Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

999$ MSRP δεν έχει η 6900ΧΤ; Ε σε φυσιολογικές καταστάσεις θα είχε 1100 στα μαγαζιά ας πούμε. +500 δηλαδή, τίποτα :P

Επεξ/σία από ioannis__
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, ilos είπε

Η συγκεκριμένη κάρτα είναι x8 lanes, για αυτό και ίσως να υπάρχει διαφορά.

ε αυτό τεστάρει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/12/2021 στις 10:40 ΠΜ, leros2004 είπε

 

Έτρεχα την 3080 για 2 μέρες με pcie 3.0 x 8 (είχε κολλήσει σκόνη στο pcie slot και έριξε το bandwidth στο μισό...)

Διαφορά στα benches 2% με pcie 3.0 x 16.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Είναι υπεραρκετό το PCI-E 3.0, μόνο στους NVMe υπάρχουν διαφορές με μεγαλύτερο PCI-E προς το πρόν.

Για την μισοπνεύμονη 6600xt δεν είναι αρκετό.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, silenoz66 είπε

Καλησπέρα παιδιά μια σύντομη ερώτηση.

Το RIS σας δουλεύει στις RX 6000?

Προσπαθώ να το βάλω στο RDR2 με vulkan API και δεν λειτουργεί

Δεν δουλεύει με το vulkan στο rdr 2. Το vulkan είναι πιο smooth όμως. Οπότε τι έκανα να προτείνω. Βάζεις vulkan περνάς reshade και βάζεις lumasharpen για sharpening. Η μένεις με Dx12 μαζί με το πολύ καλό ris αλλά έχεις κάποιες ασταθειες και microstutters σε σημεία. Με vulkan είδα καλύτερο performance οπότε έκανα τη μετάβαση έβαλα Luma vibrance και levels και παιζω έτσι νομίζω είναι η ιδανική λύση. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/12/2021 στις 8:19 ΜΜ, silenoz66 είπε

Το RIS σας δουλεύει στις RX 6000?

Προσπαθώ να το βάλω στο RDR2 με vulkan API και δεν λειτουργεί

 

Στις 18/12/2021 στις 11:14 ΜΜ, Arkin είπε

Δεν δουλεύει με το vulkan στο rdr 2. Το vulkan είναι πιο smooth όμως. Οπότε τι έκανα να προτείνω. Βάζεις vulkan περνάς reshade και βάζεις lumasharpen για sharpening. Η μένεις με Dx12 μαζί με το πολύ καλό ris αλλά έχεις κάποιες ασταθειες και microstutters σε σημεία. Με vulkan είδα καλύτερο performance οπότε έκανα τη μετάβαση έβαλα Luma vibrance και levels και παιζω έτσι νομίζω είναι η ιδανική λύση. 

Το RDR2 έχει in-game ΤΑΑ Sharpening, το οποίο μάλιστα δουλεύει και πάρα πολύ καλά.

Μη χαλάτε την εικόνα του υπέροχου αυτού παιχνιδιού με "πατέντες"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kkatzos είπε

 

Το RDR2 έχει in-game ΤΑΑ Sharpening, το οποίο μάλιστα δουλεύει και πάρα πολύ καλά.

Μη χαλάτε την εικόνα του υπέροχου αυτού παιχνιδιού με "πατέντες"

Το ΤΑΑ του RDR 2 στο 1/3 παλευετε μετα προσθετει απιστευτο artifact. Η καλυτερη λυση ειναι 1/4 ΤΑΑ και reshade με luma και εχεις την καλυτερη εικονα μηδεν artifact και crispy οπου χρειαζεται. Εκανα αρκετα τεστ στην αρχη και αυτο ειναι το ιδανικο. Η εικονα ειναι ζεστη και πεντακαθαρη με αυτο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...