμένα, αλλά για να έχει μια εικόνα ο ts και όσοι λοιποί πιθανόν ενδιαφέρονται. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Γινεται μετατροπή σε φυσικό αέριο;Νόμιζα μόνο σε υγραέριο.

Εδώ και χρόνια https://www.fisikon.gr/synergia/

Mini Cooper 1.6 2 φωτο, έτοιμο με τη μετατροπή αγορασμένο... 

Mazda 6 2 photo 1700€ κόστος μετατροπής πριν 2 χρόνια...

Όπου 12kg cng =10€

 

Screenshot_20200803_205324.jpg

Screenshot_20200803_205347.jpg

Screenshot_20200803_204650.jpg

Screenshot_20200803_204524.jpg

Επεξ/σία από terry308
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, zio10 είπε

Καλησπέρα σε όλους, τις τελευταίες μέρες μου περνάει από το μυαλό να ψάξω για τη συγκεκριμένη μετατροπή.

Η αρχική σκέψη ήταν να δώσω το αυτοκίνητο που έχω (fiat bravo sport 150hp του '08) και να πάρω ένα panda cng. Αλλά σε δεύτερη φάση σκέφτηκα ότι ίσως δεν αξίζει να δώσω το αμάξι μου φτηνά ενώ είμαι πολύ ευχαριστημένος και να πάω σε κάτι πιο μικρό και πιο αδύναμο.

Οπότε λέω να το ψάξω για μετατροπή. Το υγραέριο δεν το συμπαθώ και τόσο και το φοβάμαι σε θέμα αξιοπιστίας. 

Έχει κανείς εμπειρία από τέτοια μετατροπή; Ενδεικτικό κόστος και μειονέκτηματα; Γενικά ψάχνω πληροφορίες και θα πάω να ρωτήσω και σε συνεργείο.

Το Lpg γιατί το φοβάσαι;

Στο Cng υπάρχουν άλλες σωληνώσεις άλλος πνεύμονας και βέβαια διαφορετικές δεξαμενές πιο βαριές.

Εάν έχεις κοντά σου πρατήριο φυσικού αερίου τότε συμφέρει.

Αλλά εγώ (έχω ήδη 2 αμάξια με υγραέριο) κάνω ετησίως 40.000 προτιμώ το υγραέριο.

Πλέον όλα τα συστήματα έχουν αναβαθμιστεί , σωστή ρύθμιση θέλει και το δικό σου αμάξι δεν είναι ευαίσθητο.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το cng εχει ενα μονο πλεονεκτημα την οικονομια και πολλα μειονεκτηματα οπως ακριβο κοστος μετατροπης, χασιμο χωρου στο αυτοκινητο, μεγαλο επιπροσθετο βαρος, μειωμενη αποδοση κινητηρα ( λιγοτερα αλογα) και το χειροτερο τα πρατηρια ειναι ελαχιστα ! τα τελευταια 5 χρονια ολο λενε οτι θα ανοιξουν καινουργια ενω κλεινουν και αυτα που υπαρχουν. Το LPG ειναι το ιδιο οικονομικο με το πετρελαιο αλλα πιο ακριβο απο το LNG  χωρις τα μειονεκτηματα που ανεφερα πιο πανω. Καλυτερα ρωτα και σε 2-3 συνεργεια και να τα βαλεις κατω να δεις ο ιδιος τι σε συμφερει. Προωπικα θεωρω το CNG αξιζει μονο εργοστασιακο η αν εχεις μεγαλο αυτοκινητο και μπορεις να παραχωρησεις χωρο και ιπποδυναμη για την οικονομια.

Επεξ/σία από gbras
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, meletis_m είπε

Το Lpg γιατί το φοβάσαι;

Στο Cng υπάρχουν άλλες σωληνώσεις άλλος πνεύμονας και βέβαια διαφορετικές δεξαμενές πιο βαριές.

Εάν έχεις κοντά σου πρατήριο φυσικού αερίου τότε συμφέρει.

Αλλά εγώ (έχω ήδη 2 αμάξια με υγραέριο) κάνω ετησίως 40.000 προτιμώ το υγραέριο.

Πλέον όλα τα συστήματα έχουν αναβαθμιστεί , σωστή ρύθμιση θέλει και το δικό σου αμάξι δεν είναι ευαίσθητο.

Δεν ξέρω γιατί δεν μου έχει κάτσει καλά από την αρχή το υγραέριο...στην τιμή δεν πρέπει να έχουν μεγάλη διαφορά γιατί είχα ρωτήσει για μετατροπή και μου είχαν πει γύρω στα 1200€ για αξιόπιστο και δοκιμασμένο για το δικό μου αμάξι σύστημα υγραερίου. Πρατήριο έχω κοντά μου ναι.

20 λεπτά πριν, gbras είπε

Το cng εχει ενα μονο πλεονεκτημα την οικονομια και πολλα μειονεκτηματα οπως ακριβο κοστος μετατροπης, χασιμο χωρου στο αυτοκινητο, μεγαλο επιπροσθετο βαρος, μειωμενη αποδοση κινητηρα ( λιγοτερα αλογα) και το χειροτερο τα πρατηρια ειναι ελαχιστα ! τα τελευταια 5 χρονια ολο λενε οτι θα ανοιξουν καινουργια ενω κλεινουν και αυτα που υπαρχουν. Το LPG ειναι το ιδιο οικονομικο με το πετρελαιο αλλα πιο ακριβο απο το LNG  χωρις τα μειονεκτηματα που ανεφερα πιο πανω. Καλυτερα ρωτα και σε 2-3 συνεργεια και να τα βαλεις κατω να δεις ο ιδιος τι σε συμφερει. Προωπικα θεωρω το CNG αξιζει μονο εργοστασιακο η αν εχεις μεγαλο αυτοκινητο και μπορεις να παραχωρησεις χωρο και ιπποδυναμη για την οικονομια.

Δεν έχω τόσο πρόβλημα να χάσω κάποια άλογα και κάποιο χώρο, σε λογικό πλαίσιο. Αφού σκέφτηκα μέχρι και το panda φαντάζομαι πως με μετατροπή θα έχω και πιο πολύ δύναμη και πιο πολύ χώρο από αυτό. 

Θα ξαναδώ και το υγραέριο όμως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, paylidis είπε

Για εμενα καλύτερα μη το σκαλιξεις μια χαρα αμαξακι ειναι... Κανεις τόσα πολλα χλμ που να συμφερει μια μετατροπη;

Όχι δεν κάνω ιδιαίτερα πολλά. 10-12 που μπορεί να αυξηθούν λίγο. Αλλά είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στην κατανάλωση που πιστεύω ότι αξίζει και για τόσα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, zio10 είπε

Όχι δεν κάνω ιδιαίτερα πολλά. 10-12 που μπορεί να αυξηθούν λίγο. Αλλά είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στην κατανάλωση που πιστεύω ότι αξίζει και για τόσα. 

οντως δεν ειναι πολλά, το θέμα ειναι ποτε θα το κάνεις αποσβεση + εαν μπορεις να αποδεχτείς ότι πρακτικα θα χασεις όλο το χώρο αποσκευών σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, zio10 είπε

Όχι δεν κάνω ιδιαίτερα πολλά. 10-12 που μπορεί να αυξηθούν λίγο. Αλλά είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στην κατανάλωση που πιστεύω ότι αξίζει και για τόσα. 

Είναι λίγα όντως τα χιλιόμετρα , αλλά για εμένα προχώρησε το εάν έχεις σκοπό να κρατήσεις το αμάξι 3-4 χρόνια . Απλώς βρές σωστό εγκαταστάτη και ψάξε μήπως εταιρεία συστημάτων έχουν βγάλει ειδικό σχεδιάγραμμα για το κινητήρα σου . Πάντα αναφέρεσαι για φυσικό αέριο , το υγραέριο το έχεις αποκλείσει  τελικά;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Είναι λίγα όντως τα χιλιόμετρα , αλλά για εμένα προχώρησε το εάν έχεις σκοπό να κρατήσεις το αμάξι 3-4 χρόνια . Απλώς βρές σωστό εγκαταστάτη και ψάξε μήπως εταιρεία συστημάτων έχουν βγάλει ειδικό σχεδιάγραμμα για το κινητήρα σου . Πάντα αναφέρεσαι για φυσικό αέριο , το υγραέριο το έχεις αποκλείσει  τελικά;

Σκέφτομαι επειδή με ικανοποιεί σε όλα το αμάξι να του φτιάξω την κατανάλωση και να το κρατήσω όσο πάει. Αλλιώς όπως έγραψα να το δώσω και να χρεωθώ για να πάω σε κάτι υποδεέστερο σε όλα εκτός της κατανάλωσης.

Δεν το έχω αποκλείσει απλά επειδή μου είχαν δώσει αρκετά υψηλή τιμή όπως έγραψα θεωρώ ότι είναι καλύτερα να ανέβω λίγο ακόμα και να πάω σε φυσικό αέριο και για λόγους αξιοπιστίας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...