The_Judas Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Παρέλαβα τελείως διαφορετικό αντικείμενο σε σχέση με αυτό που παρήγγειλα και έκανα dispute στο aliexpress. Τους έστειλα φωτογραφίες από το δέμα, παρόλα αυτά το alie απέρριψε το αίτημά μου ζητώντας επιπλέον αποδεικτικά από το ταχυδρομείο! Μιλάμε για απλό untracked δέμα. Δυστυχώς άνοιξα το δέμα και μετά έβγαλα βίντεο και φώτο. Αλλη φορά θα βγάζω βίντεο προτού ανοίξω οποιοδήποτε δέμα... Please provide all the following evidence: 1. Tracking number of each received package. 2. Please provide the official statement about the parcel weight from Postal Office. Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό το aliexpress... Μπορώ να ζητήσω κάποιο αποδεικτικό από τα ΕΛΤΑ? Επεξ/σία 6 Σεπτεμβρίου 2020 από The_Judas
The_Judas Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2020 Περίεργο. Πρώτη φορά τρώω άκυρο από το aliexpress σε dispute. Ανέβασα και πιο αναλυτικά στοιχεία και μου γράφουν τώρα "the evidence you provided was not valid for your dispute case". ότι να' ναι.
The_Judas Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Ηταν τελείως ανένδοτοι. Εκανα appeal στο τελικό αποτέλεσμα αλλά χλωμό το βλέπω να δικαιωθώ. Θα βάλω μια κακή κριτική στον πωλητή και τέλος. Εμαθα το μάθημα μου, άλλη φορά θα τραβάω βίντεο κατά το άνοιγμα του πακέτου.
emperor4her Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, The_Judas είπε Ηταν τελείως ανένδοτοι. Εκανα appeal στο τελικό αποτέλεσμα αλλά χλωμό το βλέπω να δικαιωθώ. Θα βάλω μια κακή κριτική στον πωλητή και τέλος. Εμαθα το μάθημα μου, άλλη φορά θα τραβάω βίντεο κατά το άνοιγμα του πακέτου. Βασικα, αφου ηταν untracked και το παρελαβες και ηταν αλλο, επρεπε απλα να κανεις dispute οτι δεν το παρελαβες! καποτε θυμαμαι ειχα παραγγειλει μια θηκη για s8+ και μου εστειλαν για s8 απλο νομιζω.. δεν ταιριαζε φυσικα. για 2 ευρω δεν ασχοληθηκα καν να κανω dispute για λαθος αντικειμενο. απλα εβαλα οτι δεν ηρθε ποτε. Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2020 από emperor4her 2
The_Judas Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, emperor4her είπε Βασικα, αφου ηταν untracked και το παρελαβες και ηταν αλλο, επρεπε απλα να κανεις dispute οτι δεν το παρελαβες! καποτε θυμαμαι ειχα παραγγειλει μια θηκη για s8+ και μου εστειλαν για s8 απλο νομιζω.. δεν ταιριαζε φυσικα. για 2 ευρω δεν ασχοληθηκα καν να κανω dispute για λαθος αντικειμενο. απλα εβαλα οτι δεν ηρθε ποτε. Είχα την εντύπωση ότι το alie είναι φιλικό με τον πελάτη και δεν είχα ποτέ πρόβλημα με αρκετά dispute στο παρελθόν. Πάντα έκλειναν υπέρ μου με συνοπτικές διαδικασίες. Γι' αυτό και ήθελα να είμαι ειλικρινής με αυτό που έγινε, δεν γνώριζα ότι θα γίνει όλο αυτό το σκηνικό και ότι θα μου ζητάνε ένα σωρό αποδείξεις. Σε παρόμοια περίπτωση με δέμα που είχε έρθει χτυπημένο και με σπασμένο το προιόν, με είχαν δικαιώσει άμεσα χωρίς να ζητάνε άλλες αποδείξεις πέρα από φωτογραφίες και βίντεο. Γιατί και σε εκείνη την περίπτωση θα μπορούσαν να επικαλεστούν ότι το είχα σπάσει μόνος μου... --------------------------------------------------- Έστειλα και φωτογραφία από το λάθος προϊόν που παρέλαβα στον πωλητή, μήπως και βγάλει άκρη με βάση barcode. Αυτός μου λέει ότι δεν έχει καν τέτοιο προϊόν στη βάση δεδομένων του. Έχουν βαλθεί να με τρελάνουν αυτοί εκεί πέρα. εχω αρχίσει να αμφισβητώ τι είναι αλήθεια και τι όχι Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2020 από The_Judas
emperor4her Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 52 λεπτά πριν, The_Judas είπε Είχα την εντύπωση ότι το alie είναι φιλικό με τον πελάτη και δεν είχα ποτέ πρόβλημα με αρκετά dispute στο παρελθόν. Πάντα έκλειναν υπέρ μου με συνοπτικές διαδικασίες. Γι' αυτό και ήθελα να είμαι ειλικρινής με αυτό που έγινε, δεν γνώριζα ότι θα γίνει όλο αυτό το σκηνικό και ότι θα μου ζητάνε ένα σωρό αποδείξεις. Σε παρόμοια περίπτωση με δέμα που είχε έρθει χτυπημένο και με σπασμένο το προιόν, με είχαν δικαιώσει άμεσα χωρίς να ζητάνε άλλες αποδείξεις πέρα από φωτογραφίες και βίντεο. Γιατί και σε εκείνη την περίπτωση θα μπορούσαν να επικαλεστούν ότι το είχα σπάσει μόνος μου... --------------------------------------------------- Έστειλα και φωτογραφία από το λάθος προϊόν που παρέλαβα στον πωλητή, μήπως και βγάλει άκρη με βάση barcode. Αυτός μου λέει ότι δεν έχει καν τέτοιο προϊόν στη βάση δεδομένων του. Έχουν βαλθεί να με τρελάνουν αυτοί εκεί πέρα. εχω αρχίσει να αμφισβητώ τι είναι αλήθεια και τι όχι Εκπιζω να μην ηταν ακριβο προιον!! εγω απ οτι να μπω στη διαδικασια να βγαζω φωτο, βιντεο, ενδεχομενως να χρειαζοταν να το στειλω πισω κλπ.. για 2ευρω δεν ασχοληθηκα περαιτερω.. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα