Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου για μετακίνηση 100χλμ ημηρεσίως


zeys13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οσο παει γίνεται και καλυτερο το θέμα, μπαταρίες πετρελαίου σε συνδιασμό με μπαταρίες γκαζιού

Ασχετα θέματα ακόμα και απο αυτον που τα ανοίγει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Off topic: Εγώ πάντως αν ήμουν στη θέση σου θα εξέταζα την αλλαγή κατοικιας κοντά στη δουλειά μου, θα με κουράζαν τόσα χλμ καθημερινά  με οποιοδήποτε αυτοκίνητο  (ακόμα και ηλεκτρικό) και δεν θα είχα ποιότητα στην καθημερινότητά μου.Βασικά θέλεις είτε δουλειά κοντά στο σπίτι σου, ή σπίτι κοντά στη δουλειά σου...

Επεξ/σία από getty
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, zeys13 είπε

Όπως φαίνεται θα κινηθούμε σε πετρέλαιο euro 6η 5. Θέλουμε χώρους, ψηλό, όχι μαούνα, κάτω από 2000 κυβικά προφανώς. Σε suv που δεν με ενθουσιάζουν, αλλά τρελαίνεται η σύζυγος( quashqai) οι τιμές ξεκινάνε από 16000 και πάνω, λεφτά που δεν θέλουμε να δώσουμε. Οπότε κοιτάμε σε πολυμορφικά, έχουμε ψιλοκαταλήξει σε citroen c4 Picasso. Αυτόματο κιβώτιο, οι τιμές είναι περίπου στα 13000.  Δεν ξέρω αν πρέπει να καταλήξω σε euro6 η 5, και πόσο παραπάνω να δώσω για ένα euro 6;

Από το πρώτο post φάνηκε πως είσαστε διατεθειμένοι να δώσετε τουλάχιστον 27-28.500€ που κοστίζει το leaf με επιδότηση, τώρα λες πως ούτε 16.000€ δεν δίνετε...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφου δεν εχεις τα χρηματα γιατι το συζητας για ηλεκτρικο? Γενικα απορω με τοσο κοσμο που ασχολειται με ενα ηλεκτρικο μοντελο ενω δεν εχει τα χρηματα αλλα ουτε και ξερει τι πραγματικα θα του δωσει ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο. Τωρα στο θεμα με τα καινουργια δεδομενα θα σου ελεγα να κοιταξεις υγραεριο εργοστασιακο οπως τα dacia και να το αφησεις το πετρελαιο. Απο την καλυτερη σκεψη που ειχες πριν κατεληξες στην χειροτερη.

Επεξ/σία από gbras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από πού βγήκε το πόρισμα για τα χρήματα; Είπα οτι δε θέλω να δωσω 16000 +για μεταχειρισμένο. Το σενάριο του ηλεκτρικού αφορά καινούριο αυτοκίνητο. Κοιτάω κάτι που μπορεί να είναι ποιο οικονομικό από υγραεριο-πετρελαιο. Όπως ανέφερα έχω υγραέριο ξέρω τι καίω, τα ίδια θα καίω και με πετρέλαιο

44 λεπτά πριν, gbras είπε

Αφου δεν εχεις τα χρηματα γιατι το συζητας για ηλεκτρικο? Γενικα απορω με τοσο κοσμο που ασχολειται με ενα ηλεκτρικο μοντελο ενω δεν εχει τα χρηματα αλλα ουτε και ξερει τι πραγματικα θα του δωσει ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο. Τωρα στο θεμα με τα καινουργια δεδομενα θα σου ελεγα να κοιταξεις υγραεριο εργοστασιακο οπως τα dacia και να το αφησεις το πετρελαιο. Απο την καλυτερη σκεψη που ειχες πριν κατεληξες στην χειροτερη.

Γιατί απορρίπτεις το πετρέλαιο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, zeys13 είπε

Από πού βγήκε το πόρισμα για τα χρήματα; Είπα οτι δε θέλω να δωσω 16000 +για μεταχειρισμένο. Το σενάριο του ηλεκτρικού αφορά καινούριο αυτοκίνητο. Κοιτάω κάτι που μπορεί να είναι ποιο οικονομικό από υγραεριο-πετρελαιο. Όπως ανέφερα έχω υγραέριο ξέρω τι καίω, τα ίδια θα καίω και με πετρέλαιο

Γιατί απορρίπτεις το πετρέλαιο; 

Το πετρελαιο ειναι βρωμικο καυσιμο, οτι πιο βρωμικο υπαρχει. Ακομα και τελευταιας γενιας να παρεις βαλε το σε ενα κλειστο χωρο και θα διαπιστωσεις τι μποχα βαζει. Αλλα οκ αυτο ειναι το λιγοτερο. Οταν θα παλιωσει το αυτοκινητο θα θελει γερο service που σημαινει ακριβο. Εκτος και αν εχεις κοντα σου καλο βενζιναδικο το γερο service θα το χρειαστεις πολυ νωριτερα. Περιττο να σου πω οτι ο μονος λογος που κυκλοφορουν τοσα πολλα diesel ακομα στο δρομο ειναι επειδη τα ΚΤΕΟ απλα δεν κανουν την δουλεια τους. Επισης απο οτι καταλαβα δεν θα κινεισαι σε ανοιχτο δρομο, το diesel χρειαζεται μια φορα το μηνα να το τρεξεις τουλαχιστον στα 120Km για 10 λεπτα να " ξεμπουκωσει" , προκειται να το κανεις αυτο? Και τελος το να επενδυεις σημερα το 2020 σε πετρελαιο οταν ολος ο κοσμος τα αποσυρει ειναι αν μη τι αλλο κακη επιλογη. Παρε υγραεριο και ασε τα υπολοιπα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, zeys13 είπε

Από πού βγήκε το πόρισμα για τα χρήματα; Είπα οτι δε θέλω να δωσω 16000 +για μεταχειρισμένο. Το σενάριο του ηλεκτρικού αφορά καινούριο αυτοκίνητο. Κοιτάω κάτι που μπορεί να είναι ποιο οικονομικό από υγραεριο-πετρελαιο. Όπως ανέφερα έχω υγραέριο ξέρω τι καίω, τα ίδια θα καίω και με πετρέλαιο

Γιατί απορρίπτεις το πετρέλαιο; 

Όχι ακριβώς, είχες γράψει συγκεκριμένα ότι οι "16.000 είναι χρήματα που δεν θέλουμε να δώσουμε", δεν διευκρίνησες ότι δεν θέλετε να δώσετε τόσα για μεταχειρισμένο.

1 ώρα πριν, gbras είπε

Και τελος το να επενδυεις σημερα το 2020 σε πετρελαιο οταν ολος ο κοσμος τα αποσυρει ειναι αν μη τι αλλο κακη επιλογη.

Εγώ πάντως δεν έχω δει κανέναν να αποσύρει πετρέλαιο μόνο και μόνο επειδή είναι πετρέλαιο, ίσα ίσα που στα μεταχειρισμένα κρατάνε καλύτερες τιμές από τα βενζινοκίνητα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, xrist0s4 είπε

Μια ερώτηση, με την επιδότηση που δίνουν στα 25χιλιαρικα παίρνεις ηλεκτροκίνητο;

Η επιδότηση δεν είναι 25 χιλιάρικα, η επιδότηση είναι στην ουσία επιστροφή, αν πχ αγοράσεις ένα αμιγώς ηλεκτρικό με εργοστασιακή αξία έως 30.000 σου επιστρέφουν το 20%, συγκεκριμένα αγοράζοντας το πιο φτηνό leaf με 34.000 σου επιστρέφουν μετά τις 5.500€ περίπου και σου βγαίνει 28.500€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η επιδότηση δεν είναι 25 χιλιάρικα, η επιδότηση είναι στην ουσία επιστροφή, αν πχ αγοράσεις ένα αμιγώς ηλεκτρικό με εργοστασιακή αξία έως 30.000 σου επιστρέφουν το 20%, συγκεκριμένα αγοράζοντας το πιο φτηνό leaf με 34.000 σου επιστρέφουν μετά τις 5.500€ περίπου και σου βγαίνει 28.500€.

Ναι μωρέ, εννοούσα 25χιλ ότι είναι το μπάτζετ μου. Οπότε το πιο οικονομικο επώνυμο ηλεκτροκίνητο ξεκινάει από 28.500... πολλά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, xrist0s4 είπε

Ναι μωρέ, εννοούσα 25χιλ ότι είναι το μπάτζετ μου. Οπότε το πιο οικονομικο επώνυμο ηλεκτροκίνητο ξεκινάει από 28.500... πολλά!

Όχι δεν έγραψα αυτό, έγραψα πως το πιο φτηνό leaf ξεκινάει από 28.500 (ή 27.500 με απόσυρση), το πιο οικονομικό επώνυμο ηλεκτροκίνητο ξεκινάει με τιμή κάτω από 20.000€.

https://ecozen.gr/2020/06/analytika-oi-times-sta-ilektrika-aytokinita-stin-ellada/

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα μπορείς να το φορτίζεις στη δουλειά , τότε δεν είναι 80 χλμ , αλλά 40+40 χλμ. πολύ καλό το leaf , αν μπορείς να περιμένεις , παίρνεις το vw id3 που  έχει μεγαλύτερη μπαταρία

και το κόστος φόρτισης παίζει να είναι και μικρότερο από 1 ευρώ στα 100 χλμ , κυμαίνεται όπως σε ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης. Άμα το πατάς , θα χρειαστεί περισσότερη ενέργεια, αν το πας 90 χλμ cruise , θα πας μακριά.

Τα peugeot/opel τα ηλεκτρικά τα είδες ; αν δεν χρειάζεσαι χώρους , έχουν χαμηλότερη τιμή.

Πρώτα από όλα όμως , μίλα με τον ασφαλιστή, ίσως παρουσιάσουν τεράστιες τιμές ασφάλισης.

Για μένα η διαδρομή Ναύπλιο Κόρινθος από το καλύτερο προς το χειρότερο είναι

ηλεκτρικό/πετρέλαιο/βενζίνη/υβριδικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Εγώ πάντως δεν έχω δει κανέναν να αποσύρει πετρέλαιο μόνο και μόνο επειδή είναι πετρέλαιο, ίσα ίσα που στα μεταχειρισμένα κρατάνε καλύτερες τιμές από τα βενζινοκίνητα.

Ναι δεν το εγραψα σωστα, ηθελα να πω οτι ολος ο κοσμος σταματαει να αγοραζει πετρελαιο ( σιγα σιγα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, gbras είπε

Ναι δεν το εγραψα σωστα, ηθελα να πω οτι ολος ο κοσμος σταματαει να αγοραζει πετρελαιο ( σιγα σιγα).

Ούτε τώρα το έγραψες σωστά, οι πωλήσεις καινούργιων diesel έχουν πέσει επειδή μειώνεται η διαθεσιμότητα τους και όχι επειδή δεν τα προτιμά ο κόσμος. Στα μεταχειρισμένα πάλι η ζήτηση - όπως έγραψα και παραπάνω - παραμένει αμείωτη.

Πάντως όπως και να το γράψεις η ουσία δεν αλλάζει, τα diesel - με κάποιες προϋποθέσεις - είναι ακόμα καλή επιλογή, και γιατί είναι οικονομικά στη χρήση αλλά και γιατί κρατάνε υψηλή μεταπωλητική αξία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 5μηνες πηρε ο αδερφός μου diesel καινούριο (δεν ήθελε φυσικό αέριο λόγω vag ) . Σκέφτηκε ότι 10000€ σε καύσιμα και τέλη δε θα τα έκανε ποτέ απόσβεση αν έπαιρνε ηλεκτρικό .
Γιαυτο και έχω βαρεθεί να ρωτάω αν είναι να κάνουμε σοβαρή συζήτηση :

Πετρελαιο ποια μοντέλα κοιτάς ? Και τι τιμές βγαίνουν ?
Από εκεί ξεκινάς για να κάνεις τις πράξεις με κομπιουτεράκι , τα νούμερα δε λένε ψέματα ....

3 ώρες πριν, SchinasN είπε

και το κόστος φόρτισης παίζει να είναι και μικρότερο από 1 ευρώ στα 100 χλμ ,

Αυτό τώρα πως βγαίνει αναλυτικά ?

Στις 11/9/2020 στις 12:51 ΜΜ, pp6210 είπε

καλά ότι να ναι που λεει και ο joshua....

ο TS είπε οτι έχουν ηδη ΦΑ, έχουν καταληξει σε μτχ diesel και σκεφτεται το Leaf λόγω της πιθανής επιδότησης. Συνεπώς δεν προτείνω hybrid έναντι diesel αλλά hybrid έναντι μτχ diesel ή ηλεκτρικου 

μήπως να κοιτάμε ποια είναι η εκφώνηση ώστε να δώσουμε γνώμη σε αυτό που ρωτήθηκε, αντί να ψάχνουμε να την πούμε στον άλλον; έτσι δουλευε το insomnia πριν ...χαλάσει

Με το ΦΑ εννοείς φακό , ή τραγουδάμε σε νότα ΦΑ ?

Γιατι ΦΑ δεν έχει αν διαβάσουμε την «εκφώνηση» ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...