Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου για μετακίνηση 100χλμ ημηρεσίως


zeys13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, n4sleep είπε

Απορώ που ενώ όλες οι εταιρείες αποσύρουν τα diesel, που ενώ υπάρχει ξεκάθαρο σχέδιο για να ΠΑΜΕ στην ηλεκτροκίνηση, που η χώρα έχει δεσμευθεί να μειώσει τους ρύπους εώς το 2030, πολλοί προτείνουν ακόμα πετρέλαιο. Καταρχάς όταν το ηελκτρικό γίνει τρόπος ζωής (πχ σε 10 χρόναι το ΠΟΛΥ) καταλαβαίνετε ότι τα diesel θα έχουν μηδενικό κόστος μεταπώλησης. 

Αν φορτίζεις σπίτι σου, χωρίς ταχυφορτιστές η ζωή της μπαταρίας θα είναι μεγαλύτερη. Επίσης τα ηλεκτρικά ΔΕΝ ειναι καινούρια τεχνολογία. Σε ηλεκτροκινητήρες η γνώση είναι ΑΠΕΙΡΗ. Υπάρχουν παντού. Από τη στιγμή που και οι μπαταρίες είναι υδρόψυκτες, το βασικό τμήμα του οχήματος (Η ΚΑΡΔΙΑ=μηχανή) είναι πλήρως αξιόπιστη. Οι εγκέφαλοι κλπ, ισχύει ότι σε όλα τα σύγχρονα αμάξια. Βάλε τι θα γλυτώσεις από σερβις. Μπουζί,ιμάντες, αντλίες καυσίμου, φίλτρα καυσίμου, μπεκ,  δισκόφρενα , λάδια τα ΞΕΧΝΑΣ..

Επίσης καλό είναι να δει κάποιος και τα συστήματα που έχουν όλα τα ηλεκτρικά πάνω = αυτόματα φρεναρίσματα, αυτόματος πιλότος που ακολουθεί λωρίδες και στρίβει το τιμόνι, και πολλά άλλα συστήματα ασφαλείας. 

Επίσης δείτε λίγο τις επιδόσεις του LEAF ή του ID3 και συγκρινετε λίγο με ένα diesel. Άλλο 7,9-8,4 δευτερόλεπτα για 0-100 και άλλο 11,6. Τις εποχές τις καλές αν θυμάστε, για μία τέτοια διαφορά πληρώναμε μισό αμάξι παραπάνω για να πάρουμε την έκδοση GT, vts, sport με το μεγάλο μοτερ. Τώρα περνάει στο ντουκου.

Ούτε σε 20 χρονια!!!!!! εδώ χωρες τις κεντρικής ευρωπης ειναι ακομη κατω απο 30% συζηταμε για την Ελλαδα που ο μεσος ελληνας αγοραζει σαπακια εισαγωγης απο Βουλγαρια!!!! και διπλοπαρκαρει γιατι οι πολυκατοικιες δεν έχουν χωρο σταθμευσης!!!

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 158
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Τρία πραγματάκια έχω να γράψω. Και πριν τα πω, να αναφέρω ότι κινούμαι περί των 150 χιλιομέτρων καθημερινά, με 2 ή 3 φορές το μήνα τα ταξίδια μου να υπερβαίνουν τα 1200χλμ.   1) Θα σύστηνα ν

Δεν θα κανεις αποσβεση  ποτε το κόστος αγορας!! μεταχειρησμενο ακομα και Fiat 500 ειναι καλυτερη και ποιο οικονομική επιλογη!!!!!!

Καινούριο πετρέλαιο! Με ~100χλμ την μέρα * 250 ημέρες = 25χιλχλμ τον χρόνο μόνο για την δουλειά. Ένα καινούριο πετρέλαιο θα έχει κατανάλωση με λίγο προσοχή κάτω από 4λ/100χλμ δηλαδή 100€ τον

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, froyd είπε

Να στο πω ελληνικά, ο early adopter πάντα χάνει.

Εξαρτάται πώς το βλέπει κανείς...Άλλος που έχει ηλεκτρικό και φορτίζει τζάμπα ήδη 3-4 χρόνια, μπορεί να έχει βγάλει ήδη από την εξοικονόμηση, το μισό αυτοκίνητο.

Πού έχει χάσει ο early adopter, δεν βλέπω την απώλεια.

To θέμα ηλεκτρικού για εμένα είναι θέμα να συμβαδίζει η καθημερινότητά σου με τις απαιτήσεις που έχει το ηλεκτρικό. Από εκεί και πέρα, σε μια δεκαετία όπως σωστά ειπώθηκε, δεν θα τίθεται τέτοιο θέμα γιατί μάλλον δεν θα έχουμε και επιλογή. Η VW για παράδειγμα, πάει για full ηλεκτροκίνηση.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 λεπτά πριν, n4sleep είπε

Απορώ που ενώ όλες οι εταιρείες αποσύρουν τα diesel, που ενώ υπάρχει ξεκάθαρο σχέδιο για να ΠΑΜΕ στην ηλεκτροκίνηση, που η χώρα έχει δεσμευθεί να μειώσει τους ρύπους εώς το 2030, πολλοί προτείνουν ακόμα πετρέλαιο. Καταρχάς όταν το ηελκτρικό γίνει τρόπος ζωής (πχ σε 10 χρόναι το ΠΟΛΥ) καταλαβαίνετε ότι τα diesel θα έχουν μηδενικό κόστος μεταπώλησης. 

Αν φορτίζεις σπίτι σου, χωρίς ταχυφορτιστές η ζωή της μπαταρίας θα είναι μεγαλύτερη. Επίσης τα ηλεκτρικά ΔΕΝ ειναι καινούρια τεχνολογία. Σε ηλεκτροκινητήρες η γνώση είναι ΑΠΕΙΡΗ. Υπάρχουν παντού. Από τη στιγμή που και οι μπαταρίες είναι υδρόψυκτες, το βασικό τμήμα του οχήματος (Η ΚΑΡΔΙΑ=μηχανή) είναι πλήρως αξιόπιστη. Οι εγκέφαλοι κλπ, ισχύει ότι σε όλα τα σύγχρονα αμάξια. Βάλε τι θα γλυτώσεις από σερβις. Μπουζί,ιμάντες, αντλίες καυσίμου, φίλτρα καυσίμου, μπεκ,  δισκόφρενα , λάδια τα ΞΕΧΝΑΣ..

Επίσης καλό είναι να δει κάποιος και τα συστήματα που έχουν όλα τα ηλεκτρικά πάνω = αυτόματα φρεναρίσματα, αυτόματος πιλότος που ακολουθεί λωρίδες και στρίβει το τιμόνι, και πολλά άλλα συστήματα ασφαλείας. 

Επίσης δείτε λίγο τις επιδόσεις του LEAF ή του ID3 και συγκρινετε λίγο με ένα diesel. Άλλο 7,9-8,4 δευτερόλεπτα για 0-100 και άλλο 11,6. Τις εποχές τις καλές αν θυμάστε, για μία τέτοια διαφορά πληρώναμε μισό αμάξι παραπάνω για να πάρουμε την έκδοση GT, vts, sport με το μεγάλο μοτερ. Τώρα περνάει στο ντουκου.

Σε δέκα χρόνια το ηλεκτρικό θα έχει γίνει τρόπος ζωής; με αυτές τις τιμές, δεν νομίζω. Όσοι αγοράζουν τώρα, πληρώνουν το κόστος δημιουργίας και εξέλιξης, και όταν στο μέλλον θα αγοράζεις ηλεκτρικό με 8-10 χιλιάδες ευρώ θα αισθάνονται ....ριγμένοι.

Τα ηλεκτρονικά συστήματα (αυτόματα φρεναρίσματα, αυτόματος πιλότος που ακολουθεί λωρίδες και στρίβει το τιμόνι, και πολλά άλλα συστήματα ασφαλείας. ), είναι αυτά που χαλάνε πρώτα :)

Εν τω μεταξύ, έχει ενδιαφέρον να δούμε τα ηλεκτρικά στην Ελλάδα, με τους καύσωνες και την άφθονη σκόνη, τί ζημιές και πόση ζωή θα έχουν οι μπαταρίες τους

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, n4sleep είπε

Απορώ που ενώ όλες οι εταιρείες αποσύρουν τα diesel, που ενώ υπάρχει ξεκάθαρο σχέδιο για να ΠΑΜΕ στην ηλεκτροκίνηση, που η χώρα έχει δεσμευθεί να μειώσει τους ρύπους εώς το 2030, πολλοί προτείνουν ακόμα πετρέλαιο. Καταρχάς όταν το ηελκτρικό γίνει τρόπος ζωής (πχ σε 10 χρόναι το ΠΟΛΥ) καταλαβαίνετε ότι τα diesel θα έχουν μηδενικό κόστος μεταπώλησης. 

Αν φορτίζεις σπίτι σου, χωρίς ταχυφορτιστές η ζωή της μπαταρίας θα είναι μεγαλύτερη. Επίσης τα ηλεκτρικά ΔΕΝ ειναι καινούρια τεχνολογία. Σε ηλεκτροκινητήρες η γνώση είναι ΑΠΕΙΡΗ. Υπάρχουν παντού. Από τη στιγμή που και οι μπαταρίες είναι υδρόψυκτες, το βασικό τμήμα του οχήματος (Η ΚΑΡΔΙΑ=μηχανή) είναι πλήρως αξιόπιστη. Οι εγκέφαλοι κλπ, ισχύει ότι σε όλα τα σύγχρονα αμάξια. Βάλε τι θα γλυτώσεις από σερβις. Μπουζί,ιμάντες, αντλίες καυσίμου, φίλτρα καυσίμου, μπεκ,  δισκόφρενα , λάδια τα ΞΕΧΝΑΣ..

Επίσης καλό είναι να δει κάποιος και τα συστήματα που έχουν όλα τα ηλεκτρικά πάνω = αυτόματα φρεναρίσματα, αυτόματος πιλότος που ακολουθεί λωρίδες και στρίβει το τιμόνι, και πολλά άλλα συστήματα ασφαλείας. 

Επίσης δείτε λίγο τις επιδόσεις του LEAF ή του ID3 και συγκρινετε λίγο με ένα diesel. Άλλο 7,9-8,4 δευτερόλεπτα για 0-100 και άλλο 11,6. Τις εποχές τις καλές αν θυμάστε, για μία τέτοια διαφορά πληρώναμε μισό αμάξι παραπάνω για να πάρουμε την έκδοση GT, vts, sport με το μεγάλο μοτερ. Τώρα περνάει στο ντουκου.

Έχει πολλά ψωμια ακόμα το diesel.

Καλά τα trends και η οικολογία (άλλωστε και τα diesel ως οικολογικά τα προωθούσαν μέχρι το 2015) αλλά καλό είναι να μην είμαστε τόσο υπέρμετρα ενθουσιώδεις...

Επίσης αν το ηλεκτρικό γίνει τρόπος ζωής όλα τα οχήματα με ΜΕΚ θα έχουν μηδενικό κόστος μεταπώλησης.

Επεξ/σία από agnostos13
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά σαν χώρα δείτε τι έγινε με το φυσικό αέριο . Υποτίθεται με κονδύλια μια 10ετία πριν θα είχαμε δίκτυο CNG.

Τωρα όχι μόνο δεν υπάρχει ολοκληρωμένο δίκτυο , αλλά και τα πρατήρια βγάζουν συνέχεια βλάβες μιας και δεν υπάρχει τεχνική υποδομή .Το κερασάκι στην τούρτα , πληρώνουμε πρόστιμα (ρήτρες) από πάνω γιατί δεν καταναλώνουμε ποσότητες αερίου που είχαμε δεσμευτεί ,τζάμπα λεφτά δηλαδή που θα μπορούσαν να απορροφηθούν σε πρατήρια και δίκτυα ....

Οι ίδιοι άχρηστοι (άλλοι τους λένε και golden boys που μασαμπουκώνουν) τώρα θα προωθήσουν την ηλεκτροκίνηση ....

Φοβαμαι ότι θα γεμίσουμε άχρηστες εγκαταστάσεις φόρτισης που δε θα λειτουργούν μέχρι να τα ξηλώσουν επιτήδιοι . Φυσικά δεν αναφέρομαι σε ιδιωτικές πρωτοβουλίες . Αλλά και πάλι χωρίς κρατικό έλεγχο θα διαβάζουμε άρθρα για το ότι η Ελλάδα έχει τους πιο ακριβούς σταθμούς ταχυφορτιστων στην Ευρώπη.  

5 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Άλλος που έχει ηλεκτρικό και φορτίζει τζάμπα ήδη 3-4 χρόνια, μπορεί να έχει βγάλει ήδη από την εξοικονόμηση, το μισό αυτοκίνητο.

Το τζάμπα από που βγαίνει ? Και στα 3-4 χρόνια σε πιο μοντέλο αναφέρεσαι συγκεκριμένα ότι θα βγάλει τα μισά λεφτά ?

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια λέγαμε όλοι οι μηχανικοί πριν 2 χρόνια για τα Κτίρια Μηδενικής Κατανάλωσης.  ΠΌΣΟ μακρια είναι από ΕΛΛΑΔΑ. Και μαντεψτε? Λόγω κοινοτικής υποχρέωσης όλα τα καινούρια από 1.1.2020 ξαφνικά έπρεπε να είναι κΣΜΚ (nZEB) και τρεχαμε και δεν φτάναμε. Και αντε να εξηγήσεις στον ιδιοκτητη ότι πρέπει να δώσει τόσα χρήματα παραπάνω για την οικοδομή από ότι είχε υπολογίσει (ασχετα που θα τα αποσβέσει γρήγορα).

Ας όψεται ο covid που έδωσε αναβολή 1,5 χρόνο να προετοιμαστεί τουλάχιστον ο κόσμος. Το ίδιο θα γίνει και με τα αυτοκίνητα. Τώρα το "ΗΛΕΚΤΡΑ" και μετά : ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η χρηση ΙΧ εσωτερικής καύσης στο κέντρο ή σου πετάει τέλη κυκλοφορίας στο θεό όπως έγινε με τα >1900κυβικα.

Επίσης αναφορικά με early adopters, τώρα αν φορτίζεις στη δουλειά σου, δεν νομίζω να σε χρεώσει κανείς. Αν έχουν 30 άτομα ηλεκτρικό, αποκλείεται να πει το αφεντικό, φορτίστε όλοι τσάμπα. 

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
25 λεπτά πριν, korakios είπε

Το τζάμπα από που βγαίνει ? Και στα 3-4 χρόνια σε πιο μοντέλο αναφέρεσαι συγκεκριμένα ότι θα βγάλει τα μισά λεφτά ?

Βγαίνει από τους δεκάδες φορτιστές που υπάρχουν σε διάφορα σημεία και δίνουν δυνατότητα δωρεάν φόρτισης, για να προωθηθεί η ηλεκτροκίνηση. Όταν γίνει μαζική δεν θα υπάρχουν.
Ε καλά όταν είπα το μισό αυτοκίνητο δεν κάθισα να κάνω και οικονομοτεχνική ανάλυση... τρόπος του λέγειν...

  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Vagosman είπε

Για τη χρήση που το θέλει ο TS πρέπει να μπουν κάτω τα νούμερα. Απο τη στιγμή που έχει μονοφασικό θα υποθέσω οτι το PV σύστημα του ειναι εως και 5kW.

Mε 4kW PV η ετήσια παραγωγή είναι ~6.000kWh η οποία είναι παραπάνω απόσο χρειάζεται ο TS για να καλύψει το καύσιμο του έτους.

Πάμε για ανάλυση κόστους με κάποιες μικρές παραδοχές γενικότερα υπέρ του Clio!

  Nissan Leaf vs Renault Clio 1400 Diesel
Kατανάλωση/100km 21,2kWh   4 ltr
Range km 213   1100
Τιμή καυσίμου 0,2   1,15
Κόστος /100km 4,24   4,6
Aπαίτηση σε καύσιμο ανα έτος (20k km) 4.240kWh   800 ltr
Xρήμα ανα έτος          848,00 €                 920,00 €
Service Costs ανα έτος                   -   €                 500,00 €
Κόστος αγοράς    30.000,00 €           15.000,00 €
Συνολικό κόστος χρήσης ανα έτος (χωρίς αξία αυτοκινήτου)       848,00 €             1.420,00 €
Κόστος ανα έτος σε βάθος 10ετίας    3.848,00 €           2.920,00 €
Κόστος ανα έτος σε βάθος 10ετίας με PV      3.000,00 €           2.920,00 €

1. Στο leaf έβαλα κατανάλωση εκτός πόλης, στο Clio μικτή

2. Κόστος ρεύματος έβαλα το υπερπληθωρικό 0.2€/kWh που καλύπτει πρωινή φόρτιση με χρεώσεις δικτύου και τιμολόγιο ΔΕΗ.

3. Στο Clio ειμαι γενικότερα επιεικής με τα κόστη και τις καταναλώσεις

4. Υποθέτουμε στη 10ετία οτι το κόστος του καυσίμου ειναι σταθερό

5. Κόστη Ελαστικών τα αλληλοακυρώνω και λοιπά μικροέξοδα.

Συμπέρασμα και κατα τη γνώμη μου αξίζει η επιλογή του Leaf με χρήση EV οπως επίσης στο άμεσο μέλλον που θα ισοσκελιστούν τα EV με τα Θερμικά δεν θα χρειάζεται καν να προβαίνουμε στους παραπάνω υπολογισμούς.

Ακόμα και χωρίς EV πάλι αξίζει κατ'εμε το ηλεκτρικό μιας και θα προσφέρει μηδενικά σέρβις και πιθανότητες ακριβών βλαβών. (ειδικά στα diesel οπως τουρμπίνες, αντλίες υψηλής κτλ)

Τα 500ευρώ/'έτος σέρβις στο clio είναι ΠΟΛΥ υπερβολικό , ένα καινούριο clio θα χρειαστεί ακριβό ανταλλακτικό (συνήθως) μετά την 10ετία αλλά τότε θα χρειαστεί και το ηλεκτρικό μπαταρίες.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, n4sleep είπε

Τα ίδια λέγαμε όλοι οι μηχανικοί πριν 2 χρόνια για τα Κτίρια Μηδενικής Κατανάλωσης.  ΠΌΣΟ μακρια είναι από ΕΛΛΑΔΑ. Και μαντεψτε? Λόγω κοινοτικής υποχρέωσης όλα τα καινούρια από 1.1.2020 ξαφνικά έπρεπε να είναι κΣΜΚ (nZEB) και τρεχαμε και δεν φτάναμε. Και αντε να εξηγήσεις στον ιδιοκτητη ότι πρέπει να δώσει τόσα χρήματα παραπάνω για την οικοδομή από ότι είχε υπολογίσει (ασχετα που θα τα αποσβέσει γρήγορα).

Ας όψεται ο covid που έδωσε αναβολή 1,5 χρόνο να προετοιμαστεί τουλάχιστον ο κόσμος. Το ίδιο θα γίνει και με τα αυτοκίνητα. Τώρα το "ΗΛΕΚΤΡΑ" και μετά : ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η χρηση ΙΧ εσωτερικής καύσης στο κέντρο ή σου πετάει τέλη κυκλοφορίας στο θεό όπως έγινε με τα >1900κυβικα.

Επίσης αναφορικά με early adopters, τώρα αν φορτίζεις στη δουλειά σου, δεν νομίζω να σε χρεώσει κανείς. Αν έχουν 30 άτομα ηλεκτρικό, αποκλείεται να πει το αφεντικό, φορτίστε όλοι τσάμπα. 

Για την ώρα απαγόρευση πώλησης νέων βενζινοκίνητων/πετρελαιοκίνητων δεν βλέπω κάπου στην Ευρώπη.

Αν και όποτε συμβεί θα το συζητήσουμε επι ρεαλιστικότερης βάσης.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
43 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Τα 500ευρώ/'έτος σέρβις στο clio είναι ΠΟΛΥ υπερβολικό , ένα καινούριο clio θα χρειαστεί ακριβό ανταλλακτικό (συνήθως) μετά την 10ετία αλλά τότε θα χρειαστεί και το ηλεκτρικό μπαταρίες.

Οχι δεν θα χρειαστει μπαταριες. Πρεπει να μαθετε επιτελους οτι εδω και καποια χρονια οι μπαταριες δεν αχρηστευονται ουτε σε 10 ουτε σε 20 χρονια. Πεφτει η χωρητικοτητα τους 10% - 20% και αυτο ειναι ολο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Για την ώρα απαγόρευση πώλησης νέων βενζινοκίνητων/πετρελαιοκίνητων δεν βλέπω κάπου στην Ευρώπη.

Αν και όποτε συμβεί θα το συζητήσουμε επι ρεαλιστικότερης βάσης.

https://www.bavariannews.com/blog/2019/01/09/everything-you-need-to-know-about-diesel-bans/

https://interestingengineering.com/these-9-countries-want-to-ban-diesel-cars-very-soon

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως τώρα με την επιδότηση και αν υπάρχει και κανά σαπάκι για απόσυρση έχει αρχίσει viable solution το ηλεκτρικό.

 

Ναι μεν πολλά λεφτά η αρχική αγορά αλλά αποσβέσιμη γρήγορα αν φορτίζεις σπίτι.

Ένα παράδειγμα.

Αν πας σε peugeot 208 στην έκδοση allure και θες και αυτόματο με ~136 άλογα που είναι όσα βγάζει το ηλεκτρικό θες 23.200 για τον δυνατό puretech 1,2 turbo βενζίνη.

Αν πας ακριβώς στην ίδια έκδοση e-208 πας στα 28.480 (35.600x0.80%) ή και στα 27.480 αν βρείς σαπάκι να αποσύρεις (στην περίπτωση μου υπάρχει)

Την διαφορά των 4.280 ευρό στην περίπτωση μου με ~20000 χλμ το χρόνο με φόρτιση στο σπίτι την βγάζω σε περίπου 2 χρόνια. (βενζίνες και μηδενικό τέλος)

Χωρίς να υπολογίσω τα έμμεσα οικονομικά ωφέλη. Εξαίρεση αγοράς και χρήσης από τεκμήρια, χαμηλότερο κόστος συντήρησης σε συνεργείο κτλ.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 26.000 - 28.000 ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ.😝

 

 

Untitled.png

Επεξ/σία από yiannis_1
  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, n4sleep είπε

Αναφέρεται κάπου στους συνδέσμους οτι απαγορεύτηκε η πώληση diesel (ή βενζινοκίνητων) σε κάποια χώρα και δεν το πρόσεξα;

Επεξ/σία από agnostos13
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
53 λεπτά πριν, gbras είπε

Οχι δεν θα χρειαστει μπαταριες. Πρεπει να μαθετε επιτελους οτι εδω και καποια χρονια οι μπαταριες δεν αχρηστευονται ουτε σε 10 ουτε σε 20 χρονια. Πεφτει η χωρητικοτητα τους 10% - 20% και αυτο ειναι ολο.

Όταν με το καλό 

1. Αγοράσουν ηλεκτρικά από το κοντινό μου περιβάλλον (όχι ένα δυο)
2. Σαν άνθρωποι φορτίζουν σε εξωτερικούς ταχυφορτιστες και όχι στο γκαράζ ως 3ο αμάξι και όχι να κοιτάνε το ρολόι πότε μπήκε το νυχτερινό
3.Περάσει μια 10ετία 

Θα έχω ολοκληρωμένη άποψη :)

 

 

  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 λεπτά πριν, korakios είπε

Όταν με το καλό 

1. Αγοράσουν ηλεκτρικά από το κοντινό μου περιβάλλον (όχι ένα δυο)
2. Σαν άνθρωποι φορτίζουν σε εξωτερικούς ταχυφορτιστες και όχι στο γκαράζ ως 3ο αμάξι και όχι να κοιτάνε το ρολόι πότε μπήκε το νυχτερινό
3.Περάσει μια 10ετία 

Θα έχω ολοκληρωμένη άποψη :)

Κάτσε ρε Κοράκιε, δηλαδή εσύ,

1. Βγάζεις άποψη μόνο όταν έχει πάρει κάτι κάποιος από το κοντινό σου περιβάλλον; Αν ήταν έτσι, εγώ δεν θα είχα πάρει ποτέ pc, δεν θα είχα βάλει ποτέ internet, δεν θα είχα βάλει ποτέ adsl... Βλέπεις τα δεδομένα, σκέφτεσαι, κρινεις, αναλύεις...τι περιμένει να το πάρει κάποιος δικός σου και να σου πει "μούφα ήταν", όλοι γαμάτο θα λένε ότι είναι πρώτον γιατί θα έχουν έτσι κι αλλιώς τον ενθουσιασμό που πήραν κάτι, δεύτερον ακόμα και παράπονα να έχουν δεν θα σου τα πουν για να μην ξεφτιλιστούν!

2. Δεν χρειάζεται ντε και καλά νυχτερινό. Καλά ακόμα ΔΕΗ είσαι εκεί έχεις μείνει;

3. Πόοοοο 10 χρόνια μετά;;;; Μου αρέσει ο γρήγορος τρόπος που παίρνεις αποφάσεις :)

Το 2ο ισχύει όμως πράγματι αν δεν έχεις χώρο είναι χοντρό πακέτο να πρέπει να βγεις έξω για να φορτίσεις. Και άντε να μην βρίσκεις, γιατί και τώρα δεν έχει φορτιστές και μετά που θα έχει, θα είναι πολλά τα αμάξια και δεν θα βρίσκεις θέση.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.