Προς το περιεχόμενο

ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 λεπτά πριν, T-zen είπε

και οδηγούμαι ευλογως σε εικασίες και ερωτήματα όπως στο Αν ήσουν συνεπής κατά την πρώτη τριετία και έφερες εις πέρας τα διαδικαστικά τουλάχιστον (πρόοδοι, συνέδρια, διδασκαλία, δημ. Επιστ. Άρθρου).

Να δεις που και εσένα θα σε βγάλουν ότι φαντάζεσαι πράματα. 
 

17 λεπτά πριν, Nikolasxatzis είπε

Αγαπητέ δεν ξέρω με τι ασχολείσαι αλλά πραγματικά η φαντασία σου οργιάζει, θα μπορουσες να γινεις εξαιρετικός συγγραφέας ίσως και δικαστής!!!

Τα παραδείγματα που δίνω, έχω γράψει ήδη κάμποσες φορές ότι είναι φανταστικά. Το γεγονός πως δεν το αντιλαμβάνεσαι ή επιλέγεις να μην το αντιληφθείς (ακόμα χειρότερα), δημιουργεί επιπλέον υπόνοιες ότι η όλη κατάσταση που παρουσιάζεις είναι δική σου ευθύνη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

25 λεπτά πριν, Sacadmerde είπε

Συνεχίζεις να παραποιείς τι λέγεται. Δεν μιλάει κανείς για ημερομηνία-ες. 
 

Ναι. Το να πεις στον άλλο «θέλει πολλή δουλειά» και όντως να ακουστεί, προϋποθέτει μία σειρά πραγμάτων που, σε πολλές περιπτώσεις, δεν αξίζει ο κόπος. Δηλαδή,  ας δούμε ένα λίγο ακραίο παράδειγμα, μήπως καταλάβεις το τι γίνεται. Το «θέλει πολλή δουλειά» πρέπει να το ακολουθήσει μία στοιχειοθέτηση. Να πεις πού θέλει πολλή δουλειά. Εάν έμενε εκεί, όλα ωραία και καλά. Όμως,  εάν πρόκειται να υπάρξει αντίλογος, τότε σταθμίζεις τον χρόνο σου, την αντιληπτική ικανότητα του φοιτητή, και το γνωστικό επίπεδο του φοιτητή. 

Εάν τα λάθη του φοιτητή είναι τόσο χοντρά και, αποπάνω, τα υπερασπίζεται κιόλας επειδή (προφανέστατα) δεν έχει κανενός είδους γνώση, τότε είναι πολύ προτιμότερο να φανείς αλλοπρόσαλλος σε έναν φοιτητή που δεν έχει καμία ιδέα, παρά να χάσεις τον χρόνο σου και το σάλιο σου και την ηρεμία σου, στην τελική. 

Ποιοι είστε εσείς; Σε έβαλαν κάποιοι να μιλάς για αυτούς ή έγινες αυτόκλητος δικηγόρος σε διάφορους φανταστικούς αναγνώστες;

Και αυτό είναι ένα καλό παράδειγμα μίας περίπτωσης που δεν αξίζει κανείς να ασχοληθεί να εξηγεί. 

Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Είναι μέσα στις υποχρεώσεις του καθηγητή να αναλαμβάνει την ευθύνη της επίβλεψης των φοιτητών που ο ίδιος επέλεξε. Μέσα σ' αυτή την ευθύνη περιλαμβάνονται και τα κριτήρια με τα οποία τους επέλεξε, το πόσο ασχολήθηκε για να ξέρει ποιον παίρνει, αλλά επειδή φυσικά και μπορεί να πέσει έξω κανείς σε αυτή τη διαδικασία, μετά την επιλογή συνεχίζει να έχει ευθύνη κι αυτή περιλαμβάνει και το να πει στον φοιτητή ότι δεν κάνει άμα όντως δεν κάνει κι ότι τσάμπα παιδεύεται. Είναι η δουλειά του. Θα έπρεπε να έχει αναπτύξει τις δεξιότητες για να μπορεί να το κάνει. Σου ανέφερα παραπάνω περίπτωση φοιτητή που του είπε ότι η διατριβή δεν κάνει ούτε καν σαν βάση για συζήτηση. Δεν του άφησε περιθώρια για παράπονα κι η ιστορία τελείωσε εκεί.

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Nikolasxatzis είπε

Μια απλή γνώμη ζήτησα για το πρόβλημα μου κι επλεξες ολόκληρο σενάριο για να αποδειξεις το πόσο άχρηστος είμαι.

Το εάν είσαι ή όχι, δεν απασχολεί κανέναν, πέρα από εσένα που (προφανώς) το έχεις άγχος.

Σε κάθε περίπτωση, γίνεται όλο και πιο πιθανό να κρύβεις την μισή αλήθεια και αυτά που γράφεις ότι γίνονται να είναι απλά συνέπειες των όσων έχεις κάνει (ή, πιο σωστά, δεν έχεις κάνει).

Να δεις που, στην τελική, τα υποθετικά σενάρια θα είναι πιο πραγματικά από τα όσα έχεις γράψει εσύ μέχρι τώρα. 

7 λεπτά πριν, Ανήξερη είπε

Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Είναι μέσα στις υποχρεώσεις του καθηγητή να αναλαμβάνει την ευθύνη της επίβλεψης των φοιτητών που ο ίδιος επέλεξε. Μέσα σ' αυτή την ευθύνη περιλαμβάνονται και τα κριτήρια με τα οποία τους επέλεξε, το πόσο ασχολήθηκε για να ξέρει ποιον παίρνει, αλλά επειδή φυσικά και μπορεί να πέσει έξω κανείς σε αυτή τη διαδικασία, μετά την επιλογή συνεχίζει να έχει ευθύνη κι αυτή περιλαμβάνει και το να πει στον φοιτητή ότι δεν κάνει άμα όντως δεν κάνει κι ότι τσάμπα παιδεύεται. Είναι η δουλειά του. Θα έπρεπε να έχει αναπτύξει τις δεξιότητες για να μπορεί να το κάνει. Σου ανέφερα παραπάνω περίπτωση φοιτητή που του είπε ότι η διατριβή δεν κάνει ούτε καν σαν βάση για συζήτηση. Δεν του άφησε περιθώρια για παράπονα κι η ιστορία τελείωσε εκεί.

Επίσης καλό παράδειγμα περίπτωσης που δεν αξίζει να ασχοληθείς να εξηγήσεις.

Σου έγραψα ήδη για την τυπική υποχρέωση του καθηγητή, αλλά προσπάθησα να σου εξηγήσω και πως μπορεί να καταλήξει η κατάσταση.

Προσπαθείς να υπερασπιστείς την γνώμη σου, όχι επειδή ξέρεις ή έχεις την εμπειρία, αλλά επειδή δεν σε αφήνει το ego σου και η ημιμάθεια.

Σου λέω για το πως θα φερθεί κανείς έμπειρος (i.e. έχει προσπαθήσει κάποιες φορές να εξηγήσει και έχει φάει τα μούτρα του) και μου λες εάν είναι σωστή (βάσει κανονισμών) η συμπεριφορά αυτή. Μάντεψε... είναι, δεν είναι, δεν απασχολεί. Και δεν απασχολεί γιατί «στείλε μου mail να κανονίσουμε».

Τώρα έχεις δυο επιλογές. Είτε να κοιτάξεις να μάθεις αυτά που δεν ξέρεις, ή να συνεχίσεις να υπερασπίζεσαι το ego σου, λέγοντάς μου εάν είναι ή όχι σωστή, βάσει κανονισμών, μία τέτοια συμπεριφορά.

Εάν επιλέξεις να μάθεις, έχεις ένα καλό παράδειγμα. Την ίδια σου την απάντηση. 

Υ.Γ. Όσο για το «έχω έναν φίλο που», αφενός οι προσωπικές εμπειρίες μόνο αντιπροσωπευτικές δεν μπορούν να χαρακτηριστούν, μάλλον δεν είσαι των (θετικών) επιστημών, και, αφετέρου, εάν υπάρχει περίπτωση να σε ακούσει αυτός που θα του πεις τι βλακείες έχει κάνει, χωρίς να αρχίσει να υπερασπίζει το ego του, τότε το κάνεις. 

Επεξ/σία από Sacadmerde
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Sacadmerde είπε

Να δεις που και εσένα θα σε βγάλουν ότι φαντάζεσαι πράματα. 
 

Τα παραδείγματα που δίνω, έχω γράψει ήδη κάμποσες φορές ότι είναι φανταστικά. Το γεγονός πως δεν το αντιλαμβάνεσαι ή επιλέγεις να μην το αντιληφθείς (ακόμα χειρότερα), δημιουργεί επιπλέον υπόνοιες ότι η όλη κατάσταση που παρουσιάζεις είναι δική σου ευθύνη. 

Εγώ δεν έχω αντίληψη ενώ εσύ έχεις!!! Αν διάβασες προσεχτικά  τι έγραψα και συνεχίζεις να παίρνεις αυτή τη θέση υπάρχει πρόβλημα. Εδώ μιλάμε για την απόλυτη απαξίωση από πλευράς του καθηγητή να απαντήσει σ οποιοδήποτε μειλ κι εσύ μου μιλάς για δική μου ανευθυνότητα. ΟΚ,  ότι πεις, δεν έχει κανένα νόημα να σου απαντώ διότι δεν καταλαβαίνεις.

Υ.Γ. Και στην τελική αγαπητέ μου εγώ δεν έθεσα ένα ερώτημα για να μιλάει κάποιος φανταστικά, αλλά για να μου δώσει μια γνώμη σε περίπτωση που γνωρίζει πως κινούμαστε σε τέτοιες περιπτώσεις. Εσύ μάλλον τη βρίσκεις να λογομαχείς μέσω φόρουμ, δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς τη στάση σου! Όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε!!!!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Sacadmerde είπε

Συνεχίζεις να παραποιείς τι λέγεται. Δεν μιλάει κανείς για ημερομηνία-ες. 
 

 

Επειδή ήμουν σίγουρη ότι κάποιος είχε μιλήσει για ημερομηνίες, γύρισα και διάβασα το πρώτο ποστ του θεματοθέτη, που είναι πραγματικά πολύ σύντομο. Δεν θα σε δυσκολέψει, διάβασ'το κι εσύ.

Εκτός αν με το "κανείς" εννοούσες κανείς εκτός του θεματοθέτη, που έτσι κι αλλιώς ποιος τον υπολογίζει, μήπως στο θέμα του απαντάμε;  Εμείς σενάρια φτιάχνουμε. Κατά τα άλλα, ευχαριστώ για το ότι μου περιέγραψες τις επιλογές μου -είναι καλό να τις ξέρω- και καλή συνέχεια.

Στις 13/8/2020 στις 11:59 ΜΜ, Nikolasxatzis είπε

Καλησπέρα σας,

Έχω σοβαρό θέμα με τη συμπεριφορά του επιβλεποντα καθηγητή μου. Πριν περίπου 2 χρόνια έστειλα τη διατριβή μου καθώς και το άρθρο αυτής στον καθηγητή μου για τις πρώτες διορθώσεις. 

Σε κάθε μου προσπάθεια από τότε να επικοινωνήσω μαζί του βρίσκω τοίχο. Δε σηκώνει ποτέ τηλέφωνο και δεν απαντάει σε mail.  Όταν τον βρίσκω σπάνια στο τηλέφωνο του γραφείου του μου ορίζει πάντα ημερομηνία παρουσίασης της διατριβης και μετά πάλι εξαφανίζεται.

Στην τελευταια μας τηλεφωνικη επικοινωνία πριν 1 μήνα μου έκλεισε το τηλέφωνο διότι του είπα ότι με κοροϊδεύει.

Βρίσκομαι σε απόγνωση. Έχω κλείσει ακριβώς 5 χρόνια και δεν ξέρω τι να κάνω. Μπορεί να μου πει κάποιος τι μπορώ να κάνω και που μπορώ να απευθυνθω ώστε να βρεθεί κάποια λυση;

 

Στις 14/8/2020 στις 10:55 ΜΜ, Nikolasxatzis είπε

 

Γράφω όμως ξεκάθαρα ότι ο καθηγητής δεν μπαίνει στον κόπο να σηκώσει τηλέφωνο, να απαντήσει σεmail και γενικά μ έχει γεμίσει ψεύτικες ημερομηνίες παρουσίασης της διατριβης. 

 

 

Στις 15/8/2020 στις 1:24 ΠΜ, Sacadmerde είπε

Θα ήταν φρόνιμο να προσέχεις τι διαβάζεις πριν σχολιάζεις. 

----------------------------

 

Επεξ/σία από Ανήξερη
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρες το ΦΕΚ ίδρυσης του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών καθώς και τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του προγράμματος.
Θα έχει πληροφορίες για υποχρεώσεις ΥΔ και καθηγητών, καθώς και άλλες λοιπές διαδικασίες (πχ αλλαγή επιβλέποντος).
 

Μου κάνει πάντως εντύπωση πώς γίνεται να γράφεις το κείμενο της διατριβής, να έχουν περάσει 2 χρόνια (+ 3 χρόνια πριν, σύνολο 5 χρόνια) και να μην υπάρχει κάποια ενόχληση από το τμήμα.
Όλη αυτήν την περίοδο, πώς φαίνεται ότι είσαι ενεργός ΥΔ στο τμήμα;
Ενδιάμεσα στάδια ελέγχου (πχ ετήσια έκθεση προόδου, ενδιάμεση κρίση κτλ) δεν υπάρχουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Ανήξερη είπε

Επειδή ήμουν σίγουρη ότι κάποιος είχε μιλήσει για ημερομηνίες, γύρισα και διάβασα το πρώτο ποστ του θεματοθέτη, που είναι πραγματικά πολύ σύντομο. Δεν θα σε δυσκολέψει, διάβασ'το κι εσύ.

Εκτός αν με το "κανείς" εννοούσες κανείς εκτός του θεματοθέτη, που έτσι κι αλλιώς ποιος τον υπολογίζει, μήπως στο θέμα του απαντάμε;  Εμείς σενάρια φτιάχνουμε. Κατά τα άλλα, ευχαριστώ για το ότι μου περιέγραψες τις επιλογές μου -είναι καλό να τις ξέρω- και καλή συνέχεια.

Και η παρωδία σου, συνεχίζεται. 

Τουλάχιστον, έκανες ένα συνετό πράγμα, όπου αντιλήφθηκες τις επιλογές σου και ακολούθησες την ορθή. 

11 ώρες πριν, Nikolasxatzis είπε

Εγώ δεν έχω αντίληψη ενώ εσύ έχεις!!! Αν διάβασες προσεχτικά  τι έγραψα και συνεχίζεις να παίρνεις αυτή τη θέση υπάρχει πρόβλημα. Εδώ μιλάμε για την απόλυτη απαξίωση από πλευράς του καθηγητή να απαντήσει σ οποιοδήποτε μειλ κι εσύ μου μιλάς για δική μου ανευθυνότητα. ΟΚ,  ότι πεις, δεν έχει κανένα νόημα να σου απαντώ διότι δεν καταλαβαίνεις.

Όταν σου λένε για το εάν αντιλήφθηκες ή κάνεις πως δεν αντιλήφθηκες ένα συγκεκριμένο πράγμα, και εσύ το γενικεύεις και το πας στο «έχω αντίληψη», τότε μάλλον δεν έχεις.

Για μα σε απαξιώνει έτσι ο επιβλέπων σου, κάποιο λόγο θα έχει και, τελικά, μάλλον δίκιο θα έχει. 
 

11 ώρες πριν, Nikolasxatzis είπε

Και στην τελική αγαπητέ μου εγώ δεν έθεσα ένα ερώτημα για να μιλάει κάποιος φανταστικά, αλλά για να μου δώσει μια γνώμη σε περίπτωση που γνωρίζει πως κινούμαστε σε τέτοιες περιπτώσεις.

Ο δικός σου λόγος που έθεσες το ερώτημα, είναι άσχετος. Εάν θέλεις έλεγχο στις απαντήσεις, μην γράφεις σε forums. Γράψε στον τοίχο σου στο FB, στο blog σου, κτλ.

Σε forums, ο κάθε τυχαίος (όπως εσύ) μπορεί να κάνει ό,τι post του κατέβει (όπως το OP που έκανες) και ο κάθε άλλος τυχαίος (όπως εγώ) του απαντάει.

Το τι θέλεις ή δεν θέλεις για απάντηση, δεν απασχολεί κανέναν. 

Και στο τέλος, σου έχω ήδη γράψει τους ενδεδειγμένους τρόπους για κινηθείς, αλλά αυτοί προϋποθέτουν να έχεις κάνει όντως σωστή δουλειά.

Έχεις προσπεράσει αυτούς τους τρόπους, όπως και άλλα ερωτήματα (από άλλους χρήστες) που η σωστή απάντησή τους προϋποθέτει να έχεις κάνει σωστή δουλειά.

Αυτό δείχνει, ξεκάθαρα, πως και ο ίδιος γνωρίζεις ότι δεν αξίζεις το διδακτορικό και πιέζεις να το πάρεις βασιζόμενος στο ότι απλά έχουν περάσει 5 χρόνια ή/και ο επιβλέπων σου είναι «κάπως».

Αυτές είναι πολύ κακές πρακτικές, βλάπτουν την επιστήμη, και καλό θα ήταν να μην το πάρεις το διδακτορικό. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...