Προς το περιεχόμενο

Vodafone συνεχείς αποσυνδέσεις


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το σκέφτηκα και αυτό φίλε αλλά φοβάμαι μη πάνε τζάμπα τα λεφτά ή ακόμα και να το αντικαταστήσω εντελώς αλλά δεν ξέρω τι ρούτερ να πάρω και πόσα λεφτά να διαθέσω... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν το πρόβλημα επιμένει να τους ενοχλείς συνεχώς αλλιώς δεν πρόκειται να ασχοληθούνε. Εγώ να φανταστείς τους καλούσα κάθε μέρα επί 1-2 μήνες. Μέχρι να στο διορθώσουνε ή να σου δώσουν καλύτερο εξοπλισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...

Τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουμε όλοι σχεδόν που  έχουμε Vodafone. Εδώ και μια εβδομάδα ξαφνικά άρχισαν τα προβλήματα με τις αποσυνδέσεις. Τουλάχιστον 30 την ημέρα. Κάθε 5 λεπτά, κάποιες φορές η τύχη μας φτάνει το μισάωρο. Δράμα η κατάσταση πραγματικά. 

Μας έλεγαν να ελένξουμε το router, να κάνουμε επανεκίνηση, μετά να δούμε τα καλώδια, τις γραμμές τις εσωτερικές κτλ.....

Το μόνο που μπορώ να πώ ως θετικό είναι οτι τα παιδιά απο το τηλεφωνικό κέντρο όπως και ο τεχνικός που έστειλαν ηταν πολύ ευγενικοί και προσπάθησαν για μια με δύο μέρες να δούν το πρόβλημα. 

Ο τεχνικός που ήρθε βρήκε σφάλμα γραμμής καθώς και εξωτερικές τάσεις της τάξης των 8-10V. 

Έπειτα πήγε έξω στο κουτί που βρίσκεται στο σπίτι, και μέτρησε απο εκεί την γραμμή. Βρήκε και εκεί πολλά σφάλματα και συνεχείς αποσυνδέσεις. Μου είπε οτι θα δώσει το σφάλμα στο ΟΤΕ για να το δούν απο εκεί. 

Όλα αυτά έγινε την Πέμπτη 15 Απριλίου 2021 με Παρασκευή 16 Απριλίου 2021. Την Παρασκευή το βράδυ το ιντερνετ σταθεροποιήθηκε δεν και δεν υπήρξε καμία αποσύνδεση μέχρι και το Σάββατο το βράδυ. Τα χειρότερα άρχισαν πάλι την Κυριακή το βράδυ με συνεχείς αποσυνδέσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια και σε μένα...Τα έριξα στο h300s, αγόρασα νέο fritz μιας και το ήθελα και για αλλο λόγο, και συνεχίζουν και με αυτά τα disconnects. Τους πηρα 3η φορα σε 2 μερες και ζητησα τεχνικο οτε γιατι θελω να καταγγειλω τη συμβαση και να αποχωρησω χωρις penalty! Ειναι τα βηματα που πρεπει να γινουν ετσι ακριβως: να περασει τεχνικος vodafone, να πει την καραμελα οτι φταιει η εσωτερικη καλωδιωση, να ψαχτεις με ηλεκτρολογο, να δεις οτι ολα ειναι οκ, να παρεις παλι vodafone να απαιτησεις να το στειλουν ΟΤΕ, και αν και με ΟΤΕ δεν διορθωθει τοτε δεν ξερω τι αλλο μπορεις να κανεις απο το πας στον ιδιο τον ΟΤΕ με αποχωρηση χωρις Penalty .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εγω το ιδιο προβλημα εχω απο τον μαρτιο σε vodafone 30 vdsl  απο α/κ ,ξαφνικα δεν ειχα καθολου internet για πολυ ωρα και επανηλθε η γραμμη με χαμηλο συχρονισμο και συχνες αποσυνδεσεις,μιλησα με τεχνικη υποστιρηξη εβλεπαν βραχυκυλωμα στη γραμμη και εστειλαν τεχνικο για να δει, ο τεχνικος ειδε οτι η γραμμη συχρονιζει καλα στα 24mbps και οτι δεν βλεπει αλλο προβλημα, μετα την ιδια μερα παλι αποσυνδεσεις και χαμηλος συχρονισμος ξανα τηλεφωνο στην τεχνικη υποστηριξη μου  ειπαν παλι οτι βλεπουν  βραχυκυκλωμα και οτι θα στελουν τεχνικο του οτε να δει την γραμμη,την ειδε τεχνικος του οτε και δεν ειδε προβλημα στη γραμμη και οτι πιθανως να ειναι το βραχυκυκλωμα απο την γραμμη του σπιτιου μου το δινουν παλι βλαβη και θα στειλουν ξανα τεχνικο να ελενξει τη γραμμη στο σπιτι,ερχεται ο δευτερος τεχνικος της vodafone  ελεγχει τη γραμμη στο σπιτι την βρισκει εξαιρετικη χωρις απωλειες, μετραει με το διαγνωστικο και το παραξενο ειναι οτι συχρονιζε φουλ οπως πριν τη βλαβη, του λεω μηπως φταιει το ρουτερ και ειπε οτι θα δωσει εντολη για αντικατασταση,μετα απο λιγο ελεγχει τη γραμμη στο box του οτε και ειπε οτι το προβλημα ειναι απο εκει και οτι θα δωσει βλαβη στον οτε,μετα λαμβανω κληση απο vodafone και μου λενε οτι δεν βρηκε προβλημα ο οτε και οτι θα μου στειλουν νεο ρουτερ μηπως φταιει αυτο,αφου παραλαβω το νεο ρουτερ που ειναι το ιδιο με το παλιο το συνδεω και δεν αλλαξε τιποτα,το ρουτερ που εχω ειναι το zte h267n,αυτη την στιγμη εχω 25mbps ενω πριν επιανα 30 full,πλεον καμια φορα εχω αποσυνδεσεις μπορει την ιδια μερα να εχω και περισσοτερες,το προβλημα μου ειναι οτι δεν ανεβηκε ο συχρονισμος και οι μερικες αποσυνδεσεις και δεν μπορει να γινει τιποτα εχω βαρεθει να παιρνω τηλεφωνο .

Before.jpg

After.PNG

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H vodafone παιδιά τα έχει παίξει πλέον. Δεν ξέρω τι φταίει αλλά φαντάζομαι ότι απλά δεν μπορεί να υποστηρίξει τόσο κόσμο που πέρασε με τη μία σε 50αρες γραμμές. Συνολικά εμένα με τράβηξαν 7-8 μήνες με όλα αυτά τα προβλήματα. Απλά έκανα υπομονή να λήξει το συμβόλαιο γιατί με την καραντίνα ήμουν στο πατρικό μου. 3 ρούτερ άλλαξα, γραμμή δικιά μου εξωτερική ώστε να έρχεται απευθείας στο διαμέρισμα και αυτοί ακόμα μου έλεγαν ότι φταίνε τα καλώδια. Έφυγα και πήγα cosmote και τρίτη περιμένω να έρθει ο τεχνικός να μου κάνει τη σύνδεση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Καλησπέρα σε όλους, επειδή έχω κι εγώ Vodafone και έχω  συνεχείς αποσυνδέσεις εδώ και περίπου 3 μήνες, θα ήθελα να ρωτήσω εάν τελικά λύθηκε σε κάποιον από εσάς το πρόβλημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 10 μήνες μετά...
Στις 18/7/2021 στις 3:36 ΜΜ, Paul_zik είπε

Σε εμένα φίλτατε λύθηκε ναι! Πήγα cosmote σε 50αρα γραμμή 2 μήνες τώρα και δεν έχει κοπεί ούτε μία φορά.  Ταχύτητα 49.9 mbs χωρίς να πέφτει.

Έσπασες το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσεις penalty?

Αν ναι με ποιον τρόπο;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 23/4/2021 στις 5:26 ΠΜ, Paul_zik είπε

H vodafone παιδιά τα έχει παίξει πλέον. Δεν ξέρω τι φταίει αλλά φαντάζομαι ότι απλά δεν μπορεί να υποστηρίξει τόσο κόσμο που πέρασε με τη μία σε 50αρες γραμμές. Συνολικά εμένα με τράβηξαν 7-8 μήνες με όλα αυτά τα προβλήματα. Απλά έκανα υπομονή να λήξει το συμβόλαιο γιατί με την καραντίνα ήμουν στο πατρικό μου. 3 ρούτερ άλλαξα, γραμμή δικιά μου εξωτερική ώστε να έρχεται απευθείας στο διαμέρισμα και αυτοί ακόμα μου έλεγαν ότι φταίνε τα καλώδια. Έφυγα και πήγα cosmote και τρίτη περιμένω να έρθει ο τεχνικός να μου κάνει τη σύνδεση.

Αυτό ακριβος μου είπε ο τεχνικος που συνεργάζονται απ το τηλέφωνο. Δεν μπορούν να υποστηρίξουν τόσο κοσμο. Εχω αγανακτήσει εδω και ενάμιση μηνα. Σήμερα η γραμμή μου εγινε από κατοστάρα πενηντάρα μπας σταματήσουν οι αποσυνδέσεις. Αν δεν στρώσει και παλι θα κοιτάξω να παω στον OTE.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Στις 6/6/2022 στις 11:23 ΠΜ, DreadKnight είπε

Αυτό ακριβος μου είπε ο τεχνικος που συνεργάζονται απ το τηλέφωνο. Δεν μπορούν να υποστηρίξουν τόσο κοσμο. Εχω αγανακτήσει εδω και ενάμιση μηνα. Σήμερα η γραμμή μου εγινε από κατοστάρα πενηντάρα μπας σταματήσουν οι αποσυνδέσεις. Αν δεν στρώσει και παλι θα κοιτάξω να παω στον OTE.

Έστρωσε με την 50αρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...