Προς το περιεχόμενο

Επιδότηση Δανείων Κύριας Κατοικίας Πληγέντων Κορωνοϊού


SPANK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, totis13 είπε

Καλημέρα,

Σε τί στάδιο είναι η αίτησή σου ? Φαίνεται λίγο πιο αριστερά από το μολυβάκι που πατάς στη στήλη Κατάσταση Προόδου Αίτησης.

Ανάκτηση Στοιχείων Κορωνόπληκτων? Παροχή Στοιχείων από Πιστωτές ?

Καλημέρα.

Μόλις σήμερα το πρωί μου ήρθε αυτό το μειλ

Η αίτηση με αριθμό ....για το ΑΦΜ ....., έχει μεταβεί στο στάδιο «Παροχή Στοιχείων από Πιστωτές». Θα ενημερωθείτε σύντομα με νέα επικοινωνία, για την εξέλιξη της αίτησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, hlias77 είπε

Καλημέρα.

Μόλις σήμερα το πρωί μου ήρθε αυτό το μειλ

Η αίτηση με αριθμό ....για το ΑΦΜ ....., έχει μεταβεί στο στάδιο «Παροχή Στοιχείων από Πιστωτές». Θα ενημερωθείτε σύντομα με νέα επικοινωνία, για την εξέλιξη της αίτησης.

Μάλλον δεν έχεις αντιστοιχήσει σωστά την κύρια κατοικία σου.

Στη θέση σου αν στο μενού Ακίνητα έχει Χ στο ακίνητο που έχεις προσημειωμένο και χρησιμοποιείς σαν Κύρια Κατοικία, θα πάταγα ακύρωση αίτησης και θα έκανα από την αρχή τη διαδικασία επιλέγοντας το σωστό ακίνητο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να μην περιμένω να δω αν θα μου ξανά στείλουν μειλ λέγοντας μου ποιο είναι το λάθος μου;μόλις το κοίταξα και έχει πράσινο τικ στο ένα από τα δυο ακίνητα. 

Επεξ/σία από hlias77
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, hlias77 είπε

Να μην περιμένω να δω αν θα μου ξανά στείλουν μειλ λέγοντας μου ποιο είναι το λάθος μου;

Ότι θες, εγώ απλά σου αναφέρω τί θα έκανα στη θέση σου. Μη σε πάρω και στο λαιμό μου :-)

Αν κάνεις αίτηση εκ νέου, επειδή σε έχει βρει ήδη μια φορά ως κορωνόπληκτο, θα περάσει γρήγορα από το πρώτο στάδιο και θα σε πάει εκεί που είσαι σήμερα, άμεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, totis13 είπε

Επίσης,

Υπάρχει κανείς με δάνειο στη Eurobank που να του έχει γίνει η Έγκριση Επιδότησης από Πιστωτή "Ναι" ?

εμενα εχει πανω απο 10 μερες που εγκριθηκε απο πιστωτη 

έβγαλε και τα ποσοστά  Επιδότησης αλλά μεχρι εκει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vpanos1 είπε

εμενα εχει πανω απο 10 μερες που εγκριθηκε απο πιστωτη 

έβγαλε και τα ποσοστά  Επιδότησης αλλά μεχρι εκει

Και είναι Eurobank, ναι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vpanos1 είπε

ναι

Thanks. Απλά μου κάνει εντύπωση γιατί έχω τρεις αιτήσεις (δική μου και δυο φίλων ) στη Eurobank στις οποίες δεν έχει βγάλει Ναι στο Έγκριση από Πιστωτή και ποσοστά.

Για την καθυστέρηση που παρατηρείται γενικώς δεν απορώ. Ούτως ή άλλως στο email ενημέρωσης Αντιστοίχισης Κύριας κατοικίας με προσημείωση από τον αιτούντα, έλεγε ότι έχουμε δέκα ημέρες για να γίνει χειροκίνητα ή 10 ημέρες να προβάλλουμε αντιρρήσεις για τις αυτόματες αντιστοιχήσεις. Οπότε κάπου τώρα πρέπει να αρχίσει να κινείται για όλους πιο ενεργά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, totis13 είπε

Ότι θες, εγώ απλά σου αναφέρω τί θα έκανα στη θέση σου. Μη σε πάρω και στο λαιμό μου :-)

Αν κάνεις αίτηση εκ νέου, επειδή σε έχει βρει ήδη μια φορά ως κορωνόπληκτο, θα περάσει γρήγορα από το πρώτο στάδιο και θα σε πάει εκεί που είσαι σήμερα, άμεσα.

Οκ σε ευχαριστω παρα πολύ.θα το κάνω έτσι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

Πριν λίγες ημέρες έλαβα e-mail που αναφέρει ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία αντιστοίχισης της κυρίας κατοικίας και ότι σε περίπτωση που διαφωνώ έχω δέκα ημέρες προθεσμία για να εισέλθω στην πλατφόρμα και να κάνω τροποποίηση της αντιστοίχισης. Μπαίνοντας στην πλατφόρμα γράφει ότι η αίτηση βρίσκεται στο στάδιο "Αντιστοίχιση κύριας κατοικίας με προσημείωση από αιτούντα". Ωστόσο μπαίνοντας στην καρτέλα "Αντιστοίχιση κύριας κατοικίας με προσημείωση" το ακίνητο που βρίσκεται στον πίνακα "Εξασφαλίσεις κυρίας κατοικίας" έχει διαφορετικό κωδικό ακινήτου από το ακίνητο που έχω δηλώσει εγώ ως κύρια κατοικία. Γι' αυτό το λόγο δεν έχω πατήσει ακόμη το κουμπί "Αποθήκευση" στην συγκεκριμένη καρτέλα. Σε προηγούμενη σελίδα είχα δει ότι και κάποιο άλλο μέλος είχε αυτό το θέμα με τον κωδικό του ακινήτου. Τι γίνετε σε αυτή την περίπτωση; Στη συνέχεια προχωράει η αίτηση χωρίς πρόβλημα; Επίσης να αναφέρω ότι στην καρτέλα οφειλές στην ένδειξη "Οφειλή επιδεικτική επιδότησης" εμφανίζει Χ, αλλά δεν γράφει τον λόγο της  απόρριψης αν περάσεις το ποντίκι από πάνω. Αυτό μπορεί να αλλάξει μετά; Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την τράπεζα όπου η υπάλληλος που με εξυπηρέτησε δεν ήταν σίγουρη. Μου είπε ότι ίσως έχουν βάλει αυτοί από την τράπεζα άλλο κωδικό ακινήτου, αλλά πιθανώς δεν θα υπάρχει πρόβλημα και θα προχωρήσει η αίτηση. Εν τέλει μου πρότεινε να στείλω μήνυμα και στην πλατφόρμα. Από την πλατφόρμα μου απάντησαν κάνοντας copy paste από τις συχνές ερωτήσεις για το πως γίνετε η αντιστοίχηση της κύριας κατοικίας. Αυτό το είχα διαβάσει ήδη και εγώ, αλλά δεν βοηθάει στην περίπτωση μου.

Συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο. Αν κάποιος γνωρίζει ή αντιμετώπισε παρόμοιο θέμα και μπορεί να βοηθήσει, θα του ήμουν ευγνώμων.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

Αναφορικά με τους κωδικούς ακινήτων που έχεις διαφορά, είναι λογικό. 
Τον πάνω κωδικό της κύριας κατοικίας τον τραβάει η πλατφόρμα από το εκκαθαριστικό ΕΝΦΙΑ και είναι ο λεγόνενος ΑΤΑΚ (Αριθμός Ταυτότητας Ακινήτου).

Τον κάτω κωδικό τον έχει μόνο η Τράπεζα και το Υποθηκοφυλάκειο ενδεχομένως και είναι σχετικός με την προσημείωση του ακινήτου σου.

Εννοείται δε συμπίπτουν αυτοί οι κωδικοί σε κανέναν που έκανε την αίτηση. Οπότε αποθήκευση μπορείς να πατήσεις αν ταυτίζονται τα ακίνητα σε διεύθυνση, περιοχή κτλ.

Σε άλλο φίλο που αναφέρεις έβγαζε ερωτηματικά αντί για γράμματα στα στοιχεία του ακινήτου (διεύθυνση κτλ) και ήταν καθαρά θέμα Τραπέζης.

Για το θέμα της οφειλής επιδεκτικής σε επιδότηση, θα πρέπει να δεις τα κριτήρια της πλατφόρμας και να ελέγξεις αν τα πληρείς αναλόγως την κατηγορία.

Δε θυμάμαι αν το τικάκι εκεί ήταν Χ πριν πατήσω Αποθήκευση στην αντιστοίχιση και έγινε μετά τικ. Σε αυτό δε μπορώ να βοηθήσω δυστυχώς. Σε κάθε περίπτωση, θα τσέκαρα ένα-ένα τα κριτήρια.

Καλό βράδυ και καλό Σ/Κ σε όλους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, totis13 είπε

Καλησπέρα,

Αναφορικά με τους κωδικούς ακινήτων που έχεις διαφορά, είναι λογικό. 
Τον πάνω κωδικό της κύριας κατοικίας τον τραβάει η πλατφόρμα από το εκκαθαριστικό ΕΝΦΙΑ και είναι ο λεγόνενος ΑΤΑΚ (Αριθμός Ταυτότητας Ακινήτου).

Τον κάτω κωδικό τον έχει μόνο η Τράπεζα και το Υποθηκοφυλάκειο ενδεχομένως και είναι σχετικός με την προσημείωση του ακινήτου σου.

Εννοείται δε συμπίπτουν αυτοί οι κωδικοί σε κανέναν που έκανε την αίτηση. Οπότε αποθήκευση μπορείς να πατήσεις αν ταυτίζονται τα ακίνητα σε διεύθυνση, περιοχή κτλ.

Σε άλλο φίλο που αναφέρεις έβγαζε ερωτηματικά αντί για γράμματα στα στοιχεία του ακινήτου (διεύθυνση κτλ) και ήταν καθαρά θέμα Τραπέζης.

Για το θέμα της οφειλής επιδεκτικής σε επιδότηση, θα πρέπει να δεις τα κριτήρια της πλατφόρμας και να ελέγξεις αν τα πληρείς αναλόγως την κατηγορία.

Δε θυμάμαι αν το τικάκι εκεί ήταν Χ πριν πατήσω Αποθήκευση στην αντιστοίχιση και έγινε μετά τικ. Σε αυτό δε μπορώ να βοηθήσω δυστυχώς. Σε κάθε περίπτωση, θα τσέκαρα ένα-ένα τα κριτήρια.

Καλό βράδυ και καλό Σ/Κ σε όλους.

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση! Τα κριτήρια που ορίζει ο νόμος πληρούνται. Γι' αυτό μου φάνηκε περίεργο που έχει βγάλει Χ. Οπότε θα πατήσω "Αποθήκευση" και θα περιμένω να δω τι θα γίνει στη συνέχεια.

Επίσης καλό βράδυ και καλό Σ/Κ. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...