Moderators Malthador Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Moderators Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Έβαλα παραγγελία στις 28/07 σε ελληνικό κατάστημα, ο έμπορας έστειλε την ίδια μέρα tracking number που δεν αντιστοιχούσε σε καμία ελληνική courier, τηλέφωνα δεν σήκωνε, e-mails δεν απαντούσε. Οπότε ανοίγω επιτόπου dispute στο PayPal. Από εκείνη την ημέρα μέχρι και σήμερα ανά δυο-τρεις μέρες μου μεταθέτουν την εκτιμώμενη ημερομηνία επίλυσης του case. Για παράδειγμα χθες έγραφε 9/9, σήμερα γράφει 12/9. Είναι αυτό το standard procedure; Εγώ νόμιζα ότι τα disputes λύνονται άμεσα, ειδικά όταν είναι καραμπινάτη απάτη. Επιπλέον έχω κάνει καταγγελία στην ΔΗΕ και την έχουν προωθήσει στο τοπικό ΑΤ για να καταθέσω μήνυση. Να προχωρήσω σε μήνυση ΚΑΙ σε αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω της VISA; Ή θα παιχτεί κόμπλα με το PayPal αν το παρακάμψω και θα με ζαλίζουν μετά; PS: Η ΔΗΕ μου είπε ότι έχουν άλλες τέσσερις καταγγελίες για το συγκεκριμένο κατάστημα. Έχω ενημερώσει το PayPal σχετικά.
NikosKallithea Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Το εχεις κανει claim το dispute; Αν το εχεις κανει, ναι ετσι αργει το ππ, δεν εχει προκαθορισμένο χρονο επίλυσης μετα το claim, ειναι στην διακριτική του ευχέρεια. . Αν κανεις αμφισβήτηση στη καρτα ναι ειναι πολυ πιθανον να τα παρει στο κρανίο το ππ, μπορεί ακομα να σε μπλοκάρει, γιατι απο οτι καταλαβα πρόκειται και για κάποιο σοβαρο ποσον.
Moderators Malthador Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Moderators Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 5 hours ago, NikosKallithea said: Το εχεις κανει claim το dispute; Αν το εχεις κανει, ναι ετσι αργει το ππ, δεν εχει προκαθορισμένο χρονο επίλυσης μετα το claim, ειναι στην διακριτική του ευχέρεια. . Αν κανεις αμφισβήτηση στη καρτα ναι ειναι πολυ πιθανον να τα παρει στο κρανίο το ππ, μπορεί ακομα να σε μπλοκάρει, γιατι απο οτι καταλαβα πρόκειται και για κάποιο σοβαρο ποσον. Τι σημαίνει "claim"; Έχω ανοίξει case και περιμένω να πάρουν θέση. Πάντως στο FAQ τους μιλάνε κανονικά για chargeback και ότι σε περίπτωση που προηγηθεί η απόφαση του card issuer από την απόφαση του dispute, τότε η απόφαση του issuer έχει μεγαλύτερη ισχύ και είναι δεμένα τα χέρια του PayPal. Μάλλον θα κάνω και ένα chargeback παρέα με μήνυση γιατί το PayPal το καθυστερεί πολύ.
NikosKallithea Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 To dispute απο μονο του δεν λεει κατι, η διαδικασία ειναι 1. dispute περιμένεις να παρει θέση ο πωλητής, αν οχι, και αν δεν κάνεις και εσύ escalate, τότε το dispute κλείνει υπερ του πωλητή 2. Μονο αν κανεις escalate σε claim, μόνο τοτε αναλαμβάνει το παυπαλ και το σαπορτ Τα υπόλοιπα ατα έγραψα.
Moderators Malthador Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Moderators Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 26 minutes ago, NikosKallithea said: To dispute απο μονο του δεν λεει κατι, η διαδικασία ειναι 1. dispute περιμένεις να παρει θέση ο πωλητής, αν οχι, και αν δεν κάνεις και εσύ escalate, τότε το dispute κλείνει υπερ του πωλητή 2. Μονο αν κανεις escalate σε claim, μόνο τοτε αναλαμβάνει το παυπαλ και το σαπορτ Τα υπόλοιπα ατα έγραψα. Μου βγάζει αυτό: Το μόνο που έχει δώσει ως πληροφορία ο πωλητής είναι ένα tracking number που δεν αντιστοιχεί πουθενά. Και το PayPal λέει ότι το ελέγχει πόσο καιρό.
NikosKallithea Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2020 Οποτε εισαι οκ και απλα περιμενεις
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα