StamTheMan Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Δε θα αναφερθω στα τοσα μειον που εχει αυτη η πλατφορμα ( και απο τις 2 πλευρες ) ,θελω να ρωτησω κατα ποσο ειναι νομιμο ( λογικο και ηθικο δεν ειναι σιγουρα ) το πιο κατω σεναριο. Προσπαθω να μην παραγγελνω απο efood,γιατι ξερω οτι χανει πολλα το μαγαζι απο αυτο το νταβαντζη,και λεω νταβαντζη γιατι ξερει μονο να παιρνει το ποσοστο και να μην εξυπηρετει το καταστημα. Παραγγελνω μονο οταν δε μπορω να μιλησω στο τηλεφωνο,η οταν ειμαι on the go και θελω να παραλαβω απο το καταστημα,η οταν δεν εχω πανω μου λεφτα για να πληρωσω με μετρητα. Αυτο το αποφευγω,καθως το καταστημα θα παρει τα χρηματα του μετα απο κανα μηνα,και ειναι πολυ δυσκολο για τα μικροτερα καταστηματα να ανταπεξελθουν σε πληρωμες προμηθευτων κτλ κτλ. Ομοιως,δεν βαζω ποτε μα ποτε tip για το διανομεα,αλλα του το δινω στο χερι,καθως πρωτον,η τραπεζα παιρνει μιζα και απο εκει,με αποτελεσμα να λαμβανουν λιγοτερα tips οι διανομεις,και δευτερον γνωριζω για μαγαζια που δεν τα δινουν καν στο διανομεα. Εν ολιγοις,δεν δινουμε tips με πληρωμη online καθως μπορει να μη φτασουν στον διανομεα. Και φτανω στο θεμα μου: παραγγελνω προσφατα απο ενα καταστημα που φτιαχνει μια ισχυρη κρεπα με φυστικοβουτυρο,και βαζω και μια μεριδα κοτομπουκιες καθως ειμαι φαν. Βαζω πληρωμη με paypal,προχωραει στην πληρωμη ,και το μαγαζι μου ακυρωνει την παραγγελια. Μετα απο μιση ωρα,λαμβανω το εξης mail,χωρις να προηγηθει καποιο τηλεφωνο. "Καλησπέρα ! Είμαι ο ***** και θα ήθελα να σε ενημερώσω σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σου στο efood! Μόλις με ενημέρωσαν από το εστιατόριο 'Mr Frederick` s & Creperie' πως το προϊόν 'κοτομπουκιές και υλικά κρέπας' δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Προσπαθήσαμε να σε βρούμε στο τηλέφωνο αλλά δεν τα καταφέραμε. Λυπούμαστε πολύ αλλά δυστυχώς θα πρέπει να ακυρώσουμε την παραγγελία σου και εντός 1 εργάσιμης ημέρας θα δοθεί η εντολή για αποδέσμευση του ποσού με το οποίο χρεώθηκε ο λογαριασμός σου" Τα χρηματα παρ'ολα αυτα δεσμευτηκαν κανονικα,χωρις να μου προσφερθει καμια υπηρεσια ομως,ισα ισα που δε μπορεσαν ουτε να με ειδοποιησουν εγκαιρως. 2 βραδια μετα,το ιδιο σκηνικο,παραγγελνω τα ιδια πραματα,πληρωνω μεσω paypal και ξανατρωω ακυρο. Τα πρωτα χρηματα ακομα δεν εχουν αποδεσμευτει,και δεσμευεται και 2η φορα το ιδιο ποσο. Με καλει μια τυπισσα,για να μου πει παλι οτι δεν εχουν τα Χ υλικα για την παραγγελια. Της αναφερω οτι ειναι η 2η φορα μεσα σε 2 μερες που γινεται το ιδιο πραμα,και ειναι επισης και η 2η φορα που δεσμευουν το ποσο χωρις να εχει παρασχεθει η υπηρεσια. Τα χρηματα εν τελει εκαναν 3 και 3 μερες να αποδεσμευθουν. Ερχομαστε στις αποριες: Ποσο νομιμο ειναι να γινεται κατι τετοιο; Και αντε εγω εχω υπολοιπο στην καρτα,καποιος που δεν εχει αλλα χρηματα ( πχ φοιτητς ) τι κανει; Η αλλη απορια ειναι η εξης,αυτο συμβαινει και σε πληρωμες μεσω καρτας,η μηπως συνεβη στην πληρωμη μεσω paypal? Ας μην ξεφυγουμε πολυ απο το ερωτημα,εχω και εγω χιλια κακα να πω για το efood,αλλα τουλαχιστον φωναξτε με αν ειναι να παρεκτραπουμε παρεα,πριν κλειδωσει το θεμα Επεξ/σία 20 Αυγούστου 2020 από StamTheMan 2 7
SoullessRider Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 1) Εγώ θέλω την ευκολία μου. Έχω κουραστεί να σκέφτομαι τι βολεύει τους άλλους, ειδικά τα καταστήματα, εφ' όσων μέσα στα χρόνια συναλλαγών (είμαι 42) έχω φάει τα καπέλα σε τιμές προϊόντων χωρίς αυξήσεις μισθών και γενικά την απαξίωση του πελάτη....έχω πάψει λοιπόν να κανω ψυχικά σε καταστήματα και να σκέφτομαι "τον καημένο", από τη στιγμή που ο καημένος με γδέρνει χρόνια και απλά χρησιμοποιεί το ελληνικό φιλότιμο και την εθνική μας αλληλεγγύη μόνο όταν τον συμφέρει ("τώρα με την κρίση προτιμάτε ελληνικά καταστήματα" , "τα καταστήματα της γειτονιάς" κλπ) 2) εγώ πληρώνω και χρεώνομαι 1€ σε κάθε παραγγελία για tip για τον διανομέα, όχι για την τράπεζα και όχι για το κατάστημα. Να κόψει τον λοκώ του το μαγαζί να του τα δωσει. Σε αυτόν ανήκουν, από τη στιγμή που βγήκαν από το λογαριασμό μου. Πλέον το γράφει και στα χαρτιά τους πως δινεις tip. 3) (σε προέκταση του "1") Το ότι το κατάστημα επικυρώνει την συναλλαγή, ενώ δεν έχει το εμπόρευμα / είδος / προϊόν και συνεπώς σου αρπάζει τα λεφτά, είναι καθαρά και μόνο ευθύνη του καταστήματος (το οποίο εσύ θες να βοηθήσεις κι από πάνω) !! Δεν μπορεί να ξέρει το efood αν ο άλλος γράφει πως έχει τυρόπιτα στο μαγαζί του, αλλά στην πραγματικότητα στο μαγαζί του δεν την έχει - και μάλιστα αυτό για κάθε μαγαζί !! Το χειρότερο θα είναι να το έχει κάνει και τις 2 φορές το ίδιο κατάστημα !!! Απο την περιγραφή σου για τις τηλεφωνικές συνομιλίες, εγώ αυτό κατάλαβα 56 λεπτά πριν, StamTheMan είπε Με καλει μια τυπισσα,για να μου πει παλι οτι δεν εχουν τα Χ υλικα για την παραγγελια. Της αναφερω οτι ειναι η 2η φορα μεσα σε 2 μερες που γινεται το ιδιο πραμα,και ειναι επισης και η 2η φορα που δεσμευουν το ποσο χωρις να εχει παρασχεθει η υπηρεσια. Την στιαπου, λοιπόν, στην έκανε το κατάστημα και όχι το efood !!! 16 1
StamTheMan Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 3 λεπτά πριν, SoullessRider είπε 1) Εγώ θέλω την ευκολία μου. Έχω κουραστεί να σκέφτομαι τι βολεύει τους άλλους, ειδικά τα καταστήματα, εφ' όσων μέσα στα χρόνια συναλλαγών (είμαι 42) έχω φάει τα καπέλα σε τιμές προϊόντων χωρίς αυξήσεις μισθών και γενικά την απαξίωση του πελάτη....έχω πάψει λοιπόν να κανω ψυχικά σε καταστήματα και να σκέφτομαι "τον καημένο", από τη στιγμή που ο καημένος με γδέρνει χρόνια και απλά χρησιμοποιεί το ελληνικό φιλότιμο και την εθνική μας αλληλεγγύη μόνο όταν τον συμφέρει ("τώρα με την κρίση προτιμάτε ελληνικά καταστήματα" , "τα καταστήματα της γειτονιάς" κλπ) Μια χαρα το τρωμε το καπελο εξαιτιας της χρησης του efood,ειτε με παραπανω ελαχιστη παραγγελια,ειτε με αυξημενες ( εντος efood ) τιμες,ειτε με αυξημενες γενικως τιμες επειδη το καταστημα χανει απο το ποσοστο του efood. 4 λεπτά πριν, SoullessRider είπε ) εγώ πληρώνω και χρεώνομαι 1€ σε κάθε παραγγελία για tip για τον διανομέα, όχι για την τράπεζα και όχι για το κατάστημα. Να κόψει τον λοκώ του το μαγαζί να του τα δωσει. Σε αυτόν ανήκουν, από τη στιγμή που βγήκαν από το λογαριασμό μου. Πλέον το γράφει και στα χαρτιά τους πως δινεις tip. Οταν σου λενε ομως οτι καποιοι δεν τα δινουν,και εσυ συνεχιζεις να το κανεις,καταλαβαινεις οτι καπου φταις και εσυ. Εγω προσωπικα στη δουλεια τα παιρνω με μια μικρη επιβαρυνση. Επισης,καποια καταστηματα τυπωνουν δικο τους χαρτι αφου παραλαβουν την παραγγελια απο efood,και ο οδηγος μπορει να μη μαθει οτι ειχε tip. 6 λεπτά πριν, SoullessRider είπε 3) (σε προέκταση του "1") Το ότι το κατάστημα επικυρώνει την συναλλαγή, ενώ δεν έχει το εμπόρευμα / είδος / προϊόν και συνεπώς σου αρπάζει τα λεφτά, είναι καθαρά και μόνο ευθύνη του καταστήματος (το οποίο εσύ θες να βοηθήσεις κι από πάνω) !! Δεν μπορεί να ξέρει το efood αν ο άλλος γράφει πως έχει τυρόπιτα στο μαγαζί του, αλλά στην πραγματικότητα στο μαγαζί του δεν την έχει - και μάλιστα αυτό για κάθε μαγαζί !! Το χειρότερο θα είναι να το έχει κάνει και τις 2 φορές το ίδιο κατάστημα !!! Το καταστημα ΑΚΥΡΩΣΕ την παραγγελια δις. Τα χρηματα δεν πανε στο καταστημα,μενουν στο efood και μετα απο καποιο διαστημα ( νομιζω μηνα ) κανουν ξεκαθαριση. Το καταλαβες λαθος στο τελος.
SoullessRider Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Ξαναλέω - και ασχολούμαι μόνο με αυτό πλέον γιατί είμαι από νυχτερινή βάρδια - τα λεφτά στα δέσμευσε εξ αρχής το κατάστημα. Αυτό φταίει. Αν δεν έκανε αποδοχή παραγγελίας, δεν θα έφυγαν από το λογαριασμό σου και δεν θα είχες όλη την ταλαιπωρία. Ας πάταγε να την απορρίψει, όχι να την δεχτεί και μετά να ακυρώσει. Γι αυτό σου βγάζει και το "αναμονή για επιβεβαίωση", για να δει το κατάστημα αν τα έχει και αν θα εξυπηρετήσει.... Στην έκανε 2 φορές τη μακακία... Καλημερα σου, καληνύχτα μου. 3 1
panoskir Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Ο soullessdrviver σου λέει ότι πρώτα έκαναν αποδοχή παραγγελίας από το κατάστημα και μετά είδαν ότι δεν έχουν τα υλικά. Και φταιει το efood για αυτό;
maglor1981 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες. Ας μην έκανε αποδοχή το κατάστημα. 2ον θα μπορούσε το κατάστημα και το κάθε κατάστημα, αν δε θέλει να χρησιμοποιεί το e-food να κάνει δική του σελίδα-πλατφόρμα να κάνεις από εκεί τις παραγγελίες. Αλλά θέλει υπευθυνότητα, και μια επένδυση σε αυτό. Αντί γι αυτού όμως δεν το κάνει. Οπότε λογικό να πληρώνει το κόπο και τη δουλειά κάποιου άλλου που χρησιμοποιεί για την δουλειά αυτή... 4 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Αφου το e food λειτουργει νομιμα ειναι επιλογη καθε καταστηματος να μετεχει ή οχι με οτι καλο ή κακο σημαινει αυτο για το καταστημα . 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις