Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το ray tracing shadows ειναι το πιο τραγικο ray effect μεχρι στιγμης. Ουτε στο SOTTR εκανε διαφορα ουτε τωρα στο godfall. Το global illumnation κανει διαφορα μεγαλη σε σκοτεινα σημεια με λιγες πηγες φωτος οπως στο metro. Στη μερα δεν βλεπεις διαφορες μεγαλες. Και τα reflections ειναι οκ αλλα τιποτα το τρομερο ειναι ομορφα ομως και μπορεις να καταλαβεις τη διαφορα. Εχει δρομο ακομα το RT. 

 

Κριμα που δεν μπορουμε να παρουμε απο το επισημο site της AMD

Μολις εγιναν διαθεσιμες

 

zpjdfzo3k7161.png

  • Like 4
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, greekfragma είπε

δε θα πεθάνω ούτε για το RT (καλά θα κλαίω λίγο σιωπηλά κρυφά από όλους) :P

Anthony Anderson Reaction GIF

Αφού δεν είδες ποτέ σου RT και ούτε θα δεις με τις νέες Radeon(το Godfall Screen space shadows έχει :lol:) πώς γίνεται να σου λείψει;

edit: Αν ισχύουν οι παραπάνω τιμές είναι μια χαρά. Ανταποκρίνονται σε όσα προσφέρουν.

Επεξ/σία από pirmen56
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Arkin είπε

Το ray tracing shadows ειναι το πιο τραγικο ray effect μεχρι στιγμης. Ουτε στο SOTTR εκανε διαφορα ουτε τωρα στο godfall. Το global illumnation κανει διαφορα μεγαλη σε σκοτεινα σημεια με λιγες πηγες φωτος οπως στο metro. Στη μερα δεν βλεπεις διαφορες μεγαλες. Και τα reflections ειναι οκ αλλα τιποτα το τρομερο ειναι ομορφα ομως και μπορεις να καταλαβεις τη διαφορα. Εχει δρομο ακομα το RT. 

Κριμα που δεν μπορουμε να παρουμε απο το επισημο site της AMD

Μολις εγιναν διαθεσιμες

zpjdfzo3k7161.png

Ποιες χώρες μπορούν; Αγγλία μπορούμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Arkin είπε

Το ray tracing shadows ειναι το πιο τραγικο ray effect μεχρι στιγμης. Ουτε στο SOTTR εκανε διαφορα ουτε τωρα στο godfall. Το global illumnation κανει διαφορα μεγαλη σε σκοτεινα σημεια με λιγες πηγες φωτος οπως στο metro. Στη μερα δεν βλεπεις διαφορες μεγαλες. Και τα reflections ειναι οκ αλλα τιποτα το τρομερο ειναι ομορφα ομως και μπορεις να καταλαβεις τη διαφορα. Εχει δρομο ακομα το RT. 

Κριμα που δεν μπορουμε να παρουμε απο το επισημο site της AMD

Μολις εγιναν διαθεσιμες

zpjdfzo3k7161.png

Θα ηταν η μοναδική περίπτωση να βρούμε κάρτες στο MSRP!  Πολύ κρίμα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Arkin είπε

Το ray tracing shadows ειναι το πιο τραγικο ray effect μεχρι στιγμης. Ουτε στο SOTTR εκανε διαφορα ουτε τωρα στο godfall. Το global illumnation κανει διαφορα μεγαλη σε σκοτεινα σημεια με λιγες πηγες φωτος οπως στο metro. Στη μερα δεν βλεπεις διαφορες μεγαλες. Και τα reflections ειναι οκ αλλα τιποτα το τρομερο ειναι ομορφα ομως και μπορεις να καταλαβεις τη διαφορα. Εχει δρομο ακομα το RT. 

Μόνο στο Deliver Us the Moon κάτι λένε τα Ray Traced Shadows. Επειδή είναι πολύ αργού pace το game τις προσέχεις τις σκιές και πράγματι δείχνουν καλύτερες. Βλέπεις δηλαδή πως κοντά στο αντικείμενο είναι πολύ μαύρες και σταδιακά γίνονται πιο αχνές όταν απομακρύνεται ή τις δευτερεύουσες σκιές όταν έχεις 2 πηγές φωτός για παράδειγμα. Από reflections τα transparent είναι πολύ αληθοφανή, σε τζάμια δηλαδή και τέτοια. Σε νερά η διαφορά από τα screen space είναι η καλύτερη ανάλυση και το κυριότερο ότι δεν εξαφανίζονται μόλις κουνήσεις την κάμερα.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Αφού δεν είδες ποτέ σου RT και ούτε θα δεις με τις νέες Radeon(το Godfall Screen space shadows έχει :lol:) πώς γίνεται να σου λείψει;

edit: Αν ισχύουν οι παραπάνω τιμές είναι μια χαρά. Ανταποκρίνονται σε όσα προσφέρουν.

θα σου κάνω σοβαρή ερώτηση και αν θες απαντάς.

βρίσκεσαι σε σύγχυση όταν γράφεις;

νομίζω ότι δεν αντιλαμβάνεσαι καν τι διαβάζεις από μένα και τους υπόλοιπους εδώ μέσα και απαντάς τα δικά σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Ποιες χώρες μπορούν; Αγγλία μπορούμε;

Νομιζω από Ευρώπη δεν γίνεται. 

14 λεπτά πριν, cpdexter είπε

Θα ηταν η μοναδική περίπτωση να βρούμε κάρτες στο MSRP!  Πολύ κρίμα!

Και στις Nvidia founders τα ίδια δεν ξέρω γιατί την έχουν τόσο στην άκρη την Ευρώπη τα τελευταία χρόνια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, leros2004 είπε

Στο Μασουτη θα έχει

image.png.ab63a7a0e19efafc4215259e50d8c641.png

 

Οι πωλήσεις της προηγούμενης σειράς δείχνουν άλλα. Δεν μπορεί αλλιώς να εξηγηθεί πώς κάρτες με τόσο κακό vfm σε raster πούλησαν τόσο καλά.

Τα polls κατακλύζονται από οπαδούς και δεν εκφράζουν ζήτηση. Ζήτηση σημαίνει όχι απλά επιθυμία/σκέψη κτλ., αλλά εκταμίευση χρημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Arkin είπε

Το ray tracing shadows ειναι το πιο τραγικο ray effect μεχρι στιγμης. Ουτε στο SOTTR εκανε διαφορα ουτε τωρα στο godfall. Το global illumnation κανει διαφορα μεγαλη σε σκοτεινα σημεια με λιγες πηγες φωτος οπως στο metro. Στη μερα δεν βλεπεις διαφορες μεγαλες. Και τα reflections ειναι οκ αλλα τιποτα το τρομερο ειναι ομορφα ομως και μπορεις να καταλαβεις τη διαφορα. Εχει δρομο ακομα το RT. 

Κριμα που δεν μπορουμε να παρουμε απο το επισημο site της AMD

Μολις εγιναν διαθεσιμες

zpjdfzo3k7161.png

Καλα μιλαμε αστεια πραγματα. Ετυχε και μπηκα 2sec μετα το τουιταρσιμα του partalert και ειχαν ηδη γινει out of stock. Δεν ξερω τι καθυστερηση μπορει να εχει το partalert αλλα και παλι ειναι απιστευτο αυτο που συμβαινει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, sarpan είπε

Καλα μιλαμε αστεια πραγματα. Ετυχε και μπηκα 2sec μετα το τουιταρσιμα του partalert και ειχαν ηδη γινει out of stock. Δεν ξερω τι καθυστερηση μπορει να εχει το partalert αλλα και παλι ειναι απιστευτο αυτο που συμβαινει

Εχω την εντυπωση οτι μονο Αμερικη στελνανε ουτως η αλλως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, z1000 είπε

Εχω την εντυπωση οτι μονο Αμερικη στελνανε ουτως η αλλως

Δεν το ηξερα. Υπεθεσα οτι στελνει επειδη βγαζει το ποσο σε €. Οπως και να εχει μιλαμε για 2 sec..🤣🤣 Αν γνωριζει καποιος, ετσι πληροφοριακα, αυτα τα bots πως διαολο κανουν τοσο Instant τις αγορες? Υποτιθεται μια αγορα γινεται σε καποια σταδια, πατωντας αναλογα κουμπια, συμπληρωνοντας στοιχεια κλπ κλπ

Επεξ/σία από sarpan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

AMD confirms its “FidelityFX Super Resolution” tech will be an open source multi-platform feature

Αναφορά σε κείμενο

Many have been wondering whether AMD will also use a similar AI-approach to this super-sampling technique, but the answer to this is a “no”.

Μυρίζει απάτη για να ξεγελάσει όσους δεν γνωρίζουν τις διαφορά μεταξύ τεχνικών upscaling και temporal reconstruction με AI. Μια φτηνιάρικη λύση για όλα τα μηχανήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, sarpan είπε

Δεν το ηξερα. Υπεθεσα οτι στελνει επειδη βγαζει το ποσο σε €. Οπως και να εχει μιλαμε για 2 sec..🤣🤣 Αν γνωριζει καποιος, ετσι πληροφοριακα, αυτα τα bots πως διαολο κανουν τοσο Instant τις αγορες? Υποτιθεται μια αγορα γινεται σε καποια σταδια, πατωντας αναλογα κουμπια, συμπληρωνοντας στοιχεια κλπ κλπ

Mονο ΗΠΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

AMD confirms its “FidelityFX Super Resolution” tech will be an open source multi-platform feature

Μυρίζει απάτη για να ξεγελάσει όσους δεν γνωρίζουν τις διαφορά μεταξύ τεχνικών upscaling και temporal reconstruction με AI. Μια φτηνιάρικη λύση για όλα τα μηχανήματα.

Στο ΑΙ υστερεί πολύ η AMD οπότε μάλλον θα προσπαθήσει να πλασάρει κάποιο upscale algorythm προηγούμενης γενιάς σαν της SONY στο PS4 

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, jgeorgiou είπε

Στο ΑΙ υστερεί πολύ η AMD οπότε μάλλον θα προσπαθήσει να πλασάρει κάποιο upscale method προηγούμενης γενιάς σαν της SONY στο PS4 

Αυτό που προσπαθεί να κάνει τώρα η AMD είναι ό,τι περίπου πέτυχε η Nvidia με χεράτο κώδικα στο DLSS 1.9 του Control. Χάος μεταξύ του ανθρώπινου κώδικα και της AI(Deep Learning) στον περιορισμό των motion artifacts.

Βέβαια δεν συζητιέται καθόλου αυτό που λες.Ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν upscaling και temporal reconstruction λύσεις από πολλούς(βλέπε π.χ. Spiderman για PS4 και watch dogs 2). Καμία δεν χρησιμοποιεί AI, γι αυτό και όλες πάσχουν από σοβαρά artifacts ή και πτώση ποιότητας. Η AMD πολύ δύσκολα θα ξεφύγει από παρόμοια προβλήματα χωρίς AI και την ανάλογη ισχύ. Όταν σου λένε multiplatform, δηλαδή υποστήριξη και στο "φτωχό" Xbox Series S, καταλαβαίνεις ότι δεν μπορεί να βγει κάτι αξιόλογο.

Να δεις όμως που οι οπαδοί θα πιαστούν από συγκρίσεις σε επιλεγμένα στατικά screenshots και θα διαλαλούν ότι το DLSS 2.0 είναι πια νεκρή proprietary τεχνολογία. Από αυτούς ξεκινάει όλη η τεχνολογική οπισθοδρόμηση και η AMD απλά ξέρει πώς να τους αξιοποιήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...