Προς το περιεχόμενο

Επιλογή αυτοκινητου


Bisbikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά! Έχω βρεθεί στην δύσκολη θέση της επιλογής αυτοκινήτου.. Έχω κάνει τεστ drive σε peugeot 208 που έμεινα άφωνος, σε opel corsa και σε polo 115ps.. Τα χρήματα που διαθέτω είναι μεχει 18χιλιαρικα! Θα ήθελα γνώμες παιδιά... Αγοράζουμε γαλλικό αυτοκίνητο ή όχι; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 36
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Παίρνεις σβάρνα τις αντιπροσωπείες, παίρνεις έντυπη προσφορά με την υπογραφή του εκάστοτε πωλητή και κάνεις test drive για όποιο σου αρέσει, κανείς λίγα χλμ / έτος οπότε μάλλον πας προς βενζίνη... όλα

Φίλε μου πάρε αυτό που θα σου αρέσει να το βλέπεις παρκαρισμένο και από τη θέση του οδηγού.  Κάποια ίσως να είναι πιο λογική αγορά, άλλα να καίνε λιγότερο αλλά αν πάρεις αμάξι με βάση τη λογική,

Αυτο με το "οτι αγορασεις ειναι καλο, αρκει να κανεις τα σερβις στην ωρα τους" ποτε δεν το καταλαβα Με την λογική αυτη, έπρεπε να υπαρχει μονο μια μάρκα 😄

Ότι και να αγοράσεις άμα του κάνεις τα σέρβις στην ώρα του και το προσέχεις θα είσαι μια χαρά. Χτες πηρα την πλούσια έκδοση του duster και ήρθα στη φωτιά στην Μάνη.... έχω πάθει πλάκα με αυτό το αυτοκίνητο και είναι λίγο παραπάνω από τα λεφτά που λες

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
22 λεπτά πριν, Bisbikos είπε

Καλησπέρα παιδιά! Έχω βρεθεί στην δύσκολη θέση της επιλογής αυτοκινήτου.. Έχω κάνει τεστ drive σε peugeot 208 που έμεινα άφωνος, σε opel corsa και σε polo 115ps.. Τα χρήματα που διαθέτω είναι μεχει 18χιλιαρικα! Θα ήθελα γνώμες παιδιά... Αγοράζουμε γαλλικό αυτοκίνητο ή όχι; 

fiesta που εχει και καλη μεταπωληση? Το θεμα του καινουργιου αυτοκινητου ειναι μην φας διπλη σφαλιαρα..! Την 1η δεν την γλυτωνεις-τιμη αποκτησης! Η 2η ειναι αν θα σου βγει μετα την αγορα ετσι οπως το φανταζεσαι..  Δηλαδη αν βγαλει προβλημα να εχεις πραγματικη εγγυηση! Συντηρηση σε νορμαλ τιμες! Πραγματικα χαμηλη καταναλωση..!!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

fiesta που εχει και καλη μεταπωληση? Το θεμα του καινουργιου αυτοκινητου ειναι μην φας διπλη σφαλιαρα..! Την 1η δεν την γλυτωνεις-τιμη αποκτησης! Η 2η ειναι αν θα σου βγει μετα την αγορα ετσι οπως το φανταζεσαι..  Δηλαδη αν βγαλει προβλημα να εχεις πραγματικη εγγυηση! Συντηρηση σε νορμαλ τιμες! Πραγματικα χαμηλη καταναλωση..!!!

Δεν μου αρέσει γαμωτο... Το peugeot ήταν φαντασμαγορικο.. Δεν ξέρω αν υπάρχει ομορφότερο εσωτερικό στην κατηγορία του... Από την άλλη το polo μου φάνηκε ναι μεν βαρετό αλλά στιβαρό κ αριστοκρατικο.. Απλά έχω θέμα με τα γαλλικά αυτόκ.. Δεν ξέρω αν το εμπιστεύομαι 

10 λεπτά πριν, terry308 είπε

Απαιτήσεις, ανάγκες, χλμ/έτος 

 Υπολογίζω το πολύ 6χιλιαδες χιλιόμετρα το χρόνο 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο με το "οτι αγορασεις ειναι καλο, αρκει να κανεις τα σερβις στην ωρα τους" ποτε δεν το καταλαβα

Με την λογική αυτη, έπρεπε να υπαρχει μονο μια μάρκα 😄

Επεξ/σία από NikosKallithea
  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίρνεις σβάρνα τις αντιπροσωπείες, παίρνεις έντυπη προσφορά με την υπογραφή του εκάστοτε πωλητή και κάνεις test drive για όποιο σου αρέσει, κανείς λίγα χλμ / έτος οπότε μάλλον πας προς βενζίνη... όλα είναι καλά αρκεί να τα προσέχεις, ένας τρύπιος κουμπαράς είναι το αυτοκίνητο όπως λένε.... 

Μοντέλα υπάρχουν πολλά, σωματοτυπο ο καθένας μας έχει διαφορετικό, ο καθένας ζητάει κάτι διαφορετικό από τ αυτοκίνητο, άλλοι μόστρα, άλλοι να πάνε άσφαλτο και χώμα, άλλοι θέλουν ένα αμάξι για 3-4 χρόνια και θέλουν να βγάλουν γούστα(πχ πολλά άλογα - κάμπριο κτλ), άλλοι το θέλουν για 10-15 χρόνια και άλλοι για οικογένεια... 

Εσύ έχεις το μαχαίρι, εσύ και το καρπούζι. 

Πας για test drive αυτά που έχεις στο ματι και σε παίρνει στη τσέπη, γυρνάς σπίτι και σημειώνεις +&- από το καθένα, ολοκληρώνεις την έρευνα αγοράς σου, τα βάζεις όλα κάτω δίπλα δίπλα ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ και αποφασίζεις ποιο σε καλύπτει περισσότερο, έχοντας μια Α προσφορά από μια Α αντιπροσωπεία, πας σε μια Β ή & Γ και είσαι νέος υποψήφιος αγοραστής για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με τη συγκεκριμένη έκδοση και βλέπεις τι τιμή σου δίνει ο κάθε ανταγωνιστής αντιπρόσωπος... και αποφασίζεις. 

  • Like 6
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, tiganitos είπε

Ότι και να αγοράσεις άμα του κάνεις τα σέρβις στην ώρα του και το προσέχεις θα είσαι μια χαρά. Χτες πηρα την πλούσια έκδοση του duster και ήρθα στη φωτιά στην Μάνη.... έχω πάθει πλάκα με αυτό το αυτοκίνητο και είναι λίγο παραπάνω από τα λεφτά που λες

Ξερεις βεβαια πως η πρωτη γενια του Duster ειχε ντελαπαρει σε πολλα τεστ ετσι;

Εμενα αν μου το εδιναν δωρεαν θα το πουλουσα παντως (σορρυ αλλα εταιρεια που εφτιαχνε μοντελο που ντελαπαρε με 70-80 χιλιομετρα δεν την εμπιστευομαι).

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
49 λεπτά πριν, terry308 είπε

Παίρνεις σβάρνα τις αντιπροσωπείες, παίρνεις έντυπη προσφορά με την υπογραφή του εκάστοτε πωλητή και κάνεις test drive για όποιο σου αρέσει, κανείς λίγα χλμ / έτος οπότε μάλλον πας προς βενζίνη... όλα είναι καλά αρκεί να τα προσέχεις, ένας τρύπιος κουμπαράς είναι το αυτοκίνητο όπως λένε.... 

Μοντέλα υπάρχουν πολλά, σωματοτυπο ο καθένας μας έχει διαφορετικό, ο καθένας ζητάει κάτι διαφορετικό από τ αυτοκίνητο, άλλοι μόστρα, άλλοι να πάνε άσφαλτο και χώμα, άλλοι θέλουν ένα αμάξι για 3-4 χρόνια και θέλουν να βγάλουν γούστα(πχ πολλά άλογα - κάμπριο κτλ), άλλοι το θέλουν για 10-15 χρόνια και άλλοι για οικογένεια... 

Εσύ έχεις το μαχαίρι, εσύ και το καρπούζι. 

Πας για test drive αυτά που έχεις στο ματι και σε παίρνει στη τσέπη, γυρνάς σπίτι και σημειώνεις +&- από το καθένα, ολοκληρώνεις την έρευνα αγοράς σου, τα βάζεις όλα κάτω δίπλα δίπλα ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ και αποφασίζεις ποιο σε καλύπτει περισσότερο, έχοντας μια Α προσφορά από μια Α αντιπροσωπεία, πας σε μια Β ή & Γ και είσαι νέος υποψήφιος αγοραστής για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με τη συγκεκριμένη έκδοση και βλέπεις τι τιμή σου δίνει ο κάθε ανταγωνιστής αντιπρόσωπος... και αποφασίζεις. 

Τα εκανα όλα αυτά.. Απέρριψα μόνο το opel corsa.. Τα υπόλοιπα μου άρεσαν.. Γι αυτό το ψάχνω τώρα βάση κατασκευαστριας εταιρείας

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Αυτο με το "οτι αγορασεις ειναι καλο, αρκει να κανεις τα σερβις στην ωρα τους" ποτε δεν το καταλαβα

Με την λογική αυτη, έπρεπε να υπαρχει μονο μια μάρκα 😄

Δυο μαρκες, αυτη που λες εσυ και η αλλη η σταρλετοκορολα που δε θα κανεις σερβις :P

  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Ξερεις βεβαια πως η πρωτη γενια του Duster ειχε ντελαπαρει σε πολλα τεστ ετσι;

Εμενα αν μου το εδιναν δωρεαν θα το πουλουσα παντως (σορρυ αλλα εταιρεια που εφτιαχνε μοντελο που ντελαπαρε με 70-80 χιλιομετρα δεν την εμπιστευομαι).

Οκ ότι και να πάρει να είναι καλοταξιδο

Επεξ/σία από tiganitos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Ξερεις βεβαια πως η πρωτη γενια του Duster ειχε ντελαπαρει σε πολλα τεστ ετσι;

Εμενα αν μου το εδιναν δωρεαν θα το πουλουσα παντως (σορρυ αλλα εταιρεια που εφτιαχνε μοντελο που ντελαπαρε με 70-80 χιλιομετρα δεν την εμπιστευομαι).

Και η a class της Mercedes είχε τουμπάρει και έκαναν ανάκληση και το διόρθωσαν με αλλαγή στο λειτουργικό του esp (το άφηνε να γλιστράει λίγο και δεν φόρτιζε τον εμπρός εσωτερικό τόσο πολύ για να κάνει μοχλό).

Και το πρώτο ΤΤ της Audi είχε παρόμιο πρόβλημα και έκαναν το ίδιο με την ΜΒ συν μια αεροτομούλα.

Και το pick up της TOYOTA σε μια από τις τελευταίες γενιές τους όταν δεν ήταν φορτωμένο είχε το ίδιο πρόβλημα.

Και το πρώτο JEEP Renegate σε οριακό φρενάρισμα μόνο με οδηγό κάνει έντο...

Υπάρχουν κι άλλα παραδείγματα, έγραψα μόνο αυτά που θυμόμουν τώρα, σχεδόν σε όλες τις εταιρίες έχει συμβεί. Το θέμα είναι πόσο πιθανό είναι να συμβεί κάτι τέτοιο αν κινείσαι συντηρητικά, δηλαδή όπως πρέπει; 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, filarhos είπε

Και η a class της Mercedes είχε τουμπάρει και έκαναν ανάκληση και το διόρθωσαν με αλλαγή στο λειτουργικό του esp (το άφηνε να γλιστράει λίγο και δεν φόρτιζε τον εμπρός εσωτερικό τόσο πολύ για να κάνει μοχλό).

Και το πρώτο ΤΤ της Audi είχε παρόμιο πρόβλημα και έκαναν το ίδιο με την ΜΒ συν μια αεροτομούλα.

Και το pick up της TOYOTA σε μια από τις τελευταίες γενιές τους όταν δεν ήταν φορτωμένο είχε το ίδιο πρόβλημα.

Και το πρώτο JEEP Renegate σε οριακό φρενάρισμα μόνο με οδηγό κάνει έντο...

Υπάρχουν κι άλλα παραδείγματα, έγραψα μόνο αυτά που θυμόμουν τώρα, σχεδόν σε όλες τις εταιρίες έχει συμβεί. Το θέμα είναι πόσο πιθανό είναι να συμβεί κάτι τέτοιο αν κινείσαι συντηρητικά, δηλαδή όπως πρέπει; 

Εχεις βιντεο που τουμπαρουν σε τεστ με 70-80 χιλιομετρα αυτα τα αυτοκινητα; Αν ναι θα ηθελα να τα δω γιατι εγω θυμαμαι εντελως διαφορετικα πραγματα (πχ το ΤΤ ειχε θεμα με τα κρατηματα και εβαλαν αεροτομη, δεν τουμπαρε πχ - γενικα δεν θυμαμαι να ειχε τουμπαρει σε τεστ κανενα αλλο περα απο το Duster - τωρα αν αναφερεσαι σε χρηση κανονικη που καποιοι μπορει να πηγαιναν μαμιωντας ναι οκ, εγω αναφερομαι σε επισημα τεστ).

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.