TheInsomniaSeller Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Καλησπέρα, κινητό Xiaomi Mi 9T Pro αγορασμένο πριν 8 μήνες εμφάνισε ξαφνικά χωρίς να γίνει κακή χρήση μία κατακόρυφη γραμμή στην οθόνη , το κινητό ήταν εντός εγγύησης και έτσι το έστειλα στο τμήμα Service, όπου με παίρνουν σήμερα τηλέφωνο και μου λένε ότι είναι εκτός εγγύησης καθώς ανιχνεύθηκε υγρασία, και ότι η αλλαγή οθόνης κοστίζει 165 ευρώ. Ωραία του λέω, θα ήθελα να μου στείλετε ένα έγγραφο το οποίο να αποδεικνύει αυτό το πόρισμα (εκεί ξαφνιάστηκε λίγο), και επίσης τον ρώτησα εάν η γραμμή οφείλεται στην υγρασία και μου απαντάει λέγοντας ότι και να μην οφείλεται εκεί έχει δείξει ο δείκτης ότι υπάρχει και είναι εκτός εγγύησης.. 1η ερώτηση : Έχει πάθει κανένας κάτι παρόμοιο(κατακόρυφη γραμμή στην οθόνη); 2η ερώτηση : Εάν έχει όντως ανιχνευτεί υγρασία, και γίνει αλλαγή της οθόνης, ποιος μπορεί να μου εγγυηθεί ότι μετά την αλλαγή δεν θα ξανά έχω το ίδιο πρόβλημα; 3η ερώτηση : Τι ακριβώς μπορώ να του ζητήσω να μου στείλει για αποδείξεις σχετικά με το πόρισμα της υγρασίας; Ευχαριστώ, περιμένω τις απαντήσεις σας.
zx1234r Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Ακόμα λένε αυτή τη καραμέλα περι υγρασίας? 12 χρόνια το ακούω, απο εποχή nokia 3210. Ας απαντήσουν γραπτώς όπως είναι υποχρεωμένοι (δελτίο τεχνικού ελέγχου) και δες πως θα κινηθείς.
TheInsomniaSeller Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2020 Ναι αυτο εκανα λεει θα μου το στειλει αυριο με pdf, απλα το θεμα ειναι οτι με την ιδια λογικη και το δικο του κινητο να μετρησει παλι υγρασια θα δειξει οτι υπαρχει, δεν μου εγγυάται οτι το προβλημα στην οθονη προερχεται απο την "υγρασια".. Απλα εχουν βρει αυτο το παραθυρακι για να τα βγαζουν ολα εκτος εγγυησης..
TheInsomniaSeller Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Μου στειλανε αυτο : Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2020 από TheInsomniaSeller
imvrios Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Υπάρχει βαθμός αλήθειας στη διάγνωση τους; Είχες κάνει κανένα μπάνιο το τηλέφωνο; Επίσης, αυτό στο είπε η Infoquest ή είναι από skroutzoμάγαζο;
SeNNinhA Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Κανονικα δεν εχουν δικαιωμα να αρνουνται επισκευη ανταλλακτικου εαν δεν μπορουν να αποδειξουν οτι το προβλημα δημιουργηθηκε απο την αιτια που αναφερουν στην αρνηση επισκευης τους. Σαν να λεμε οτι εχεις ελαττωματικά φρενα στο αυτοκινητο και σου αρνουνται την εγγυηση γιατι η πισω πορτα ειναι τρακαρισμενη. Καπου εχω πετυχει την σχετικη νομοθεσια αλλα δεν την εχω κρατημενη. Εαν το ψαξεις θα την βρεις. Αλλα και παλι θελει να μαλωσεις, να καταγγειλεις κλπ. Ειναι να μην μπλεξεις. —— Αληθεια ολη αυτη η κακοποιηση του χαλκινου τμηματος απο που προκυπτει; Δεν σας φαινεται περιεργο; Παντως μην πιστευετε και ολες τις φωτογραφιες που μπορει να σας σταλουν. Υπηρξαν φορες που δεν ανταποκρινονταν στην πραγματικη συσκευη. —— Εγω θα εκανα εγγραφη καταγγελια με κοινοποιηση και στα κεντρικα της Xiaomi Ευρωπης ζητωντας ειτε αμεση επισκευη ειτε να δικαιολογησουν με στοιχεια την σχεση του συγκεκριμενου δεικτη υγρασιας με την βλαβη της οθονης ειτε την εγγραφη οδηγια της Xiaomi που υποδεικνυει την αρνηση επισκευης σε τετοια περιπτωση. Θελει κοπο, χρονο, γερα νευρα και βρες σε τηλεφωνα 2
kp1 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Μπλέκεις με skroutsoμαγαζα.+ να μην αναγνωρίζει η xiaomi εταιρία τα κινητά ας είναι από εξωτερικό Εγώ με Huawei p20 pro είχα ράγισει άθελά μου τα δακτυλικο αποτύπωμα το πήγα στα κεντρικά της Huawei μου είπαν ότι εχει ράγισει από δικό μ σφάλμα μου το δειξαν ήταν ράγισμα σαν μικρή τρίχα σε πάχος αλλά μου το κάλυψαν δωρεάν (κόστος 250€) Ότι καλύτερο σε εξυπηρετηση δεν το περίμενα!
TheInsomniaSeller Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2020 Στις 11/9/2020 στις 4:01 ΜΜ, imvrios είπε Υπάρχει βαθμός αλήθειας στη διάγνωση τους; Είχες κάνει κανένα μπάνιο το τηλέφωνο; Επίσης, αυτό στο είπε η Infoquest ή είναι από skroutzoμάγαζο; Οχι, το μονο που ειχα κανει ηταν να ριξω λιγο υνοπνευμα στην οθονη για να το καθαρισω αλλα το υνοπνευμα κανει το αντιθετο, απορροφα την υγρασια, εγω πιστευω οτι αυτος ο δεικτης ενεργοποιειται ευκολα και οτι και ενα κινητο ενος χρονου που λειτουργει αψογα να ανοιξεις παλι ενεργοποιημενος θα ειναι , δεν εξηγειται αλλιως.. Το εχω αγορασει απο https://www.abox.gr/index.php?route=common/home , οπου το επισημο service για τα xiaomi δηλαδη εκει που το εστειλα ειναι αυτο https://citisaid.com Στις 11/9/2020 στις 4:15 ΜΜ, SeNNinhA είπε Κανονικα δεν εχουν δικαιωμα να αρνουνται επισκευη ανταλλακτικου εαν δεν μπορουν να αποδειξουν οτι το προβλημα δημιουργηθηκε απο την αιτια που αναφερουν στην αρνηση επισκευης τους. Σαν να λεμε οτι εχεις ελαττωματικά φρενα στο αυτοκινητο και σου αρνουνται την εγγυηση γιατι η πισω πορτα ειναι τρακαρισμενη. Καπου εχω πετυχει την σχετικη νομοθεσια αλλα δεν την εχω κρατημενη. Εαν το ψαξεις θα την βρεις. Αλλα και παλι θελει να μαλωσεις, να καταγγειλεις κλπ. Ειναι να μην μπλεξεις. —— Αληθεια ολη αυτη η κακοποιηση του χαλκινου τμηματος απο που προκυπτει; Δεν σας φαινεται περιεργο; Παντως μην πιστευετε και ολες τις φωτογραφιες που μπορει να σας σταλουν. Υπηρξαν φορες που δεν ανταποκρινονταν στην πραγματικη συσκευη. —— Εγω θα εκανα εγγραφη καταγγελια με κοινοποιηση και στα κεντρικα της Xiaomi Ευρωπης ζητωντας ειτε αμεση επισκευη ειτε να δικαιολογησουν με στοιχεια την σχεση του συγκεκριμενου δεικτη υγρασιας με την βλαβη της οθονης ειτε την εγγραφη οδηγια της Xiaomi που υποδεικνυει την αρνηση επισκευης σε τετοια περιπτωση. Θελει κοπο, χρονο, γερα νευρα και βρες σε τηλεφωνα Συμφωνω απολυτα με αυτα που λες και ισως μπω στην διαδικασια της καταγγελιας που προτεινεις, παντως αυτο που λες στο χαλκινο μερος που ειναι γρατσουνισμενο ετσι δεν εχω ιδεα, λες να το εκανε αυτος; ή η φωτο ειναι απο αλλο κινητο; γιατι δεν νομιζω να ειναι ετσι κανονικα..
imvrios Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δε ξέρω αν το χρησιμοποιούσες ή το άφηνες κάπου που συνέλεγε υγρασία. Βασικά αυτό που μπορείς να τους πεις είναι "είναι ο λόγος σας έναντι του δικού μου. Εγώ δεν έχω εκθέσει τη συσκευή σε συνθήκες υγρασίας. Παρακαλώ να μου αποδείξετε ότι ο δείκτης υγρασίας είχε αυτή την ένδειξη μόλις ανοίξατε τη συσκευή αλλιώς παρακαλώ να προχωρήσετε στην επισκευή της εντός εγγύησης". Και πάλι βέβαια θα μπορούσαν να σε είχαν κοροϊδέψει (π.χ. να το έκαναν πριν π.χ. τραβήξουν κάποιο video με το άνοιγμα της συσκευής). ΥΓ είναι επίσημο service point για τα Xiaomi η Citisaid; Είσαι σίγουρος; Άσε τι λέει το site της Abox.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα