Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε

Απλά σε πολλά games το TAA δεν έχει καλή υλοποίηση γι' αυτό και φαίνεται καλύτερο το DLSS. Το native με σωστό ΤΑΑ θα είναι πάντα καλύτερο οπτικά αφού γίνονται render περισσότερα pixels..

Μα το DLSS 2 δειχνει καλυτερο γιατι εχει 10 κιλα sharpening πανω. Υπερκορεσμος οσο δεν παει απο αυτα που εχουμε δει. Αν βαλεις σωστο sharpening και στο native γινεται αρκετα καλυτερο απλα συγκρινουν σκετο ΤΑΑ με DLSS+Sharpening και φαινεται αυτη η διαφορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

E άμα έχει ΤΑΑ το game με τι να συγκρίνουν;

Μπορει να μπει sharpening και σε παιχνιδια με σκετο ΤΑΑ. Το RIS στο amd control panel η το fidelity cas που υπαρχει σε αρκετα παιχνιδια προσθετει οσο sharpening χρειαζεται ενα παιχνιδι χωρις τη δημιουργια artifacts. Απλα συμφερει να συγκρινουν dlss2 με σκετο ΤΑΑ ωστε να δειχνει καλυτερο το dlss2.

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Arkin είπε

Μπορει να μπει sharpening και σε παιχνιδια με σκετο ΤΑΑ. Το RIS στο amd control panel η το fidelity cas που υπαρχει σε αρκετα παιχνιδια προσθετει οσο sharpening χρειαζεται ενα παιχνιδι χωρις τη δημιουργια artifacts. Απλα συμφερει να συγκρινουν dlss2 με σκετο ΤΑΑ ωστε να δειχνει καλυτερο το dlss2.

Έχει όμως και +30% perf παραπάνω τουλάχιστον, δεν είναι λίγο. Η εικόνα με το DLSS 2.0 δεν χαλάει και τόοοοσο πολύ. Κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε

Έχει όμως και +30% perf παραπάνω τουλάχιστον, δεν είναι λίγο. Η εικόνα με το DLSS 2.0 δεν χαλάει και τόοοοσο πολύ. Κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις..

Ναι εννοειται οτι το dlss 2 ειναι πολυ αξιολογο και καμια σχεση με την εκδοση 1. Απλα δεν ειναι καλυτερο του native οπως εχω δει να λενε αρκετες φορες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Είναι σε σημεία που μπορεί το AI να προσθέτει έξτρα λεπτομέρεια.

Οταν λεμε extra πληροφορια τι εννοουμε? Extra πληροφορια προσθετει και το clarity reshade δεν σημαινει οτι ειναι σωστο ομως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Είναι σε σημεία που μπορεί το AI να προσθέτει έξτρα λεπτομέρεια.

Έξτρα ναι μιας και κάνει upscale, αλλά σε σχέση με το native όχι απαραίτητα σωστή (accurate). Εξ ου και μερικά aartifacts που κάνει το DLSS σε μερικά games. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Arkin είπε

Μπορει να μπει sharpening και σε παιχνιδια με σκετο ΤΑΑ. Το RIS στο amd control panel η το fidelity cas που υπαρχει σε αρκετα παιχνιδια προσθετει οσο sharpening χρειαζεται ενα παιχνιδι χωρις τη δημιουργια artifacts. Απλα συμφερει να συγκρινουν dlss2 με σκετο ΤΑΑ ωστε να δειχνει καλυτερο το dlss2.

Το RIS είναι upscale(θολούρα από χαμηλή ανάλυση) με sharpening, γεγονός που δημιουργεί αναπόφευκτα motion artifacts όπως το pixel crawling στις άκρες των φυτών, όταν κινείσαι. Σαν να περπατάνε μικρά ζωύφια στις άκρες των αντικειμένων και δη των λεπτών αντικειμένων(καλώδια , βλάστηση, γραμμές κλπ).

Κάντε render οποιοδήποτε game σε 80% του native(το DLSS κάνει στο 50% και κάτω), βάλτε όσο sharpen θέλετε και θα καταλάβετε τι εννοώ. Το αποτέλεσμα είναι τραγικό. Παντού crawling και texture shimmering.

Το DLSS 2.0(image reconstruction μέσω temporal accumulation) μαζεύει πληροφορία από διαδοχικά καρέ και τη ρίχνει όλη στο επόμενο. Γεμίζει native pixel grid. Δεν είναι interpolation. Στη συνέχεια με τη βοήθεια του AI αλλά και την πληροφορία για την κίνηση των αντικειμένων(motion vectors) ελαχιστοποιεί το ghosting και άλλα artifacts οπως αυτό που ανέφερα. Προβλήματα που προκύπτουν δηλαδή από τη συσώρευση πληροφορίας.

Καλύτερα ακόμα και από το native+TAA σε κάποιες περιπτώσεις. Το έδειξε το Digital Foundry για όσους καταλαβαίνουν αγγλικά και λίγες τεχνικές ορολογίες. Αφού το TAA είναι επίσης λύση της Nvidia που κάνει anti aliasing μέσα από διαδοχικά καρέ με jittered pixels. Είναι temporal reconstruction μαζί με τεχνικές προγραμματιστών για Α) την εξάλειψη του ghosting και Β) της θολούρας που προκύπτει από το Α). Το TAA αναπόφευκτα κάνει χρήση sharpen by default. Το DLSS είναι TAA αλλά με τεχνικές που ανακάλυψε σύστημα Deep Learning μετά από εκπαίδευση σε εικόνες. Τόσο πολύπλοκες τεχνικές που κανένας προγραμματιστής δεν μπορεί να συλλάβει.

Η sony με το checkerboard rendering κάνει κάτι παρόμοιο(temporal accumulation) αλλά επίσης δεν μπορεί να διορθώσει τα motion artifacts. Δεν έχει το AI part. Στη γρήγορη κίνηση βλέπεις περίεργα πιξελιάσματα.

Αυτή τη στιγμή το DLSS είναι κάτι μοναδικό. Το super res της AMD κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ένα ακόμα upscale ή temporal reconstruction της οκάς. Δεν υπάρχει η απαιτούμενη δύναμη στις κονσόλες για να τρέξει κάτι παρόμοιο με DLSS. Δεν νοείται ποιοτική multiplatform λύση αυτή τη στιγμή.

4 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Είναι σε σημεία που μπορεί το AI να προσθέτει έξτρα λεπτομέρεια.

Όχι το DLSS 2.0. Λάθος εκτιμημένη λεπτομέρεια ναι. Επιπλέον του native λεπτομέρεια όχι.

Αυτό που λες το κάνει η AI που εκπαιδεύτηκε σε upscaling συγκρίνοντας low με high res εικόνες. Μαθαίνει να "φαντάζεται" λεπτομέρεια που λείπει. Δεν λειτουργεί έτσι το "2.0".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Pakmanis είπε

Λοιπον ετρεξα το benchmark και το αποτελεσμα ειναι

image.png.d0da7a3ac8995cab8906706cc3a3de72.png

Πολύ σκαμπανεβασμα έχεις στο ρολόι της κάρτας στο πρώτο τεστ, στοκ εντελώς το ετρεξες? 

Επεξ/σία από akoinonitos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, akoinonitos είπε

Πολύ σκαμπανεβασμα έχεις στο ρολόι της κάρτας στο πρώτο τεστ, στοκ εντελώς το ετρεξες? 

Ναι στοκ. Δεν εχω πειραξει τίποτα.  Γιατι εχω σκαμπανεβασμα; Έχεις καμια ιδεα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Pakmanis είπε

Ναι στοκ. Δεν εχω πειραξει τίποτα.  Γιατι εχω σκαμπανεβασμα; Έχεις καμια ιδεα;

Δεν ξέρω τι μπορει να φταίει ,μήπως έχει κάποιο limit στα fps?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, akoinonitos είπε

Δεν ξέρω τι μπορει να φταίει ,μήπως έχει κάποιο limit στα fps?

Δεν πειραξα τπτ να σου πω την αλήθεια.  Ddu βαρεσα τις nvidia, κουμπωσα νεα καρτα και εβαλα amd drivers. Μ βγαλε απλα ειδοποίηση οτι εντοπισε το freesync και τελος. Δεν πειραξα τίποτα αλλο γιατι δεν ξερω τ παιζει μ amd features καθώς εχω χρονια ν παρω.  Ίσως φταίει οτι εχω 2 οθονες πανω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...