Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

https://www.gazzetta.gr/plus/viral/article/1537911/apisteyto-22hronos-agorase-221-playstation-5-kai-ta-metapoyla-shedon-sti-diplasia-timi

Ασχετο με τις καρτες,απλα ηθελα να τονισω τον χαμο που γινεται γενικα ανα τον κοσμο με το hardware...

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 6,1k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ηρθε επιτέλους!!

Αφου κάθισα είδα τα reviews, μπορώ  πλεον να πω το launch των Navi 6k ηταν απο κακό εως τραγικό. Μηδενική διαθεσιμότητα (με νωπά μάλιστα τα καραγκιοζιλικια του Frank Azor με τα στοιχήματα) που υπερκαλ

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, ilias81 είπε

https://www.gazzetta.gr/plus/viral/article/1537911/apisteyto-22hronos-agorase-221-playstation-5-kai-ta-metapoyla-shedon-sti-diplasia-timi

Ασχετο με τις καρτες,απλα ηθελα να τονισω τον χαμο που γινεται γενικα ανα τον κοσμο με το hardware...

Είχε ο 22 χρονος 110 χιλιάρικα να αγοράσει 221 ps5?

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1)Για ακόμα μια φορά ρίχνουν το φταίξιμο στις κονσόλες προκειμένου να τη βγάλουν καθαρή.  Στο pc το game "έτρεχε αέρα" με 30 fps drops @ 1080p(πραγματικά 720p) και RT on πάνω στην 2080Ti. Στο πιο προσφατο preview build του Αυγούστου. Αλλά αυτές οι καταραμένες οι current gen κονσόλες τα φταίνε όλα.

Πατάνε πάνω στην ηλιθιότητα της PCMR που νομίζει ότι οι devs στο pc κάνουν καλή δουλειά επειδή αυτοί αλλάζουν κάθε μέρα hw. Τους κατανοώ απόλυτα για την τακτική τους. Είναι σαν τo "Ρατσιστή/Φασίστα" κλπ. που πετάς κάθε φορά που σε κολλάνε στον τοίχο και δεν ξέρεις τι να πεις.

Όλα αυτά δεν θα υπήρχαν αν σταματούσαν να υποτιμάνε την νοημοσύνη των καταναλωτών ότι το καθυστερούν δήθεν για optimization σε όλες αυτές τις πλατφόρμες. Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει. θέλουν να βγει όλο το νέο hardware στην αγορά για να μην καταλάβει ο κόσμος εύκολα πόσο unoptimized είναι ακόμα και σε high settings με RT off. Ακρίβως όπως και με το Witcher 3, όπου είχαν το θράσος να ρίξουν την ευθύνη για πολύ βαριά και απλώς καλά γραφικά στις κονσόλες.

Ένα πράγμα θέλω μόνο να μάθω. Πόσα τους έδωσε η Nvidia για να το κάνουν playable μόνο σε Ampere κάρτες(500ευρου και πάνω όπως φαίνεται) και να το καθυστερήσουν μέχρι να βγουν στην αγορά. Πόσο από το budget τους κάλυψαν(πιστεύω τουλάχιστον το 25%). Τα άλλα πιστεύω περιττεύουν.

 

2)Χύνουν ιδρώτα να κάνουν τις Nvidia όσο το δυνατόν χειρότερες γίνεται στα sponsored games τους, στο Raster, μήπως και γλιτώσουν τον διασυρμό στο RT. Ο Θεός να το κάνει RT δηλαδή. Δείγμα δωρεάν να το πούμε καλύτερα.

Και δεν τους βγαίνει με τίποτα ρε φίλε. Θα γελάσει ο κάθε πικραμένος στο Cyberpunk. Ευτυχώς που δεν το άγγιξαν τα βρώμικα λεφτά τους και ας ελπίσουμε να μην καταστρέψουν όλη αυτή τη γενιά για να κρύψουν το χάλι τους.

 

Τάδε έφη pirmen (δικές του αναρτήσεις σταχυολόγησα, αποσπάσματα των οποίων διαβάζετε παραπάνω).

Τα πιάνει η cdpr από την nvidia, αλλά όταν μπορεί να βγει μπροστά η amd, ευτυχώς που δεν την έχει αγγίξει (την cdpr) με τα βρώμικα λεφτά της η κόκκινη (πώτς γκένεν ατό; Αφού η εταιρεία τα έχει ήδη πιάσει από την nvidia), ώστε να έχουμε μια ελπίδα ότι δεν θα καταστραφεί όλη αυτή η γενιά μπλα μπλα μπλα...

Τεχνητή τεχνολογική υστέρηση εκ μέρους της amd, αλλά το γεγονός ότι η intel άρμεγε 10 χρόνια τους 4c/4t το προσπερνάμε ως μη γενόμενο.

Αν δεν υπήρχε η amd, η φοβερή τεχνολογική συζήτηση που θα κάναμε σήμερα θα ήταν κάπως έτσι: "φοβερός ο νέος 4c/4t, +25 mhz σε σχέση με τον προηγούμενο και φοβερό το ότι θέλουμε νέα μητρική. Τεχνολογικό innovation στα καλύτερά του".

Πιάσαμε τώρα και τις κάρτες, όπου η amd (αυτή, ντε, που δεν είχε χρήματα) εξαγοράζει και μανιπιουλάρει benchmarks, μπας και σώσει οτιδήποτε αν σώζεται (και εδώ, η amd κρατάει πίσω την εξέλιξη), γιατί στο cyberpunk (αυτό, ντε, που τα πιάνουν από την πράσινη και κοροϊδεύουν τον κοσμάκη) θα πέσει ξύλο.

Μ' έχεις μπερδέψει. Ειλικρινά.

Επεξ/σία από DEADLAZARUS
  • Like 13
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
22 λεπτά πριν, ilias81 είπε

Να ειμαι ειλικρινης δεν το σκεφτηκα αυτο,μουφα θα ειναι.

Καλά ποτέ δεν ξέρεις, αλλά μου ακούγεται ακραίο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, DEADLAZARUS είπε

1)Για ακόμα μια φορά ρίχνουν το φταίξιμο στις κονσόλες προκειμένου να τη βγάλουν καθαρή.  Στο pc το game "έτρεχε αέρα" με 30 fps drops @ 1080p(πραγματικά 720p) και RT on πάνω στην 2080Ti. Στο πιο προσφατο preview build του Αυγούστου. Αλλά αυτές οι καταραμένες οι current gen κονσόλες τα φταίνε όλα.

Πατάνε πάνω στην ηλιθιότητα της PCMR που νομίζει ότι οι devs στο pc κάνουν καλή δουλειά επειδή αυτοί αλλάζουν κάθε μέρα hw. Τους κατανοώ απόλυτα για την τακτική τους. Είναι σαν τo "Ρατσιστή/Φασίστα" κλπ. που πετάς κάθε φορά που σε κολλάνε στον τοίχο και δεν ξέρεις τι να πεις.

Όλα αυτά δεν θα υπήρχαν αν σταματούσαν να υποτιμάνε την νοημοσύνη των καταναλωτών ότι το καθυστερούν δήθεν για optimization σε όλες αυτές τις πλατφόρμες. Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει. θέλουν να βγει όλο το νέο hardware στην αγορά για να μην καταλάβει ο κόσμος εύκολα πόσο unoptimized είναι ακόμα και σε high settings με RT off. Ακρίβως όπως και με το Witcher 3, όπου είχαν το θράσος να ρίξουν την ευθύνη για πολύ βαριά και απλώς καλά γραφικά στις κονσόλες.

Ένα πράγμα θέλω μόνο να μάθω. Πόσα τους έδωσε η Nvidia για να το κάνουν playable μόνο σε Ampere κάρτες(500ευρου και πάνω όπως φαίνεται) και να το καθυστερήσουν μέχρι να βγουν στην αγορά. Πόσο από το budget τους κάλυψαν(πιστεύω τουλάχιστον το 25%). Τα άλλα πιστεύω περιττεύουν.

2)Χύνουν ιδρώτα να κάνουν τις Nvidia όσο το δυνατόν χειρότερες γίνεται στα sponsored games τους, στο Raster, μήπως και γλιτώσουν τον διασυρμό στο RT. Ο Θεός να το κάνει RT δηλαδή. Δείγμα δωρεάν να το πούμε καλύτερα.

Και δεν τους βγαίνει με τίποτα ρε φίλε. Θα γελάσει ο κάθε πικραμένος στο Cyberpunk. Ευτυχώς που δεν το άγγιξαν τα βρώμικα λεφτά τους και ας ελπίσουμε να μην καταστρέψουν όλη αυτή τη γενιά για να κρύψουν το χάλι τους.

Τάδε έφη pirmen (δικές του αναρτήσεις σταχυολόγησα, αποσπάσματα των οποίων διαβάζετε παραπάνω).

Τα πιάνει η cdpr από την nvidia, αλλά όταν μπορεί να βγει μπροστά η amd, ευτυχώς που δεν την έχει αγγίξει (την cdpr) με τα βρώμικα λεφτά της η κόκκινη (πώτς γκένεν ατό; Αφού η εταιρεία τα έχει ήδη πιάσει από την nvidia), ώστε να έχουμε μια ελπίδα ότι δεν θα καταστραφεί όλη αυτή η γενιά μπλα μπλα μπλα...

Τεχνητή τεχνολογική υστέρηση εκ μέρους της amd, αλλά το γεγονός ότι η intel άρμεγε 10 χρόνια τους 4c/4t το προσπερνάμε ως μη γενόμενο.

Αν δεν υπήρχε η amd, η φοβερή τεχνολογική συζήτηση που θα κάναμε σήμερα θα ήταν κάπως έτσι: "φοβερός ο νέος 4c/4t, +25 mhz σε σχέση με τον προηγούμενο και φοβερό το ότι θέλουμε νέα μητρική. Τεχνολογικό innovation στα καλύτερά του".

Πιάσαμε τώρα και τις κάρτες, όπου η amd (αυτή, ντε, που δεν είχε χρήματα) εξαγοράζει και μανιπιουλάρει benchmarks, μπας και σώσει οτιδήποτε αν σώζεται (και εδώ, η amd κρατάει πίσω την εξέλιξη), γιατί στο cyberpunk (αυτό, ντε, που τα πιάνουν από την πράσινη και κοροϊδεύουν τον κοσμάκη) θα πέσει ξύλο.

Μ' έχεις μπερδέψει. Ειλικρινά.

Ναι το καθυστέρησαν για να βγουν οι Ampere και δευτερευόντως οι 6XXX. Υπήρχαν επίσης αξιόπιστα leaks που υποδείκνυαν ότι μάλλον δεν έγινε καλή δουλειά μήνες πίσω.

Τώρα φαίνεται ότι θα τρέχει decent, από τα τελικά requirements, αλλά και πάλι κανείς δεν ξέρει αν δεν δει το τελικό αποτέλεσμα. Είναι γεγονός πάντως ότι τα RT εφέ αυξήθηκαν σε σχέση με εκείνα που ανακοίνωσαν πριν κανα χρόνο(RT GI μόνο). Γεγονός που επίσης δείχνει ότι ήθελαν και άλλο χρόνο για να το ετοιμάσουν για τις Ampere. Μόνο οι Ampere μπορούν να χειριστούν τόσα εφέ σε 1440p και πάνω.

Αυτά για το CP 2077.

Η AMD έβγαλε κακήν κακώς κάποια RT games σαν αυτό που έδειξα σελίδες πίσω όπου οι Nvidia κάρτες σέρνονται σε raster και εξαιτίας αυτού περιορίζεται και η διαφορά σε RT. Έτσι τα "μαγείρεψαν" και μάλιστα για πρώτη φορά στην ιστορία τους. Τέτοιο πετσόκομμα σε Nvidia cards σε AMD gaming evolved τίτλο δεν έχουμε ξαναδεί. Ούτε η nvidia δεν τα 'κανε αυτά. Διαφορετικά, θα ήταν σχεδόν 60% η διαφορά ανάμεσα σε 3080 και 6800XT με RT on. RT της κακιάς ώρας μάλιστα για να το σηκώνουν με playable frame rates τα Navi.

Είπα τέλος ευτυχώς που δεν έκαναν κάτι αντίστοιχο και στο Cyberpunk. Κάτσε να βγει το patch που θα ανοίξει το RT σε 6ΧΧΧ να δούμε ποιος έχει δίκιο.

 

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Η AMD έβγαλε κακήν κακώς κάποια RT games σαν αυτό που έδειξα σελίδες πίσω όπου οι Nvidia κάρτες σέρνονται σε raster και εξαιτίας αυτού περιορίζεται και η διαφορά σε RT. Έτσι τα "μαγείρεψαν" και μάλιστα για πρώτη φορά στην ιστορία τους. Τέτοιο πετσόκομμα σε Nvidia cards σε AMD gaming evolved τίτλο δεν έχουμε ξαναδεί. Ούτε η nvidia δεν τα 'κανε αυτά. Διαφορετικά, θα ήταν σχεδόν 60% η διαφορά ανάμεσα σε 3080 και 6800XT με RT on. RT της κακιάς ώρας μάλιστα για να το σηκώνουν με playable frame rates τα Navi.

Οτι να'ναι.

Το WD Legion της Nvidia δεν είναι; Αρκετά καλά τα πάνε εκεί οι 6800 και σε RT χωρίς πετσοκόματα...

Επεξ/σία από kkatzos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, akoinonitos είπε

Είχε ο 22 χρονος 110 χιλιάρικα να αγοράσει 221 ps5?

 

3 ώρες πριν, ilias81 είπε

Να ειμαι ειλικρινης δεν το σκεφτηκα αυτο,μουφα θα ειναι.

 

3 ώρες πριν, akoinonitos είπε

Καλά ποτέ δεν ξέρεις, αλλά μου ακούγεται ακραίο

μάλλον ξεχνάτε τα λεφτά του μπαμπά... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 ώρες πριν, kkatzos είπε

Οτι να'ναι.

Το WD Legion της Nvidia δεν είναι; Αρκετά καλά τα πάνε εκεί οι 6800 και σε RT χωρίς πετσοκόματα...

Όσο μεγαλύτερο το μερίδιο των RT effects στο render time τόσο το χειρότερο για τις κόκκινες. Δες το τελευταίο συγκριτικό.

AMD Radeon RX 6800 XT review - DXR: Raytracing performance

Αναφορά σε κείμενο

The test result depends entirely on ray-tracing performance, which means you can measure and compare the performance of dedicated ray-tracing hardware in the latest graphics cards.

Η σχετικά μικρή και ανεκτή διαφορά που βλέπεις στο Legion θα έπρεπε να μεταφέρεται και σε άλλα games οπως το AMD sponsored Riftbreaker, πράγμα που δεν συμβαίνει. Μένει πίσω 20% σε raster η 3080 ενώ περνάει μπροστά σχεδόν 30% με RT. Το Riftbreaker είναι γενικά πανάλαφρο σε raster και φαίνονται περισσότερο οι διαφορές σε RT. 

Το Legion το ακριβώς αντίθετο με ένα μόνο εφέ και γενικότερα περίεργη συμπεριφορά(π.χ. αστείο όφελος από DLSS ακόμα και σε performance mode). Το CP 2077 αναμένεται μέτριο σε raster απαιτήσεις και πολύ απαιτητικό σε RT.

Spoiler

υ.γ.: Εν τω μεταξύ βλέπω λογαριασμούς "φαντάσματα", χωρίς ίχνος παρουσίας στο φόρουμ, προφανώς από γνωστούς "αντικειμενικούς", "με νοιάζει μόνο η τσέπη μου", Ταλιμπάν, που ανοίχτηκαν για να ρίχνουν dislikes(confused emoticon).

Ο εγκλεισμός έχει επιδείνωσει πολύ τις ήδη ανώμαλες καταστάσεις.

 

  • Like 1
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσα με turing είναι οι 6800 στο RT, για πρώτο implementation καλά είναι. Το πρόβλημα είναι ότι οι κάρτες είναι άφαντες. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Ίσα με turing είναι οι 6800 στο RT, για πρώτο implementation καλά είναι. Το πρόβλημα είναι ότι οι κάρτες είναι άφαντες. 

https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-amd-radeon-rx-6800-and-6800-xt-review?page=5

image.png.3d9c81627ee3b606a47e80e6082f5b0f.png
 

Spoiler

 

To recap, you've got individual controls for ray traced global illumination, reflections and shadows - pretty much all of the RT features available - and each has a significant cost. With all enabled, the RX 6800 and 6800 XT unfortunately don't do that well at all.

 

Μόνο 62% διαφορά 3080 με 6800XT. Ίσα είναι.

  • Like 2
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-amd-radeon-rx-6800-and-6800-xt-review?page=5

image.png.3d9c81627ee3b606a47e80e6082f5b0f.png
 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

To recap, you've got individual controls for ray traced global illumination, reflections and shadows - pretty much all of the RT features available - and each has a significant cost. With all enabled, the RX 6800 and 6800 XT unfortunately don't do that well at all.

 

Μόνο 62% διαφορά 3080 με 6800XT. Ίσα είναι.

Όπως έλεγε κάποτε ένας φιλόλογός μου, έχεις κατεβάσει τα βρακιά και τρέχεις προς τα εκεί που άκουσες το ποταμάκι, πριν καν το δεις...

Για Tu σου γράφει (RTX 20xx κάρτες), όχι για Ampere.

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Πέτρος είπε

Όπως έλεγε κάποτε ένας φιλόλογός μου, έχεις κατεβάσει τα βρακιά και τρέχεις προς τα εκεί που άκουσες το ποταμάκι, πριν καν το δεις...

Για Tu σου γράφει (RTX 20xx κάρτες), όχι για Ampere.

Δεν το πρόεσεξα. Έμεινα στον katzo που τις εξίσωνε σχεδόν με Ampere.

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
26 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-amd-radeon-rx-6800-and-6800-xt-review?page=5

image.png.3d9c81627ee3b606a47e80e6082f5b0f.png
 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

To recap, you've got individual controls for ray traced global illumination, reflections and shadows - pretty much all of the RT features available - and each has a significant cost. With all enabled, the RX 6800 and 6800 XT unfortunately don't do that well at all.

 

Μόνο 62% διαφορά 3080 με 6800XT. Ίσα είναι.

Αυτό είναι με DLSS off φαντάζομαι έτσι; Πφφφ ούτε με 3070 δεν μπορείς να παίξεις 1440p με ray tracing?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.