Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Razor333 είπε

Το metro ειναι ενα game που χωρις rt τρεχει με 200fps, αυτη ειναι η βαση του, στο cyberpunk χωρις καν rt και πολλες καρτες παλευουν για το 60αρι στα 2Κ. Οποτε αν γινει σωστα ενα game απο την βαση προς τα πανω και βαλουν και ολο το rt πακετο, δεν παιζεις ουτε με 3090 και κλειδωμενο 60αρι σε 2Κ με dlss, για την ακριβεια ουτε με hybrid RTGI δεν παιζεις με 60αρι, οχι με global RTGI και για πολλους εκει εξω το 60αρι ειναι και λιγο πλεον, μιας και εχουν παει σε 144Hz monitor.

Spoiler

Το λες και μόνος σου. Ο βασικός λόγος που δεν έχουμε playable RTX παιχνίδια σε μεγάλες native αναλύσεις είναι το τρισάθλιο optimization σε raster γραφικά. Το raster χαντακώνει το RT. ΟΧΙ το ανάποδο.

Παίξε Metro Exodus σε Extreme settings χωρίς RT και θα καταλάβεις. Είναι βαρύτερο και από Cyberpunk με διαφορές που πασχίζεις να βρεις κόντρα στο ULTRA. Πάλευα με την 2080(των 800€ τότε) για 60 καρέ σε 1080p(Taiga). 200 fps; Σοβαρολογείς τώρα;

Δες βίντεο του Crysis 3 από το 2013 να ρίχνει ακόμα σαγόνια. Υπολόγισε πόσες φορές αυξήθηκε η δύναμη των καρτών από τότε και τι γραφικά βλέπουμε σήμερα. Τότε μόνο θα καταλάβεις ότι ο κώδικας που γράφεται είναι ένα μάτσο σκ....  για να παίρνουν ποσοστά από τις πωλήσεις hw(με τη μορφή χορηγιών). Από το 2013 μηδέν εξέλιξη στο raster πλην των textures, λόγω της αυξημένης Vram.

Με το RT δεν υπάρχει λόγος για "βρωμιές". Όλη η έξτρα δύναμη θα πηγαίνει σε αυτά τα εφέ.

Spoiler

 

 

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το λες και μόνος σου. Ο βασικός λόγος που δεν έχουμε playable RTX παιχνίδια σε μεγάλες native αναλύσεις είναι το τρισάθλιο optimization σε raster γραφικά. Το raster χαντακώνει το RT. ΟΧΙ το ανάποδο.

Παίξε Metro Exodus σε Extreme settings χωρίς RT και θα καταλάβεις. Είναι βαρύτερο και από Cyberpunk με διαφορές που πασχίζεις να βρεις κόντρα στο ULTRA. Πάλευα με την 2080(των 800€ τότε) για 60 καρέ σε 1080p(Taiga). 200 fps; Σοβαρολογείς τώρα;

Δες βίντεο του Crysis 3 από το 2013 να ρίχνει ακόμα σαγόνια. Υπολόγισε πόσες φορές αυξήθηκε η δύναμη των καρτών από τότε και τι γραφικά βλέπουμε σήμερα. Τότε μόνο θα καταλάβεις ότι ο κώδικας που γράφεται είναι ένα μάτσο σκ....  για να παίρνουν ποσοστά από τις πωλήσεις hw(με τη μορφή χορηγιών). Από το 2013 μηδέν εξέλιξη στο raster πλην των textures, λόγω της αυξημένης Vram.

Με το RT δεν υπάρχει λόγος για "βρωμιές". Όλη η έξτρα δύναμη θα πηγαίνει σε αυτά τα εφέ.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

 

Δεν το αντεξα σαν game να φτασω μεχρι εκει οποτε δεν εχω αποψη για εκεινο το σημειο, οσο επαιξα χωρις RT σε 2Κ ημουν στα 144fps κλειδωμενος. Ισως οταν μου τελειωσουν τα games το δω, αλλα δεν προκειται να δω την vanilla ετσι και αλλιως.

Στο cp77 παντως ουτε μεσα σε αδειο ασανσερ δεν βλεπεις 195fps.

2021_04.01-23.29_01.jpg.44500b8739882e486cbf4f34620a1f9b.jpg

Και εννοειτε το extreme κτλ ειναι παντα για να γκρεμιζουν επιδοσεις χωρις αντικτυπο, το ιδιο ισχυει και για το ultra rt, ελαχιστες διαφορες απο το high, μισα καρε.

Επεξ/σία από Razor333
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Δεν το αντεξα σαν game να φτασω μεχρι εκει οποτε δεν εχω αποψη για εκεινο το σημειο, οσο επαιξα χωρις RT σε 2Κ ημουν στα 144fps κλειδωμενος. Ισως οταν μου τελειωσουν τα games το δω, αλλα δεν προκειται να δω την vanilla ετσι και αλλιως.

Στο cp77 παντως ουτε μεσα σε αδειο ασανσερ δεν βλεπεις 195fps.

2021_04.01-23.29_01.jpg.44500b8739882e486cbf4f34620a1f9b.jpg

 

https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/metro-exodus-enhanced-edition-test-gpu-cpu

Πάλι το ίδιο λες. Το raster είναι η καταστροφή. Νομίζω ότι συμφωνούμε πια.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Το πρόβλημα με το raster είναι ότι από ένα σημείο και έπειτα για μικρά image quality improvements χρειάζεται εκθετική αύξηση των απαιτήσεων. Στο CP77 για παράδειγμα τα psycho ssr reflections έχουν το ίδιο perf impact με τα RT και φυσικά είναι και πολύ χειρότερα. To raster έχει φτάσει στα όρια του..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/metro-exodus-enhanced-edition-test-gpu-cpu

Πάλι το ίδιο λες. Το raster είναι η καταστροφή. Νομίζω ότι συμφωνούμε πια.

Δεν ξερω πως βγηκε αυτο το συμπερασμα, με raster στο cp77 σε ενα αδειο ασανσερ βλεπω 140 καρε, με rt ultra+psycho που δεν χρησιμοποιει pre-baked φωτισμους, αντανακλασεις, σκιες, βλεπω 30, να τα κανουμε 50 ολοκληρα με την φωτορεαλιστικη 3090 χωρις dlss βαρια βαρια.

Τωρα αν εννοεις οτι εχει μεινει τοσο σκουπιδι απο raster στο αδειο ασανσερ ακομα και οταν χρησιμοποιεις RTGI+RT reflections+RT shadows, ε να το κοψουν να γινει playable κανενα θεμα απο εμενα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα παιχνιδια δεν φτιαχνονται με γνωμονα να τρεχουν στα 100+fps. Αυτο ειναι μοδερνα σκεψη που εχει περασει σε πολλους..Οχι ολα τουλαχιστον. 
Απο παλια σε τοσα dx upgrades οταν εβγαιναν παιχνιδια που προσφεραν κατι το "επαναστατικο" οπτικα και νεες τεχνικες σερνοταν το συμπαν σε ολες τις high end GPUs και μαλιστα μιλαμε για αναλυσεις της εποχης που ηταν εκθετικα πολυ πιο χαμηλης απαιτητικοτητας.
Θελετε το πρωτο Unreal (οχι tournament το παιχνιδι για να σας παω τοσο πισω) ? Θελετε το πρωτο Far Cry? Το πρωτο Crysis? Θελετε το πρωτο F.E.A.R? Παντα υπαρχουν παιχνιδια που κανουν τις GPU να σερνονται και παντα αυτο το κατι παραπανω που σε καποιους δεν εχει κανενα νοημα υπαρξης οπως το psycho mode ειναι εκει για συγκεκριμενους λογους και γιατι οταν βγαινει ενα παιχνιδι δεν βγαινει για να παιχτει μονο στην τωρινη γενια αλλα και στην επομενη. 

 

 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Το πρόβλημα με το raster είναι ότι από ένα σημείο και έπειτα για μικρά image quality improvements χρειάζεται εκθετική αύξηση των απαιτήσεων. Στο CP77 για παράδειγμα τα psycho ssr reflections έχουν το ίδιο perf impact με τα RT και φυσικά είναι και πολύ χειρότερα. To raster έχει φτάσει στα όρια του..

Όχι μόνο αυτό.

Παίξε AC Valhalla στο low. Τρέχει καλά σε GTX 1060. Τα γραφικά όμως είναι πολύ χειρότερα από τα κορυφαία AAA games που κάποτε η 1060 έπαιζε σε ultra ή very high 1080p.

Αυτό είναι το κλασικό σημάδι των πλασματικών απαιτήσεων. Ίδιο hardware με προοδευτικά χειρότερη ποιότητα όσο περνάει ο χρόνος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/5/2021 στις 2:31 ΜΜ, yiannis1991 είπε

Μέσα από την πατέντα τους παραδέχονται ότι χωρίς AI δεν γίνεται καλό upscaling/reconstruction. Τώρα δουλεύουν σε κάτι αρκετά διαφορετικό χωρίς το AI, δυστυχώς.

Ας ελπίσουμε να βρουν μια scalable λύση που θα τρέχει κακήν κακώς στις κονσολίτσες και θα είναι εφάμιλλη του DLSS στο PC με εκμετάλλευση του DirectML και του εξειδικευμένου hardware.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, ilos είπε

και το rdna1 μισό cgn είναι λολ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγά την είδηση τελειωμένες gpu που απλά πλέον δεν μπορούν να πάρουν το παραμικρό optimize για games, σε επίπεδο συμβατότητας οδηγών με το λειτουργικό ...θα είναι πρόβλημα γύρω στο 2030........ μόλις τελείωσα μια εγκατάσταση win 10 64x h1 2021 με gpu την 7600GT, που κυκλοφόρησε το 2005

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Ερώτηση κρίσεως. Να πάρω τώρα 1440p monitor και να την παλέψω με την 2060 μέχρι να μπορέσω να πάρω καλύτερη κάρτα ή να περιμένω να στρώσει η κατάσταση και να πάω σε 6700ΧΤ + 4Κ monitor; Παίζει να είναι τίμια για 4Κ αν παίξεις λίγο με τα settings και λόγω και της vram..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...