Προς το περιεχόμενο

Σύνταξη χηρείας και αναδρομικά


airtrelomike13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ιδιο και σε μενα,δεν κανει ταυτοποιση το αφμ και το αμκα του θανοντα και βγαζει οτι προεκυψε σφαλμα κατα την ληψη στοιχειων θανοντος.Τα τηλεφωνα μονιμα κατειλλημενα και στο email δεν απαντανε.Το προβλημα ειναι ξεκαθαρα της πλατφορμας τους και οχι δικο μας.

Επεξ/σία από orestis char
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 551
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Όταν οι υπόλοιποι  Α' βαθμού συγγένειας έχουν κάνουν αποποίηση ,στο site ζητάει και τα δικά τους στοιχεία ,όπως ΑΦΜ,ΑΜΚΑ ,τι έχετε κάνει εσείς ?

Γιατί εγώ έχω  τις δικές τους αποποιὴσεις(εκεί μόνο ΑΦΜ φαίνεται όχι ΑΜΚΑ) ,αλλά δεν συμπλήρωσα καθόλου στοιχεία Α' βαθμού συγγένειας,γιατί είδα ότι ζητάει δικά τους ΑΜΚΑ και τώρα ούτε τροποποίηση δεν μπορώ να κάνω.

Να κάνω καινούργια αίτηση δεν αφήνει.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, AthenaM είπε

Ευχαριστώ πολύ πάντως για τις απαντήσεις Gregorymo και m.gial. Θα ρωτήσω αύριο κατά πόσο αυτό είναι φυσιολογικό, γιατί κι εμένα μου φαίνεται παράλογο και spooky.... ιδίως το ενεργό ΑΜΚΑ. Κάναμε τα πάντα, βγήκε συνταξη στη χήρα, έξοδα κηδείας, τα πάντα και μας μάλωσε ο λογιστής ότι βιαστήκαμε να τον διαγράψουμε πριν κάτι κάνει που δεν ξέρω. Όμως ίσως να μην διεγράφη ποτέ. Θα δω αύριο και αν έχω νεότερα σχετικά, θα το γράψω εδώ για να το δείτε όλοι. Μακάρι να είναι αυτό το πρόβλημα να διορθωθεί και να προχωρήσουμε γιατί μετά δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να γίνει.

Δεν διαγράφονται οι θανόντες. Γίνεται αλλαγή κατάστασης και παίρνεις και σχετική βεβαίωση απο την ΔΟΥ. Λογικά θα στην έχει δώσει ο λογιστής σου. Οι κωδικοί taxis δεν διαγράφονται απο κανέναν παρά μόνο απο τον χρήστη απο το σχετικό μενού. Ειναι κωδικοί της εφαρμογής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, BarcodeCrew είπε

Όταν οι υπόλοιποι  Α' βαθμού συγγένειας έχουν κάνουν αποποίηση ,στο site ζητάει και τα δικά τους στοιχεία ,όπως ΑΦΜ,ΑΜΚΑ ,τι έχετε κάνει εσείς ?

Γιατί εγώ έχω  τις δικές τους αποποιὴσεις(εκεί μόνο ΑΦΜ φαίνεται όχι ΑΜΚΑ) ,αλλά δ Α' βαθμού συγγένειας,γιατί είδα ότι ζητάει δικά τους ΑΜΚΑ και τώρα ούτε τροποποίηση δεν μπορώ να κάνω.

Να κάνω καινούργια αίτηση δεν αφήνει.....

και εγώ το ιδιο θέμα αντιμετωπίζω με τους Α βαθμού συγγενείς δεν συμπλήρωσα καθόλου στοιχεία και δεν με αφήνει να κάνω διαγραφεί ή τροποποίηση έστειλα email  αλλα δεν ήρθε απάντηση αν βρεις λύση στο θέμα ενημέρωσε  εδω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια γιατι μπερδευεστε με τους  Α βαθμους συγγενειας δεν καταβαλαινω και θελετε να τους βαλετε στην αιτηση? Απο τη στιγμη που εκαναν αποποιηση ΔΕΝ δικαιουνται τα αναδρομικα. είτε η χηρα αν ειναι ειτε τα παιδια του θανοντος , αν εκαναν αποποιηση δεν δικαιουνται τα αναδρομικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η έκδοση του προγράμματος μόλις πήγε από 1.00 σε 1.0.1, ωστόσο τα μηνύματα του τύπου "κάποιο σφάλμα προέκυψε..." καλά κρατούν.

Σφάλματα είστε εσείς γκιόζηδες.

Ζήσε Μάη μου... Άρπα κόλλα όλα στην Ελλάδα.

Ανακοινώνουν οφειλές τους που για να τις πάρεις θα σου βγάλουν την παναγία, αν τα καταφέρεις...

Επεξ/σία από vision
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σφάλμα είναι ξεκάθαρο της πλατφόρμας. Σε μένα την πρώτη φορά που μπήκα έφερε τα στοιχεία θανόντα αλλά δεν ήταν ενεργοποιημένη η επιλογή επόμενο και μετά κλείδωσε και βγάζει το γνωστό μήνυμα. Στα τηλέφωνα δεν απαντάνε όταν καταφέρεις να βγάλεις γραμμή και στα τρία email που έστειλα το ίδιο. Την πρώτη φορά πήρα στο 15555 και παραδέχθηκαν ότι υπήρχε πρόβλημα  στο συγκεκριομένο σημείο αλλα΄ότι το είχαν διορθώσει. Αν δεν μποορύν να αντιμετωπίσουν συγκεκριμένα προβλήματα γιατί ανοίγουν τις εφαρμοιγές και ταλαιπωρούν τον κόσμο.

Κατά τα άλλα κοκορεύονται για την ψηφοποίηση της δημόσιας διοίκησης τους τελυταίους μήνες. Έγιναν βήματα αλλά πρόχειρα (δουλειες του ποδαριού λόγω πίεσης χρόνου) για αυτό αντιμετωπίζουν προβήματα οι πολίτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι εγώ αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα μου βγάζει μήνυμα "κάποιο λάθος προέκυψε κατά τη λήψη των στοιχείων του θανόντος" ενώ είμαι σίγουρη ότι τα βάζω όλα σωστα.Δικαιουται τα αναδρομικά και δεν έχουμε κάνει αποποιηση...

Έστειλα e mail και δεν απάντησαν.Τηλεφωνα κατειλημμένα μονίμως.Πηρα τηλ.στον ΕΦΚΑ της περιοχής μας και δεν ξέρουν τίποτα.Λετε να μην μας αφήνει να κάνουμε την αίτηση ποτέ και χάσουμε την προθεσμία;Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω αν κάποιος βρει άκρη ας το γράψει εδώ παρακαλώ.

Επεξ/σία από NIKOLETAL
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι στην κατηγορία "με διαθήκη"  , έκανα αίτηση από την Παρασκευή 20/11/20 με προσωρινή υποβολή και το μόνο έγγραφο που χρειαζόταν ήταν η μη αποποίηση κληρονομιάς. Μετά από ηλεκτρονικό ραντεβού με ΚΕΠ  , το είχα την Τρίτη οπότε και το επισύναψα επιτυχώς και πάτησα αποθήκευση (τώρα πατώντας λήψη το βλέπω). Ενώ μπαίνοντας στην αίτηση μου όλα είναι μια χαρά και ολοκληρωμένα η κατάσταση της αίτησης δεν άλλαξε σε οριστική και δεν υπάρχει κάποιο σχετικό κουμπί "οριστική υποβολή" , πατώντας αποθήκευση φυσικά δεν κάνει τίποτα παραπάνω. 

Αν γνωρίζει κάποιος οτιδήποτε σχετικά , ή έστω εικάζει , παρακαλώ ας το μοιραστεί. Δεν μπορώ να καταλάβω πως αφού έχουν συμπληρωθεί όλα τα στοιχεία και τα έγγραφα που ζητάει η προσωρινή υποβολή θα γίνει οριστική.   Φυσικά ξεκίνησα να ψάχνω την απάντηση από την Τρίτη στο 1555 που δεν απαντά , μετά όταν έβγαλαν το email και τα τρία τηλέφωνα έστειλα email , που φυσικά δεν πήρα απάντηση και τηλεφωνούσα συνεχόμενα από την Τετάρτη στα τρία τηλέφωνα , που έδειχναν κατειλημμένα. Σήμερα συνειδητοποίησα  γιατί είναι κατειλημμένα , επέμενα καλώντας από το πρωί συνεχόμενα και κατάφερα όχι μια αλλά τρεις φορές (σε δύο διαφορετικούς αριθμούς) να βγάλω γραμμή και να καλέσει , αφού κάλεσε πολλές φορές τελικά έπεσε η γραμμή γιατί φυσικά δεν απάντησε κανένας. Για αυτό είναι κατειλημμένα όχι γιατί εξυπηρετούν κάποιον απλά γιατί κάποιος περιμένει καλώντας (που δεν του απαντούν τελικά). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτέλους! Επιτρέπεται πλέον η επεξεργασία των προσωρινών δηλώσεων όσον αφορά τους συγγενείς (προσθήκη, διαγραφή) και άλλαξε και το manual της εφαρμογής (v4.0).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εστειλα ηλεκτρονικη αναφορά στον συνηγορο του πολιτη σχετικα με το πρόβλημα που βγάζει στο βήμα της ταυτοποιησης των στοιχείων του θανόντος με αφμ και αμκα  και περιμένουμε.Αν θέλει κάποιος μπορεί να υποβάλλει εύκολα ηλεκτρονική αναφορά στην ιστιοσελιδα του συνήγορου του πολίτη μήπως και μας ακούσουνε γιατι πλέον δεν δουλεύει ούτε το mail [email protected]

Επεξ/σία από orestis char
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτοί απαντούν γρήγορα άραγε ή μετά από κανα 3μηνο; Τώρα με τον κορονοϊό άλλο που δε θέλουν...

και να απαντήσουν θα γίνει κάτι;

Το μειλ δεν δουλεύει γιατί έφτασε στο μαξιμουμ χώρου (Quota for this mail account has been exceeded, please try again later.).

Επομένως πρόβλημα1: Τηλέφωνα δεν σηκώνουν. 

Λόγος: δεν υπάρχει κανείς να τα σηκώσει

 πρόβλημα2: το μειλ account που δίνουν γέμισε με μειλ αγανακτισμένων

Λόγος: δεν υπάρχει κανείς να ασχοληθεί.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vision είπε

αυτοί απαντούν γρήγορα άραγε ή μετά από κανα 3μηνο; Τώρα με τον κορονοϊό άλλο που δε θέλουν...

και να απαντήσουν θα γίνει κάτι;

Το μειλ δεν δουλεύει γιατί έφτασε στο μαξιμουμ χώρου (Quota for this mail account has been exceeded, please try again later.).

Επομένως πρόβλημα1: Τηλέφωνα δεν σηκώνουν. 

Λόγος: δεν υπάρχει κανείς να τα σηκώσει

 πρόβλημα2: το μειλ account που δίνουν γέμισε με μειλ αγανακτισμένων

Λόγος: δεν υπάρχει κανείς να ασχοληθεί.

 

 

Και τι ?

Θα τους χαρίσεις τα αναδρομικά ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Και τι ?

Θα τους χαρίσεις τα αναδρομικά ?

Δεν είναι αναδρομικά είναι επιστροφή μειώσεων που είχαν γίνει στο παρελθόν.

Γνώμη μου είναι να στείλετε ένα μειλ στο τοπικό υποκατάστημα εφκα της περιοχής σας για να τσεκάρουν τον αμκα θανόντος αν ειναι εντάξει και μετα ενα μειλ στην τοπική εφορία για να τσεκάρουν το αφμ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...