Προς το περιεχόμενο

Επιλογή αυτοκινητου


Bisbikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, theoilia είπε

από τις τούμπες του Α class μάθαμε για το moose test...

Με Α class δεν ασχοληθηκα ποτε για να ειμαι ειλικρινης, παντα το θεωρουσα τραγικο αυτοκινητο (η τελευταια γενια παλι καλα δεν εχει καμια σχεση με τις πρωτες).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το ΤΤ είχε θέμα με τα κρατήματα σε υψηλές ταχύτητες, όχι δεν τουμπαρε

το Toyota σηκωνόταν στις δυο ροδες και δε θυμάμαι να πήρε καμιά τούμπα, αλλά η αλήθεια είναι ότι με λίγη προσπάθεια θα τα κατάφερνε

το Renegade (και κάποια άλλα μοντέλα της Fiat στην πλατφόρμα της οποίας πατούσε, είχαν παρόμοια τάση να ελαφρώνουν το πίσω μέρος) σε φρενάρισμα σηκωνόταν οι δυο πίσω ρόδες στην ευθεία και τουμπάρισμα δεν υπήρξε,
αλλά με κάνένα σκόπιμο χειρισμό κάτι χαρούμενο θα μπορούσε να κυνηγήσει ο πιλότος

το μόνο πραγματικό τουμπάρισμα το είχε κάνει το Duster και η A-Class

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Πάρτε ενα slk και φτιάξτε το 😄

Να αποκτήσουν αξία και τα λεφτά σας

Εγω αν επαιρνα τωρα θα επαιρνα BMW Z4 3.2 που ειναι 2 λιτρη με 300 κατι αλογα (και παει ανετα 370+).

Δυστυχως οταν πηρα το δικο μου δεν υπηρχε κατι αλλο με αυτα τα αλογα και 2λιτρο κινητηρα, τωρα πλεον βγαζει και η Mercedes και η BMW (δεν καταλαβαινω γιατι η Mercedes δεν βαζει τον διλιτρο με τα 333 αλογα στην SLK - θα θεριζε).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το ΤΤ το είχα μάθει από φίλο που ήταν Γερμανία που τότε δούλευε στον χώρο και έμαθε ότι έγιναν αρκετά ατυχήματα με αποζημιώσεις από πλεύρας AUDI. Το ότι διέρρευσε ότι έιχε μόνο θέμα σε υψηλές ταχύτητες, ποιές είναι ακριβώς οι υψηλές ταχύτητες και δεν είχαν κάνει δοκιμές σε αυτές; Αλλά ακόμα και αυτό με καλύπτει ότι έβγαλαν επικίνδυνο αυτοκίνητο.  

Όπως και η Ε μεταξύ 2005-2010 (δεν θυμάμαι χρονιά) κλείδωνε το τιμόνι εν κινήσει και είχαν και θανάτους στην Γερμανία. Είχε μόλις αγοράσει μια τέτοια και της έκαναν ανάκλυση και του έδωσαν άλλο αυτοκίνητο (τελικά δεν το δέχτηκε και πήρε ΜΛ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Εγω αν επαιρνα τωρα θα επαιρνα BMW Z4 3.2 που ειναι 2 λιτρη με 300 κατι αλογα (και παει ανετα 370+).

Δυστυχως οταν πηρα το δικο μου δεν υπηρχε κατι αλλο με αυτα τα αλογα και 2λιτρο κινητηρα, τωρα πλεον βγαζει και η Mercedes και η BMW (δεν καταλαβαινω γιατι η Mercedes δεν βαζει τον διλιτρο με τα 333 αλογα στην SLK - θα θεριζε).

Mercedes εκανε την πιο έξυπνη κίνηση με το 1800αρι για κατι φτωχαδακια σαν εμάς εδω, για αυτο και το αυτοκίνητο το r170 & r171 πούλησε και πουλάει ακόμα σαν φρεσκο ψωμι. 

Αν κάποιος τα εχει παει στο 2800 ή 3500.

Επεξ/σία από NikosKallithea
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, filarhos said:

Για το ΤΤ το είχα μάθει από φίλο που ήταν Γερμανία που τότε δούλευε στον χώρο και έμαθε ότι έγιναν αρκετά ατυχήματα με αποζημιώσεις από πλεύρας AUDI. Το ότι διέρρευσε ότι έιχε μόνο θέμα σε υψηλές ταχύτητες, ποιές είναι ακριβώς οι υψηλές ταχύτητες και δεν είχαν κάνει δοκιμές σε αυτές; Αλλά ακόμα και αυτό με καλύπτει ότι έβγαλαν επικίνδυνο αυτοκίνητο.  

Όπως και η Ε μεταξύ 2005-2010 (δεν θυμάμαι χρονιά) κλείδωνε το τιμόνι εν κινήσει και είχαν και θανάτους στην Γερμανία. Είχε μόλις αγοράσει μια τέτοια και της έκαναν ανάκλυση και του έδωσαν άλλο αυτοκίνητο (τελικά δεν το δέχτηκε και πήρε ΜΛ).

αυτό το ότι θα μπορούσε η ανάκληση του ΤΤ να αφορά τουμπάρισμα όπως το Duster και η Α-Class
αλλά συνωμότες απέκρυψαν το γεγονός της ανάκλησης και το απέδωσαν στις υψηλές ταχύτητες,
μάλλον μοιάζει με αστικό μύθο ή ιστορίες του κυρΜήτσου.

Το τουμπάρισμα δε λύνεται με μια αεροτομή και προαιρετικά το ESP.

https://www.nytimes.com/2000/02/20/automobiles/audi-offers-tt-fix-after-5-deaths.html

Quote

 The car's luster dimmed in Europe, though, after an unusual number of high-speed crashes. Last fall, Audi announced a voluntary recall to fit the cars with a rear air spoiler, to help hold down the back of the car at speed, and new suspension components to improve handling.

Το πίσω μέρος «ελάφραινε» σε υψηλές ταχύτητες και προσέθεσαν αεροτομή.
Δεν είχε καν υψηλό κέντρο βάρους για να έχει την τάση να τουμπάρει, ούτε μεγάλη διαδρομή στις αναρτήσεις.

Κοινώς άλλο τούμπα άλλο απώλεια πρόσφυσης. Και τα δυο όμως, επικίνδυνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, KoreanW είπε

αυτό το ότι θα μπορούσε η ανάκληση του ΤΤ να αφορά τουμπάρισμα όπως το Duster και η Α-Class
αλλά συνωμότες απέκρυψαν το γεγονός της ανάκλησης και το απέδωσαν στις υψηλές ταχύτητες,
μάλλον μοιάζει με αστικό μύθο ή ιστορίες του κυρΜήτσου.

Το τουμπάρισμα δε λύνεται με μια αεροτομή και προαιρετικά το ESP.

https://www.nytimes.com/2000/02/20/automobiles/audi-offers-tt-fix-after-5-deaths.html

Το πίσω μέρος «ελάφραινε» σε υψηλές ταχύτητες και προσέθεσαν αεροτομή.
Δεν είχε καν υψηλό κέντρο βάρους για να έχει την τάση να τουμπάρει, ούτε μεγάλη διαδρομή στις αναρτήσεις.

Κοινώς άλλο τούμπα άλλο απώλεια πρόσφυσης. Και τα δυο όμως, επικίνδυνα.

Μάλλον δεν κατάλαβες που ήθελα να το πάω ή δεν το εξέφρασα πολύ καλά! 

Τα παραδείγματα ήταν για σοβαρά προβλήματα στην συμπεριφορά, σύμφωνα με τις ανακλήσεις των εταιρειών, καμία δεν κάνει για πλάκα γιατί κοστίζει, που θα κλόνιζαν την εμπιστοσύνη των αγοραστών. 

Τώρα αν πιστεύεις ή όχι αυτά που λέω...

 

 

Υ.Γ. Το esp συμπεριφέρεται με τέτοιο τρόπο ώστε να δώσει στον οδηγό την ευκαιρία να κρατήσει το αυτοκίνητο στον έλεγχο του. Όταν σε ακραίες συνθήκες έχει τερματίσει η ανάρτηση ενός μπροστινού τροχού σημαίνει ότι έχει ελαφρώσει επικίνδυνα το πίσω μέρος. Με το esp μπορείς πριν τερματίσει να μπλοκάρει στιγμιαία έναν απο τους πίσω. 'Ετσι αλλάζει γωνία το αμάξωμα και φορτίζει πιο ισορροπημένα και τους δύο εμπρός τροχούς. Τώρα αν θα έχεις χώρο για να σε "σώσει" αυτό, είναι άλλη συζήτηση. Τουλάχιστον στην Α class αυτό είχαν κάνει, ή μάλλον αυτό είχα διαβάσει για το update στο esp.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναλύετε συμπεριφορές οχημάτων και συστημάτων τα οποία για να λειτουργήσουν θα πρέπει να ξέρει και αυτός που οδηγεί πως λειτουργούν..

Θα έχανα κανα δυο μηνιάτικα ότι το 90%+ των μελών που γράφουν στο auto-moto δε ξέρουν ούτε το ABS πως λειτουργεί σωστά ....

Τσάμπα κουβέντες και αντιπαράθεση links χωρίς νόημα. Φίλε ts πάρε αυτό που σου αρέσει...Εάν σου αρέσει το 208 και δε το πάρεις επειδή στο έγραψε κάποιος στο insomnia, είσαι άξιος της μοίρας σου..no offence.

Και αυτό που σου έγραψε ένας φίλος παραπάνω να πας να τα οδηγήσεις όλα, να πάρεις προσφορές να τα βάλεις κάτω..είναι άχρηστος χαμένος χρόνος, εκτός αν σκοπεύεις να πάρεις κάτι που δε σου αρέσει..Εγώ δε θα το έκανα ποτέ.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, filarhos said:

Μάλλον δεν κατάλαβες που ήθελα να το πάω ή δεν το εξέφρασα πολύ καλά! 

Τα παραδείγματα ήταν για σοβαρά προβλήματα στην συμπεριφορά, σύμφωνα με τις ανακλήσεις των εταιρειών, καμία δεν κάνει για πλάκα γιατί κοστίζει, που θα κλόνιζαν την εμπιστοσύνη των αγοραστών. 

Τώρα αν πιστεύεις ή όχι αυτά που λέω...

Υ.Γ. Το esp συμπεριφέρεται με τέτοιο τρόπο ώστε να δώσει στον οδηγό την ευκαιρία να κρατήσει το αυτοκίνητο στον έλεγχο του. Όταν σε ακραίες συνθήκες έχει τερματίσει η ανάρτηση ενός μπροστινού τροχού σημαίνει ότι έχει ελαφρώσει επικίνδυνα το πίσω μέρος. Με το esp μπορείς πριν τερματίσει να μπλοκάρει στιγμιαία έναν απο τους πίσω. 'Ετσι αλλάζει γωνία το αμάξωμα και φορτίζει πιο ισορροπημένα και τους δύο εμπρός τροχούς. Τώρα αν θα έχεις χώρο για να σε "σώσει" αυτό, είναι άλλη συζήτηση. Τουλάχιστον στην Α class αυτό είχαν κάνει, ή μάλλον αυτό είχα διαβάσει για το update στο esp.

Μιλάμε για το ΤΤ. Αυτό που συνέβη. Γιατί αν μιλάμε γενικά, άλλη υπόθεση.
Τούμπα στο ΤΤ δεν συνέβαινε.

Με πραγματικά δεδομένα. Γιατί αν μιλήσουμε αυθαίρετα, δεν θα βγει νόημα, ο καθένας θα λέει όσα θέλει.

Το έτος 2000 η εικόνα της Audi δεν ήταν αυτή που είναι σήμερα.
Επρόκειτο για τον παρακατιανό της γερμανικής τριάδας, που προσπαθούσε να εδραιωθεί ως premium.
Περιορισμένη γκάμα, πωλήσεις, πρεστίζ.

Αυτό που συνέβη ήταν ότι η Audi είχε ένα halo car, στο οποίο είχε επενδύσει για λόγους πρεστίζ και επιθυμούσε να αποδειχθεί επιτυχημένο εμπορικά.
Οι ανακλήσεις που έκανε είχαν σκοπό να κάνουν διαχείριση ζημιάς και να αποκαταστήσουν τις φιλοδοξίες της μάρκας.
Οι θάνατοι που προηγήθηκαν θα στοίχιζαν σε πρεστίζ, σε εμπορική πορεία και γιατί όχι σε αποζημιώσεις.

Quote

As the number of accidents rose in Europe, including five fatalities, German TT owners complained that this solution was insufficient. The death last month of Peter Hommel, 60, a former East German rally driver, added to the clamor.


Η εθελοντική ανάκληση της Audi είχε σκοπό να κερδίσει η Audi από ένα χαμένο παιχνίδι,
δεν ήταν απλώς το κόστος μιας αεροτομής αλλά η απόρριψη μιας αμφισβήτησης της εικόνας της και της όποιας τεχνολογικής της υπεροχής.

Η αεροτομή αυξάνει την οπισθέλκουσα και την πρόσφυση του πίσω μέρους.
Το ESP ήταν προαιρετικό (κολλούσε κιόλας στην ανάλογη λύση πασπαρτού που είχε τότε μόλις προηγηθεί από την ανταγωνίστρια Mercedes)
και όπως λέει στο άρθρο που παρέθεσα
 

Quote

Audi A.G. said it would offer owners the option of adding the stability system, which it calls E.S.P., for the equivalent of $325.

The system uses sensors throughout the car to keep track of speed, direction, acceleration and the angle of the steering wheel. If the car seems on the verge of responding inappropriately -- for example, if the tail is about to swing out -- the system instantly applies the brake at a single wheel and reduces the speed to bring the car back under control. Available in the United States on only a few sport and luxury cars, stability controls are more common in Europe. DaimlerChrysler added such a system to its Mercedes-Benz A-Class when that small car proved unstable in abrupt lane changes.

Quote

The German press has been more critical. In its Feb. 5 issue, Autobild magazine compared modified and unmodified versions of the 225-horsepower all-wheel-drive TT against the BMW Z3 2.8, Porsche Boxster, Subaru Impreza GT, VW Golf V6 4Motion and a 1988 Porsche 911 Carerra.

The unmodified TT Coupe ranked at the bottom of the group in handling control, scoring 2 on a scale of 10. But with E.S.P. it was at the top, scoring 10 and tying with the VW, which also had a stability system.

Από κει πέρα, όποιος θέλει, είναι ελέυθερος να σκέφτεται όσα επιθμεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Mercedes εκανε την πιο έξυπνη κίνηση με το 1800αρι για κατι φτωχαδακια σαν εμάς εδω, για αυτο και το αυτοκίνητο το r170 & r171 πούλησε και πουλάει ακόμα σαν φρεσκο ψωμι. 

Αν κάποιος τα εχει παει στο 2800 ή 3500.

Σιγα την μηχανη, τα πρωτα ειχαν 160 αλογα και τα τωρινα 180 (και απο βελτιωση παπαλα, πρεπει να ριξεις χρημα).

Θεωρω πως η νεα τους 2λιτρη με τα 333 (0-100 3.9 τι να λεμε τωρα) ειναι οτι καλυτερο αυτη την στιγμη. Ξανα, δεν καταλαβαινω γιατι δεν τον βαζουν στην SLK...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, eMike είπε

 

Και αυτό που σου έγραψε ένας φίλος παραπάνω να πας να τα οδηγήσεις όλα, να πάρεις προσφορές να τα βάλεις κάτω..είναι άχρηστος χαμένος χρόνος, εκτός αν σκοπεύεις να πάρεις κάτι που δε σου αρέσει..Εγώ δε θα το έκανα ποτέ.. 

Τότε θα έπαιρνες ένα γουρούνι στο σακί μόνο και μόνο γιατί σου "γυάλισε" το σακί ...  ή "αρέσει" σε κάποια/κάποιον 3ο-4ο.... όπως το έχουμε δει εδώ μέσα... 

Αυτοκίνητο αγοράζεις όχι πουκάμισο(που κι εκείνο το φοράς, τεντωνεσαι, κορδονεσαι) που στη τελική αν δε σου κάτσει καλά, γιατί θα το πας σπίτι θα το πλύνεις μετά την αγορά, το φοράς 1-2 φορές και το πετάς πηγαίνοντας για άλλο... κόστος;; 30;; 40;;€€ αμελητέο στο κόστος ενός αυτοκινήτου και στη ταλαιπωρία και στο ξενέρωμα που θα ακολουθήσει μετά... 

Προσωπική άποψη φυσικά ... 😎

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, terry308 είπε

Τότε θα έπαιρνες ένα γουρούνι στο σακί μόνο και μόνο γιατί σου "γυάλισε" το σακί ...  ή "αρέσει" σε κάποια/κάποιον 3ο-4ο.... όπως το έχουμε δει εδώ μέσα... 

Αυτοκίνητο αγοράζεις όχι πουκάμισο(που κι εκείνο το φοράς, τεντωνεσαι, κορδονεσαι) που στη τελική αν δε σου κάτσει καλά, γιατί θα το πας σπίτι θα το πλύνεις μετά την αγορά, το φοράς 1-2 φορές και το πετάς πηγαίνοντας για άλλο... κόστος;; 30;; 40;;€€ αμελητέο στο κόστος ενός αυτοκινήτου και στη ταλαιπωρία και στο ξενέρωμα που θα ακολουθήσει μετά... 

Προσωπική άποψη φυσικά ... 😎

4 αυτοκινητα ειχα στην ζωη μου, μονο το 1 εκανα τεστ ντραιβ επειδη το πηρα μεταχειρισμενο και ηταν φιλου (RX7).

Αν δεν σε νοιαζει να πηγαινεις μαμιωντας το μονο που θα μπορουσα να καταλαβω μετα ειναι η θεση οδηγησης (ψηλη-χαμηλη) που κατεμε ειναι θεμα συνηθειας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...