Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου για μετακίνηση 100χλμ ημηρεσίως


zeys13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα στους συνφορουμίτες,

θέλω τις γνώμες σας για το αν είναι σωστή μια τέτοια σκέψη. Η καθημερινή διαδρομή στην εργασία της συζύγου (εκπαιδευτικός), είναι περίπου στα 70-80 χλμ ημερησίως. Τα έξοδα μετακίνησης είναι περίπου 150 ευρώ το μήνα, το υπάρχον αυτοκίνητο είναι υγραέριο, και λόγω αρκετών χιλιομέτρων σκεφτόμαστε την αλλαγή του, έχουμε καταλήξει βασικά σε μεταχειρισμένο πετρέλαιο, αλλά κάτι οι διαφημίσεις, + το πρόγραμμα κινούμε ηλεκτρικά, με έκανε να δω μήπως συμφέρει μια τέτοια αγορά.

Να προσθέσω ότι το αυτοκίνητο θέλουμε να είναι τουλάχιστον μικρομεσαίο ( Nissan leaf πχ ), + ότι θα κάνει και κάποια χιλιόμετρα παραπάνω, ας πούμε ότι μπορεί να φτάνει και τα 150 μάξιμουμ. Το κόστος κίνησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι 2,5 – 3 ευρώ 100χλμ. Να αναφέρω ότι στο σπίτι υπάρχει και net-mering φωτοβολταικά, αλλά αυτό ας μην επηρεάσει την κουβέντα.

Ότι  γλυτώνεις από τα καύσιμα τα βάζεις στη δόση δανείου, 100 € το μήνα χοντρικά.

Τα εμφανή μειονεκτήματα μια τέτοιας λύσης, είναι ότι κάθε βράδυ χρειάζεται φόρτιση, δεν μπορείς να κάνεις ταξίδια, και το πόσο θα αντέξουν οι μπαταρίες, καθώς και το κόστος τους.

Προφανώς θα υπάρχουν και άλλα που δεν μπορώ να σκεφτώ.

Η διαδρομή είναι Ναύπλιο-Κόρινθος, η λύση του φυσικού αερίου δεν υπάρχει.

Παρακαλώ θα ήθελα τις γνώμες σας.

(Δεν ξέρω πως λειτουργούν οι ταχυφορτιστές που μπορείς να εγκαταστήσεις σπίτι, και τι καταναλώσεις έχουν, αν γνωρίζει κάποιος να μας πει θα ήταν πολύ χρήσιμο. Δυστυχώς έχω μονοφασικό δίκτυο.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

^^^

Για να μην συζητάμε στον αέρα γκαραζ έχεις;

και τριφασικό ίσως είναι απαραίτητο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καινούριο πετρέλαιο!

Με ~100χλμ την μέρα * 250 ημέρες = 25χιλχλμ τον χρόνο μόνο για την δουλειά.

Ένα καινούριο πετρέλαιο θα έχει κατανάλωση με λίγο προσοχή κάτω από 4λ/100χλμ δηλαδή 100€ τον μήνα (4*1,2*2000χλμ).

Ενώ το ηλεκτρικό 60€ (3*2000χλμ αν καίει μόνο 3€/100χλμ).

 

Υ.Γ. Εγώ θα έπαιρνα ένα πολύ καλό euro4, αφού δεν θα μπαίνει μέσα στην Αθήνα ή Θεσσαλονίκη σχετικά φτηνά, εκτός αν ήθελα να μην έχω περιορισμούς Ε6+.

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού παίζει γκαράζ σωστή η σκέψη σου για ηλεκτρικό (αφού δεν παίζει φυσικό αέριο ) . Φυσικά θα χρειαστεί να περάσεις σε τριφασικό και να αλλάξεις πάροχο με συνδυασμό σε νυχτερινό 
Στην απόσβεση όμως πρέπει να υπολογίσεις και τη διαφορά τιμής σε σχέση με ένα οικονομικό diesel . Πόσα ευρώ είναι ? Θα κάνεις σε λιγότερο από (έστω) 5ετια απόσβεση ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, filarhos είπε

Καινούριο πετρέλαιο!

Με ~100χλμ την μέρα * 250 ημέρες = 25χιλχλμ τον χρόνο μόνο για την δουλειά.

Ένα καινούριο πετρέλαιο θα έχει κατανάλωση με λίγο προσοχή κάτω από 4λ/100χλμ δηλαδή 100€ τον μήνα (4*1,2*2000χλμ).

Ενώ το ηλεκτρικό 60€ (3*2000χλμ αν καίει μόνο 3€/100χλμ).

Υ.Γ. Εγώ θα έπαιρνα ένα πολύ καλό euro4, αφού δεν θα μπαίνει μέσα στην Αθήνα ή Θεσσαλονίκη σχετικά φτηνά, εκτός αν ήθελα να μην έχω περιορισμούς Ε6+.

Σαν τι  δηλαδή προτείνεις; Εννοώ για euro4. Βέβαια μιλάμε για χρονολογία 2010 και πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, zeys13 είπε

Καλημέρα στους συνφορουμίτες,

θέλω τις γνώμες σας για το αν είναι σωστή μια τέτοια σκέψη. Η καθημερινή διαδρομή στην εργασία της συζύγου (εκπαιδευτικός), είναι περίπου στα 70-80 χλμ ημερησίως. Τα έξοδα μετακίνησης είναι περίπου 150 ευρώ το μήνα, το υπάρχον αυτοκίνητο είναι υγραέριο, και λόγω αρκετών χιλιομέτρων σκεφτόμαστε την αλλαγή του, έχουμε καταλήξει βασικά σε μεταχειρισμένο πετρέλαιο, αλλά κάτι οι διαφημίσεις, + το πρόγραμμα κινούμε ηλεκτρικά, με έκανε να δω μήπως συμφέρει μια τέτοια αγορά.

Να προσθέσω ότι το αυτοκίνητο θέλουμε να είναι τουλάχιστον μικρομεσαίο ( Nissan leaf πχ ), + ότι θα κάνει και κάποια χιλιόμετρα παραπάνω, ας πούμε ότι μπορεί να φτάνει και τα 150 μάξιμουμ. Το κόστος κίνησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι 2,5 – 3 ευρώ 100χλμ. Να αναφέρω ότι στο σπίτι υπάρχει και net-mering φωτοβολταικά, αλλά αυτό ας μην επηρεάσει την κουβέντα.

Ότι  γλυτώνεις από τα καύσιμα τα βάζεις στη δόση δανείου, 100 € το μήνα χοντρικά.

Τα εμφανή μειονεκτήματα μια τέτοιας λύσης, είναι ότι κάθε βράδυ χρειάζεται φόρτιση, δεν μπορείς να κάνεις ταξίδια, και το πόσο θα αντέξουν οι μπαταρίες, καθώς και το κόστος τους.

Προφανώς θα υπάρχουν και άλλα που δεν μπορώ να σκεφτώ.

Η διαδρομή είναι Ναύπλιο-Κόρινθος, η λύση του φυσικού αερίου δεν υπάρχει.

Παρακαλώ θα ήθελα τις γνώμες σας.

(Δεν ξέρω πως λειτουργούν οι ταχυφορτιστές που μπορείς να εγκαταστήσεις σπίτι, και τι καταναλώσεις έχουν, αν γνωρίζει κάποιος να μας πει θα ήταν πολύ χρήσιμο. Δυστυχώς έχω μονοφασικό δίκτυο.)

Αυτό στα bold πιστεύω πως είναι το κυριότερο... δεν ξέρω τι παίζει με το net-metering, αλλά αυτή τη στιγμή σε κάποιους εναλλακτικούς παρόχους η νυχτερινή KWh κοστίζει μόλις 0,10€, και με δεδομένο ότι το Leaf με τη 40άρα μπαταρία έχει πραγματική κατανάλωση κατά μέσο όρο 164 Wh/km τότε το κόστος του ρεύματος θα είναι μόλις 1,64€/100km. Τα 2,5 με 3,0€ που αναφέρεις είναι με πάροχο την ΔΕΗ.

Το ότι κάθε βράδυ χρειάζεται φόρτιση δεν νομίζω πως είναι μειονέκτημα για σένα, απλά το μόνο που χρειάζεται είναι όταν μπαίνει στο γκαράζ να το βάζεις στη πρίζα.

Ταχυφορτιστή δεν χρειάζεσαι, με μια απλή 16άρα πρίζα σούκο μια χαρά μπορείς να το φορτίζεις με το καλώδιο που πάει πακέτο με το αυτοκίνητο στα 10 αμπέρ (2.200watt). Ταχυφορτιστή θα χρειαστείς μόνο σε μεγάλο ταξίδι.

Επίσης το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει πραγματική μέση αυτονομία 220km, συνεπώς τα 150 max τα έχει και με το παραπάνω.

Αν έχεις άλλη απορία ρώτα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, zeys13 είπε

Σαν τι  δηλαδή προτείνεις; Εννοώ για euro4. Βέβαια μιλάμε για χρονολογία 2010 και πριν.

Εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση συγγενής ψάχνει corsa, punto, mito, fiesta, clio και swift πετρέλαια και όλα είναι κάτω από 5χιλ€.

Αν θέλεις όμως μεγαλύτερο μπορεις να βρεις astra, bravo κ.α.

Ίσως πιο καλή λύση να ήταν κάποιο Εuro5 γύρω στο '15.

Το θέμα είναι εσείς πόσα χρήματα θέλετε να δώσετε, θέλετε να τα πληρώσετε προκαταβολικά και να τα πάρετε πίσω με το χαμηλότερο κόστος μετακίνησης ή λίγα τώρα και λίγα λίγα κατά την χρήση.

Υ.Γ. Κι εγώ θέλω ηλεκτρικό για 60χλμ/ημερησίως που τρεις φορές την εβδομάδα γίνονται 80-90 αλλά βολέυομαι με το μικρό πετρέλαιάκι μου, μέχρι να βγάλουν μικρό με <15χιλ€

Επεξ/σία από filarhos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, zeys13 είπε

Ναι υπαρχει γκαράζ.

Οπότε αν υπαρχει γκαραζ, για μένα, το μονο διαθέσιμο και αξιόλογο αυτοκίνητο ειναι το νισσαν που αναφέρεις και εσύ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου εχεις τις προυποθεσεις, αγορασε ηλεκτρικο. To leaf μονο αν χρειαζεσαι τους χωρους του. Πολυ καλο αυτοκινητο αλλα αν πας σε peugot e-208 / e-corsa ειναι καλυτερα τα πραγματα.
Με ενα σωστο σχεδιασμο μπορεις να πας και ταξιδι . Να κοιταξεις και στο εξωτερικο οπου μπορεις να βρεις Nissan leaf και ΒΜW i3 με κατω απ0 20.000.
Οσον αφορα την φορτιση οπως σου ειπαν μπορεις να εχεις μια απλη μπριζα, αλλα θες αρκετη ωρα για φορτιση αναλογα και την μπαταρια. Τριφασικο δεν ειναι απαραιτητο να εχεις. Απο το μονοφασικο μπορεις να παρεις μεχρι 11kw. Εκει θα χρειαστεις φορτιστη βεβαια.

Το κοστος το υπολογιζεις γυρω στα 2 ευρω / 100 km . Εννοειται οτι φορτιζεις κυριως βραδυ αλλα ετσι και αλλιως πρακτικα ετσι παει. Απο την αλλη εχεις το net metering εισαι ακομα πιο ωφελημένος

Το θεμα μπαταριας ειναι πλεον ενας αστικος μυθος που δεν προκειται να σε απασχολησει ποτε. Αν θα θελεις καποια στιγμη να την αλλαξεις μονο δικη σου επιλογη για να βαλεις μια μεγαλυτερη. Υποψην οτι οταν ερθει η ωρα να σκεφτεις κατι τετοιο οι μπαταριες θα εχουν πολυ χαμηλοτερη τιμη. Οπως και να εχει αυτο μην σε απασχολει καθολου.  Υπολογιζεις 1-2% μειωση αυτονομιας αν χρονο και ακομα και αυτο οσο περναει ο καιρος μειωνεται.

Τελος θα σου προτεινα, αν χρησιμοποιεις facebook να μπεις εδω https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, 2tsipakis είπε

tesla

Μακαρι να ειμασταν Αμερικάνοι να είχαμε αυτη την ευχέρεια και το επίπεδο διαβίωσης, εγω πρώτος θα το έπαιρνα

Ειναι ενα κόσμημα, το αυτοκίνητο

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, zeys13 είπε

Καλημέρα στους συνφορουμίτες,

θέλω τις γνώμες σας για το αν είναι σωστή μια τέτοια σκέψη. Η καθημερινή διαδρομή στην εργασία της συζύγου (εκπαιδευτικός), είναι περίπου στα 70-80 χλμ ημερησίως. Τα έξοδα μετακίνησης είναι περίπου 150 ευρώ το μήνα, το υπάρχον αυτοκίνητο είναι υγραέριο, και λόγω αρκετών χιλιομέτρων σκεφτόμαστε την αλλαγή του, έχουμε καταλήξει βασικά σε μεταχειρισμένο πετρέλαιο, αλλά κάτι οι διαφημίσεις, + το πρόγραμμα κινούμε ηλεκτρικά, με έκανε να δω μήπως συμφέρει μια τέτοια αγορά.

Να προσθέσω ότι το αυτοκίνητο θέλουμε να είναι τουλάχιστον μικρομεσαίο ( Nissan leaf πχ ), + ότι θα κάνει και κάποια χιλιόμετρα παραπάνω, ας πούμε ότι μπορεί να φτάνει και τα 150 μάξιμουμ. Το κόστος κίνησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι 2,5 – 3 ευρώ 100χλμ. Να αναφέρω ότι στο σπίτι υπάρχει και net-mering φωτοβολταικά, αλλά αυτό ας μην επηρεάσει την κουβέντα.

Ότι  γλυτώνεις από τα καύσιμα τα βάζεις στη δόση δανείου, 100 € το μήνα χοντρικά.

Τα εμφανή μειονεκτήματα μια τέτοιας λύσης, είναι ότι κάθε βράδυ χρειάζεται φόρτιση, δεν μπορείς να κάνεις ταξίδια, και το πόσο θα αντέξουν οι μπαταρίες, καθώς και το κόστος τους.

Προφανώς θα υπάρχουν και άλλα που δεν μπορώ να σκεφτώ.

Η διαδρομή είναι Ναύπλιο-Κόρινθος, η λύση του φυσικού αερίου δεν υπάρχει.

Παρακαλώ θα ήθελα τις γνώμες σας.

(Δεν ξέρω πως λειτουργούν οι ταχυφορτιστές που μπορείς να εγκαταστήσεις σπίτι, και τι καταναλώσεις έχουν, αν γνωρίζει κάποιος να μας πει θα ήταν πολύ χρήσιμο. Δυστυχώς έχω μονοφασικό δίκτυο.)

Αντίθετα με άλλους φίλους εδώ, εγώ θα έλεγα ότι εάν θα είναι το μόνο αμάξι της οικογένειας, δεν θα συμβούλευα με την καμία ηλεκτρικό (στην Ελλάδα). 

Μηδενικό εταιρικό δίκτυο (tesla supercharger κ.ο.κ) και ανύπαρκτες υποδομές για ταχυφόρτηση από ιδιώτες/"βενζινάδες" κάνουν την χρήση και απόκτηση τέτοιου οχήματος καθαρά ως "δεύτερο" ή/και πόλης. 

Εάν πεις ότι ποτέ δεν θα κάνεις πάνω από 150χλμ που αναφέρεις τότε ίσως αξίζει. 

Αλλά πάλι προσωπικά το βρίσκω πολύ, πολύ περιοριστικό. Σαν να έχεις άλογο (ή γάιδαρο) στο σκοινί που φτάνει μόνο μέχρι το τέλος του χωριού ένα πράμα.

|

Το leaf πολύ ωραίο και εάν θέλετε κάτι λίγο φτηνότερο/μικρότερο είναι και το Zoe που πουλιέται/χρησιμοποιείται από πολλές εταιρίες εδώ (Σουηδία). 

εδιτ: Δυστυχώς δεν φέρνει η ρενό το Zoe Ελλάδα... 

|

 

4 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Μακαρι να ειμασταν Αμερικάνοι να είχαμε αυτη την ευχέρεια και το επίπεδο διαβίωσης, εγω πρώτος θα το έπαιρνα

Ειναι ενα κόσμημα, το αυτοκίνητο

Πολλά καλά πράματα είναι, μια φορά κόσμημα το tesla δεν το λες.

Σε σχέση με τα λοιπά ηλεκτρικά (στην ίδια τιμή) είναι ένα σκαλοπάτι κάτω στο φινίρισμα. 

Δεν έχω δει το νέο SUV (model X; ) βέβαια, ίσως βελτιώθηκαν.

Επεξ/σία από LongTom
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και επειδή μιλαμε για ηλεκτρικά δειτε τις απαιτήσεις ενός μεσαίου αυτοκινήτου σε ηλεκτρική εγκατάσταση και ενέργεια, μόλις τώρα τα διάβαζα.

"Η φόρτιση από σχεδόν άδεια μπαταρία στο 100% γίνεται σε 8 ώρες σε φορτιστή 6,6 kW 220V, 32A, ή σε 45 λεπτά (έως το 80%) σε φορτιστή 50 kW"

και μιλάμε για αμειγως ηλεκτρικό

https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/poso-kanei-to-ilektriko-nissan-sunny?fbclid=IwAR0d8jmzzrFSY6Ttc1eTxA05hvJH9kNI7pjfQyc5OV7XRz5r9uuAVxftN84

πεταμένα λεφτά για τον Έλληνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...