Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου για μετακίνηση 100χλμ ημηρεσίως


zeys13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, zeys13 είπε

Καλημέρα στους συνφορουμίτες,

θέλω τις γνώμες σας για το αν είναι σωστή μια τέτοια σκέψη. Η καθημερινή διαδρομή στην εργασία της συζύγου (εκπαιδευτικός), είναι περίπου στα 70-80 χλμ ημερησίως. Τα έξοδα μετακίνησης είναι περίπου 150 ευρώ το μήνα, το υπάρχον αυτοκίνητο είναι υγραέριο, και λόγω αρκετών χιλιομέτρων σκεφτόμαστε την αλλαγή του, έχουμε καταλήξει βασικά σε μεταχειρισμένο πετρέλαιο, αλλά κάτι οι διαφημίσεις, + το πρόγραμμα κινούμε ηλεκτρικά, με έκανε να δω μήπως συμφέρει μια τέτοια αγορά.

Να προσθέσω ότι το αυτοκίνητο θέλουμε να είναι τουλάχιστον μικρομεσαίο ( Nissan leaf πχ ), + ότι θα κάνει και κάποια χιλιόμετρα παραπάνω, ας πούμε ότι μπορεί να φτάνει και τα 150 μάξιμουμ. Το κόστος κίνησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι 2,5 – 3 ευρώ 100χλμ. Να αναφέρω ότι στο σπίτι υπάρχει και net-mering φωτοβολταικά, αλλά αυτό ας μην επηρεάσει την κουβέντα.

 

γιατί δεν σκέφτεσαι hybrid, που συνδυάζει χαμηλή κατάνάλωση και μεγαλύτερη αυτονομία από το αμιγώς ηλεκτρικό; Εκτος αν υπολογίζεις αγορά μέσω των επιδοτήσεων ηλεκτρικών.... γενικά νομίζω είναι αρκετά νωρίς για αμιγώς ηλεκτρικό ιδίως εκτός μεγάλων αστικών κέντρων

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, poihths είπε

να τσεκαρεις το toyota yaris hybrid που εχει μεση κατανάλωση κατω απο 4lt/100km

22 λεπτά πριν, pp6210 είπε

γιατί δεν σκέφτεσαι hybrid, που συνδυάζει χαμηλή κατάνάλωση και μεγαλύτερη αυτονομία από το αμιγώς ηλεκτρικό;

Σε ανοιχτό δρόμο θα είναι , όχι μέσα στη πόλη .

 

41 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Και επειδή μιλαμε για ηλεκτρικά δειτε τις απαιτήσεις ενός μεσαίου αυτοκινήτου σε ηλεκτρική εγκατάσταση και ενέργεια, μόλις τώρα τα διάβαζα.

"Η φόρτιση από σχεδόν άδεια μπαταρία στο 100% γίνεται σε 8 ώρες σε φορτιστή 6,6 kW 220V, 32A, ή σε 45 λεπτά (έως το 80%) σε φορτιστή 50 kW"

και μιλάμε για αμειγως ηλεκτρικό

 

https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/poso-kanei-to-ilektriko-nissan-sunny?fbclid=IwAR0d8jmzzrFSY6Ttc1eTxA05hvJH9kNI7pjfQyc5OV7XRz5r9uuAVxftN84

πεταμένα λεφτά για τον Έλληνα

Με νυχτερινό σε γκαράζ με 2€/100χλμ κομπλέ είναι , το θέμα είναι με τι το συγκρίνεις .

Δηλαδή αν σε καλύπτει άλλο αμάξι που έχει 10000€ λιγότερο , πότε θα κάνεις απόσβεση στα καύσιμα ?

Επίσης για ηλεκτρικά βλέπω μτχ με λίγα χλμ που πιστεύω αξίζει περισσότερο από την μουφοεπιδότηση του 4%

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6.6kw με ΝΥΥ 5χ2.5 εισαι καλυμμένος.. Θα φορτίζει τη νύχτα αφου έχεις πάρκινγκ και σε καλύπτει.. ΔΕΝ θα έπαιρνα diesel για διάφορους λόγους προσωπικά αλλα υβριδικό που νομιζω αυτη τη στιγμή ειναι η ιδανική λύση. Το ηλεκτρικο έχει ακομα δουλεια - και στο λέει καποιος που κανει phd στο BMS  τώρα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κανεις μονο τα χιλιομετρα που λες, μην το σκεφτεσαι αν θες και χωρους παρε το leaf οπως ειπες. Αν θες για παραπανω χιλιομετρα και συχνα τοτε οπως σου ειπαν να σκεφτεις για υβριδικο η υγραεριο. Σκεψου οτι αφου θα δωσεις χρηματα μην επενδυσεις σε κατι που δεν εχει και πολυ μελλον. Μακαρι να εμενα κοντα σου και να σου εδινα το δικο μου υγραεριο και θα εκανα την καρδια μου πετρα να κρατησω το ηλεκτρικο για οσο το χρειαζεσαι :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υβρίδιο γιατί να πάρει? 100% λάθος επιλογή εφόσον θα χρησιμοποιηθεί σε ανοιχτό δρόμο. Πετρέλαιο το ιδανικότερο από τα διαθέσιμα ορυκτά καύσιμα. Φυσικό αέριο αν υπάρχει διαθέσιμο κοντά στο σπίτι αλλιώς υγραέριο-βενζινη. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/9/2020 στις 3:27 ΜΜ, LongTom είπε

Αντίθετα με άλλους φίλους εδώ, εγώ θα έλεγα ότι εάν θα είναι το μόνο αμάξι της οικογένειας, δεν θα συμβούλευα με την καμία ηλεκτρικό (στην Ελλάδα). 

Μηδενικό εταιρικό δίκτυο (tesla supercharger κ.ο.κ) και ανύπαρκτες υποδομές για ταχυφόρτηση από ιδιώτες/"βενζινάδες" κάνουν την χρήση και απόκτηση τέτοιου οχήματος καθαρά ως "δεύτερο" ή/και πόλης. 

Εάν πεις ότι ποτέ δεν θα κάνεις πάνω από 150χλμ που αναφέρεις τότε ίσως αξίζει. 

Αλλά πάλι προσωπικά το βρίσκω πολύ, πολύ περιοριστικό. Σαν να έχεις άλογο (ή γάιδαρο) στο σκοινί που φτάνει μόνο μέχρι το τέλος του χωριού ένα πράμα.

|

Το leaf πολύ ωραίο και εάν θέλετε κάτι λίγο φτηνότερο/μικρότερο είναι και το Zoe που πουλιέται/χρησιμοποιείται από πολλές εταιρίες εδώ (Σουηδία). 

εδιτ: Δυστυχώς δεν φέρνει η ρενό το Zoe Ελλάδα... 

|

Πολλά καλά πράματα είναι, μια φορά κόσμημα το tesla δεν το λες.

Σε σχέση με τα λοιπά ηλεκτρικά (στην ίδια τιμή) είναι ένα σκαλοπάτι κάτω στο φινίρισμα. 

Δεν έχω δει το νέο SUV (model X; ) βέβαια, ίσως βελτιώθηκαν.

Σε καμία χώρα δεν βολεύει να έχεις μόνο ηλεκτρικό. Πάντα πρέπει να φροντίζεις να έχεις μπαταρία και αν κάποια στιγμή βιάζεσαι να πας κάπου δεν θ μπορείς αφού θέλει αρκετή ώρα να φορτίσει.

Αυτό είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, zio10 είπε

Σε καμία χώρα δεν βολεύει να έχεις μόνο ηλεκτρικό. Πάντα πρέπει να φροντίζεις να έχεις μπαταρία και αν κάποια στιγμή βιάζεσαι να πας κάπου δεν θ μπορείς αφού θέλει αρκετή ώρα να φορτίσει.

Ταχεία φόρτιση . Αλλά οποίος το δουλεύει έτσι με 20λεπτες ταχυφορτίσεις και συνέχεια άδεια θα αχρηστεύσει την μπαταρία .

7 λεπτά πριν, zio10 είπε

Αυτό είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα.

Τα 8 χιλιάρικα τουλάχιστον διαφορά τιμής δε σε προβληματίζουν ?! 
Βλέπω Γερμανία ειδικά ,ηλεκτρικά με λιγότερο από 30000χλμ σε μισή τιμή . Έτσι ναι , αξίζει 
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, korakios είπε

Ταχεία φόρτιση . Αλλά οποίος το δουλεύει έτσι με 20λεπτες ταχυφορτίσεις και συνέχεια άδεια θα αχρηστεύσει την μπαταρία .

Τα 8 χιλιάρικα τουλάχιστον διαφορά τιμής δε σε προβληματίζουν ?! 
Βλέπω Γερμανία ειδικά ,ηλεκτρικά με λιγότερο από 30000χλμ σε μισή τιμή . Έτσι ναι , αξίζει 
 

Και η ταχεία φόρτιση μπορεί να είναι αργή για κάποιες περιπτώσεις. 

Πχ να πρέπει να πας επειγόντως κάπου.

Για δεύτερο αυτοκίνητο ναι, θα μου άρεσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/9/2020 στις 12:14 ΜΜ, zeys13 είπε

Καλημέρα στους συνφορουμίτες,

θέλω τις γνώμες σας για το αν είναι σωστή μια τέτοια σκέψη. Η καθημερινή διαδρομή στην εργασία της συζύγου (εκπαιδευτικός), είναι περίπου στα 70-80 χλμ ημερησίως. Τα έξοδα μετακίνησης είναι περίπου 150 ευρώ το μήνα, το υπάρχον αυτοκίνητο είναι υγραέριο, και λόγω αρκετών χιλιομέτρων σκεφτόμαστε την αλλαγή του, έχουμε καταλήξει βασικά σε μεταχειρισμένο πετρέλαιο, αλλά κάτι οι διαφημίσεις, + το πρόγραμμα κινούμε ηλεκτρικά, με έκανε να δω μήπως συμφέρει μια τέτοια αγορά.

Να προσθέσω ότι το αυτοκίνητο θέλουμε να είναι τουλάχιστον μικρομεσαίο ( Nissan leaf πχ ), + ότι θα κάνει και κάποια χιλιόμετρα παραπάνω, ας πούμε ότι μπορεί να φτάνει και τα 150 μάξιμουμ. Το κόστος κίνησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι 2,5 – 3 ευρώ 100χλμ. Να αναφέρω ότι στο σπίτι υπάρχει και net-mering φωτοβολταικά, αλλά αυτό ας μην επηρεάσει την κουβέντα.

Ότι  γλυτώνεις από τα καύσιμα τα βάζεις στη δόση δανείου, 100 € το μήνα χοντρικά.

Τα εμφανή μειονεκτήματα μια τέτοιας λύσης, είναι ότι κάθε βράδυ χρειάζεται φόρτιση, δεν μπορείς να κάνεις ταξίδια, και το πόσο θα αντέξουν οι μπαταρίες, καθώς και το κόστος τους.

Προφανώς θα υπάρχουν και άλλα που δεν μπορώ να σκεφτώ.

Η διαδρομή είναι Ναύπλιο-Κόρινθος, η λύση του φυσικού αερίου δεν υπάρχει.

Παρακαλώ θα ήθελα τις γνώμες σας.

(Δεν ξέρω πως λειτουργούν οι ταχυφορτιστές που μπορείς να εγκαταστήσεις σπίτι, και τι καταναλώσεις έχουν, αν γνωρίζει κάποιος να μας πει θα ήταν πολύ χρήσιμο. Δυστυχώς έχω μονοφασικό δίκτυο.)

Για μένα ξεκάθαρα πας σε πετρέλαιο (νέο ή μεταχειρισμένο ανάλογα το budget).

Δοκιμασμένη λύση.

Ότι πρέπει για αυτοκινητόδρομο.

Δεν σε περιορίζει σε μεγάλες αποστάσεις.

Δεν χρειάζεται φόρτισμα τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.

Θα μπορείς εύκολα να το πουλήσεις στο μέλλον (ειδικά στην επαρχία).

 

Αν τώρα σε καίει να παίξεις με το ρεύμα πήγαινε σε hybrid να έχει τουλάχιστον αυτονομία (εάν δεν υπάρχει και δεύτερο όχημα).

Για αμιγώς ηλεκτρικό το ξανασυζητάμε σε 5-10 χρόνια!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

 

Βλέπω Γερμανία ειδικά ,ηλεκτρικά με λιγότερο από 30000χλμ σε μισή τιμή . Έτσι ναι , αξίζει 
 

Είναι τόσο χαζοί δλδ οι Γερμανοί που τα χαρίζουν κιόλας. Μην τρελένεστε . Οι μπαταρίες θα έχουν πέσει η σίγουρα θα πηγαίνουν για αλλαγη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, korakios είπε

Βλέπω Γερμανία ειδικά ,ηλεκτρικά με λιγότερο από 30000χλμ σε μισή τιμή . Έτσι ναι , αξίζει 

Είσαι σίγουρος? Πχ το Nissan leaf acenta 40KWh αυτή τη στιγμή στην Γερμανία κοστίζει με το μειωμένο ΦΠΑ και την επιδότηση κάπου 25k, έχεις δει πολλά τέτοια μεταχειρισμένα με λιγότερα από 30.000km και τιμή 12.500€? Εγώ πάντως με μια ματιά δεν βρήκα κανένα τέτοιο με κάτω από 20.000€.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, mp123 είπε

Είναι τόσο χαζοί δλδ οι Γερμανοί που τα χαρίζουν κιόλας. Μην τρελένεστε . Οι μπαταρίες θα έχουν πέσει η σίγουρα θα πηγαίνουν για αλλαγη.

7 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Είσαι σίγουρος? Πχ το Nissan leaf acenta 40KWh αυτή τη στιγμή στην Γερμανία κοστίζει με το μειωμένο ΦΠΑ και την επιδότηση κάπου 25k, έχεις δει πολλά τέτοια μεταχειρισμένα με λιγότερα από 30.000km και τιμή 12.500€? Εγώ πάντως με μια ματιά δεν βρήκα κανένα τέτοιο με κάτω από 20.000€.

Στο https://www.mobile.de κοίταξα , ούτε καν ξέρω την κατάσταση της μπαταρίας , το ανέφερα σε περίπτωση που μπορεί κάποιος να δει κάτι από κοντά . 
Πχ για leaf έχει

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=ELECTRICITY&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=18700&maxMileage=30000&maxPowerAsArray=KW&maxPrice=13000&minFirstRegistrationDate=2015&minPowerAsArray=KW&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

Αυτο που βλεπεις ειναι το παλιο leaf πρωτης γενιας. Κανονικη ειναι η τιμη του..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, korakios είπε

Όπως είπε και ο φίλος παραπάνω αυτά που δείχνεις είναι η πρώτη γενιά leaf με την μπαταρία 24KWh αντί για τη 40άρα που έχει standard το νέο, και μάλιστα το πιο φτηνό έχει τη σήμανση "Netto 10750,- für den Export" δλδ τιμή για εξαγωγή χωρίς ΦΠΑ.

Το πιο φτηνό που μπόρεσα να βρω από το νέο μοντέλο με κάτω από 30.000 χλμ ήταν το παρακάτω με 19.980€, που κάθε άλλο παρά μισή τιμή από το καινούργιο έχει:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=307497985&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=18700&makeModelVariant1.modelId=53&maxMileage=30000&minFirstRegistrationDate=2017&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=758b6da3-ccf8-1a1d-3b2a-567e40bb41ea

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...