Προς το περιεχόμενο

Προ των πυλών το προσιτό Tesla Model Y;


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, intos είπε

Προφανώς δεν διέθεταν  το κατάλληλο marketing budget για να μπουνε στην Ελληνική αγορά , διότι οπως βλέπεις τα lidl ας πούμε πάνε τρένο οπως επίσης όλα τα ελληνικά σούπερ μάρκετ πάνε τρένο ...Αν η τεσλα προσφέρει τα κατάλληλα κίνητρα στην ελληνική αγορά οπως το εκανε και στην αμερικανική αγορά τότε θα υπαρχει ανταπόκριση γιατί πρέπει να χτυπήσει ανταγωνισμό ... άλλωστε αν ήταν έτσι, όλες οι επιχειρήσεις οπής bmw η Mercedes  η Audi θα είχαν φύγει απο την Ελλάδα 

εκει ειναι το ωραιο, οτι οι  γερμανικες εταιριες που αναφερεις ειναι παντου εδω και παρα πολλα χρονια.

η τεσλα θα πατησει ποδι μονο οταν χτισει το εργοστασιο της ..αληθεια που το χτιζει?

16 λεπτά πριν, JiovanniGeorgeo είπε

Εγώ θα έλεγα πως δεν παρατηρήτε πως υπάρχει τεράστιο χάσμα. Στην Ελλάδα υπάρχει ο πάμφτωχος και ο πάμπλουτος.

Γι' αυτό φέρνουν απ' όλα. Και κρέας γάτας, και Tesla Y. Ανάλογα τη τάξη σου αγοράζεις.

και μην ξεχναμε τι τιμες...

στην ελλαδα πληρωνεις πολλα ...ή κανω λαθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, grfurby είπε

Καποτε 40.000 δινανε για να τουρμπισουν κατι Ibiza η για να φτιαξουν κατι Punto GT

Κάποτε.. ήταν το ΠΑΣΟΚ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην κολλάτε μόνο στην τιμή που παρεπιπτόντως απευθύνεται σε υψηλότερα εισοδήματα. Σοβαρό πρόβλημα είναι και η έλλειψη υποδομών για τη χρήση του και αναφέρομαι στη φόρτισή του. Γιατί καλά να έχω δικό μου σπίτι με γκαράζ και να μη χρειάζεται να το αφήνω σε πάρκινγκ (δε μιλάω για το δρόμο, όποιος ξοδεύει τόσα χρήματα για απόκτηση και δεν ξοδεύει 50-100€ το μήνα για φύλλαξη... δεν το σχολιάζω. Έστω όμως ότι έρχονται Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρι και θέλω να πάω κάπου διακοπές. Ή έστω να φύγω ένα ΣΚ για μια εκδρομή. Εκεί που θα πάω πού ακριβώς θα το φορτίσω; Αν πχ νοικιάσω ένα δωμάτιο σε 3ο όροφο θα τραβήξω μπαλαντέζα από το μπαλκόνι; Ή θα πω στο ξενοδοχείο "πείτε μου σας παρακαλώ ποιος τοίχος έχει εξωτερική πρίζα να το αφήσω μερικές ώρες να φορτίσει". Και έστω ότι ξεκινάω από Νότιο Πελοπόννησο να πάω Θεσσαλονίκη ή Αλεξανδρούπολη οπότε θα χρειαστώ ας πούμε 2 στάσεις. Πόση ώρα θα φάω σε κάποιο βενζινάδικο να περιμένω να γεμίσει μπαταρίες και πώς θα αμοιφθεί ο βενζινοπώλης; Και προφανώς δεν θα είναι πρακτικό να πω ότι θα κάτσω μόνο 20-30 λεπτά και όσο φορτίσει φόρτισε γιατί θα πρέπει να κάνω 10 στάσεις. Αυτό για μένα είναι το κύριο πρόβλημα. Όσον αφορά το κόστος δε γίνεται να συγκρίνουμε το Tesla με ένα αυτοκίνητο που έχει τα μισά λεφτά (και θεωρείται αξιοπρεπέστατο). Δεν πρόκειται ποτέ να γίνει απόσβεση. Αν κάποιος όμως θέλει έτσι κι αλλιώς να ξοδέψει αυτό το ποσό για αρχική κτήση, το Tesla είναι ΜΑΚΡΑΝ οικονομικότερο.

Προσωπικά απορώ γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντί να επενδύουν στα υβριδικά βάζοντας ένα κάρο συστήματα για ανάκτηση ενέργειας (ηλιακές οροφές, ανάκτηση από φρενάρισμα και ρολάρισμα κτλ), γιατί δεν κάνουν το πιο απλό: Να βάλουν ένα μικρό βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα (300-500cc) που να μην είναι συνδεδεμένος με κανένα σύστημα μετάδοσης όπου ο ρόλος του θα είναι απλά να φορτίζει τις μπαταρίες. Είμαι δηλ στο δρόμο, δεν βρίσκω βενζινάδικο ή δε θέλω να περιμένω ώρα να φορτίσει οπότε παίρνει μπρος ο κινητήρας, γεμίζει τις μπαταρίες και μόλις φτάσω στον προορισμό μου το βάζω στην πρίζα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, TasMan είπε

...Σοβαρό πρόβλημα είναι και η έλλειψη υποδομών για τη χρήση του και αναφέρομαι στη φόρτισή του. ..Έστω όμως ότι έρχονται Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρι και θέλω να πάω κάπου διακοπές. Ή έστω να φύγω ένα ΣΚ για μια εκδρομή. Εκεί που θα πάω πού ακριβώς θα το φορτίσω; .... Και έστω ότι ξεκινάω από Νότιο Πελοπόννησο να πάω Θεσσαλονίκη ή Αλεξανδρούπολη οπότε θα χρειαστώ ας πούμε 2 στάσεις. Πόση ώρα θα φάω σε κάποιο βενζινάδικο να περιμένω να γεμίσει μπαταρίες και πώς θα αμοιφθεί ο βενζινοπώλης; Και προφανώς δεν θα είναι πρακτικό να πω ότι θα κάτσω μόνο 20-30 λεπτά και όσο φορτίσει φόρτισε γιατί θα πρέπει να κάνω 10 στάσεις. Αυτό για μένα είναι το κύριο πρόβλημα...

...γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντί να επενδύουν στα υβριδικά βάζοντας ένα κάρο συστήματα για ανάκτηση ενέργειας (ηλιακές οροφές, ανάκτηση από φρενάρισμα και ρολάρισμα κτλ), γιατί δεν κάνουν το πιο απλό: Να βάλουν ένα μικρό βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα (300-500cc) που να μην είναι συνδεδεμένος με κανένα σύστημα μετάδοσης όπου ο ρόλος του θα είναι απλά να φορτίζει τις μπαταρίες. ...

 

1) Η τιμή είναι ψηλά αυτή τη στιγμή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, γιατί είναι νέα τεχνολογία, υπάρχει εξειδικευμένη επένδυση με νέες γραμμές παραγωγής (αν και αρχίζουν να χρησιμοποιούν όλοι κοινές πλατφόρμες πλέον) και RND από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Και επειδή πρέπει να σπρώχνουν και τα συμβατικά τους αυτοκίνητα φυσικά. Οπότε να είστε σίγουροι ότι οι τιμές τους θα είναι πολύ σύντομα πραγματικά "προσιτές".

Σήμερα όμως μπορείς να πάρεις με 10-12.000 ένα αξιοπρεπέστατο μεταχειρισμένο για την πόλη και να ξεχάσεις το βενζινάδικο, τα τέλη και τα συνεργεία!

2) Για μεγάλα ταξίδια εντός Ελλάδας πλέον πας άνετα παντού, αν πάρεις ένα αυτοκίνητο με μια αυτονομία 250-300+χλμ. Μια στάση θα χρειαστείς σε ταχυφορτιστή ενδιάμεσα (ναι υπάρχουν σχεδόν προς όλες τις κατευθύνσεις αν για κέντρο βάλεις την Αθήνα), που θα χρειαστείς 30-60λεπτά για να γεμίσεις. Εκεί που θα πας, καλό θα είναι να έχεις προβλέψει να είσαι κοντά σε σημεία που να μπορείς να αφήσεις το αυτοκίνητο το βράδυ να φορτίζει άλλες μια δύο φορές (αναλόγως πόσο θα κάτσεις). Ναι θέλει λίγο οργάνωση, αλλά θα πας πχ. Θεσσαλονίκη και θα γυρίσεις με κόστος 30-40€ (βενζίνη ~150+).

 3) Τέτοιου τύπου "υβριδικό" υπάρχει. Είναι το BMW i3 που βγαίνει και έκδοση με κινητήρα από σκούτερ και σου προσθέτει καμιά 130αριά χλμ. Βέβαια στην Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα που το "βλέπει" σαν υβριδικό και όχι σαν αμιγώς ηλεκτρικό και έτσι χάνει όλα τα προνόμια που θα είχε, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα. Πάντως δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει κάτι τέτοιο. Έτσι συνεχίζεις να χρειάζεσαι service βενζινοκινητήρα, αν και πολύ μικρότερο φυσικά, αλλά ανεβαίνει η πολυπλοκότητα της κατασκευής, άρα και οι πιθανές ζημιές. Οι αυτονομίες ανεβαίνουν συνεχώς, η ουσία θα είναι να γεμίσουν οι δρόμοι ταχυφορτιστές (γιατί απλοί φορτιστές υπάρχουν σχεδόν παντού!). Η Tesla στην αμερική μαζί με το αυτοκίνητο σου προσφέρει δωρεάν ταχυφόρτιση με δικούς της φορτιστές, που έχει χιλιάδες! Οπότε -στο θέμα μας- όχι απλά είναι προσιτό αυτοκίνητο, τζάμπα είναι!

Εν κατακλείδι, στην Ελλάδα σήμερα, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αξίζει σε δύο περιπτώσεις. Ή θα τα σκάσεις χοντρά (30.000+) να πάρεις ένα καινούριο με μεγάλη αυτονομία (300+χλμ) ή αν έχεις οικογένεια θα δώσεις (όπως εγώ) κάνα 10-12άρη και θα πάρεις ένα μεταχειρισμένο μικρό ώς δεύτερο αυτοκίνητο πόλης (πχ. το ένα η σύζυγος, το άλλο εσύ), για να πηγαίνεις τα παιδιά στο σχολείο, για ψώνια, δουλειά, κοντινές παραλίες, βόλτες, κλπ). Θα δεις τα έξοδα του σπιτιού σου να μειώνονται δραστικά και θα έχεις και τη δυνατότητα να πας όπου θέλεις με το συμβατικό σου!

Φορτιστές στην Ελλάδα:

https://www.plugshare.com/

 

 

 

 

Επεξ/σία από nikosjc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει και στην ελληνική σελίδα.

https://www.tesla.com/el_gr/modely

Φοβερό design και επιτάγχυνση, αυτονομία και τιμή γι' αυτά που προσφέρει. Πιστεύω οτι η Ελλάδα θα γεμίσει Tesla,  bmw, mercedes και άλλες prenium μάρκες θα έχουν πρόβλημα. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Hetfield είπε

Παρε χαρτι και μολυβι και υπολογισε ποσο θα σου κοστισει εσενα να εγκαταστησεις φωτοβολταϊκα στην σκεπη σου και τι κερδος θα εχεις απο αυτο.

Το κέρδος βγαίνει γιατι α) πουλάς εγγυημένα όλη την παραγωγή σου, β) πουλάς την κιλοβατώρα σε τιμή λιανικής ανεξάρτητα αν η εκάστοτε τιμή χονδρικής είναι κοντά στο μηδέν ή ακόμα και αρνητική.

Αν η πώληση ενέργειας γινόταν με τους ίδιους όρους που ισχύουν για τους άλλους παραγωγούς, τα φωτοβολταικά στη στέγη δέν θα έκαναν απόσβεση τον αιώνα τον άπαντα, πόσο μάλιστα να βγάλουν και κέρδος.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@nikosjc

Συμφωνώ με αυτά που λες και παρεπιπτόντως δεν είχα ιδέα ότι υπάρχουν τόσοι σταθμοί φόρτισης στην Ελλάδα (όπως τους είδα στον χάρτη). Ενδιαφέρον... Οι ενστάσεις μου όμως είναι οι εξής: Πρώτον με 10-12 χιλιάρικα δεν παίρνεις οικογενειακό ηλεκτροκίνητο. Ναι, για να πηγαινοέρχεσαι καθημερινά στη δουλειά σου είναι άψογο, για μεγάλες όμως μετακινήσεις με γυναίκα, παιδιά και μπαγκάζια ούτε για αστείο.

Δεύτερον θα σου δώσω δύο παραδείγματα γιατί δεν είναι "ακόμα" βολικά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Έστω ότι προσωπικά έχω ένα ηλεκτροκίνητο και συχνά-πυκνά πηγαίνω στον κουνιάδο μου στην Πάτρα. Έχει δικό του διαμέρισμα με ανοιχτό πάρκινγκ δίπλα στην πολυκατοικία. Που θα το φορτίσω τη νύχτα; Θα τραβήξω μπαλαντέζα από τον τρίτο; Επίσης έχω ένα φίλο στην Αθήνα με δικό του οροφοδιαμέρισμα και δική του θέση πάρκινγκ στην πυλωτή της πολυκατοικίας.  Έστω ότι κάνει εγκατάσταση με δική του πρίζα δίπλα στη θέση του. Ποιος εμπιστεύεται να αφήσει το αμάξι του όλη νύχτα στην πρίζα σε ανοιχτό χώρο; Θέλω να πω δηλαδή ότι δεν είναι μόνο θέμα του πόσο ευκατάστατος είναι κάποιος. Πρέπει να υπάρχουν και συγκυρίες του στυλ έχω δικό μου κλειστό γκαράζ ή εκεί που πάω υπάρχει σε απόσταση περπατήματος γκαράζ/σταθμός φόρτισης που να μπορώ να το αφήσω ασφαλώς να φορτίζει όλη νύχτα. Πιστεύω πως είμαστε αρκετά μακρυά από αυτά τα σενάρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Fubar.gr said:

Το κέρδος βγαίνει γιατι α) πουλάς εγγυημένα όλη την παραγωγή σου, β) πουλάς την κιλοβατώρα σε τιμή λιανικής ανεξάρτητα αν η εκάστοτε τιμή χονδρικής είναι κοντά στο μηδέν ή ακόμα και αρνητική.

Αν η πώληση ενέργειας γινόταν με τους ίδιους όρους που ισχύουν για τους άλλους παραγωγούς, τα φωτοβολταικά στη στέγη δέν θα έκαναν απόσβεση τον αιώνα τον άπαντα, πόσο μάλιστα να βγάλουν και κέρδος.

Οι ενεργειακες επιχειρησεις που εχουν στησει παρκα ανανεωσιμων πηγων ενεργειας μια χαρα κερδος βγαζουν γιατι συνεισφερουν στο ενεργειακο μειγμα επι ισους ορους. Και σου εξηγησα πιο πανω - για να στησεις ενα παρκο ανανεωσιμων πηγων ενεργειας εχουν χαμηλοτερο Capex (κοστος κτησης) και πολυ συμπιεσμενο Opex (κοστος λειτουργειας). Το Opex ειναι αυτο που εχει σημαντικη συνεισφορα στην κερδοφορια μιας τετοιας επιχειρησης.

Μπορεις να κανεις το ιδιο με τη σκεπη του σπιτιου σου και δεν μιλαω για την λυση του tethering αλλα για αυτονομες λυσεις.

Τωρα κατι πλουσιες χωρες σαν την Αυστρια, τη Γερμανια, τις σκανιναβικες χωρες κτλ. προφανως κι ειναι βλακες που επενδυουν σε ανανεωσιμες πηγες ενεργειας, κι εμεις οι φτωχοι συγγενεις της Ευρωπης αργησαμε μονο 15 χρονια για να προλαβουμε τις εξελλιξεις.

Τελοσπαντων, δεν περιμενα ποτε παντως τις αρλουμπες του defencenet να τις διαβασω στο insomnia.

Επεξ/σία από Hetfield
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, TasMan είπε

@nikosjc

... Πρώτον με 10-12 χιλιάρικα δεν παίρνεις οικογενειακό ηλεκτροκίνητο. Ναι, για να πηγαινοέρχεσαι καθημερινά στη δουλειά σου είναι άψογο, για μεγάλες όμως μετακινήσεις με γυναίκα, παιδιά και μπαγκάζια ούτε για αστείο...

...Έστω ότι προσωπικά έχω ένα ηλεκτροκίνητο και συχνά-πυκνά πηγαίνω στον κουνιάδο μου στην Πάτρα. Έχει δικό του διαμέρισμα με ανοιχτό πάρκινγκ δίπλα στην πολυκατοικία. Που θα το φορτίσω τη νύχτα;...

...Έστω ότι κάνει εγκατάσταση με δική του πρίζα δίπλα στη θέση του. Ποιος εμπιστεύεται να αφήσει το αμάξι του όλη νύχτα στην πρίζα σε ανοιχτό χώρο; ...

 

Για το πρώτο, γράφω αναλυτικά τις δύο περιπτώσεις που είναι εντελώς διαφορετικές. Άλλη περίπτωση το μικρό-πόλης μεταχειρισμένο στα 10-12χιλ, που αντί να πάρεις πχ. ένα yaris στα 7-8χιλ, θα δώσεις κάτι παραπάνω, που θα στα βγάλει από τα περιφερειακά του πλεονεκτήματα (μηδενικά τέλη, ελάχιστη κατανάλωση, ελάχιστο σερβις) και άλλο το μεγαλύτερο που θα έχεις και μεγαλύτερη αυτονομία για οικογενειακά ταξίδια.

Εφόσον επιλέξεις να κάνεις τέτοιου είδους ταξίδια, άρα έχεις πάει στην περίπτωση ενός οχήματος με μεγάλη αυτονομία, θα χρειαστεί να το φορτίζεις 1 φορά την εβδομάδα βράδυ ή να πας για 1 ώρα σε κάποιον κοντινό ταχυφορτιστή. Εαν δεν υπάρχει διαθέσιμος, τότε θα πρέπει να έχεις φροντίσει από πριν το τι θα κάνεις (ή δεν θα ταξιδέψεις με τέτοιο αυτοκίνητο). Είπαμε, δεν είναι όλα ρόδινα, έχουν και τα αρνητικά τους. Εκεί όμως βάζεις την ζυγαριά στο τι σου προσφέρει και τι χάνεις και βλέπεις. Πιστεύω ότι η ζυγαριά γέρνει πάρα πολύ προς ένα ηλεκτρικο για τις περισσότερες καθημερινές χρήσεις, κάνοντας τις ανάλογες υποχωρίσεις φυσικά.

Εγώ προσωπικά ναι έχω πετάξει μπαλαντέζα από τον 2ο! Όμορφα τοποθετημένη, κατεβαίνει σε ένα σημείο της πυλωτής (που δεν βάζουν αμάξια, αλλά μου έχει επιτραπεί να το βάζω 2-3 φορές την εβδομάδα το βράδυ για φόρτιση). Όσο για το θέμα ασφάλειας, ειδικά στα νεότερα αυτοκίνητα η πρίζα τους δεν ξεκουμπώνει αν δεν έχεις κλειδι. Οπότε υπάρχει αρκετή ασφάλεια στο να μη σου κλέψουν πχ τον φορτιστή.

Θεωρώ ότι εάν κάποιος βάλει στην καθημερινότητα του ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, δεν γυρίζει πίσω. Ναι θα του τύχουν στιγμές που θα πει "αυτό δεν μπορώ να το κάνω, ενώ με ένα συμβατικό θα το έκανα", αλλά είναι λίγες. Ενώ αντίθετα είναι άπειρες οι φορές που λες: "ουάου έβαλα τώρα μπρος; δεν ακούγεται τίποτα!", "ουάου, πατάω γκάζι και πάει σφαίρα!", "ουάου πόσο καιρό έχω να πάω σε βενζινάδικο", "ουάου πόσο ξεκούραστο στο ξεκίνα-σταμάτα της πόλης (ειδικά με το one pedal drive), ούτε ταχύτητες ούτε τίποτα", και πολλά ακόμα! 

 

Επεξ/σία από nikosjc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, nikosjc said:

1) Η τιμή είναι ψηλά αυτή τη στιγμή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, γιατί είναι νέα τεχνολογία, υπάρχει εξειδικευμένη επένδυση με νέες γραμμές παραγωγής (αν και αρχίζουν να χρησιμοποιούν όλοι κοινές πλατφόρμες πλέον) και RND από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Και επειδή πρέπει να σπρώχνουν και τα συμβατικά τους αυτοκίνητα φυσικά. Οπότε να είστε σίγουροι ότι οι τιμές τους θα είναι πολύ σύντομα πραγματικά "προσιτές".

Σήμερα όμως μπορείς να πάρεις με 10-12.000 ένα αξιοπρεπέστατο μεταχειρισμένο για την πόλη και να ξεχάσεις το βενζινάδικο, τα τέλη και τα συνεργεία!

2) Για μεγάλα ταξίδια εντός Ελλάδας πλέον πας άνετα παντού, αν πάρεις ένα αυτοκίνητο με μια αυτονομία 250-300+χλμ. Μια στάση θα χρειαστείς σε ταχυφορτιστή ενδιάμεσα (ναι υπάρχουν σχεδόν προς όλες τις κατευθύνσεις αν για κέντρο βάλεις την Αθήνα), που θα χρειαστείς 30-60λεπτά για να γεμίσεις. Εκεί που θα πας, καλό θα είναι να έχεις προβλέψει να είσαι κοντά σε σημεία που να μπορείς να αφήσεις το αυτοκίνητο το βράδυ να φορτίζει άλλες μια δύο φορές (αναλόγως πόσο θα κάτσεις). Ναι θέλει λίγο οργάνωση, αλλά θα πας πχ. Θεσσαλονίκη και θα γυρίσεις με κόστος 30-40€ (βενζίνη ~150+).

 3) Τέτοιου τύπου "υβριδικό" υπάρχει. Είναι το BMW i3 που βγαίνει και έκδοση με κινητήρα από σκούτερ και σου προσθέτει καμιά 130αριά χλμ. Βέβαια στην Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα που το "βλέπει" σαν υβριδικό και όχι σαν αμιγώς ηλεκτρικό και έτσι χάνει όλα τα προνόμια που θα είχε, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα. Πάντως δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει κάτι τέτοιο. Έτσι συνεχίζεις να χρειάζεσαι service βενζινοκινητήρα, αν και πολύ μικρότερο φυσικά, αλλά ανεβαίνει η πολυπλοκότητα της κατασκευής, άρα και οι πιθανές ζημιές. Οι αυτονομίες ανεβαίνουν συνεχώς, η ουσία θα είναι να γεμίσουν οι δρόμοι ταχυφορτιστές (γιατί απλοί φορτιστές υπάρχουν σχεδόν παντού!). Η Tesla στην αμερική μαζί με το αυτοκίνητο σου προσφέρει δωρεάν ταχυφόρτιση με δικούς της φορτιστές, που έχει χιλιάδες! Οπότε -στο θέμα μας- όχι απλά είναι προσιτό αυτοκίνητο, τζάμπα είναι!

Εν κατακλείδι, στην Ελλάδα σήμερα, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αξίζει σε δύο περιπτώσεις. Ή θα τα σκάσεις χοντρά (30.000+) να πάρεις ένα καινούριο με μεγάλη αυτονομία (300+χλμ) ή αν έχεις οικογένεια θα δώσεις (όπως εγώ) κάνα 10-12άρη και θα πάρεις ένα μεταχειρισμένο μικρό ώς δεύτερο αυτοκίνητο πόλης (πχ. το ένα η σύζυγος, το άλλο εσύ), για να πηγαίνεις τα παιδιά στο σχολείο, για ψώνια, δουλειά, κοντινές παραλίες, βόλτες, κλπ). Θα δεις τα έξοδα του σπιτιού σου να μειώνονται δραστικά και θα έχεις και τη δυνατότητα να πας όπου θέλεις με το συμβατικό σου!

Φορτιστές στην Ελλάδα:

https://www.plugshare.com/

Άσε που νομίζω ότι όλοι οι σταθμοί για καφέ-φαγητό στις εθνικές οδούς θα βάλουν ταχυφορτιστές και θα χρεώνουν λίγα ή τίποτα προκειμένου να κάνεις στάση και να ψωνίσεις από 'κει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, chrisxpap είπε

Άλλο να πουλιέται 2080ti και άλλο να σου λένε ότι είναι προσιτή η 2080ti

Να εδώ είναι που κάνεις λάθος... Ένα όχημα των 40000 ευρώ και αυτής της τεχνολογίας δεν είναι καν ακριβό. Στο car πουλάνε χρέπια 1000κυβικά 3 και 4 χιλιάρικα.

Παράλογο θα ήταν να σου λένε ότι μία φεράρι των 200000 ευρώ είναι προσιτή.  Το συγκεκριμένο όχημα είναι η 1060 των αυτωκινήτων... Προσιτή όσο δεν πάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η τιμή είναι μια χαρά για αυτά που προσφέρει .

ΟΚ μιλάμε για 2πλάσια σχεδόν τιμή απο ενα συμβατικό αμάξι με μηχανικά μέρη ,αλλά η απόσβεση που κάνεις με τη μέρα δικαιολογεί τη τιμή του.

Επίσης τα Tesla για 4 χρόνια κρατάνε πολύ ψηλα την αξία τους σε αντίθεση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.

Αν εχει κάποιος να τα δώσει αξίζει με τα χίλια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εξαιρέσεις τα μικρα μοντέλα των  Audi,Bmw,Mercedes τα περισσότερα απο τα άλλα μοντέλα τους ειναι ακριβότερα απο 40000 ευρώ και βλέπεις να κυκλοφορούν αρκέτα,οποτε θεωρώ οτι υπάρχει κοινό σε αυτη την κατηγορία τιμής. Ακομα και τα χρήματα να είχα ενω μου αρεσει πολυ η καινοτομια τους και γενικα τα τεσλα σαν αυτοκινητα (δεν ξετρελαινομαι με το εξωτερικο design), πιστευω οτι δεν θα μπορουσα να ζω συνεχεια με το αγχος του φορτιστη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Hetfield είπε

Οι ενεργειακες επιχειρησεις που εχουν στησει παρκα ανανεωσιμων πηγων ενεργειας μια χαρα κερδος βγαζουν γιατι συνεισφερουν στο ενεργειακο μειγμα επι ισους ορους.

Για τα οποία επίσης ισχύει το α) και για τα μικρά ισχύει εν μέρει το β) καθώς και αυτά εχουν fix τιμή πώλησης, αν και μικρότερη απο τα οικιακά

23 ώρες πριν, Hetfield είπε

Και σου εξηγησα πιο πανω - για να στησεις ενα παρκο ανανεωσιμων πηγων ενεργειας εχουν χαμηλοτερο Capex (κοστος κτησης) και πολυ συμπιεσμενο Opex (κοστος λειτουργειας).

Καμια φορά το φτηνό κρέας το τρώει ο σκύλος. Ενα πυρηνικό μπορεί να είναι πιό ακριβό να στηθεί, αλλά μπορεί να παρέχει την ονομαστική του ισχύ και ενέργεια 24/7 σύν ζεστα νερά / ατμός για βιομηχανικές και άλλες χρήσεις.

Αντίστοιχα άλλα θερμικά εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας είναι συνδυασμένα με άλλες βιομηχανικές διεργασίες, όπως παραγωγή τσιμέντου, αλουμινίου κτλ.

Τα Φ/Β είναι φτηνά να στηθούν, όμως μπορούν να λειτουργούν μόνο της ώρες ηλιοφάνειας και η ισχύς εξόδου μεταβαλλόμενη. Μόνο συμπληρωματικά δηλαδή.

23 ώρες πριν, Hetfield είπε

Το Opex ειναι αυτο που εχει σημαντικη συνεισφορα στην κερδοφορια μιας τετοιας επιχειρησης.

Αυτό που έχει σημασία στην κερδοφορία είναι να υπάρχει ζήτηση για το προιόν που πουλάς και να το πουλάς σε υψηλή τιμή.

23 ώρες πριν, Hetfield είπε

Μπορεις να κανεις το ιδιο με τη σκεπη του σπιτιου σου και δεν μιλαω για την λυση του tethering αλλα για αυτονομες λυσεις.

Δέν ξέρω τί είναι το tethering, όμως αυτόνομα συστήματα τα βάζεις όταν δέν υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης με το δίκτυο, όχι για να κάνεις οικονομία, γιατι πολύ απλά δέν κάνεις, έρχεται πολύ ακριβότερα και με διάφορους περιορισμούς.

23 ώρες πριν, Hetfield είπε

Τωρα κατι πλουσιες χωρες σαν την Αυστρια, τη Γερμανια, τις σκανιναβικες χωρες κτλ. προφανως κι ειναι βλακες που επενδυουν σε ανανεωσιμες πηγες ενεργειας, κι εμεις οι φτωχοι συγγενεις της Ευρωπης αργησαμε μονο 15 χρονια για να προλαβουμε τις εξελλιξεις.

Το γερμανικό πείραμα απέτυχε. Πληρώνουν πανάκριβο ρεύμα και τώρα φτιάχνουν εργοστάσια λιγνίτη για να υποστηρίξουν το δίκτυο

Επίσης το να είσαι late adopter δέν είναι πάντα κακό, καμιά φορά αποφεύγεις τα λάθη των άλλων. Στην αυστραλία που είναι η χώρα με τη μεγαλύτερη διείσδυση home solar σιγά σιγά άρχισαν οι περιορισμοί. Πλέον υπάρχει cap της παραγωγής στα 5KW και σταδιακή μείωση του feed in tarrif. Επίσης ο διαχειριστής του δικτύου θα έχει τη δυνατότητα να σου σβήσει απομακρυσμένα το inverter, ενώ τώρα συζητάνε να πληρώνουν κι αποπάνω σε περιπτώσεις που υπάρχει υπερπαραγωγή: https://www.abc.net.au/news/2020-07-16/rooftop-solar-owners-could-be-charged-to-sell-energy-to-the-grid/12461748

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/8/2020 στις 4:34 ΜΜ, alex1_kgr είπε

Ήρεμα παιδιά... Με την ίδια λογική δεν θα έπρεπε να πωλούνται στην Ελλάδα πολλά πράγματα!

Βλέπε RTX2080, iphone 11 pro max 512gb, s20 Ultra, Mercedes C63 κτλ κτλ...

Το ότι δεν έχουμε λεφτά και ότι η χώρα ήταν, είναι και θα είναι κατεστραμμένη οικονομικά δεν έχει να λέει κάτι. Άμα δεν τα έφερναν θα λέγαμε τί είμαστε 3κοσμική και δεν τα έφεραν;

Δεν είπε κανείς ότι δεν θα έπρεπε να πωλούνται, απλώς μιλάμε για το πόσο μικρή είναι η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων, ειδικά των νέων, οι οποίοι πλήττονται περισσότερο από την ανεργία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...