Προς το περιεχόμενο

Κατάστημα απαιτεί την αρχική συσκευασία για την εγγύηση προϊόντος


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, jgeorgiou είπε

1) O όρος της αυθεντικής συσκευασίας για απλή επισκευή εντός εγγύησης είναι καταχρηστικός και  εμπίπτει στο ελληνικό "όποιος τσιμπήσει - όλο και κάτι θα γλυτώσουμε"

2) Η νομοθεσία υπερισχύει κάθε όρου συμβαλλομένων ακόμη και αν υπόγραψες σε συμβολαιογράφο παρουσία μαρτύρων.

3) Αν επιμείνεις θα αναγκαστούν να σε εξυπερετήσουν , προφανώς είναι παραεισαγωγή και προσπαθούν να σε αποφύγουν γιατί γι'αυτούς είναι κόστος.

Η έννοια παραεισαγωγή δεν υπάρχει στην νομοθεσία.

2 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Φυσικα με καλυπτε, η Ε.Ε ξεκαθαρα αναφερει 2 χρονια, οχι 1. Γιαυτο και πλεον δεν βλεπεις σχεδον πουθενα 1 χρονο εγγυηση εντος Ευρωπαικης Ενωσης. Και πραγματικα ειναι τυχεροι, σε αλλα κρατη (βλεπε Ηνωμενο Βασιλειο) το χρονικο οριο ειναι πολλαπλασιο βαση τοπικης νομοθεσιας.

Εντάξει, διάβασε τον 3043/2002. Αυτή είναι η οδηγία της ΕΕ. Άπειροι δίνουν 1 χρόνο εγγύηση. Ξέρεις πόσα χρήματα θα είχαν γλιτώσει αυτοί που αγοράζουν apple, σονυ, κλπ. αν ίσχυαν τα 2 χρόνια;

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 148
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, petasis είπε

Η έννοια παραεισαγωγή δεν υπάρχει στην νομοθεσία.

Εντάξει, διάβασε τον 3043/2002. Αυτή είναι η οδηγία της ΕΕ. Άπειροι δίνουν 1 χρόνο εγγύηση. Ξέρεις πόσα χρήματα θα είχαν γλιτώσει αυτοί που αγοράζουν apple, σονυ, κλπ. αν ίσχυαν τα 2 χρόνια;

Apple has announced that its statutory warranty period in Europe will be extended to two years, following pressure from the European Union to comply with EU law.Apr 2, 2012

https://www.apple.com/legal/warranty/products/warranty-edition-row-english.html

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_en.htm

(Η εγγυηση των 2 ετων εχει να κανει με την αντιπροσωπεια - seller - οχι με τον κατασκευαστη, εκει μπερδευεται ο κοσμος. Βεβαια το τελικο αποτελεσμα δεν αλλαζει για εμας).

Επεξ/σία από Salvation81
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, petasis είπε

Εντάξει, διάβασε τον 3043/2002. Αυτή είναι η οδηγία της ΕΕ. Άπειροι δίνουν 1 χρόνο εγγύηση. Ξέρεις πόσα χρήματα θα είχαν γλιτώσει αυτοί που αγοράζουν apple, σονυ, κλπ. αν ίσχυαν τα 2 χρόνια;

φυσικά και ιχυουν τα 2 χρονια ακόμα και στην apple, ασε τι λενε τα μαγαζια τα γνωστα (αυτα που είναι σε ενα...... πλάισιο μέσα) τους τυπωνεις τους νόμους και ως μαγείας στο φτοιαχνουν.

εχετε δικαιώματα και πατάνε στην άγνοια ξεκάθαρα. εδω ενα turbox ταβλετ είχα πάρει για την μάνα μου και χάλασε στους 14 μήνες και λέγαν δεν έχει εγγύηση. Ισα που ακόυστηκα σε όλο το mall και στον υπολογιστή τους άρχισα να μπαίνω και σελίδες και ευρωπαικές νομοθεσίες. πραγματικά με εκνευρίζουν απίστευτα αυτές οι λαμογιές ειδικά με το 2 χρονια εγγύηση. Και στο χαρτι που παιρνεις την αποδειξη να λεει εχει ενα χρονο εγγυηση ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ, δεν υπερισχυει των νόμων ασχέτως του οτιδήποτε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
5 minutes ago, great said:

Και στο χαρτι που παιρνεις την αποδειξη να λεει εχει ενα χρονο εγγυηση ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ, δεν υπερισχυει των νόμων ασχέτως του οτιδήποτε

Αρκεί βέβαια να υπάρχει νόμος στην Ελλάδα. Αν υπάρχει οδηγία της ΕΕ αλλά δεν έχει "υλοποιηθεί" στην Ελλάδα, δεν ισχύει αν δεν κάνω λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Thresh είπε

Αρκεί βέβαια να υπάρχει νόμος στην Ελλάδα. Αν υπάρχει οδηγία της ΕΕ αλλά δεν έχει "υλοποιηθεί" στην Ελλάδα, δεν ισχύει αν δεν κάνω λάθος.

Ειμαστε κρατος-μελός της Ε.Ε, δεν υφισταται το να μην εχει υλοποιηθει κατι. Η οδηγια της Ε.Ε εξαλλου ειναι προς τις εταιρειες και τους αντιπροσωπους, οχι προς το κρατος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/8/2020 στις 9:46 ΠΜ, sphinxgr είπε

Αρκετοί το γράφουν και στις αποδείξεις

(και το θεωρώ παράλογο ως απαίτηση, δίχως καμία βάση - παρά μόνο αν μπορεί να το δικαιολογήσει κάποιος ως μέτρο προστασίας κατά την ταχυδρομική αποστολή. Αν το πάει κάποιος στο service ο ίδιος όμως, δεν απαιτείται)

image.png.c8b5d94bbc3416de680c039a533332b8.png

το απαιτούν πάρα πολλοί. στις επιστροφές τύπου "δε μου κάνει και το έφερα πίσω" είναι λογικό γιατί μετά δεν μπορεί να πουληθεί αν δεν έχει τη συσκευασία. ούτε να το γυρίσει στον προμηθευτή για αντικατάσταση (εφόσον δν έχει πρόβλημα). σε άλλες περιπτώσεις ίσως να το θέλουν για να δουν απο το serial του κουτιού σε ποιον προμηθευτη θα το στείλουν για αντικατασταση αν και τραβηγμενο. το πιο πιθανο ειναι να το κανουν για να σε αποθαρρυνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
6 minutes ago, Salvation81 said:

Ειμαστε κρατος-μελός της Ε.Ε, δεν υφισταται το να μην εχει υλοποιηθει κατι. Η οδηγια της Ε.Ε εξαλλου ειναι προς τις εταιρειες και τους αντιπροσωπους, οχι προς το κρατος.

Κι όμως στην Ελλάδα ο νόμος λέει 2 χρόνια μόνο για "πραγματικό ελάττωμα" και για εγγύηση που πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος.

https://www.e-nomothesia.gr/sunegoros-tou-katanalote/n-3043-2002.html (Αρθρο 3, παράγραφος 3)

Το "πραγματικό ελάττωμα" δεν είναι το ίδιο με το να βγάλει πρόβλημα (aka εγγύηση) ένα προϊόν. Είναι κατασκευαστικό πρόβλημα, όπως πχ είχε πριν 10 χρόνια (και κάτι?) η Nvidia με τις mobile 8000 series GPUs.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Ειμαστε κρατος-μελός της Ε.Ε, δεν υφισταται το να μην εχει υλοποιηθει κατι. Η οδηγια της Ε.Ε εξαλλου ειναι προς τις εταιρειες και τους αντιπροσωπους, οχι προς το κρατος.

Η οδηγία είναι προς τα κράτη-μέλη, την οποία πρέπει να βρουν τρόπο να ενσωματώσουν στην νομοθεσία τους. Το πώς θα το κάνουν, επαφίεται στα ίδια.

Ο κανονισμός είναι πάνω από την οδηγία και έχει άμεση ισχύ σε όλη την Ε.Ε., ανεξαρτήτως αν το ενσωματώσει ή όχι το εκάστοτε κράτος μέλος (βλέπε GDPR).

Απλά αν δεν ενσωματωθεί κοινοτική οδηγία στην νομοθεσία κράτους-μέλους, το κράτος τρώει πρόστιμο. Δεκάδες παραδείγματα που αργούμε να ενσωματώσουμε οδηγίες, και τρώμε τα πρόστιμα (και τα πληρώνουμε εμείς οι φορολογούμενοι!)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα η samsung μου ζήτησε κούτα από τηλεόραση 55 ιντσών! Και τώρα κρατάω στην αποθήκη όλες τις κούτες για συσκευές πάνω από 50ε. Γενικά από ότι κατάλαβα είναι σαν τις ασφαλιστικές ψάχνουν τη παραμικρή αφορμή να μη πληρώσουν και να βγάλουν την εγγύηση εκτός. Όχι για doa η κάτι τέτοιο. Μετά από ένα χρόνο πχ.  Και μου έχει τύχει και σε λάπτοπ. Επίσης σε iPhone και ipad ειναι σύνηθες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, giannis_fe είπε

Εμένα η samsung μου ζήτησε κούτα από τηλεόραση 55 ιντσών! Και τώρα κρατάω στην αποθήκη όλες τις κούτες για συσκευές πάνω από 50ε. Γενικά από ότι κατάλαβα είναι σαν τις ασφαλιστικές ψάχνουν τη παραμικρή αφορμή να μη πληρώσουν και να βγάλουν την εγγύηση εκτός. Όχι για doa η κάτι τέτοιο. Μετά από ένα χρόνο πχ.  Και μου έχει τύχει και σε λάπτοπ. Επίσης σε iPhone και ipad ειναι σύνηθες. 

πρώτος διδάξας το πλαίσιο λαπτοπ των 600 ευρώ είχε πρόβλημα στο χρόνο πάνω (παραδόξως όχι turbo-x) και ζήταγαν τα κουτιά και τα manual για να το περασουν στην εγγύηση αλλιως δεν δεχονταν να το κοιταξουν καν. 
σε καποια φαση έκανε και το e-shop κάτι γυφτιες παρομοιες τύπου "πήραμε το προιον έχει όντως πρόβλημα και θα σας το πιστώσουμε αλλα λείπε το ταδε καλωδιακι/βιδακι/παπαράκι οπότε δεν θα σας πιστώσουμε όλο το ποσό.. θα αφαιρέσουμε 2/3/10 ευρώ εκτός αν το βρείτε και μας το στείλετε και αυτό" (γύρω στο 15 έγινε αυτό νομιζω) αλλά μετά δεν ξαναέτυχε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Thresh είπε

Κι όμως στην Ελλάδα ο νόμος λέει 2 χρόνια μόνο για "πραγματικό ελάττωμα" και για εγγύηση που πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος.

https://www.e-nomothesia.gr/sunegoros-tou-katanalote/n-3043-2002.html (Αρθρο 3, παράγραφος 3)

Το "πραγματικό ελάττωμα" δεν είναι το ίδιο με το να βγάλει πρόβλημα (aka εγγύηση) ένα προϊόν. Είναι κατασκευαστικό πρόβλημα, όπως πχ είχε πριν 10 χρόνια (και κάτι?) η Nvidia με τις mobile 8000 series GPUs.

Δεν μπορει να αποδειχτει κατι απο κανενα εκ των 2 μερων, γιαυτο η εγγυηση πρακτικα ισχυει γενικα. Εκτος αν εσυ εχεις παει ποτε κατι για εγγυηση και δεν στο περασαν επειδη απεδειξαν πως δεν ηταν κατασκευαστικο προβλημα.

7 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Η οδηγία είναι προς τα κράτη-μέλη, την οποία πρέπει να βρουν τρόπο να ενσωματώσουν στην νομοθεσία τους. Το πώς θα το κάνουν, επαφίεται στα ίδια.

Ο κανονισμός είναι πάνω από την οδηγία και έχει άμεση ισχύ σε όλη την Ε.Ε., ανεξαρτήτως αν το ενσωματώσει ή όχι το εκάστοτε κράτος μέλος (βλέπε GDPR).

Απλά αν δεν ενσωματωθεί κοινοτική οδηγία στην νομοθεσία κράτους-μέλους, το κράτος τρώει πρόστιμο. Δεκάδες παραδείγματα που αργούμε να ενσωματώσουμε οδηγίες, και τρώμε τα πρόστιμα (και τα πληρώνουμε εμείς οι φορολογούμενοι!)

Φυσικα αλλα ακομα και το κρατος αν δεν το ενσωματωσει εχεις ακομα το πατημα της Ευρωπαικης Ενωσης. Potato, Potato οπως λενε.

6 λεπτά πριν, giannis_fe είπε

Εμένα η samsung μου ζήτησε κούτα από τηλεόραση 55 ιντσών! Και τώρα κρατάω στην αποθήκη όλες τις κούτες για συσκευές πάνω από 50ε. Γενικά από ότι κατάλαβα είναι σαν τις ασφαλιστικές ψάχνουν τη παραμικρή αφορμή να μη πληρώσουν και να βγάλουν την εγγύηση εκτός. Όχι για doa η κάτι τέτοιο. Μετά από ένα χρόνο πχ.  Και μου έχει τύχει και σε λάπτοπ. Επίσης σε iPhone και ipad ειναι σύνηθες. 

Πεστους μην φανε εχουμε γλαρο.

1 λεπτό πριν, balt123 είπε

πρώτος διδάξας το πλαίσιο λαπτοπ των 600 ευρώ είχε πρόβλημα στο χρόνο πάνω (παραδόξως όχι turbo-x) και ζήταγαν τα κουτιά και τα manual για να το περασουν στην εγγύηση αλλιως δεν δεχονταν να το κοιταξουν καν. 
σε καποια φαση έκανε και το e-shop κάτι γυφτιες παρομοιες τύπου "πήραμε το προιον έχει όντως πρόβλημα και θα σας το πιστώσουμε αλλα λείπε το ταδε καλωδιακι/βιδακι/παπαράκι οπότε δεν θα σας πιστώσουμε όλο το ποσό.. θα αφαιρέσουμε 2/3/10 ευρώ εκτός αν το βρείτε και μας το στείλετε και αυτό" (γύρω στο 15 έγινε αυτό νομιζω) αλλά μετά δεν ξαναέτυχε.

Θελω μια μερα να μου τυχει κατι τετοιο εμενα πραγματικα, θα εχει πλακα το αποτελεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 minute ago, Salvation81 said:

Δεν μπορει να αποδειχτει κατι απο κανενα εκ των 2 μερων, γιαυτο η εγγυηση πρακτικα ισχυει γενικα. Εκτος αν εσυ εχεις παει ποτε κατι για εγγυηση και δεν στο περασαν επειδη απεδειξαν πως δεν ηταν κατασκευαστικο προβλημα.

Σου αναφέρω τι λέει ο νόμος. Από εκεί και πέρα όπως υπάρχουν πελάτες που δέχονται τον 1 χρόνο, υπάρχουν και καταστήματα που δέχονται τα 2 χρόνια (για το ίδιο προϊόν). 

Δεν γνωρίζω αν έχει πάει ποτέ κάποιος σε δικαστήριο για κάτι τέτοιο.

3 minutes ago, Salvation81 said:

Φυσικα αλλα ακομα και το κρατος αν δεν το ενσωματωσει εχεις ακομα το πατημα της Ευρωπαικης Ενωσης. Potato, Potato οπως λενε.

Όχι στο δικαστήριο, μόνο σε αυτούς που ψαρώνουν. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1) Η INFOQUEST σε πελάτες λιανικής δίνει κανονικά 2 χρόνια εγγύηση στα APPLE εδώ και πολλά χρόνια. (το έχω ζήσει παρόλο που τότε έλεγαν 1 έτος)

2) Αυτό με την συσκευασία (δεν μιλάω για DOA) μιλάω για μετέπειτα επισκευή εντός εγγύησης είναι νέα μόδα που προσπαθούν να επιβάλουν καταχρηστικά. Αν ζητήσετε χαρτί ΜΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ γιατί δεν είχατε την αρχική συσκευασία θα σας πουν ξεροκέφαλο και παράξενο αλλά θα αναγκαστούν να παραλάβουν. 

Επεξ/σία από jgeorgiou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζητάνε τη συσκευασία απλά για να τα μεταπουλήσουν σε περίπτωση επιστροφής . Πρόσφατα πήρα λαπτοπ για δώρο και είδα ότι είχε ενεργοποιηθεί 3 μήνες πριν ... σφραγισμένο φαινόταν ...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

Ζητάνε τη συσκευασία απλά για να τα μεταπουλήσουν σε περίπτωση επιστροφής . Πρόσφατα πήρα λαπτοπ για δώρο και είδα ότι είχε ενεργοποιηθεί 3 μήνες πριν ... σφραγισμένο φαινόταν ...

Μου ετυχε προσφατα με ραδιοφωνακι που πηρα για μια γνωστη της οικογενειας, ανοιχτη η συσκευασια, ξεβαμενο ενα γραμμα πανω απο την συσκευη, ξεκαθαρα απο επιστροφη (Κωτσος).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...