Προς το περιεχόμενο
Astreos

Adaptive Cruise Control ή απλό Cruise Control;

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θεωρώ το Cruise Control απαραίτητο σε ένα αυτοκίνητο. Ξεκουράζει απίστευτα το να μην κρατάς συνέχεια το πόδι σου στο γκάζι. Το Adaptive Cruise Control ξέρω πως λειτουργεί, δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά νιώθω κάπως άβολα να βασίζομαι στο αυτοκίνητο για μειώσεις και επιταχύνσεις μεταξύ άλλων αυτοκινήτων.  

Η ερώτησή μου είναι θεωρείτε το ACC απαραίτητο σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο ή να μείνω με το απλό Cruise Control; Υπόψη ότι δεν κάνω πάρα πολλά ταξίδια σε εθνική.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφως και το acc ειναι απαραίτητο, στην ελλαδα ειδικά, γιατί δεν μπορείς να τρεξεις σταθερα με μια ορισμένη ταχύτητα λόγω των ασχετων που οδηγούν με οτι ταχύτητα γουστάρουν στην αριστερή.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αcc φυσικά. Είναι μεγάλη ευκολία σε μικρά η μεγάλα ταξίδια, και αν δεις οτι δεν σε βολευει, ή δεν το εμπιστεύεσαι ή οτιδήποτε άλλο, υπάρχει ρύθμιση που απενεργοποιείται το radar και λειτουργει σαν απλό cruise control με σταθερ'η ταχύτητα. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To acc το δοκιμασα σε test drive. Με φόβισε λιγο καθως ειχα συνηθισει στο απλο CC. Προτιμησα και παλι το απλό γιατι νιωθω ότι εχω καλυτερο ελεγχο του αυτοκινητου

  • Like 3
  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να επισημανω επισης οτι στα νεα αυτοκίνητα που εχουν αισθητηρες μπροστα για αυτοματο φρεναρισμα πρακτικα αν εχεις απλό CC και το αμαξι δει οτι πας να καρφωθείς θα φρεναρει απο μονο του ουτως ή αλλιως οποτε θα το απενεργοποιησει...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φυσικά και ACC. Το σκέτο CC μου φαίνεται... τρομακτικό. Ακόμα θυμάμαι που πλακώθηκε στα φρένα ο μπροστά και το C4 του κολλητού μου γκάζαρε καταπάνω του! Το ACC είναι πολύ, πολύ, πολύ (το είπα ότι είναι ΠΟΛΥ;) πιο ασφαλές, γιατί βλέπει τι γίνεται στο δρόμο, δε πάει δίχως αύριο με μία φιξ ταχύτητα.

Υπόψιν, ότι όπως και στο απλό CC, έτσι και στο ACC, υπάρχει override. Δηλαδή, αν δώσεις γκάζι με το πόδι, θα επιταχύνει. Αν φρενάρεις με το πόδι, θα κόψει (και θα ξεκομπλάρει και το ACC). Δεν "πάει μόνο του".

Επεξ/σία από Haldol
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ βρίσκω το CC άβολο, αμα πας 140-150 στην Εθνική (πριν τσιρίζετε, στα νόμιμα σημεία), νιώθεις σα να είσαι αποκομμένος απο το αυτοκίνητο, ειδικά αν έχει άλλα αυτοκίνητα τριγύρω οπότε θες γρήγορα αντανακλαστικά. Μόνο σε κάτι σημεία στην Ολλανδία που έχει 100 και πηγαίνουν όλοι σα πεθαμένοι το έβαζα, άντε και σε κανα κομμάτι της Autobahn που ήμουν ερημικά μόνος. Για Ελλάδα που ο καθένας κάνει ο,τι του κ@υλώσει, το θεωρώ οριακά τρομακτικό. Αν είναι να διαλέξεις, καλύτερα να πας σε adaptive...

  • Like 1
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
42 λεπτά πριν, Haldol είπε

Φυσικά και ACC. Το σκέτο CC μου φαίνεται... τρομακτικό. Ακόμα θυμάμαι που πλακώθηκε στα φρένα ο μπροστά και το C4 του κολλητού μου γκάζαρε καταπάνω του! Το ACC είναι πολύ, πολύ, πολύ (το είπα ότι είναι ΠΟΛΥ;) πιο ασφαλές, γιατί βλέπει τι γίνεται στο δρόμο, δε πάει δίχως αύριο με μία φιξ ταχύτητα.

Υπόψιν, ότι όπως και στο απλό CC, έτσι και στο ACC, υπάρχει override. Δηλαδή, αν δώσεις γκάζι με το πόδι, θα επιταχύνει. Αν φρενάρεις με το πόδι, θα κόψει (και θα ξεκομπλάρει και το ACC). Δεν "πάει μόνο του".

Εσείς φρένο πατήσατε η περιμένατε? !!

Και εγώ προτιμώ το cc αντί του acc. Φυσικά εάν μου έδιναν acc δεν θα έλεγα όχι , απλά θεωρώ πως σε καθησυχάζει και δεν έχεις τα αντανακλαστικά που θα έπρεπε λόγω ότι μπορεί να στηρίζεσαι στο φρενάρισμα και την τήρηση της απόστασης από τον μπροστά. Βέβαια εγώ cc βάζω σε ταξίδι όταν δεν έχει πολλά αυτοκίνητα στον δρόμο. Σε επαρχιακούς που έχει λίγη κίνηση και έχω μπροστά άλλα αυτοκίνητα γιατι να το βάλω? 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω προσωπικα βαριεμαι και να οδηγω με cc. Μονο Ιονια οδο το χρησιμοποιω 2 φορες τον χρονο που ειναι μια απεραντη ευθεια. Για καθημερινη χρηση στην Αθηνα που μενω δεν εχει κανενα απολυτως νοημα ουτε το cc ουτε το acc. Οποτε ουσιαστικα μιλας για κατι που θα χρησιμοποιεις 2 η 3 φορες τον χρονο η οσες φορες ταξιδευεις σε εθνικες. Σε εθνικες εννοουμε εκτος κηφισου που τρωμε καθε μερα εμεις και βριζουμε τα θεια.

  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να έχω acc και αυτόματο φρενάρισμα και όλα τα καινούρια ηλεκτρονικά καλούδια.

 

Εγώ το χρησιμοποιώ συνέχεια και έχω το πόδι μου στο φρένο έτοιμος να φρενάρω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, hountalas είπε

Εσείς φρένο πατήσατε η περιμένατε? !!

Πατήσαμε φρένο προφανώς, αλλά μάντεψε ποιος θα αντιδράσει πιο γρήγορα. Εγώ, ή το ACC; :) 

Από τη στιγμή που αφήνεις μέρος του ελέγχου του οχήματος στο... όχημα, καλύτερα αυτή η δυνατότητα να είναι όσο πιο πλήρης γίνεται.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Haldol είπε

Φυσικά και ACC. Το σκέτο CC μου φαίνεται... τρομακτικό. Ακόμα θυμάμαι που πλακώθηκε στα φρένα ο μπροστά και το C4 του κολλητού μου γκάζαρε καταπάνω του! Το ACC είναι πολύ, πολύ, πολύ (το είπα ότι είναι ΠΟΛΥ;) πιο ασφαλές, γιατί βλέπει τι γίνεται στο δρόμο, δε πάει δίχως αύριο με μία φιξ ταχύτητα.

Υπόψιν, ότι όπως και στο απλό CC, έτσι και στο ACC, υπάρχει override. Δηλαδή, αν δώσεις γκάζι με το πόδι, θα επιταχύνει. Αν φρενάρεις με το πόδι, θα κόψει (και θα ξεκομπλάρει και το ACC). Δεν "πάει μόνο του".

Αν κοιμάσαι όρθιος (όχι εσύ συγκεκριμένα, ο κολλητός) όταν όδηγας και δεν κρατάς τις απαραίτητες αποστάσεις δεν είσαι ούτε για acc, ούτε για cc, ούτε για αυτοκίνητο γενικά!

Όταν έρθουν τα αυτοκίνητα με autopilot ξανασυζητάμε...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα με βολεύει πολύ το cc το χρησιμοποιώ σχεδόν πάντα στις εθνικές, ακόμα και με την μοτοσυκλέτα μου. Αυτό που βαριέμαι αφάνταστα και αποφεύγω παντα, και όπου μπορώ, είναι οι εθνικές.

Το acc δεν το εχω σε κάποιο οχημα μου αλλα το εχω δοκιμάσει σε φίλο και είναι καταπληκτικό

Επίσης να πω οτο το cc εχει ενα απίστευτο συνδιασμό αν έχεις αυτόματο σασμάν.

Εκει τα σπαει, δεν υπάρχει!

Μετα τα διόδια πατάς το  cc και σε πάει στην προγραμματισμένη ταχύτητα σφαίρα

ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ

Βέβαια πρέπει να διαθέτεις και τους ίππους για να το απολαύσεις.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση ενός άσχετου,

Αν έχεις αδύναμο αμάξι ανεβοκατεβάζει ταχύτητες το αυτοκίνητο όταν έχεις ενεργοποιημένο ένα εκ των δύο βοηθημάτων; 

Πχ σε ανηφόρα αν βρει ζόρι. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.