SPANK Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, alexx είπε Καλημέρα. Είναι κανένας άλλος στο στάδιο της παροχής στοιχείων από πιστωτές η μόνο εγω έμεινα???? Εγώ ειμαι πάντως ακόμη στο Ανάκτηση Στοιχείων Kορωνόπληκτων και βλέπω να τελειώνει η πανδημία και να μην προχωρήσει ποτε , χωρίς πλάκα τώρα δεν ξέρω αν αυτο το πρόγραμμα έχει κάποιο τέλος
marva Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Καλησπέρα σε όλους. Τελικά η ασχετοσύνη των τραπεζών δεν περιγράφεται. Σήμερα πήγα στην Εθνική και ζήτησα πληροφορίες για την επιδότηση δανείου συγγενή μου, αλλά δεν μου έδωσαν συγκεκριμένες απαντήσεις, μόνο είπαν απλώς ότι "δεν θα χάσει τα λεφτά του", μια και η τράπεζα είχε τραβήξει όλα τα χρήματα από τον δικό του λογαριασμό, στον οποίο ο άνθρωπος είχε καταθέσει όλη τη δόση (όπως διάβασα εδώ και τον είχα συμβουλέψει να κάνει για να μη θεωρηθεί υπερήμερος). Μου έδειξε όμως το σχετικό mail που έλαβε από την Πλατφόρμα τον Ιανουάριο, όπου υπάρχει μια ταυτότητα οφειλής IRIS....... κι εκεί μπερδεύτηκα πάλι και γι αυτό ζητώ τη βοήθειά σας: 1. Θα λαμβάνει τέτοια mails κάθε μήνα και για όλη τη διάρκεια του προγραμματος, με διαφορετική κάθε φορά ταυτότητα οφειλής, την οποία πρέπει υποχρεωτικά να επικαλείται όταν καταθέτει το δικό του ποσοστό στον λογαριασμό του δανείου; 2. Η συγκεκριμένη τράπεζα δεν θα στείλει ειδικά δοσολόγια στους πελάτες της για το πρόγραμμα, όπως μου είπαν τουλάχιστον. Ο λογαριασμός της επιδότησης, όμως, μήπως μπορεί να παρακολουθείται μέσω e-banking; Οποιαδήποτε βοήθεια θα ήταν παραπάνω από ευπρόσδεκτη, παιδιά, γιατί δεν γνωρίζω καθόλου το θέμα, αλλά βοηθώ την οικογένεια επειδή έχουν μεγάλο πρόβλημα (ποιος δεν έχει, βέβαια....). Χίλια ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Delavia Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 9 λεπτά πριν, marva είπε Ο λογαριασμός της επιδότησης, όμως, μήπως μπορεί να παρακολουθείται μέσω e-banking Καλησπέρα! Ο ειδικός λογαριασμός φαίνεται μέσω e-banking καθώς και οι κινήσεις. 1
hlias77 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Στο 1 όχι.θα καταθέτει τα χρήματα εκεί που θα κατέθετε έως τώρα.δεν έχει καμία ταυτότητα οφειλής στην οποία θα βάζει τα χρήματα.το κράτος καταθέτει το χ% (όπου χ το ποσο που δικαιουτε)σε έναν νέο λογαριασμό τον οποίο μέσω ebanking ή phone banking όπως κάποια παιδιά είπαν,μπορείτε να βλέπετε.το ποσοστό του δανείου που βάζει ο συγγενείς σου από την τσέπη του επαναλαμβάνω μπαίνει εκεί που έμπαινε έως τώρα. 1
Despotas Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 10 ώρες πριν, alexx είπε Καλημέρα. Είναι κανένας άλλος στο στάδιο της παροχής στοιχείων από πιστωτές η μόνο εγω έμεινα???? Τα ίδια και εδώ από Σεπτέμβρη του 2020 αν θυμάμαι καλά. Και η ημ/νία ολοκλήρωσης ολοένα και μετατίθεται.. Έχω επικοινωνήσει με μήνυμα στην πλατφόρμα και αναμένω απάντηση..
alexx Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Εγώ 1 Σεπτέμβρη έκανα την αίτηση. Δέν βλέπω να γίνεται τίποτα. Θα μάς έχουν επ άπειρο στήν αναμονή μου φαίνεται. Τουλάχιστον ας γίνει ότι είναι να γίνει να ξεμπερδέουμε. Αυτή η μετάθεση ημερομηνιών είναι ότι χειρότερο. Και έχουν περάσει 5+ μήνες!!! Στο στάδιο αυτό στέλνουν κάποιο μείλ? Γιατί έκανε την αίτηση ο λογιστής μου και έβαλε το μείλ του και κανά 2 φορές που τον ρώτησα αν του έστειλαν τίποτα, μου είπε θα δεί και ακόμα βλέπει!!!! 1
SPANK Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Μόλις τώρα, alexx είπε Εγώ 1 Σεπτέμβρη έκανα την αίτηση. Δέν βλέπω να γίνεται τίποτα. Θα μάς έχουν επ άπειρο στήν αναμονή μου φαίνεται. Τουλάχιστον ας γίνει ότι είναι να γίνει να ξεμπερδέουμε. Αυτή η μετάθεση ημερομηνιών είναι ότι χειρότερο. Και έχουν περάσει 5+ μήνες!!! Στο στάδιο αυτό στέλνουν κάποιο μείλ? Γιατί έκανε την αίτηση ο λογιστής μου και έβαλε το μείλ του και κανά 2 φορές που τον ρώτησα αν του έστειλαν τίποτα, μου είπε θα δεί και ακόμα βλέπει!!!! Δεν νομίζω οτι θα στείλουν κατι , μπορεί να στείλουν οταν και αν αποριφθεί η προχωρήσει
Despotas Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2021 Τώρα το κοίταξα πως από 14/9 είμαι στο στάδιο της παροχής στοιχείων από πιστωτές..με ημ/νία ολοκλήρωσης 11/2 (που βλέπω να μετατίθεται κλασικά). Μου απάντησαν από τη πλατφόρμα (γρήγορα, μέσα σε 2 ημέρες) πως ακόμη ελέγχουν τα στοιχεία και θα με ειδοποιήσουν με email. Ζήτησαν (λες και δεν μπορούν να δουν?) να τους στείλω σε ποιον πιστωτή έχω οφειλή και τους το έστειλα.. Τι να πω, υπομονή..😣
dimsiak Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Στις 9/2/2021 στις 3:32 ΜΜ, Despotas είπε Τώρα το κοίταξα πως από 14/9 είμαι στο στάδιο της παροχής στοιχείων από πιστωτές..με ημ/νία ολοκλήρωσης 11/2 (που βλέπω να μετατίθεται κλασικά). Μου απάντησαν από τη πλατφόρμα (γρήγορα, μέσα σε 2 ημέρες) πως ακόμη ελέγχουν τα στοιχεία και θα με ειδοποιήσουν με email. Ζήτησαν (λες και δεν μπορούν να δουν?) να τους στείλω σε ποιον πιστωτή έχω οφειλή και τους το έστειλα.. Τι να πω, υπομονή..😣 Απο 15/9 ειμαι στο ιδιο σταδιο και ο επομενος ελεγχος στις 12/2. Ειναι 5 μηνες τωρα στο σταδιο αυτο οπου στην ουσια ειναι ο ελεγχος του δανειου και της κυριας κατοικιας. ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΟΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.
agnostos99 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Στις 8/2/2021 στις 5:58 ΜΜ, marva είπε Καλησπέρα σε όλους. Τελικά η ασχετοσύνη των τραπεζών δεν περιγράφεται. Σήμερα πήγα στην Εθνική και ζήτησα πληροφορίες για την επιδότηση δανείου συγγενή μου, αλλά δεν μου έδωσαν συγκεκριμένες απαντήσεις, μόνο είπαν απλώς ότι "δεν θα χάσει τα λεφτά του", μια και η τράπεζα είχε τραβήξει όλα τα χρήματα από τον δικό του λογαριασμό, στον οποίο ο άνθρωπος είχε καταθέσει όλη τη δόση (όπως διάβασα εδώ και τον είχα συμβουλέψει να κάνει για να μη θεωρηθεί υπερήμερος). Μου έδειξε όμως το σχετικό mail που έλαβε από την Πλατφόρμα τον Ιανουάριο, όπου υπάρχει μια ταυτότητα οφειλής IRIS....... κι εκεί μπερδεύτηκα πάλι και γι αυτό ζητώ τη βοήθειά σας: 1. Θα λαμβάνει τέτοια mails κάθε μήνα και για όλη τη διάρκεια του προγραμματος, με διαφορετική κάθε φορά ταυτότητα οφειλής, την οποία πρέπει υποχρεωτικά να επικαλείται όταν καταθέτει το δικό του ποσοστό στον λογαριασμό του δανείου; 2. Η συγκεκριμένη τράπεζα δεν θα στείλει ειδικά δοσολόγια στους πελάτες της για το πρόγραμμα, όπως μου είπαν τουλάχιστον. Ο λογαριασμός της επιδότησης, όμως, μήπως μπορεί να παρακολουθείται μέσω e-banking; Οποιαδήποτε βοήθεια θα ήταν παραπάνω από ευπρόσδεκτη, παιδιά, γιατί δεν γνωρίζω καθόλου το θέμα, αλλά βοηθώ την οικογένεια επειδή έχουν μεγάλο πρόβλημα (ποιος δεν έχει, βέβαια....). Χίλια ευχαριστώ εκ των προτέρων. Νομίζω σου είχα ξαναγράψει στο παρελθόν εδω ότι δυστυχώς αν το αρχικό μειλ ήρθε το Γενάρη, πρώτη φορά που θα δει χρήματα στο λογαριασμό επιδότησης είναι 27/2 γιατί η τράπεζα έστειλε πρωτη φορα τις δόσεις αρχές Φλεβάρη. Επειδή υποθέτω η δόση του θα είναι για κάποια ημέρα πιθανόν πριν από αυτή είτε θα καταβάλει ξανα το συνολο της δόσης μη τυχόν και γίνει τιποτα περίεργο και μετά δε βγαζει άκρη είτε αν ακολουθήσει τη λογική πορεία να βάλει το 10% για την ημέρα της δόσης και τα υπόλοιπα θα μπουν στο τέλος του μήνα από την επιδότηση. Έχε υπόψη μόνο ότι για τις μέρες που θα μένει απλήρωτο το 90% θα χρεωθούν πιθανόν και τόκοι καθυστέρησης!!!!!! Κατά τα άλλα ισχυουν όσα ειπαν και προλαλήσαντες ότι θα πληρώνει κανονικά όπως πληρωνε πριν χωιρς ταυτοτητες και τετοια στο λογαριασμό που τα εβαζε χρονια τωρα. 1
nikodemus Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Μόλις μπήκα στο ebanking της eurobank και εμφανίζονται οι ακατασχετοι λογαριασμοί! 1
geolan1980 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 καλησπέρα και σε εμένα εμφανιστήκανε!
christod67 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Στις 2/2/2021 στις 10:59 ΠΜ, totis13 είπε Στο [email protected] και ως μήνυμα μέσω της πλατφόρμας web banking (Προφίλ-->Μηνύματα-->Νέο Μήνυμα). Καλημερα. Σωστα φανηκε και σε εμενα αρα μαλλον σε ολους. Αρα δεν χρειαζεται πλεον τηλεφωνο στο phone banking
geolan1980 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Για να δούμε πότε θα διορθωθεί και το πρόβλημα που μας δείχνει ληξιπρόθεσμους!
Dim333 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 35 λεπτά πριν, geolan1980 είπε Για να δούμε πότε θα διορθωθεί και το πρόβλημα που μας δείχνει ληξιπρόθεσμους! Καλημερα και από μένα.φανηκαν κ σε μένα οι ειδικοί λογαριασμοί στο e banking της eurobank. Η δόση 9/1.τα χρήματα από τους λογαριασμούς αυτούς τραβήχτηκαν την ίδια μερα.το μερίδιο μου από τον λογαριασμό που έβαζα την δόση ακόμα οχι, και φαίνεται ληξιπροθεσμο.ξερει κάνεις τι γίνεται;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα