Προς το περιεχόμενο

ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

30 λεπτά πριν, Nikolasxatzis είπε

Στην τελευταια μας τηλεφωνικη επικοινωνία πριν 1 μήνα μου έκλεισε το τηλέφωνο διότι του είπα ότι με κοροϊδεύει.

.......

Δυστυχως όμως εγώ έπεσα σε καθηγητή που δεν το εκτίμησε!

Συγνωμη, αλλα με αυτα που εχεις γραψει και που εχεις κανει, εισαι σιγουρος
οτι αντιλαμβανεσαι εν προκειμενω: ποιος εχει και το μαχαιρι και το πεπονι?
🆘

 

Μη μπεις σε καμια 'διελκυστινδα δυναμης' μαζι του, εξετασε: ποιος και πως,
μπορει εκει να σε βοηθησει ωστε να το τελειωσεις -διχως να σε τελειωσει!
🈴️

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

μου φαινεται σχεδον απιστευτο αυτο που περιγραφεται:

οπως αναφερθηκε επικοινωνησε με τους αλλους καθηγητες της επιτροπης ή ακομα και τον προεδρο του τμηματος.

Βεβαια εικαζω οτι δε μας γραφεις ολες τις λεπτομεριες γιατι πιστευω και εγω οτι ισως σου εστειλε πισω παρατηρησεις ή ζητησε επιπλεον πραγματα για το αρθρο σου.

Εχω τυχει και εγω σε προβληματικο καθηγητη (δεν εφταιγε ο ανθρωπος, εχασε συζηγο) που ενω καιγομουν με το δικο μου ζητημα με σεβασμο και κατανοηση και απο τους δυο μας ξεπεραστηκε.

Στο διδακτορικο η σχεση ειναι απο ενα σημειο και μετα σχεδον συναδελφικη και για να γραφεις το αντιθετο ισως υπηρχαν και αλλα προβληματα προ του αρθρου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολοι εχουμε παραπονα απο τους επιβλεποντες.

Οπως και ολοι οι καθηγητες εαν εχουν αποτελεσματα για δημοσιευση τρεχουν να τη βγαλουν.

Μου φαινεται πολυ περιεργο να καθεται και να κοιταει ενα αρθρο για 2 χρονια. Σε πιεζουν κιολας να το στειλεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, TheDevilMayCare είπε

Συγνωμη, αλλα με αυτα που εχεις γραψει και που εχεις κανει, εισαι σιγουρος
οτι αντιλαμβανεσαι εν προκειμενω: ποιος εχει και το μαχαιρι και το πεπονι?
🆘

 

Μη μπεις σε καμια 'διελκυστινδα δυναμης' μαζι του, εξετασε: ποιος και πως,
μπορει εκει να σε βοηθησει ωστε να το τελειωσεις -διχως να σε τελειωσει!
🈴️

Θσ συμφωνήσω. Κράτησε όσο το δυνατό πιο χαμηλούς τόνους, γιατί το αντίθετο αποκλείεται να λειτουργήσει υπέρ σου. Μπορείς να πιέσεις τα πράγματα έμμεσα, χωρίς να έρθεις σε ρήξη: π.χ. πες ότι βλέπεις ότι δεν έχει χρόνο, το κατανοείς, αλλά και σε εσένα προκαλεί μεγάλες δυσκολίες η καθυστέρηση. Ρώτησέ τον άμα νομίζει ότι θα βοηθούσε να στείλεις και στα άλλα δύο μέλη της τριμελους σου επιτροπής το κείμενο της διατριβής και το άρθρο σου, ώστε να έχεις κι από αυτούς φιντμπακ και να μην καθυστερήσετε παραπάνω όταν λάβεις το δικό του. Γενικά γίνε πιεστικός προτείνοντας ευγενικά λύσεις κι όχι λέγοντάς του ότι σε κοροϊδεύει. Άμα σε κοροϊδεύει είναι επειδή τον παίρνει να το κάνει, δυστυχώς. 

Αν επιλέξεις να έρθεις σε σύγκρουση μαζί του, τα πράγματα θα χειροτερέψουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, -Dimitris- είπε

Το διδακτορικο διαρκει το ελαχιστο 3 χρονια και το μεγιστο 6. Συμφωνα με τα λεγομενα σου στο αρχικο post, το τελειωσες στα 3 χρονια.

Πως γινεται καποιος που προσπαθει και μοχθει, να κανει οσο πιο συντομα μπορει, να περιμενει σχεδον οσο εκανε για να το ολοκληρωσει;

Μηπως τα αποτελεσματα δεν επαρκουν για δημοσιευση και πρεπει να κανεις και αλλα πραγματα; Για αυτο σε ρωτησα σε τι τομεα ειναι.

Η επταμελης σου επιτροπη τι λεει για αυτη την καθυστερηση;

Δε διαφωνώ καθόλου μαζί σου ότι πιθανό να μην επαρκούν, άλλωστε γι αυτό τα έστειλα για να μου κάνει ο καθηγητής τις ανάλογες παρατηρήσεις και να διορθώσω. Αυτό δεν έγινε όμως ποτέ, ούτε μια διόρθωση, ούτε μια παρατήρηση.

Όσο  για την επταμελή, ορίζεται στο τέλος,  προς το παρόν υπάρχει τριμελής η οποία δε θελει να πάρει θεση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα αρχιζω να καταλαβαινω περιπου τι γινεται.

Χρειαζεται αρκετα διπλωματικη αντιμετωπιση.

Κατά τη γνωμη μου οχι τηλεφωνικως αλλα στο γραφειο του και με σαφη προθυμια απο μερους σου να συνεχισεις, εαν χρειαζονται, παραπανω αποτελεσματα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Nikolasxatzis είπε

Δε διαφωνώ καθόλου μαζί σου ότι πιθανό να μην επαρκούν, άλλωστε γι αυτό τα έστειλα για να μου κάνει ο καθηγητής τις ανάλογες παρατηρήσεις και να διορθώσω. Αυτό δεν έγινε όμως ποτέ, ούτε μια διόρθωση, ούτε μια παρατήρηση.

Όσο  για την επταμελή, ορίζεται στο τέλος,  προς το παρόν υπάρχει τριμελής η οποία δε θελει να πάρει θεση

Μπορεί να λειτουργήσει το να είσαι λίγο διπλωματικός. Τα άλλα δύο μέλη της τριμελούς δεν θα ερχόντουσαν σε αντιπαράθεση με τον καθηγητή σου. Αλλά δεν μπορούν να σου αρνηθούν το να διαβάσουν το αρχικό κείμενο της διατριβής σου και το άρθρο και αυτοί. Αυτός είναι ο ρόλος τους. Δεν είναι επταμελής για να το διαβάσουν, αφού πρώτα το εγκρίνει ο καθηγητής και αφού οριστεί η υποστήριξη. Είναι συνεπιβλέποντες. Οπότε μπορείς να πεις στον καθηγητή σου ότι κατανοείς ότι ίσως θέλει περισσότερο χρόνο, αλλά θα ήθελες στο μεταξύ να στείλεις τα κείμενά σου και στην τριμελή όχι ως τελικά (γιατί για να είναι τελικά, πρέπει να έχει αποφασίσει εκείνος ότι είναι εντάξει - άρα, πρέπει να τον περιμένεις), αλλά ως βάση για συζήτηση/σχόλια και με τους τρεις τους. Να επιμείνεις σε αυτό. Δεν νομίζω να μπορεί να σου το αρνηθεί, αν το θέσεις έτσι. Και παράλληλα μπορεί η κίνηση αυτή να ξεκολλήσει τα πράγματα. Ένας από τους άλλους δυο μπορεί να σου στείλει σχόλια, εσύ να κάνεις καμια μικροαλλαγή βάσει αυτών, να τη στείλεις στον καθηγητή σου να τη δει κι αυτός και να αρχίσει να τσουλάει το πράγμα.

Δεν ξέρω κιόλας αν έχεις στείλει ήδη τα προσχέδιά σου στους άλλους δύο. Αλλά πιστεύω αυτό πρέπει να είναι το επόμενο βήμα σου. Να ζητήσεις σχόλια κι απ' τους αλλους κι όχι να τους το παρουσιάσεις ως πρόβλημα με τον καθηγητή σου.

 

Επεξ/σία από Ανήξερη
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Nikolasxatzis είπε

Δε διαφωνώ καθόλου μαζί σου ότι πιθανό να μην επαρκούν, άλλωστε γι αυτό τα έστειλα για να μου κάνει ο καθηγητής τις ανάλογες παρατηρήσεις και να διορθώσω. Αυτό δεν έγινε όμως ποτέ, ούτε μια διόρθωση, ούτε μια παρατήρηση.

Όσο  για την επταμελή, ορίζεται στο τέλος,  προς το παρόν υπάρχει τριμελής η οποία δε θελει να πάρει θεση

αρθρα προς δημοσίευση έχεις βγάλει? πάντως όπως ήδη σου είπαν μπορείς να του προτείνεις αν ο ίδιος δεν έχει χρόνο να μελετήσει τη διατριβή σου να τη στείλεις στα άλλα μέλη της επιτροπής. Στα διδακτορικά συνήθως γίνεται το αντίθετο, πιέζουν οι καθηγητές για να βγουν οι δημοσιεύσεις και να ολοκληρωθει η διατριβή. Εκτός κι αν παίζει κάτι άλλο, να έχει πχ ο ιδιος κάποιο σοβαρό πρόβλημα οικογενειακό ή υγείας και να είναι σε άσχημη κατάσταση. 

3 ώρες πριν, -Dimitris- είπε

Ολοι εχουμε παραπονα απο τους επιβλεποντες.

Οπως και ολοι οι καθηγητες εαν εχουν αποτελεσματα για δημοσιευση τρεχουν να τη βγαλουν.

Μου φαινεται πολυ περιεργο να καθεται και να κοιταει ενα αρθρο για 2 χρονια. Σε πιεζουν κιολας να το στειλεις.

σε μια διδακτορική διατριβή μπορείς να βγάλεις πολλά αρθρα ακόμα και πριν ολοκληρωθει. μπορεί να έχει βγάλει αρθρα αλλά να εκρεμμεί το τελικό

Επεξ/σία από velociraptoras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, velociraptoras είπε

σε μια διδακτορική διατριβή μπορείς να βγάλεις πολλά αρθρα ακόμα και πριν ολοκληρωθει. μπορεί να έχει βγάλει αρθρα αλλά να εκρεμμεί το τελικό

Πιστεύεις οτι υπάρχει καθηγητής πανεπιστημίου που να έχει έτοιμα αποτελέσματα και να μπορεί να δημοσιεύσει ένα paper (εστω και με μη ιδανικό IF), και να μη το κάνει 2 χρόνια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, velociraptoras είπε

πάντως όπως ήδη σου είπαν μπορείς να του προτείνεις αν ο ίδιος δεν έχει χρόνο να μελετήσει τη διατριβή σου να τη στείλεις στα άλλα μέλη της επιτροπής. 

 

Συγγνώμη για την παρέμβαση, αλλά καλύτερα να μην το θέσει έτσι ( λέγοντας 'αν εσείς δεν έχετε χρόνο'), γιατί ο καθηγητής ή θα το εκλάβει ως κριτική (και δεν αντιδράει καλά στην κριτική, όπως έχει ήδη δείξει) ή θα του πει ότι έχει χρόνο και θα τα διαβάσει αυτός, θα του δώσει πάλι ημερομηνίες και θα εξαφανιστεί ξανά.

Στα άλλα δύο μέλη της επιτροπής πρέπει έτσι κι αλλιώς να σταλεί το διδακτορικό, άσχετα με το feedback του επόπτη.  Οπότε καλό θα ήταν να του το πει όσο πιο φυσικά γίνεται, για να μην του αφήσει περιθώριο να αρνηθεί: τι λέτε να στείλω το προσχέδιο του διδακτορικού μου και στα άλλα δύο μέλη της επιτροπής, για να έχουν κι αυτοί χρόνο να μου κάνουν σχόλια και να μας πουν κι αυτοί αν προτείνουν διορθώσεις; Και να είσαι έτοιμος να επιμείνεις και πάλι ευγενικά σε περίπτωση που αρνηθεί με γενικολογίες. 

Επεξ/σία από Ανήξερη
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, -Dimitris- είπε

Πιστεύεις οτι υπάρχει καθηγητής πανεπιστημίου που να έχει έτοιμα αποτελέσματα και να μπορεί να δημοσιεύσει ένα paper (εστω και με μη ιδανικό IF), και να μη το κάνει 2 χρόνια;

δε γράφει για δημοσίευση αλλά για την παρουσίαση. αν είναι σε σχολή θετικών επιστημων και μελετα πχ 5 ουσίες για τη δράση τους στον καρκίνο  μπορεί  για κάθε πείραμα να βγάζει και αρθρο χωρίς όμως να έχει ολοκληρωθεί το θεωρητικό μέρος της διατριβής

η διατριβή έχει τη βαρυτητα ενός επιστημονικού συγγράμματος και πρέπει να είναι απόλυτα τεκμηριωμένη, σωστά δομημένη κλπ. οι διορθώσεις μπορεί να αφορούν, αλλαγές ή εμπλουτισμό στο κείμενο, διάρθρωση, τρόπο παρουσίασης αποτελεσμάτων, τρόπο εισαγωγής της βιβλιογραφίας κλπ. δεν είναι το ίδιο όπως μια πτυχιακή ή μια διπλωματική εργασία που μπορείς να την γράψεις μέσα σε 5 μέρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, velociraptoras είπε

δε γράφει για δημοσίευση αλλά για την παρουσίαση. αν είναι σε σχολή θετικών επιστημων και μελετα πχ 5 ουσίες για τη δράση τους στον καρκίνο  μπορεί  για κάθε πείραμα να βγάζει και αρθρο χωρίς όμως να έχει ολοκληρωθεί το θεωρητικό μέρος της διατριβής

η διατριβή έχει τη βαρυτητα ενός επιστημονικού συγγράμματος και πρέπει να είναι απόλυτα τεκμηριωμένη, σωστά δομημένη κλπ. οι διορθώσεις μπορεί να αφορούν, αλλαγές ή εμπλουτισμό στο κείμενο, διάρθρωση, τρόπο παρουσίασης αποτελεσμάτων, τρόπο εισαγωγής της βιβλιογραφίας κλπ. δεν είναι το ίδιο όπως μια πτυχιακή ή μια διπλωματική εργασία που μπορείς να την γράψεις μέσα σε 5 μέρες

Βασικά, γραφεί άρθρο.

Τόσο λάθος κατάλαβα;

18 ώρες πριν, Nikolasxatzis είπε

Πριν περίπου 2 χρόνια έστειλα τη διατριβή μου καθώς και το άρθρο αυτής στον καθηγητή μου για τις πρώτες διορθώσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, -Dimitris- είπε

Πιστεύεις οτι υπάρχει καθηγητής πανεπιστημίου που να έχει έτοιμα αποτελέσματα και να μπορεί να δημοσιεύσει ένα paper (εστω και με μη ιδανικό IF), και να μη το κάνει 2 χρόνια;

Υπάρχουν πολλά πεδία ανθρωπιστικών ή κοινωνικών επιστημών που δεν απαιτούν καν δημοσίευση για να τελειώσεις το διδακτορικό, μιλώντας πάντα για την Ελλάδα. Υπάρχουν επίσης καθηγητές που εφόσον δεν είναι υποχρεωμένοι (και σε πολλές Σχολές δεν είναι) προτιμούν να μην κάνουν δημοσιεύσεις με τους διδακτορικούς τους. Συνήθως είναι καθηγητές μη υποστηρικτικοί γενικά και θεωρούν ακόμη κι αυτή την επικουρική βοήθεια που θα παρέχουν για να βελτιωθεί το προς δημοσίευση άρθρο υποστήριξη που δεν θέλουν να δώσουν. Ο συγκεκριμένος δεν μου φαίνεται πολύ υποστηρικτικός, οπότε υποθέτω ότι δεν ανυπομονεί να γίνει co-author του θεματοθέτη.

Το ότι  η διατριβή παραδόθηκε κατευθείαν ολόκληρη, χωρίς να υπάρχει feedback σε επιμέρους προσχέδια κατά τη συγγραφή της,  δείχνει ότι μάλλον δεν είναι στις θετικές επιστήμες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε τέτοιες καταστάσεις, ποτέ δεν φταίει μόνο ο ένας ή μόνο ο άλλος. Συνήθως, δε, φταίει ο φοιτητής, ο οποίος έχει εκτιμήσει εντελώς λάθος όλη την κατάσταση, η κατάσταση έχει φτάσει σε εντελώς μη αναστρέψιμη φάση, και είναι ηθικά και πρακτικά αδύνατο να κάνει κανείς κάτι πέρα από το να περιμένει να τελειώσει ο χρόνος ή να γίνει εξαίρεση από κάποιο διοικητικό όργανο του τμήματος.

Δεν λέω ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση φταίει ο ΟΡ, δεν ξέρω όλα τα δεδομένα και σίγουρα, η μορφή που παρουσιάζεται από το ΟΡ δεν είναι μία αντιπροσωπευτική περιγραφή.  Όμως, μπορεί ο ΟΡ να είναι ο καλύτερος φοιτητής και ο επιβλέπων του να είναι ο χειρότερος. Σπάνιο να είναι τα δύο άκρα μαζί; Ναι. Αδύνατο; Όχι. 

Προσωπικά εικάζω ότι το πρόβλημα έχει ξεκινήσει από το πρώτο ή δεύτερο έτος, έχει χρονίσει, και τώρα δεν μπορεί να γίνει κάτι. Π.χ., το "άρθρο" που αναφέρεται, μπορεί να είναι εντελώς αδόκιμο και σε ξεπερασμένα δεδομένα και αποτελέσματα. Μπορεί πρακτικά να είναι μη δημοσιεύσιμο, στον αιώνα τον άπαντα. Το ότι υπάρχει ένα "άρθρο" δεν λέει τίποτα. 

tl;dr

Σε τέτοιες καταστάσεις, φταίνε και οι δυο. Συνήθως, πρακτικά ο φοιτητής έχει το φταίξιμο και ο καθηγητής την ευθύνη που είτε δεν πρόβλεψε την πορεία του διδακτορικού και να μην δεχθεί τον φοιτητή είτε δεν δέχθηκε να υποστεί την μανούρα του να διακόψει τον φοιτητή (που δεν τον αδικώ στο δεύτερο). 

22 ώρες πριν, Nikolasxatzis είπε

Βρίσκομαι σε απόγνωση. Έχω κλείσει ακριβώς 5 χρόνια και δεν ξέρω τι να κάνω. Μπορεί να μου πει κάποιος τι μπορώ να κάνω και που μπορώ να απευθυνθω ώστε να βρεθεί κάποια λυση;

Εάν όντως έχει παραχθεί έργο αυτά τα 5 χρόνια, τότε και εμπειρία έχεις αλλά και έργο να παρουσιάσεις. Έχεις δύο επιλογές:

  1. Πας στην γενική συνέλευση του τμήματος, παρουσιάζεις το τι έχεις κάνει και το τι έχει γίνει με τον καθηγητή σου και αιτείσαι να αρχίσουν οι διαδικασίες για να παρουσιάσεις (π.χ. να οριστεί 7μελής). Στην χειρότερη, παραμένει ο ίδιος καθηγητής, ορίζεται 7μελής με βοήθεια άλλων ΔΕΠ, και παρουσιάζεις με δυσκολίες που παίζει να σου βάλει ο επιβλέπων σου. Στην καλύτερη, ορίζεται νέος επιβλέπων, σε παραλαμβάνει, σου ορίζει 7μελη, παρουσιάζεις και όλα καλά. 
  2. Τα μαζεύεις και πας σε άλλον καθηγητή (εννοείται συναφούς αντικειμένου), όπου του δείχνεις τι έχεις κάνει, του ζητάς να σε "υιοθετήσει" για 3 χρόνια, του βγάζεις και λίγη extra δουλειά, και παίρνεις διδακτορικό από άλλο τμήμα αλλά σε συναφές αντικείμενο. 

Βέβαια, τα παραπάνω σε περίπτωση που όντως έχεις παράξει έργο (ότι εσύ να νομίζεις ότι έχεις παράξει έργο). 

3 ώρες πριν, Ανήξερη είπε

Το ότι  η διατριβή παραδόθηκε κατευθείαν ολόκληρη, χωρίς να υπάρχει feedback σε επιμέρους προσχέδια κατά τη συγγραφή της,  δείχνει ότι μάλλον δεν είναι στις θετικές επιστήμες.

Γιατί να δείχνει αυτό και όχι ότι, π.χ., ο φοιτητής δεν είχε καμία επαφή με τον καθηγητή, κάποια στιγμή αποφάσισε ότι θέλει να γράψει, και ένα ωραίο πρωινό έστειλε ένα έγγραφο (εικάζω, χωρίς να ακολουθήσει κανενός είδους template) στον επιβλέπων; 

3 ώρες πριν, -Dimitris- είπε

Πιστεύεις οτι υπάρχει καθηγητής πανεπιστημίου που να έχει έτοιμα αποτελέσματα και να μπορεί να δημοσιεύσει ένα paper (εστω και με μη ιδανικό IF), και να μη το κάνει 2 χρόνια;

Αυτή η διατύπωση θυμίζει το φοιτητικό "πέρασα" αλλά "με έκοψε". Λίγοι είναι οι καθηγητές στην Ελλάδα που όταν καταθέτουν **προς κρίση** ένα άρθρο, είναι σίγουροι ότι θα γίνει δεκτό. Πολλοί λιγότεροι αυτοί που το κάνουν σε καλά venues. 

Παρόλα αυτά όμως, συμφωνώ ότι αυτό που αναφέρεται στο ΟΡ είναι αρκετά περίεργο. Είναι αρκετά σπάνιο να προσφέρει ο φοιτητής έτοιμη δουλειά στον επιβλέπων (i.e. υπόθεση, πειράματα, αποτελέσματα, και γραμμένο άρθρο) και ο τελευταίος να μην θέλει να μπει στον κόπο να το διαβάσει και να κάνει διορθώσεις για να κατατεθεί **προς κρίση**. 

Αυτό δείχνει ότι

  • είτε η δουλειά είναι τόσο χάλια που δεν υπάρχει λόγος να μπει κανείς στον κόπο να εξηγήσει στον φοιτητή γιατί η δουλειά είναι χάλια
  • είτε η δουλειά είναι τόσο παλιά, που δεν υπάρχει λόγος να μπει κανείς στον κόπο να εξηγήσει στον φοιτητή γιατί αυτά που κάνει έχουν ξεπεραστεί τόσο πολύ
  • είτε στο τμήμα που είναι ο φοιτητής με το άρθρο δεν υπάρχει καμία παιδεία δημοσιεύσεων, όπου πάλι δείχνει τι ποιότητας θα είναι η δουλειά
  • ή ο επιβλέπων είναι τόσο φτασμένος, που ένα μέτριο άρθρο (προφανώς, αλλιώς δεν θα γινόταν αυτό το thread) δεν του λέει τίποτα απολύτως

Υπάρχουν βέβαια και τα σενάρια φαντασίας, π.χ. ο φοιτητής βρήκε κάτι τόσο καλό και ο επιβλέπων θέλει να το πάρει για τον εαυτό του (και ίσως να το πουλήσει στον B. Gates) κτλ. 

Επεξ/σία από Sacadmerde
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Sacadmerde είπε

 

Γιατί να δείχνει αυτό και όχι ότι, π.χ., ο φοιτητής δεν είχε καμία επαφή με τον καθηγητή, κάποια στιγμή αποφάσισε ότι θέλει να γράψει, και ένα ωραίο πρωινό έστειλε ένα έγγραφο (εικάζω, χωρίς να ακολουθήσει κανενός είδους template) στον επιβλέπων; 

Μπορεί. Απλώς έχω την αίσθηση ότι αυτό το φαινόμενο είναι πιο συνηθισμένο στις ανθρωπιστικές/κοινωνικές επιστήμες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...