Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

54 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Στο Documentation λέει ότι κάνει ένα πέρασμα με EASU (Edge-Adaptive Spatial Upsampling), αλλά δεν βρήκα πληροφορίες για το τι κάνει ακριβώς, και μετά περνάει το sharpening.

Υ.Γ. Πλέον και το DLSS είναι "open source", μπορείς να κατεβάσεις το SDK από το site της NVIDIA..

Edit: "An upscaling pass called EASU (Edge-Adaptive Spatial Upsampling) that also performs edge reconstruction. In this pass the input frame is analyzed and the main part of the algorithm detects gradient reversals – essentially looking at how neighboring gradients differ – from a set of input pixels. The intensity of the gradient reversals defines the weights to apply to the reconstructed pixels at display resolution."

Ψαγμενα λόγια για να πούνε ότι απλά κάνουν interpolation upscale που διατηρεί τις άκρες. 

Δεν έγινε open source το DLSS φυσικά, δεν μπορεί η Intel η η AMD να ενσωματώσει ανάλογο hardware και να τρέξει, ούτε να το μετατρέψουν κτλ.

Αυτό που έγινε είναι ο κάθε dev μπορεί να κατεβάσει το sdk για να το ενσωματώσει στην μηχανή του, σημαντικό βήμα όπως και να έχει που θα φέρει σημαντική αύξηση στα games που θα το χρησιμοποιούν, ακόμα ένα καλό του ανταγωνισμού από μια άποψη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης

Ε ναι γι' αυτό το έβαλα σε εισαγωγικά το open source. Θετικό πάντως και το ότι υπάρχει σαν plugin σε UE και Unitiy. Στα του FSR για 1440p και 4Κ σε βαριά RT games μια χαρά stop-gap λύση είναι μέχρι να βγει αυτό που θα βασίζεται σε DirectML. Κάτι έπρεπε να βγάλουν για τον κόσμο που αγόρασε RDNA2, το είχαν υποσχεθεί από τον Οκτώβρη. Σίγουρα είναι κάτι πρόχειρο αλλά δεδομένων των συνθηκών δεν είναι χάλια σε καμία περίπτωση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Ε ναι γι' αυτό το έβαλα σε εισαγωγικά το open source. Θετικό πάντως και το ότι υπάρχει σαν plugin σε UE και Unitiy. Στα του FSR για 1440p και 4Κ σε βαριά RT games μια χαρά stop-gap λύση είναι μέχρι να βγει αυτό που θα βασίζεται σε DirectML. Κάτι έπρεπε να βγάλουν για τον κόσμο που αγόρασε RDNA2, το είχαν υποσχεθεί από τον Οκτώβρη. Σίγουρα είναι κάτι πρόχειρο αλλά δεδομένων των συνθηκών δεν είναι χάλια σε καμία περίπτωση..

Θετικο σιγουρα γιατι θα παιξει αρκετα πιο ευκολα σε πολλες μηχανες και projects, μεχρι τελος του χρονου μπορει να διπλασιαστουν οι τιτλοι ανετα.

To FSR ειναι αυτο που λες, στην επομενη γενια δυο λυσεις υπαρχουν η ενσωματωνουν tensor like cores που κανουν επιταχυνση fp8/int8 και μεχρι να βγουν η καρτες στην αγορα δουλευουν την ΑΙ λυση να κανει release με τις Rdna3, η θα το πανε brute force με MCE, αν φυσικα ειναι σε σημειο που δουλευει σε gaming, εκει αναλογα τι θα ενωσουν και ποσο βαρος θα δωσουν στο RT, μπορει να μιλαμε για heavy rt σε native 1440p+ σε επομενους τιτλους, ε απο εκει την βγαζεις και με το FSR για 4Κ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως έχω την αίσθηση ότι αν βρεις μία Merc 6800xt ας πούμε εκεί στα 1100 ευρώ που συνήθως παίζει στο Amazon είναι μακράν η καλύτερη επιλογή για gaming με βάση τις διαμορφωμένες τιμές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Razor333 είπε

Θετικο σιγουρα γιατι θα παιξει αρκετα πιο ευκολα σε πολλες μηχανες και projects, μεχρι τελος του χρονου μπορει να διπλασιαστουν οι τιτλοι ανετα.

To FSR ειναι αυτο που λες, στην επομενη γενια δυο λυσεις υπαρχουν η ενσωματωνουν tensor like cores που κανουν επιταχυνση fp8/int8 και μεχρι να βγουν η καρτες στην αγορα δουλευουν την ΑΙ λυση να κανει release με τις Rdna3, η θα το πανε brute force με MCE, αν φυσικα ειναι σε σημειο που δουλευει σε gaming, εκει αναλογα τι θα ενωσουν και ποσο βαρος θα δωσουν στο RT, μπορει να μιλαμε για heavy rt σε native 1440p+ σε επομενους τιτλους, ε απο εκει την βγαζεις και με το FSR για 4Κ.

Δεν το βλέπω να βάζουν Tensor Cores σε Gaming κάρτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ισχυει θα γινει χαμος δεν ξερω τι performance boost μπορουμε να περιμενουμε να δουμε.

https://www.hardwaretimes.com/amd-radeon-rx-7900-xt-to-feature-up-to-15k-cores-navi-33-7800-xt-to-be-taped-out-in-q4-rumor/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Εγώ απορώ πως θα ψύχουν τα MCM τέρατα. Εκτός αν είναι μόνο με υδροψυξη..

Δεν νομίζω να χρησιμοποιήσουν MCM στα Gaming GPUs.

3 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

q4? πολύ νωρίς φαίνεται ρε σεις

 

Για Tape-out γράφει όχι για Release, από το Tape-out μέχρι το release περνάνε 10-12 μήνες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κάθε γενιά τώρα τελευταία όλο λέμε τι τέρας θα είναι η επόμενη και παίρνουμε με το ζόρι 30-40% οπότε κρατηθείτε. Η AMD με το RDNA 2 φαίνεται ότι έκανε πολύ μεγάλο άλμα αλλά η πραγματικότητα είναι ότι στο RDNA 1 δεν έβγαλε high-end μοντέλο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να επανέλθω για το MCM, εγώ ποντάρω σε 3D Stacking TSV στην RDNA3.

Αντί να βάλουν μέσα στον πυρήνα το Infinity Cache όπως είναι στην RDNA2, θα βάλουν την Cache σε 3D Stacked όπως θα είναι στον ΖΕΝ3+. Έτσι μπορούν να χωρέσουν παραπάνω CUs μέσα στον Chip χωρίς να μεγαλώσει το Die Size άρα και το κόστος. Οπότε θα μπορέσουν και να αυξήσουν τον αριθμό των CUs αλλά και να αυξήσουν την Infinity Cache σε λογικά πλαίσια πάντα αλλά χωρίς να εκτοξευτεί το κόστος κατασκευής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

RT επιδόσεις να μας πουν μόνο. Τα 100 καρέ σε 4K με γραφικά της πλάκας δεν λένε τίποτα.

Όχι άλλα resident evil 8 με reflections που είναι πιο blurry και από τα παλιά καλά cubemaps.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν έχει RT reflections το 8? 

Αυτό λέω. Είναι μάπες εξαιτίας των καρτών της. Ειδικά στο πλημμυρισμένο υπόγειο σαν ζωγραφιές είναι. AMD sponsored game γαρ.

Βέβαια υπάρχει και η UE5 που βασίζεται σε raster τεχνικές για το GI* ισορροπώντας το φορτίο ανάμεσα σε RT και Raster units. Η μόνη ελπίδα για φωτορεαλισμό της προκοπής μέσα από κονσόλες και Radeon κάρτες.

*Με περιορισμένη ακρίβεια όμως. Κάτι που δεν ισχύει για τα RT cores, όπου δεν υπάρχει ταβάνι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...