dimakisk Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Τι μήλο, τι αχλάδι… Και τα δύο φρούτα είναι κι αν εσάς σας φαίνεται αστείο, ρωτήστε τους ανθρώπους της Prepear που δέχτηκαν τα πυρά της Apple. Τι σχέση μπορεί να έχει ένα μήλο με ένα αχλάδι; Αν κρίνουμε από το σκεπτικό του νομικού τμήματος της Apple, μεγάλη. Ο τεχνολογικός κολοσσός κινήθηκε νομικά εναντίον της Prepear, μίας online πλατφόρμας μαγειρικής που ιδρύθηκε το 2015, θεωρώντας ότι το λογότυπο της δεύτερης έχει αρκετές ομοιότητες με το δικό της. Τα νέα μοιράστηκε η ίδια η Natalie Monson, διατροφολόγος και εμπνεύστρια της πλατφόρμας μέσω του προφίλ της στο Instagram, ζητώντας παράλληλα τη βοήθεια των περίπου 336 χιλιάδων ακολούθων της -έχει δημιουργήσει καμπάνια στο change.org που τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές είχε γύρω στις 36 χιλιάδες υπογραφές. Το μήνυμά της αναφέρει μεταξύ άλλων: Πρόσφατα η Apple -ναι, η αξίας ενός τρισεκατομμυρίου δολαρίων Apple- αποφάσισε να εναντιωθεί και να κινηθεί νομικά ενάντια στο σήμα κατατεθέν της μικρής μας εταιρείας, υποστηρίζοντας ότι το αχλάδι στο λογότυπό μας, έχει πολλές ομοιότητες με το μήλο στο δικό τους και κατ’ επέκταση πλήττει την εικόνα της ως εταιρεία. Το πλήγμα για εμάς στην Prepear είναι μεγάλο. Η μάχη θα μας κοστίσει δεκάδες χιλιάδες δολάρια και το τρελό στην υπόθεση είναι πως η Apple έχει κάνει το ίδιο και σε δεκάδες άλλες μικρές εταιρείες που έχουν φρούτα στο λογότυπό τους, με αποτέλεσμα αυτές είτε να αλλάξουν σήμα, είτε να κλείσουν εντελώς. Όταν όλος ο υπόλοιπος πλανήτης θυσιάζεται για να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Apple επέλεξε να κινηθεί εναντίον μας. Η Prepear των πέντε (!) ατόμων δηλώνει πάντως αποφασισμένη να κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να διεκδικήσει το λογότυπό της και να στείλει -κατά τα λεγόμενά της- ένα μήνυμα στις μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες ότι το bullying στους μικρούς έχει συνέπειες. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stfaros Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 αυτα ειναι θεματα που καινε .... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Από πρωτοτυπία καλά πάμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mimis13 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Με το iCarly τα έβαλε; Επεξ/σία 11 Αυγούστου 2020 από mimis13 2 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Δημοφιλής ανάρτηση alex1001 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοφιλής ανάρτηση Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 καμία ομοιότητα δεν έχει! η βρομο-εταιρία θα κάνει μήνυση όπου βλέπει φρούτο? μακάρι να χάσει και να πληρώσει γερή αποζημίωση! 82 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Δημοφιλής ανάρτηση antwnella79 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοφιλής ανάρτηση Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Και πολύ καλά έκανε η Prepear,φαντάζομαι και εύχομαι το αντίκτυπο να είναι τόσο μεγάλο που να πάρει ένα καλό μάθημα η Apple και λοιποί κολοσσοί 33 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eyw Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Σκέψου πως θα έκαναν στην αππλε αν η Prepear αντί για αχλάδι έβαζε αγγούρι (cucumber). 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kostasspil Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) "η Apple έχει κάνει το ίδιο και σε δεκάδες άλλες μικρές εταιρείες που έχουν φρούτα στο λογότυπό τους" Επόμενος στόχος τα μανάβικα Επεξ/σία 11 Αυγούστου 2020 από Kostasspil 10 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mimis13 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 1 λεπτό πριν, Kostasspil είπε "η Apple έχει κάνει το ίδιο και σε δεκάδες άλλες μικρές εταιρείες που έχουν φρούτα στο λογότυπό τους" Επόμενος στόχος τα μανάβικα Κάτσε να πιάσει nickelodeon πρώτα. Έχει πολύ "ζουμί" εκεί... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fotis Deutschland Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Επόμενο μέτωπο θα είναι με το Victorious του Nickelodeon. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Πόσα να πλήρωσε η Prepear την Apple για την διαφήμιση 🤔 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
coffeex Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Αμάν θα πέσει μήνυση και για τα ροδάκινα naougusta 🥶 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
supermanbee Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 7 λεπτά πριν, alex1001 είπε η βρομο-εταιρία θα κάνει μήνυση όπου βλέπει φρούτο? Αυτό έχει κάνει ήδη η Apple έχει κάνει το ίδιο και σε δεκάδες άλλες μικρές εταιρείες που έχουν φρούτα στο λογότυπό τους, με αποτέλεσμα αυτές είτε να αλλάξουν σήμα, είτε να κλείσουν εντελώς. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vaiosss Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 2 λεπτά πριν, supermanbee είπε Αυτό έχει κάνει ήδη η Apple έχει κάνει το ίδιο και σε δεκάδες άλλες μικρές εταιρείες που έχουν φρούτα στο λογότυπό τους, με αποτέλεσμα αυτές είτε να αλλάξουν σήμα, είτε να κλείσουν εντελώς. Γιατί δεν κάνει το ίδιο και στην Huawei, που κάποιοι ισχυρίζονται πως το λογότυπο της, είναι ένα μήλο κομμένο σε φέτες; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vastegial_74 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Επόμενος στόχος fruit of the loom 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις