Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου


tasos30

Προτεινόμενες αναρτήσεις

55 λεπτά πριν, GIANNIS400 είπε

122000 για αυτα τα αυτοκινητα δεν ειναι τιποτα

εκτος των άλλων αφού θα δώσεις τοσα λ7 για αμαξι ξηλώσου άλλα 5500 και πηγαινε σε honda civic 180 ps   που τα εχει ολα, σπορ εμφανιση, χωρους, γκαζι που θα το χρειαστεις αν εισαι ή γινεις εμπειρος οδηγος, θα το αγαπησεις καθε μερα που περνάει, + οτι ειναι ο εχθρος του μαστορα, μόνο service θελει στους 12 μηνες, κάτι fiesta και corsa είναι απλά κουβάδες μπροστά του  https://www.car.gr/10944998-honda-civic-1500cc-elegance-183-hp-navi

Δεν είναι στραγάλια τα 6000 ευρώ όταν σου λέει ότι αυστηρό ταβάνι έχει τα 20κ με υπέρβαση και προτιμάει να πάρει κάτι μεταξύ 16-18. Επίσης είπε ότι θέλει αποκλειστικά  supermini και καινούριο  . Καλό θα είναι να κάνουμε τις προτάσεις μάς με βάση αυτό που θέλει σε χαρακτηριστικά να αγοράσει ο TS.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, GIANNIS400 είπε

122000 για αυτα τα αυτοκινητα δεν ειναι τιποτα

εκτος των άλλων αφού θα δώσεις τοσα λ7 για αμαξι ξηλώσου άλλα 5500 και πηγαινε σε honda civic 180 ps   που τα εχει ολα, σπορ εμφανιση, χωρους, γκαζι που θα το χρειαστεις αν εισαι ή γινεις εμπειρος οδηγος, θα το αγαπησεις καθε μερα που περνάει, + οτι ειναι ο εχθρος του μαστορα, μόνο service θελει στους 12 μηνες, κάτι fiesta και corsa είναι απλά κουβάδες μπροστά του  https://www.car.gr/10944998-honda-civic-1500cc-elegance-183-hp-navi

Προσωπικά έχω καταλήξει στην GLA200 για αγορά μέσα στο '21.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, sakks80 είπε

Δεν είναι στραγάλια τα 6000 ευρώ όταν σου λέει ότι αυστηρό ταβάνι έχει τα 20κ με υπέρβαση και προτιμάει να πάρει κάτι μεταξύ 16-18. Επίσης είπε ότι θέλει αποκλειστικά  supermini και καινούριο  . Καλό θα είναι να κάνουμε τις προτάσεις μάς με βάση αυτό που θέλει σε χαρακτηριστικά να αγοράσει ο TS.

Κάνω τις προτάσεις μου οπως θέλω, αν δεν θες μην τις διαβάζεις ή κρίνε τες ανούσιες και άκυρες,  τις προτάσεις όμως τις κάνω οπως θέλω.

 

Επεξ/σία από GIANNIS400
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, tasos30 είπε

Eυχαριστώ και πάλι όλα τα παιδιά που απαντάνε, δε περίμενα τέτοια συμμετοχή. Για να μαι ειλικρινής μετάνιωσα που ανέφερα τους πίσω χώρους γιατί αρκετοί προτείνουν μετάβαση σε άλλη κατηγορία αυτοκινήτου, που δεν επιθυμώ. Για να καταλάβει κάποιος τα γούστα μου ας πούμε σε μια υποθετική περίπτωση με απεριόριστο μπάτζετ ίσως πάλι απλα να έπαιρνα ένα full speced A1. Για τέτοιο μέγεθος αυτοκινήτων μιλάμε. Θα δω απο κοντά τα αμάξια της κατηγορίας, γιατί έχοντας μπει σε αρκετά παλιότερα Corsa μια χαρά μου φαίνονταν οι χώροι, βέβαια δεν είμαι και ψηλός, 1,78. Το όλο θέμα των χώρων το έθιξα γιατί σε αρκετά reviews το είδα να αναφέρεται.

Το corsa παραμένει φαβορί εκτός και αν μπω και ακόμα και τα δικα μου γόνατα χτυπάνε πίσω, ε αυτό το θεωρώ υπερβολή. Το καινούριο i20 φαίνεται πολύ καλό. Το Polo όμορφο και πιο άνετο, ίσως λίγο "βαρετό", και το Rio όμορφο στα μάτια μου. Το Peugeot θα ταν και αυτό φαβορί αν δεν υπήρχε αυτό το τιμόνι που από φωτογραφίες και βίντεο δε μου αρέσει ούτε αισθητικά αλλα και πιθανώς εργονομικά, θα δείξει. Ίσως κάποιος που βρισκόταν μεταξύ των ίδιων επιλογών να έχει να προσθέσει κάτι, αλλά δε θέλω να κουράζω, εκτιμώ τη συμμετοχή και τiς συμβουλές σας :)

Υ.Γ: Για την ιστορία και λίγο context, είμαι 26, δε με πήραν τα χρόνια αλλά και πιτσιρικά πλέον δε με λες, το νέος οδηγός είναι εξαιτίας του ότι δεν ασχολήθηκα ποτέ αφού στην οικογένεια υπάρχει ένα μόνο αυτοκίνητο, το οποίο χρησιμοποιείται 24/7 από άλλο μέλος, οπότε δεν είχα μπει ποτέ ούτε στο τρυπάκι του διπλώματος νωρίτερα.

Πάνω απο 16-17Κ δεν αξίζει με τίποτα να πάρεις supermini. Οι τουμπανοεκδόσεις που βγαίνουν στα 20+ είναι αποτυχία, όσα έξτρα και να βάλεις, πάλι έχεις μικρό αυτοκίνητο. Αν πας με την υπερβολή στα 20, πάρε μικρομεσαίο να έχεις πιο πολύ αμάξι. Αν πας πιο οικονομικά, έχουν προταθεί αρκετά αυτοκίνητα. Προσωπικά θα έπαιρνα το Polo αλλά δεν είμαι αντικειμενικός με τα VW :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, GIANNIS400 είπε

122000 για αυτα τα αυτοκινητα δεν ειναι τιποτα

εκτος των άλλων αφού θα δώσεις τοσα λ7 για αμαξι ξηλώσου άλλα 5500 και πηγαινε σε honda civic 180 ps   που τα εχει ολα, σπορ εμφανιση, χωρους, γκαζι που θα το χρειαστεις αν εισαι ή γινεις εμπειρος οδηγος, θα το αγαπησεις καθε μερα που περνάει, + οτι ειναι ο εχθρος του μαστορα, μόνο service θελει στους 12 μηνες, κάτι fiesta και corsa είναι απλά κουβάδες μπροστά του  https://www.car.gr/10944998-honda-civic-1500cc-elegance-183-hp-navi

Συγνωμη αλλα που κολαει το super mini με τα 26 18 χιλιαρικα με το honda civic που ειναι τεραστιο και κακασχημο τουλαχιστον για μενα ειδικα πισω. Θεωρω πως ξεφευγει κ σε κατηγορία και σε λεφτα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Πάνω απο 16-17Κ δεν αξίζει με τίποτα να πάρεις supermini. Οι τουμπανοεκδόσεις που βγαίνουν στα 20+ είναι αποτυχία, όσα έξτρα και να βάλεις, πάλι έχεις μικρό αυτοκίνητο. Αν πας με την υπερβολή στα 20, πάρε μικρομεσαίο να έχεις πιο πολύ αμάξι. Αν πας πιο οικονομικά, έχουν προταθεί αρκετά αυτοκίνητα. Προσωπικά θα έπαιρνα το Polo αλλά δεν είμαι αντικειμενικός με τα VW :P

Πρέπει να οδηγήσεις ένα mini cooper S..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/8/2020 στις 2:26 ΜΜ, tasos30 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Αυτό τον καιρό ψάχνομαι για αγορά αυτοκινήτου, με μέγιστο budget τα 20.000, θέλω όμως να αποφύγω να δώσω τόσα χρήματα και να παίξω αν γίνεται στο range 16-18k, με "ανέβασμα" στα 20 μόνο σε κάποια εξαιρετική περίπτωση. Νέος οδηγός είμαι, και αν ήταν δική μου απόφαση θα πήγαινα σε κάτι μεταχειρισμένο για αρχή, αλλά αφού άλλος θα το πληρώσει και θέλει τα λεφτά να πάνε σε καινούριο αυτοκίνητο, με αυτά τα δεδομένα πορευόμαστε.

Με την έρευνα που έχω κάνει την τελευταία εβδομάδα έχω καταλήξει σε μια shortlist 3-4 αυτοκινήτων:  Corsa του 20, Ibiza, το 208 το οποίο στις "φθηνές" του εκδόσεις δε μ'αρεσει ιδιαίτερα οπότε χάνει έδαφος. Από εκεί και πέρα έχω δει και τα i20 και Rio. Μένω επαρχία, καθημερινό commute για δουλειά δεν υπάρχει, μιλάμε για απόσταση 5 λεπτών με τα πόδια, οπότε η χρήση του αφορά κυρίως διαδρομή προς Θεσσαλονίκη τα ΣΚ (μένω κοντά, περιπου 50 χλμ απόσταση) τα οποία θα αυξηθούν αφού τόσο καιρό φορτωνόμουν σε αμάξια φίλων και γενικά δεν ταξίδευα με τους δικούς μου όρους οπότε το απέφευγα.

Ο ενδοιασμός που έχω σε σχέση με όλα τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας είναι οι πίσω χώροι. Δε σκοπεύω να κουβαλάω 5αδες συχνά αλλά θα ήθελα όσο γίνεται να μη βασανίζεται ο πίσω. Βάσει της χρήσης πάω σε βενζίνη απ'ότι βλέπω, ενώ δε ξέρω αν αξίζει η αγορά αυτόματου, δεν έχω οδηγήσει ποτέ αυτόματο οπότε δεν έχω ιδέα.

Mετρημένα κουκιά είναι οι επιλογές αυτής της κατηγορίας, απλά άνοιξα το θέμα για συζήτηση και για την περίπτωση που μου διαφεύγει κάποια επιλογή που ίσως θα με ενδιέφερε. Περιμένω τις απόψεις σας.

για κοιτα εδω  https://www.spotawheel.gr/buy   και εδω  https://www.spotmechanic.gr/      και εδω  https://www.autotriti.gr/premium/data/news/To-Mazda3-me-kinhthra-1-5-lt-sthn-Ellada-times_192734.asp   θα με θυμηθεις τα mazda ειναι τα μονο καθαρα ιαπωνικα ..χωρις βλαβες σας κατοχος mazda απο to 2006

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, aligato1000 είπε

για κοιτα εδω  https://www.spotawheel.gr/buy   και εδω  https://www.spotmechanic.gr/      και εδω  https://www.autotriti.gr/premium/data/news/To-Mazda3-me-kinhthra-1-5-lt-sthn-Ellada-times_192734.asp   θα με θυμηθεις τα mazda ειναι τα μονο καθαρα ιαπωνικα ..χωρις βλαβες σας κατοχος mazda απο to 2006

εμενα το lancer που ειχα αγορασει καινουριο το 2013  κατασκευαζοταν στο Νικορασακι της Ιαπωνιας, μαζι με το L200 mitsubishi, αυτα δεν ειναι Ιαπωνικα?

Οσο για το COLT, αυτο οκ το κατασκευαζαν ΙΝΔΙΑ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, xgol είπε

Πρέπει να οδηγήσεις ένα mini cooper S..

Ατυχές παράδειγμα, γιατί ειναι ένα αυτοκίνητο που φεύγει πολύ σε δυνατότητες αλλά και τιμή. Αναφερόμουν σε μικρά, σαν αυτά που ψάχνει ο φίλος, που βγαίνουν σε πολύ πλούσιες εκδόσεις και ξεπερνάνε τα 20Κ αλλά ως δυνατότητες δε διαφέρουν απο τις πιο φθηνές εκδόσεις.

Ας το κάνω πιο μασημένο: Να δώσεις 20+ για μικρο με 100-110 άλογα με πολλά έξτρα είναι πεταμένα λεφτά. Οκ; Το χουμε;

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ατυχές παράδειγμα, γιατί ειναι ένα αυτοκίνητο που φεύγει πολύ σε δυνατότητες αλλά και τιμή. Αναφερόμουν σε μικρά, σαν αυτά που ψάχνει ο φίλος, που βγαίνουν σε πολύ πλούσιες εκδόσεις και ξεπερνάνε τα 20Κ αλλά ως δυνατότητες δε διαφέρουν απο τις πιο φθηνές εκδόσεις.

Ας το κάνω πιο μασημένο: Να δώσεις 20+ για μικρο με 100-110 άλογα με πολλά έξτρα είναι πεταμένα λεφτά. Οκ; Το χουμε;

Δεν διαφέρουν στο δικό σου μυαλό και μόνο. Η εμπειρία που παίρνεις απο ένα αμάξι δεν είναι μόνο το 0-100.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ατυχές παράδειγμα, γιατί ειναι ένα αυτοκίνητο που φεύγει πολύ σε δυνατότητες αλλά και τιμή. Αναφερόμουν σε μικρά, σαν αυτά που ψάχνει ο φίλος, που βγαίνουν σε πολύ πλούσιες εκδόσεις και ξεπερνάνε τα 20Κ αλλά ως δυνατότητες δε διαφέρουν απο τις πιο φθηνές εκδόσεις.

Ας το κάνω πιο μασημένο: Να δώσεις 20+ για μικρο με 100-110 άλογα με πολλά έξτρα είναι πεταμένα λεφτά. Οκ; Το χουμε;

Δεν συμφωνώ. 

1000 φορές π.χ. 208 gt line από 308 active στους ίδιους κινητήρες.

Εκτος αν ψάχνεις χώρους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

Δεν συμφωνώ. 

1000 φορές π.χ. 208 gt line από 308 active στους ίδιους κινητήρες.

Εκτος αν ψάχνεις χώρους

1000 φορές κιόλας;

 Όταν έρθει η ώρα να το πουλήσεις, με το GT-Line θα έχεις ένα 208 και θα ανταγωνίζεσαι τα άλλα 208 με τις απλές εκδόσεις, άντε να το δώσεις 500€ παραπάνω όταν θα έχεις δώσει 3,000€ παραπάνω για την καλή έκδοση. Για να "εκτιμήσει" τα λεφτά που έδωσες θα πρέπει να βρεις ένα κάγκουρα υποψήφιο αγοραστή. Η πιο έξυπνη επιλογή είναι πάντα η μεσαία έκδοση στα αυτοκίνητα, δεν είναι γυμνή όπως η απλή, δεν είναι υπερτιμολογημένη όπως η κορυφαία.

Καταλαβαίνω το επιχείρημα να πέσεις κατηγορία για να ανέβεις μηχανή. Το να πέσεις κατηγορία για να πάρεις πλούσια έκδοση δε το καταλαβαίνω. Εκτός αν δε σε νοιάζουν τα λεφτά ή πληρώνει άλλος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

1000 φορές κιόλας;

 Όταν έρθει η ώρα να το πουλήσεις, με το GT-Line θα έχεις ένα 208 και θα ανταγωνίζεσαι τα άλλα 208 με τις απλές εκδόσεις, άντε να το δώσεις 500€ παραπάνω όταν θα έχεις δώσει 3,000€ παραπάνω για την καλή έκδοση. Για να "εκτιμήσει" τα λεφτά που έδωσες θα πρέπει να βρεις ένα κάγκουρα υποψήφιο αγοραστή. Η πιο έξυπνη επιλογή είναι πάντα η μεσαία έκδοση στα αυτοκίνητα, δεν είναι γυμνή όπως η απλή, δεν είναι υπερτιμολογημένη όπως η κορυφαία.

Καταλαβαίνω το επιχείρημα να πέσεις κατηγορία για να ανέβεις μηχανή. Το να πέσεις κατηγορία για να πάρεις πλούσια έκδοση δε το καταλαβαίνω. Εκτός αν δε σε νοιάζουν τα λεφτά ή πληρώνει άλλος.

Έχει λογική αυτό που λές , αλλά πάντα θα υπάρχουμε και οι κάγκουρες (βάζω και εμένα μέσα) , που είμαστε ειδικό κοινό και στην μεταπώληση μπορεί όντως να μην πιάσεις τα λεφτά που θέλεις αλλά θα φύγει πιο εύκολα το αμάξι απο τις απλές εκδόσεις.

Όταν αγοράζεις νέο αμάξι , πρέπει να γνωρίζεις ότι τα extra να βάζεις για να τα χαρείς εσύ και να είναι πιο εύκολο στην μεταπώληση. Οι διαφορές στις εκδόσεις που μπορεί να είναι σκαλοπάτια των 1000ε σε κάθε έκδοση , στην καλύτερη θα σου δώσουν 500ε πίσω στην μεταπώληση απο την τελευταία σε σχέση με την πρώτη σκάλα , αλλά το αμάξι θα φύγει πιο εύκολα.

Τώρα αφού ο TS θέλει μικρό , σίγουρα με περισσότερα λεφτά παίρνει καλύτερο και μεγαλύτερο αμάξι. Οι ανάγκες του όμως είναι για μικρό.

Προς TS

Εγώ είμαι 1.83 και όπως ρυθμίζω το κάθισμα (χωρίς να ξαπλώνω ) τα πόδια μου έβρισκαν πίσω στο νέο corsa , στο fiesta και στο renault clio.

Στο 208 δεν μπήκα καν λόγω τιμονιού. Η αίσθηση είναι πολύ ωραία στο μικρό τιμόνο σαν καρτ, εργονομία είναι σχετικό όπως έχουν πεί και άλλοι. Εμένα με χάλασε ότι λόγω μεγέθους κρεμάνε οι ώμοι και δέχεται μεγάλη πίεση ο αυχένας στα ταξίδια. Εγώ που έχω θέμα μούδιασα στην 1 ώρα.

Μικρά με μεγάλους χώρους είναι τα Ibiza και Polo όπως έχουν αναφέρει και οι υπόλοιποι.

Τώρα εγώ αγόρασα το Ibiza λόγω χαμηλότερης τιμής και επειδή πιστεύω ότι δεν αξίζει η διαφορά για το Polo. Αλλά αυτή είναι δική μου άποψη

Το 208 είναι το πιο ακριβό αλλά πιστεύω ότι είναι το ομορφότερο και ποιοτικότερο σε σχέση με όλα τα άλλα

Το νέο i20 δείχνει όμορφο , αλλά χωρίς να έχω προκαταλήψεις , όταν μπαίνεις σε Hyundai καταλαβαίνεις ότι έχει την χαμηλότερη ποιότητα απο ό,τι άλλο κυκλοφορεί στην αγορά

Οπότε πας , τα οδηγάς και βλέπεις τι σου κάνει κλικ , οι επιλογές είναι μετρημένες στα δάκτυλα

Σίγουρα απο όλα τα παραπάνω που λέμε , επειδή τόσο καιρό είδα ότι review υπάρχει για όλα , λένε τα καλύτερα για την αίσθηση οδήγησης (κιβώτιο - τιμόνι) για το fiesta.

Τέλος επειδή η γυναίκα μου έχει το Citroen C3 , το οποίο είναι πολύ άνετο αμαξάκι , θεωρώ πολύ καλή επιλογή το 1.2 110 άλογα που στα 16.000ε νομίζω βρίσκεις και το αυτόματο με EAT6 της AISIN με μετατροπέα ροπής που λένε ότι είναι απο τα καλύτερα κιβώτια που υπάρχουν.

Αυτά απο εμένα , καλή επιλογή εύχομαι :D

Επεξ/σία από tsofras
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

1000 φορές κιόλας;

 Όταν έρθει η ώρα να το πουλήσεις, με το GT-Line θα έχεις ένα 208 και θα ανταγωνίζεσαι τα άλλα 208 με τις απλές εκδόσεις, άντε να το δώσεις 500€ παραπάνω όταν θα έχεις δώσει 3,000€ παραπάνω για την καλή έκδοση. Για να "εκτιμήσει" τα λεφτά που έδωσες θα πρέπει να βρεις ένα κάγκουρα υποψήφιο αγοραστή. Η πιο έξυπνη επιλογή είναι πάντα η μεσαία έκδοση στα αυτοκίνητα, δεν είναι γυμνή όπως η απλή, δεν είναι υπερτιμολογημένη όπως η κορυφαία.

Καταλαβαίνω το επιχείρημα να πέσεις κατηγορία για να ανέβεις μηχανή. Το να πέσεις κατηγορία για να πάρεις πλούσια έκδοση δε το καταλαβαίνω. Εκτός αν δε σε νοιάζουν τα λεφτά ή πληρώνει άλλος.

Μετά από 3 αυτοκίνητα σερί με πολλά έξτρα (Ένα εξ αυτών είχε κυριολεκτικά όλο τον τότε διαθέσιμο κατάλογο έξτρα) κατέληξα και εγώ στο ίδιο συμπέρασμα... μεσαία έκδοση αν σκοπεύει κάποιος να αλλάξει κάποια στιγμή αυτοκινητο... τα έξτρα δε στα πληρώνουν Σχεδόν ποτέ στη μεταπώληση (εξαίρεση ο ένας στους 100 αγοραστές που ψάχνει κάτι συγκεκριμένο αλλά κατά κανόνα δε θα είναι το κοινό σου). 
 

Αυτο έκανα κ εγώ σε αυτή την αγορά μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...