gab76 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Καλησπέρα. είμαι σχεδόν άσχετος με τις αγορές μέσω PayPal όμως προχώρησα σε μια αγορά από το ευρωπαϊκό σαιτ τις Oakley όμως το θέμα ειναι ότι δεν ξέρω αν πήγαν όλα σωστά.καταρχήν έχουν περάσει 5 μέρες από την συναλλαγή και το θέμα είναι ότι από την Oakley μου ήρθε μόνο ένα mail επιβεβαίωση της παραγγελίας όμως στην εξέλιξη γράφει μόνο (in process) χωρίς καμία άλλη ειδοποίηση για αποστολή,χρόνο παράδοσης κτλ. και στο PayPal στο σαιτ μου γράφει Εκκρεμεί -Εξουσιοδότηση και από κάτω λέει <<Αυτή είναι μια προσωρινή εξουσιοδότηση για να βεβαιωθούμε ότι η μέθοδος πληρωμής σας μπορεί να καλύψει την πληρωμή. Θα χρεωθείτε σύμφωνα με τη μέθοδο πληρωμής σας, όταν ο χρήστης Luxottica Group ολοκληρώσει την παραγγελία σας >> εχω συνδεσει την χρεωστική Πειραιώς και η πληρωμή έγινε κανονικά σε ευρώ. και από την χρεωστική αφαιρεθηκε κανονικά το ποσό που πλήρωσα . απλά αν μπορεί κάποιος έμπειρος σε συναλλαγές μέσω PayPal να μου πει αν είναι πρόβλημα αυτό και αν θα χάσω τα λεφτά μου.
Macosj Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δεν πρόκειται να χάσεις λεφτά σου, επικοινώνησε με το κατάστημα να δεις τι γίνεται με την παραγγελία
gab76 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 18 Αυγούστου 2020 20 λεπτά πριν, Macosj είπε Δεν πρόκειται να χάσεις λεφτά σου, επικοινώνησε με το κατάστημα να δεις τι γίνεται με την παραγγελία αυτό είναι το πρόβλημα ότι έχω στείλει email στο κατάστημα και δεν πήρα ούτε μια απάντηση δυστυχώς. και το άλλο θέμα είναι άσχετα που λένε ότι όταν μια πληρωμή εκκρεμεί μπορείς να την ακυρώσεις στο PayPal δυστυχώς δεν μου βγάζει τέτοια επιλογή
Macosj Δημοσ. 18 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2020 2 ώρες πριν, gab76 είπε αυτό είναι το πρόβλημα ότι έχω στείλει email στο κατάστημα και δεν πήρα ούτε μια απάντηση δυστυχώς. και το άλλο θέμα είναι άσχετα που λένε ότι όταν μια πληρωμή εκκρεμεί μπορείς να την ακυρώσεις στο PayPal δυστυχώς δεν μου βγάζει τέτοια επιλογή Στέλνεις dispute. Εκτός αυτού είναι μεσω κάρτας, κανεις μια αμφισβήτηση συναλλαγής και είσαι κομπλέ
spartak1 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2020 10 ώρες πριν, gab76 είπε αυτό είναι το πρόβλημα ότι έχω στείλει email στο κατάστημα και δεν πήρα ούτε μια απάντηση δυστυχώς. και το άλλο θέμα είναι άσχετα που λένε ότι όταν μια πληρωμή εκκρεμεί μπορείς να την ακυρώσεις στο PayPal δυστυχώς δεν μου βγάζει τέτοια επιλογή Θα πρέπει να κάνεις υπομονή μερικές μέρες. Το ότι δεν την έστειλαν ακόμα δε σημαίνει κάτι. Δες την πολιτική αποστολών που έχουν σε πόσες μέρες μετά την αγορά στέλνουν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα