Προς το περιεχόμενο

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΑΦΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ YARIS


giomi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γειά σας, πρέπει να προσέχουμε όταν αγοράζουμε καινούργιο αυτοκίνητο.....
Απο επίσημο αντιπρόσωπο TOYOTA HELLAS στις 14/4/2020 αγόρασα το
Yaris 1.5 lt Y20 Edition, 1F7 SILVER ME, VNKKG3D320A191142
Μετά από σχολαστικό έλεγχο του αυτοκινήτου, βρέθηκαν τα κάτωθι ελαττώματα στη βαφή του.
Καπό έχει ένα σημείο με μπιμπίκι, ατέλεια στη βαφή.
Αριστερό εμπρός φτερό έχει ένα σημείο με μπιμπίκι, ατέλεια στη βαφή.
Αριστερό τόξο ουρανού έχει ένα σημείο με μπιμπίκι, ατέλεια στη βαφή.
Αριστερή εμπρός πόρτα, εξωτερική επιφάνεια έχει τρία σημεία με μπιμπίκια, ατέλειες στη βαφή.
Αριστερή πίσω πόρτα, εξωτερική επιφάνεια έχει ένα σημείο με μπιμπίκι, ατέλεια στη βαφή.
Δεξιό πίσω φτερό έχει ένα σημείο με μπιμπίκι, ατέλεια στη βαφή.
Δεξιά εμπρός πόρτα, εσωτερικά έχει βαθουλώματα και ζάρες στη βαφή.
Αριστερή εμπρός πόρτα, εσωτερικά έχει βαθουλώματα και ζάρες στη βαφή.
Πορτμπαγκάζ πόρτα, εσωτερικά έχει δύο σημεία με μπιμπίκια, ατέλειες στη βαφή.
Οροφή, εξωτερική επιφάνεια έχει δύο σημεία με μπιμπίκια, ατέλειες στη βαφή.
Δεξή εμπρός φτερό έχει ένα σημείο με χρωματική διαφορά εσωτερικά στη βαφή.
Δεξιά κεντρική κολώνα έχει πέντε σημεία με μπιμπίκια, ατέλειες στη βαφή.
Αριστερή κεντρική κολώνα έχει τέσσερα σημεία με μπιμπίκια, ατέλειες στη βαφή.
Αεροτομή έχει ένα σημείο άβαφο.
Δεξιό εμπρός κάσωμα πόρτας έχει έντεκα σημεία με μπιμπίκια, ατέλειες στη βαφή.
Δεξιό πίσω κάσωμα πόρτας έχει εννιά σημεία με μπιμπίκια, ατέλειες στη βαφή.
Αριστερό εμπρός κάσωμα πόρτας έχει δέκα σημεία με μπιμπίκια, βαθουλώματα, ατέλειες στη βαφή.
Αριστερό πίσω κάσωμα πόρτας έχει έντεκα σημεία με μπιμπίκια, ατέλειες στη βαφή.
Δεξή rocker panel εχει οκτώ σημεία με μπιμπίκια, ατέλειες στη βαφή.
Αριστερό rocker panel έχει πέντε σημεία με μπιμπίκια, ατέλειες στη βαφή.
Κάσωμα πορτμπαγκάζ έχει δύο σημεία χωρίς χρώμα και δύο σημεία με μπιμπίκια, ατέλειες στη βαφή.
Σε 87 σημεία της βαφής του αυτοκινήτου, υπάρχουν ελαττώματα στη βαφή του, μπιμπίκια, εξογκώματα, βαθουλώματα, 
ζάρες, άβαφα σημεία, ατέλειες, που χρήζουν επισκευής και επαναβαφής.
Δεν υπάρχει επιφάνεια, στο αυτοκίνητο, εσωτερικά και εξωτερικά που να μην έχει ελάττωμα στη βαφή της.
Αναρωτιέμαι πως πέρασε από τον ποιοτικό έλεγχο του εργοστασίου κατασκευής.
Το αυτοκίνητο βάφτηκε χωρίς να τηρηθούν εργοστασιακές διαδικασίες.
Η Toyota HELLAS και ο επίσημος πωλητής έχουν επιθεωρήσει το αυτοκίνητο και έχουν αναγνωρίσει τα προβλήματα στη βαφή του αυτοκινήτου. 
Έχω ζητήσει την αντικατάσταση του αυτοκινήτου με άλλο του ίδιου εξοπλισμού. 
Η Toyota δεν μου έχει δώσει καμία επίσημη απάντηση.
Έχω σταθμεύσει το αυτοκίνητο σε κλειστό χώρο στάθμευσης και χρησιμοποιώ ταξί.
Η Toyota προσπάθησε να με εξαπατήσει πωλώντας μου αυτό το αυτοκίνητο, το οποίο έχει ελαττώματα που μπορεί 
να δει ακόμη και ένας άνθρωπος χωρίς όραση, διότι είτε το αυτοκίνητο δεν έχει περάσει τους ελέγχους ποιότητας που 
αναφέρονται στην επίσημη εγγύηση της Toyota ή τα γνώριζε και το πούλησε σε εμένα.

Το πάχος της βαφής σε όλο το αυτοκίνητο είναι 0,12 - 0,13 mm.

 

 

 

 

Hood.jpg

LH front door (7).jpg

LH front door frame.jpg

RH front door HERE.jpg

LH front door (8).jpg

Trunk door frame.jpg

Roof.jpg

LH rear door frame .jpg

RH rear fender (2).jpg

LH real door external.jpg

 

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από giomi
  • Sad 16
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 330
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Γειά σας, πρέπει να προσέχουμε όταν αγοράζουμε καινούργιο αυτοκίνητο..... Απο επίσημο αντιπρόσωπο TOYOTA HELLAS στις 14/4/2020 αγόρασα το Yaris 1.5 lt Y20 Edition, 1F7 SILVER ME, VNKKG3D320A191142

Μόλις το διάβασα.

Δημοσιευμένες Εικόνες

Κατά το σύνηθες στην ελλαδα δεν κάνουν αντικατάσταση αυτοκινήτων, σχεδόν ποτέ, πιθανό να το παντρεύτηκες.

Μονο με δικηγόρο, αλλα και μετα  6μηνες στα χερια σου, το βλέπω απίθανο να δικαιωθείς ακόμα και απο δικαστήριο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντελως τυχαια(!) γνωστος με aygo μου ελεγε πανω κατω τα ιδια αλλα αυτος ειχε κατι μηχανικο για αυτοκινητο με ....5 χλμ στο κοντερ.

E-MAIL με περιγραφη στη κεντρικη αντιπροσωπεια στη χωρα μας (βαλε στο τακο το κατσαπλια εμπορο) και αν δεν απαντησουν ουτε απο τη κεντρικη τοτε μεταφραση του κειμενου στα αγγλικα και το στελνουμε στη Toyota Europe

Να σημειωσω οτι η toyota europe ειναι στο Βελγιο αλλα στο νομικο τμημα εχει...Ελληνιδα. Ωστοσο η toyota Europε εχει υποχρεωση να απαντησει και να συμορφωσει τη τοπικη αντιπροσωπεια....

 

κατα τα αλλα->

 

 

 

τα εχει πει ο δασκαλος: εδω και χρονια ξεχαστε τη τογιοτα που ξερατε, καθε γενια και χειροτερη καθε μοντελο και ζημια

 

  • Like 8
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σύνηθες σε Toyota η εμφάνιση σκουριάς και διάβρωση , είναι το πρώτο που κοιτάς σε μεταχειρισμένο 10ετίας, ειδικά σε ουρανό και ραφές .

Απλα τώρα κατάλαβα γιατί , παίζει να είσαι 1/1000 άτομα που τα κοιτάνε .

Αντικατάσταση ούτε καν , εννοείται βαφή , καλύπτεται από την εγγύηση εξάλλου . 
Θα είναι και large όταν σου κάνουν επέκταση εγγύησης διάβρωσης ...
 

1 ώρα πριν, giomi είπε

Έχω σταθμεύσει το αυτοκίνητο σε κλειστό χώρο στάθμευσης και χρησιμοποιώ ταξί.

Κακώς .

1 ώρα πριν, giomi είπε

Η Toyota προσπάθησε να με εξαπατήσει πωλώντας μου αυτό το αυτοκίνητο, το οποίο έχει ελαττώματα

Που να πετύχεις τρακαρισμένο κατά τη μεταφορά από το εργοστάσιο  με ξανά βαμμένη πόρτα , καπό κτλ από τοπικό συνεργείο . Εννοείται καινούργια τα πουλάνε .
Μετά αναρωτιέται ο κόσμος γιατί τρίζει ,γιατί έφυγε το χρώμα , γιατί πέρνει υγρασία κτλ κτλ...

Επεξ/σία από korakios
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, korakios είπε

Σύνηθες σε Toyota η εμφάνιση σκουριάς και διάβρωση , είναι το πρώτο που κοιτάς σε μεταχειρισμένο 10ετίας, ειδικά σε ουρανό και ραφές .

Απλα τώρα κατάλαβα γιατί , παίζει να είσαι 1/1000 άτομα που τα κοιτάνε .

Αντικατάσταση ούτε καν , εννοείται βαφή , καλύπτεται από την εγγύηση εξάλλου . 
Θα είναι και large όταν σου κάνουν επέκταση εγγύησης διάβρωσης ...
 

Κακώς .

Που να πετύχεις τρακαρισμένο κατά τη μεταφορά από το εργοστάσιο  με ξανά βαμμένη πόρτα , καπό κτλ από τοπικό συνεργείο . Εννοείται καινούργια τα πουλάνε .
Μετά αναρωτιέται ο κόσμος γιατί τρίζει ,γιατί έφυγε το χρώμα , γιατί πέρνει υγρασία κτλ κτλ...

Υπαρχουν πολλες τέτοιες περιπτώσεις, μην πω είναι συνήθης τακτική των αντιπροσωπειών.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καμιά μήνυση για εξαπάτηση (ή δεν γνωρίζω τι άλλο) συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις???....για να κινηθεί πιο γρήγορα/ επίσημα η διαδικασία.(!?!?!)

Γνώμη μου,  ότι πρέπει να ενημερωθεί κ η Toyota Europe, σε κάθε περίπτωση...

Edit: δεν σε αμφισβητούμε, αλλά πιξέλιασε λίγο τα προσωπικά σου στοιχεία.

Επεξ/σία από TechnoState
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

Τα είδες κατά την παράδοση του αυτοκινήτου και παρόλαυτα παρέλαβες ή τα πρόσεξες μετα την παραλαβή του;

Το είδα αφού το είχα παραλάβει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως πολλες αξιολογησεις του ειναι γεματες παραπονα, καποιος εγραψε οτι πηγαν να του δωσουν τρακαρισμενο για ατρακαριστο, ντροπη!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, Beefeater είπε

γιατι με το που ειδα τον τιτλο του θεματος ειμουνα ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι θα ηταν για τογιοτα??

εννοείται, αφού γράφει yaris 😛

Χωρίς να έχω εμπειρία, θα στοιχημάτιζα πολλά ότι αντικατάσταση δε παίζει να γίνει.

Εδώ έχω διαβάσει περιπτώσεις με σοβαρά θέματα στον κινητήρα από τα πρώτα χιλιόμετρα και δε τίθοταν θέμα αντικατάστασης. θα σου το αλλάξουν εσένα με τα μπιμπίκια; Το ξεχνάς.

Τα προβλήματα να εντόπισες από την πρώτη στιγμή; Γιατί έχουν περάσει και κάποιοι μήνες από τότε

  • Like 2
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από 14/7/2020 γνωρίζει η Τογιοτα το πρόβλημα και οι εντολές εργασίας το δείχνουν. Βέβαια με έχουν στο περίμενε, πρώτα έστειλαν δύο τεχνικούς από τα κεντρικά για να ελέγξουν και αυτοί το αυτοκίνητο, μετά με κάλεσαν στην αντιπροσωπεία με εντολή της Τογιότα και μου έκαναν προτάσεις οι οποίες όμως στο οικονομικό σκέλος δεν είχαν χρηματικά ποσά. Κατάλαβα οτι θέλουν να περνά ο χρόνος γι' αυτό από βδομάδα καταθέτω αγωγή αν δεν έχω επίσημη γραφτή απάντηση μέχρι σήμερα. Έχω ενημερώσει και την αντιπροσωπεία ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ.

Στις 4/9/2020 στις 12:31 ΜΜ, 2tsipakis είπε

h toyota ηταν ειναι και θα ειναι στην κορυφη . στα 10000 αυτοκινητα 1 με 2 να βγαζουν καποιο θεμα ειναι τιποτα.

οσο για το δικο σου οτι ατελεια εχει εχει γινει εδω , δεν εφυγε ετσι απο τουρκια . 

Το αυτοκίνητο φτιάχτηκε στη Γαλλία και δεν έχει βαμμένα μέρη. Η βαφή του είναι η εργοστασιακή. Γνώριζαν το πρόβλημα.

Επεξ/σία από giomi
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
57 λεπτά πριν, Beefeater είπε

γιατι με το που ειδα τον τιτλο του θεματος ειμουνα ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι θα ηταν για τογιοτα??

Τo yaris ίσως;

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.