Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Αυτό που θα έπρεπε να απαιτούμε είναι ανοικτά πρότυπα, διαθέσιμα σε όλους, χωρίς proprietary τεχνολογίες και κλειδώματα.

Ναι, είναι ωραίο το "τυράκι" των καλύτερων επιδόσεων/εφέ/w.e. χάρη στα super-duper "δικά μας", αλλά ακριβώς επειδή αργά ή γρήγορα θα υιοθετηθεί το πιο εύκολο/φτηνό (βλ. Freesync) και θα ξεμείνει κόσμος με δυσλειτουργικά κλειδώματα (βλ. Gsync που αναγκάστηκαν να ανοίξουν και το free) ή θα έχει τελικά ελάχιστη υποστήριξη/εφαρμογή (PhysX), ανοικτά-gpl στα πάντα (τα consumer, τουλάχιστον).

Ανοιχτά ναι δεν διαφωνώ, αλλά να είναι και στο ίδιο επίπεδο αλλιώς να τον βράσω τον αλτρουισμό μας, αυτό θέλω να πω. Βέβαια αν επικρατούσαν τα gameworks και το DLSS θα έφταναν σε περισσότερο κόσμο αφού πιο πολλοί έχουν NVIDIA κάρτες, τώρα αν αλλάξει αυτό με τις RDNA2 θα δούμε. Σε τελική ανάλυση αυτό που θέλω εγώ είναι να φτάνουν περισσότερα και καλύτερα features one way or another. Από τιμές και επιδόσεις ίδιες είναι οι κάρτες πλέον, η AMD δεν είναι πλέον η φθηνή επιλογή, οπότε θα πάμε σε αυτόν που θα δώσει περισσότερα features..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το PhysX δεν άλλαξε με κανένα ανοιχτό πρότυπο και άξιζε σαν εφέ. Έχουμε γεμίσει πυρήνες και threads και τα physics έχουν μείνει αρχαία. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως physics σα το ρημαδι το πρωτο το crysis δε θυμαμαι να εχω δει ξανα.Διορθωστε με αν δε θυμαμαι καλα.

Και ηταν χαρακτηριστικα κιολας και τραβαγαν τη προσοχη σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βέβαια σε όλα αυτά συντελεί και το hardware που έχουν οι περισσότεροι. Για ποιο λόγο να κάτσουν οι devs να αφιερώσουν χρόνο για physics και γραφικά; για ποιους; για 570/1060 και 4/4 cpu που έχουν οι περισσότεροι; Αφού δεν θα μπορούν να τα τρέξουν έτσι και αλλιώς. Και βλέπουν ότι πουλάνε και οι βλακείες τύπου φορτναιτ και πλεμπG οπότε σου λέει σιγά που θα ασχοληθούν. Είχαν και σάπιους cpu οι προηγούμενες κονσόλες, λογικό να μην σηκώνουν physics. Τώρα κάνουν σαν τις Ρουβίτσες μόλις είδαν τα 60 fps με τις "next-gen" κάτι το οποίο το έχουμε χρόνια στα PC. Γι' αυτό λέω ότι οι κονσόλες κρατάνε πίσω το PC gaming. Δείτε στο legion με RT τι γίνεται, το SeX είναι λίγο χειρότερο από την 2060 Super (!)..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Αυτό που θα έπρεπε να απαιτούμε είναι ανοικτά πρότυπα, διαθέσιμα σε όλους, χωρίς proprietary τεχνολογίες και κλειδώματα.

Ναι, είναι ωραίο το "τυράκι" των καλύτερων επιδόσεων/εφέ/w.e. χάρη στα super-duper "δικά μας", αλλά ακριβώς επειδή αργά ή γρήγορα θα υιοθετηθεί το πιο εύκολο/φτηνό (βλ. Freesync) και θα ξεμείνει κόσμος με δυσλειτουργικά κλειδώματα (βλ. Gsync που αναγκάστηκαν να ανοίξουν και το free) ή θα έχει τελικά ελάχιστη υποστήριξη/εφαρμογή (PhysX), ανοικτά-gpl στα πάντα (τα consumer, τουλάχιστον).

Συγνώμη κιόλας, σαν καταναλώτης θα απαιτώ το καλύτερο. Τι πάει να πεί φτηνότερο? Δηλαδή πόσο κοστίζει να υλοποιηθεί το DLSS σε ένα παιχνίδι? 0.001% του budget του παιχνίδιου? Ούτως ή άλλος μιλάμε για ΑΑΑ παραγωγές με budget από 20 έως 300 μύρια. Μην τρελαθούμε κιόλας. Δηλαδή το COD είχε 50m developing budget και 250m MARKETING budget, και θα τους λυπηθώ εγώ να μην ξοδέψουν 15€ να βάλουν και DLSS? 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Ανοιχτά ναι δεν διαφωνώ, αλλά να είναι και στο ίδιο επίπεδο αλλιώς να τον βράσω τον αλτρουισμό μας, αυτό θέλω να πω. Βέβαια αν επικρατούσαν τα gameworks και το DLSS θα έφταναν σε περισσότερο κόσμο αφού πιο πολλοί έχουν NVIDIA κάρτες, τώρα αν αλλάξει αυτό με τις RDNA2 θα δούμε. Σε τελική ανάλυση αυτό που θέλω εγώ είναι να φτάνουν περισσότερα και καλύτερα features one way or another. Από τιμές και επιδόσεις ίδιες είναι οι κάρτες πλέον, η AMD δεν είναι πλέον η φθηνή επιλογή, οπότε θα πάμε σε αυτόν που θα δώσει περισσότερα features..

Για να είναι στο ίδιο επίπεδο θα πρέπει να υιοθετηθουν, ώστε να τα δουλεύει όλο και περισσότερο ο προγραμματιστής.

Όταν η (κάθε) nvidia θα τα σκάσει στην αρχή για τα δικά της κλειστά (κάνοντας κατάχρηση της δεσπόζουσα θέσης της), το ανοικτό θα μείνει πίσω, μέχρι να υπάρξει "brute force" επιβολή του (βλ. Rdna2 από τις κονσόλες και αντίστοιχα την ΜS).

Μην ανοίξουμε πάλι την ίδια συζήτηση για τις παλιές καλές εποχές με gl vs dx vs...(υποθέτω δεν τις έχεις ζήσει).

12 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το PhysX δεν άλλαξε με κανένα ανοιχτό πρότυπο και άξιζε σαν εφέ. Έχουμε γεμίσει πυρήνες και threads και τα physics έχουν μείνει αρχαία. 

 

Φυσικά και άξιζε. Η ίδια η nvidia το έθαψε, ειδικά όταν άρχισε να το κλειδώνει ακόμα και στις ίδιες τις κάρτες της λόγω απληστίας.

Παράλληλα, επειδή ακριβώς πλήρωνε για την επιβολή του, το αρκετά καλό havoc/bullet δεν αξιοποιήθηκε ποτέ και τελικά μείναμε ακριβώς όπως το περιγράφεις, με τους πυρήνες στο χέρι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Για να είναι στο ίδιο επίπεδο θα πρέπει να υιοθετηθουν, ώστε να τα δουλεύει όλο και περισσότερο ο προγραμματιστής.

Όταν η (κάθε) nvidia θα τα σκάσει στην αρχή για τα δικά της κλειστά (κάνοντας κατάχρηση της δεσπόζουσα θέσης της), το ανοικτό θα μείνει πίσω, μέχρι να υπάρξει "brute force" επιβολή του (βλ. Rdna2 από τις κονσόλες και αντίστοιχα την ΜS).

Μην ανοίξουμε πάλι την ίδια συζήτηση για τις παλιές καλές εποχές με gl vs dx vs...(υποθέτω δεν τις έχεις ζήσει).

Φυσικά και άξιζε. Η ίδια η nvidia το έθαψε, ειδικά όταν άρχισε να το κλειδώνει ακόμα και στις ίδιες τις κάρτες της λόγω απληστίας.

Παράλληλα, επειδή ακριβώς πλήρωνε για την επιβολή του, το αρκετά καλό havoc/bullet δεν αξιοποιήθηκε ποτέ και τελικά μείναμε ακριβώς όπως το περιγράφεις, με τους πυρήνες στο χέρι.

Γι' αυτό τώρα που αφενός οι κονσόλες έχουν σοβαρό hardware τουλάχιστον για raster και physics features και αφετέρου η AMD είναι και αυτή πλέον στο high end, δεν θα "αλωνίζει" ανεξέλεγκτα η NVIDIA με τις πρακτικές της. Θα το δούμε και στην πράξη όμως, κοντός ψαλμός, μέσα στον Δεκέμβρη είπαν ότι θα βγάλουν το Super Resolution..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Herald είπε

Συγνώμη κιόλας, σαν καταναλώτης θα απαιτώ το καλύτερο. Τι πάει να πεί φτηνότερο? Δηλαδή πόσο κοστίζει να υλοποιηθεί το DLSS σε ένα παιχνίδι? 0.001% του budget του παιχνίδιου? Ούτως ή άλλος μιλάμε για ΑΑΑ παραγωγές με budget από 20 έως 300 μύρια. Μην τρελαθούμε κιόλας. Δηλαδή το COD είχε 50m developing budget και 250m MARKETING budget, και θα τους λυπηθώ εγώ να μην ξοδέψουν 15€ να βάλουν και DLSS? 

 

 

Εσύ να απαιτείς ότι θέλεις, κατανοητό (και λογικό). Θα πάρεις, τελικά, ότι σου δώσουν.

Ιδέα δεν έχω αν είναι το 1%, το 1‰ ή οτιδήποτε του συνολικού κόστους (και χρόνου τους).

Για τον οποιονδήποτε λόγο, ενδεχομένως τελικά θα απορριφθεί (βλ. PhysX).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

900€ Άμεσα διαθέσιμη. Είμαι περίεργος να δω αν θα την πάρει κανείς σε αυτή την τιμή.
https://www.syncom.gr/προϊόντα/καρτεσγραφικων(vga)/amd-radeon/sapphireradeonnitrorx6800oc16gb200605.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 minutes ago, panos-88 said:

900€ Άμεσα διαθέσιμη. Είμαι περίεργος να δω αν θα την πάρει κανείς σε αυτή την τιμή.
https://www.syncom.gr/προϊόντα/καρτεσγραφικων(vga)/amd-radeon/sapphireradeonnitrorx6800oc16gb200605.html

Αν ήταν η ΧΤ λογικά θα υπήρχαν αρκετοί, αλλά για την απλή, μόνο  απελπισμένοι...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Τι θέλεις να τις αγοράσεις κιόλας? Δεν σου φτάνει που τις είδες στο Youtube? Ακούς εκεί οι πληβείοι να θέλουν να τις αγοράσουν , σκατα και δούλοι το ίδιο γενήκαμε ούλοι ρε άιντε από εκεί ρε αν δεν είσαι YouTuber κάρτα δεν παίρνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...