Προς το περιεχόμενο
naruto14

Alpha Bank άνοιγμα λογαριασμού μισθοδοσίας

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στο φόρουμ. Την Παρασκευή πήγα στην τοπική τράπεζα της alpha Bank για να ανοίξω λογαριασμό μισθοδοσίας όπως μου ζήτησε ο τωρινός μου εργοδότης για την εποχιακή δουλειά που είμαι. Ανοίγοντας τον λογαριασμό μισθοδοσίας δεν είχα καμία ενημέρωση από τον υπάλληλο για τις χρεώσεις που θα υποστώ και χωρίς να γνωρίζω συνέχισα τη διαδικασία. Αφού τελειώσαμε ο υπάλληλος γυρνάει και μου λέει ότι να ξέρω πως το κόστος είναι 30 ευρώ. Κ γυρνάω και του λέω για ποιο λόγο να δώσω 30 ευρώ; μου λέει περιλαμβάνει το κόστος του ebanking, την έκδοση της κάρτας και μια "ασφάλεια". Όταν γύρισα και του είπα ότι εγώ δεν ζήτησα ποτέ για τέτοια πράγματα και το μόνο που ήθελα ήταν μια απλή χρεωστική και αντε το ebanking, η απάντηση του ήταν ότι για αυτό με ενημέρωσε (αφού τελειώσαμε τη διαδικασία παρακαλώ) διαφορετικα θα έπρεπε να μου ζητήσει εξ αρχής να κάνω κατάθεση 300 ευρώ. Λέω γιατί δεν μου είπατε για κάτι τέτοιο; ευχαρίστως να τη κάνω και να μην χρεωθω τα ποσά που μου ζητάτε. Και μετά γύρισε και μου είπε όταν έρθει η κάρτα ελάτε να την ακυρώσουμε και δεν θα χρεωθείτε τίποτα. 

Γύρισα σπίτι και έφαγα το τόπο για να δω χρεώσεις της alpha Bank και τι στην ευχή μπορεί να με χρέωσε. Στους όρους το μόνο πράγμα που αναγράφεται είναι τα 8 ευρώ του ebanking. Η χρεωστική που μου έβγαλε είναι η enter visa που δεν έχει καμία απολύτως συνδρομή και ούτε βρήκα να απαιτεί χρήματα για την έκδοση της. Αυτή η ασφάλεια που μου είπε δεν αναφέρεται πουθενά σε αυτα που έχω υπογράψει και με λίγο ψάξιμο και στο φόρουμ εδώ ίσως να είναι η Feel Safe που κοστίζει 30 ευρώ το χρόνο. Δεν αναφέρεται πουθενά το συγκεκριμένο πρόγραμμα σε ότι έχω υπογράψει. 

Και σαν να μην έφταναν αυτά, τα αδέρφια μου που είναι μικρά και για τον ίδιο λόγο κλήθηκαν να ανοίξουν και αυτοί λογαριασμό μισθοδοσίας, οχι μόνο επιβαρυνθηκαν με ότι εγώ, αλλά ο υπάλληλος που τους εξυπηρέτησε τους έβγαλε και μια bonus χρεωστική η οποία έχει 12 ευρώ ετήσια συνδρομή χωρίς καν να τους ενημερώσει. Ναι σίγουρα είναι κάτι το οποίο ο άλλος βάζει την υπογραφή του, αλλά το θεωρώ εντελώς απαράδεκτο να αντιμετωπίζεις έτσι ένα 18χρονο που μόλις άνοιξε τραπεζικό λογαριασμό για πρώτη φορά στη ζωή του για να βγάλει ένα μεροκάματο μέσα στο καλοκαίρι και να μην τον ενημερώνεις για τίποτα. Και μέσα σε όλα αυτά να του επιβάλεις και πιο premium χρεωστικές με bonus προγράμματα που ουτε κατά διάνοια θα αξιοποιήσει. 

Τι ακριβώς θα μου συνιστουσατε να κάνω για να αποφύγω τις υπερβολικές αυτές χρεώσεις; Τα 2 από τα αδέρφια μου επειδή έχουν ήδη χρήματα μέσα στη τράπεζα χρεώθηκαν ήδη 30 ευρώ χωρίς να αναφέρεται πουθενά η αιτία και άλλα 8 για το ebanking. Δηλώνω οικτρά απογοητευμένος από αυτήν την τράπεζα και δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθώ μαζί της ποτέ ξανά πέρα από το να τραβήξω τα όσα χρήματα αποκτήσω στην τωρινή μου δουλειά. 

Επεξ/σία από naruto14
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 5

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πας στο υποκατάστημα, μιλάς ευγενικά με το διευθυντή και του λες ότι δεν θες τίποτα από όλα αυτά και κακώς οι υπάλληλοι στο ταμείο προωθούν προϊόντα με έμμεσο τρόπο. Σε 10λεπτα θα στα έχει ακυρώσει και θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω για ότι προσπάθησαν να σου πουλήσουν και δεν τα θες. 

Επεξ/σία από gthe
  • Like 9
  • Thanks 1
  • Confused 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

12ε μηνιαια συνδρομη για Bonus χρεωστικη; WTF;

Και όμως. Το γράφει ξεκάθαρα και στο τιμολόγιο της τράπεζας. 

Μόλις τώρα, gthe είπε

Πας στο υποκατάστημα, μιλάς ευγενικά με το διευθυντή και του λες ότι δεν θες τίποτα από όλα αυτά και κακώς οι υπάλληλοι στο ταμείο προωθούν προϊόντα σε έμμεσο τρόπο. Σε 10λεπτα θα στα έχει ακυρώσει και θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω για ότι προσπάθησαν να σου πουλήσουν και δεν τα θες. 

Τηλεφωνικά λες να μπορέσω να βγάλω άκρη; Πραγματικά δεν θέλω να ξαναπατήσω το πόδι μου εκεί μέσα εφόσον δεν είναι απαραίτητο. Και το θέμα δεν αφορά μόνο εμένα αλλά και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σκέψου πόσο καλό θα κάνεις αν πας εκεί μέσα και κάνεις καμιά σκηνή μπροστά σε άλλους πελάτες....και τα λεφτά σου και από τα αδέρφια σου θα πάρεις και θα κόψουν τις μαγκιές.

  • Like 1
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, naruto14 είπε

Και όμως. Το γράφει ξεκάθαρα και στο τιμολόγιο της τράπεζας. 

Τηλεφωνικά λες να μπορέσω να βγάλω άκρη; Πραγματικά δεν θέλω να ξαναπατήσω το πόδι μου εκεί μέσα εφόσον δεν είναι απαραίτητο. Και το θέμα δεν αφορά μόνο εμένα αλλά και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας. 

Οι χρεωστικές που κρατάνε και πόντους bonus όντως έχουν συνδρομή. Έχω και εγώ μια από τότε που δεν μπορούσα να βγάλω πιστωτική. 12 ανά έτος. 

Να πας γιατί θα ξεκαθαρίσεις πιο εύκολα 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανα ετος το καταλαβαινω, ανα μηνα οχι (και εμενα εχει χρεωση αλλα ανα μερικα ετη, ειναι απλη).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι συγνώμη ετησίως ήθελα να γράψω. Το διορθώνω στο αρχικό μήνυμα. 

  • Like 1
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

12 ευρω τον χρονο ειναι ,την εχω και γω. Παντως απο τραπεζες η alpha ειναι η πιο λογικη, απλα μαλλον επεσες σε υπαλληλο που θελει να παρει τις προμηθιες κ να παει διακοπες. 

Η πειραιως ας πουμε αλλο τραγικο σκηνικο,

Μου ρχετε μαιλ οτι χρεωθηκα 4,20 στις 4 το βραδυ απο ενα ονομα ασχετο.περνω τηλ την αλλη μερα κ μετα απο 45 λεπτα αναμονης μου λεει ο υπαλληλος οτι η συναλλαγη εγινε πριν μια βδομαδα απλα τωρα ηρθε το μαιλ γιατι τωρα φυγαν τα λεφτα απ το συστημα. Λεω δεν μπορω να εχω sms με αμεση ενημερωση για την χρηση της καρτας?μου λεει φυσικα ,σας συνδεω να το ενεργοποιησετε. Μιλαω με τον αρμοδιο υπαλληλο κ μου λεει εχει χρεωση εικοσικατι ευρω τον χρονο η υπηρεσια!!!  Του λεω ολες οι τραπεζες το εχουν δωρεαν ,εχω τραπεζες εξωτερικου κ μου στελνουν sms σε ξενο δικτυο δωρεαν κ εσεις εντος ελλαδας ζητατε λεφτα? Μου λεει εχετε δικιο αλλα εχουμε τα μαιλ δωρεαν! Του λεω με ενημερωση 5 μερες μετα...αν χασω την καρτα να το μαθω 5 μερες μετα κ με ενα σωρο συναλλαγες.

Ασχετο με το θεμα σου αλλα τα πα κ ησυχασα

Επεξ/σία από bill_zaf
  • Like 9
  • Thanks 1
  • Sad 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως για να βγαλουν τα μπονους τους τα στελεχη της τραπεζας, υποχρεωνουν τους υπαλληλους της να "πουλανε" τετοια ασφαλιστικα προιοντα. Σε καμια περιπτωση δεν ειναι υποχρεωτικα με το ανοιγμα του λογαριασμου και οποιος επιμεινει ζητας γραπτως να στο δηλωσουν ή να σου δειξουν που υπαρχει στους ορους της τραπεζας.

  • Like 5
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε εμένα πήγε να το κάνει υπάλληλος της τράπεζας και νευρίασε κιόλας μαζί μου επειδή του απαντούσα όπως του άξιζε.

Το μόνο που ήθελα ήταν η enter visa για να τη χρησιμοποιήσω στο garmin pay. Προσπαθούσε με νύχια και με δόντια να μου φορτώσει ασφάλεια και τη χρεωστική με τη συνδρομή.

Αφού τελειώσαμε, μου λέει θα σας έρθει η κάρτα στο σπίτι. Σκέφτομαι μέσα μου, ας επιβεβαιώσω μια τελευταία φορά ότι είναι visa η κάρτα (το είχα τονίσει 500 φορές, καθώς μόνο με visa δούλευε το Garmin Pay) και μου απαντάει Mastercard σου έβγαλα! 

Του απαντώ ότι δεν τη θέλω και θύμωσε φωνάζοντας ότι είναι ίδιες, ενώ του είχα τονίσει πραγματικά δεκάδες φορές ότι μόνο η Visa δουλεύει με την υπηρεσία που προσφέρει η τράπεζα του. 

Ειλικρινά δεν έχω συναντήσει χειρότερη εξυπηρέτηση πουθενά. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

.... ισχύει, η πίεση στα καταστήματα για να γράψουν πόντους (απο πωλήσεις) κ συνεπώς γερά μπόνους οι ανώτερες διευθύνσεις (απο περιφερειακούς διευθυντές κ πάνω...οι υπάλληλοι, ένα μπράβο κ στην καλύτερη κάποιο ταξίδι, εάν καταφέρουν κ ξεχωρίσουν στην σχετική λίστα-rally πανελλαδικά, στο τέλος του έτους) είναι αφόρητες πλέον κ ας μην το αντιλαμβάνεται ο απλός συναλλασσόμενος...σε πρώτη ζήτηση ασφαλιστικά κ επενδυτικά (α/κ) προϊόντα.

Καμία ανησυχία... δυστυχώς, πρέπει να πάς στο κατάστημα που σε εξυπηρέτησε, πάλι...να ζητήσεις υπαναχώρηση ή ακύρωση στα προϊόντα που δεν χρειάζεσαι κ φυσικά οι χρεώσεις να αντιλογιστούν στον λογαριασμό σου.

Ψυχραιμία κ ζεν ψυχολογία από την είσοδο μέχρι την έξοδο σου κ η δουλειά σου θα γίνει

 

ΥΓ. Διερεύνησε μήπως πρέπει να κλείσεις ραντεβού πρώτα για να κόψεις τις δικαιολογίες, όσο είναι εφικτό.

 

Επεξ/σία από TechnoState
  • Like 1
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
1 ώρα πριν, bill_zaf είπε

12 ευρω τον χρονο ειναι ,την εχω και γω. Παντως απο τραπεζες η alpha ειναι η πιο λογικη, απλα μαλλον επεσες σε υπαλληλο που θελει να παρει τις προμηθιες κ να παει διακοπες. 

Η πειραιως ας πουμε αλλο τραγικο σκηνικο,

Μου ρχετε μαιλ οτι χρεωθηκα 4,20 στις 4 το βραδυ απο ενα ονομα ασχετο.περνω τηλ την αλλη μερα κ μετα απο 45 λεπτα αναμονης μου λεει ο υπαλληλος οτι η συναλλαγη εγινε πριν μια βδομαδα απλα τωρα ηρθε το μαιλ γιατι τωρα φυγαν τα λεφτα απ το συστημα. Λεω δεν μπορω να εχω sms με αμεση ενημερωση για την χρηση της καρτας?μου λεει φυσικα ,σας συνδεω να το ενεργοποιησετε. Μιλαω με τον αρμοδιο υπαλληλο κ μου λεει εχει χρεωση εικοσικατι ευρω τον χρονο η υπηρεσια!!!  Του λεω ολες οι τραπεζες το εχουν δωρεαν ,εχω τραπεζες εξωτερικου κ μου στελνουν sms σε ξενο δικτυο δωρεαν κ εσεις εντος ελλαδας ζητατε λεφτα? Μου λεει εχετε δικιο αλλα εχουμε τα μαιλ δωρεαν! Του λεω με ενημερωση 5 μερες μετα...αν χασω την καρτα να το μαθω 5 μερες μετα κ με ενα σωρο συναλλαγες.

Ασχετο με το θεμα σου αλλα τα πα κ ησυχασα

και στην αλφα παντως παλι τα ιδια σκατα πρεπει να πληρωσεις για τις ενημερωσεις. μιλαω για λογαριασμο μισθοδοσιας που ανοιξα τοτε με τα καπιταλ κοντρολ, δε ξερω αμα εχει αλλαξει κατι τωρα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, naruto14 said:

Καλησπέρα στο φόρουμ. Την Παρασκευή πήγα στην τοπική τράπεζα της alpha Bank για να ανοίξω λογαριασμό μισθοδοσίας όπως μου ζήτησε ο τωρινός μου εργοδότης για την εποχιακή δουλειά που είμαι. Ανοίγοντας τον λογαριασμό μισθοδοσίας δεν είχα καμία ενημέρωση από τον υπάλληλο για τις χρεώσεις που θα υποστώ και χωρίς να γνωρίζω συνέχισα τη διαδικασία. Αφού τελειώσαμε ο υπάλληλος γυρνάει και μου λέει ότι να ξέρω πως το κόστος είναι 30 ευρώ. Κ γυρνάω και του λέω για ποιο λόγο να δώσω 30 ευρώ; μου λέει περιλαμβάνει το κόστος του ebanking, την έκδοση της κάρτας και μια "ασφάλεια". Όταν γύρισα και του είπα ότι εγώ δεν ζήτησα ποτέ για τέτοια πράγματα και το μόνο που ήθελα ήταν μια απλή χρεωστική και αντε το ebanking, η απάντηση του ήταν ότι για αυτό με ενημέρωσε (αφού τελειώσαμε τη διαδικασία παρακαλώ) διαφορετικα θα έπρεπε να μου ζητήσει εξ αρχής να κάνω κατάθεση 300 ευρώ. Λέω γιατί δεν μου είπατε για κάτι τέτοιο; ευχαρίστως να τη κάνω και να μην χρεωθω τα ποσά που μου ζητάτε. Και μετά γύρισε και μου είπε όταν έρθει η κάρτα ελάτε να την ακυρώσουμε και δεν θα χρεωθείτε τίποτα. 

Γύρισα σπίτι και έφαγα το τόπο για να δω χρεώσεις της alpha Bank και τι στην ευχή μπορεί να με χρέωσε. Στους όρους το μόνο πράγμα που αναγράφεται είναι τα 8 ευρώ του ebanking. Η χρεωστική που μου έβγαλε είναι η enter visa που δεν έχει καμία απολύτως συνδρομή και ούτε βρήκα να απαιτεί χρήματα για την έκδοση της. Αυτή η ασφάλεια που μου είπε δεν αναφέρεται πουθενά σε αυτα που έχω υπογράψει και με λίγο ψάξιμο και στο φόρουμ εδώ ίσως να είναι η Feel Safe που κοστίζει 30 ευρώ το χρόνο. Δεν αναφέρεται πουθενά το συγκεκριμένο πρόγραμμα σε ότι έχω υπογράψει. 

Και σαν να μην έφταναν αυτά, τα αδέρφια μου που είναι μικρά και για τον ίδιο λόγο κλήθηκαν να ανοίξουν και αυτοί λογαριασμό μισθοδοσίας, οχι μόνο επιβαρυνθηκαν με ότι εγώ, αλλά ο υπάλληλος που τους εξυπηρέτησε τους έβγαλε και μια bonus χρεωστική η οποία έχει 12 ευρώ ετήσια συνδρομή χωρίς καν να τους ενημερώσει. Ναι σίγουρα είναι κάτι το οποίο ο άλλος βάζει την υπογραφή του, αλλά το θεωρώ εντελώς απαράδεκτο να αντιμετωπίζεις έτσι ένα 18χρονο που μόλις άνοιξε τραπεζικό λογαριασμό για πρώτη φορά στη ζωή του για να βγάλει ένα μεροκάματο μέσα στο καλοκαίρι και να μην τον ενημερώνεις για τίποτα. Και μέσα σε όλα αυτά να του επιβάλεις και πιο premium χρεωστικές με bonus προγράμματα που ουτε κατά διάνοια θα αξιοποιήσει. 

Τι ακριβώς θα μου συνιστουσατε να κάνω για να αποφύγω τις υπερβολικές αυτές χρεώσεις; Τα 2 από τα αδέρφια μου επειδή έχουν ήδη χρήματα μέσα στη τράπεζα χρεώθηκαν ήδη 30 ευρώ χωρίς να αναφέρεται πουθενά η αιτία και άλλα 8 για το ebanking. Δηλώνω οικτρά απογοητευμένος από αυτήν την τράπεζα και δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθώ μαζί της ποτέ ξανά πέρα από το να τραβήξω τα όσα χρήματα αποκτήσω στην τωρινή μου δουλειά. 

Δυστυχώς είναι συνηθισμένες τακτικές εξαπάτησης των πελατών αυτές...

Έχω γράψει και γω την ιστορία μου για την ασφάλεια που μου την πλάσαραν ως υποχρεωτική αλλά ευτυχώς το πήρα χαμπάρι νωρίς και πρόλαβα και την ακύρωσα. Μπορείς να διαβάσεις την ιστορία εδώ:

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.