Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6600/6600xt/6700/6700xt/απλή 6800 είχαν ήδη λίγο φουσκωμένο MSRP (κυρίως λόγω mining). Οι υπόλοιπες ή είναι εντελώς σαπάκια (6400/6500/6500xt) ή είναι σε κατηγορία τιμών/επιδόσεων που τον περισσότερο κόσμο δε τον ένοιαζε έτσι και αλλιώς και αν τις ήθελε τα έχει σκάσει ήδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα πατωσουν και μετα θα αγορασει ο κοσμος , οταν προτιμαει καποιος να βγαλει λεφτα πολλα αυτα παθαινει , ενω αν εβγαζαν στην αρχικη τιμη και ποσοτητα θα εδιναν και κερδη θα ειχαν και ακομη θα πουλουσαν , τη μια ο ιος τους πeιραζε και την αλλη το mining

Επεξ/σία από triplex1
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Ωραια πραγματα πραγματικα ενα παιχνιδι που χρειαζεται FSR

 

Σε αλλα νεα τιμιοτατο το FSR 2 στο Tiny Tina Wonderlands. Επισης διαβαζω οτι σε AMD το FSR 2 παιζει καλυτερα πχ God Of War ενω σε nvidia πχ εχουμε artifacts. 

https://www.techpowerup.com/review/tiny-tina-s-wonderlands-fsr-2-0/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, ultraex2003 είπε

bro !! εχει ανεβει ειδη  στους amd drivers !!!

 

Αδερφέ με συγχωρείς δεν το γνώριζα. Μόλις μου ήρθε το email από την AMD και το μοιράστηκα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπου υπάρχει DLSS support, θα το φτιάχνουν και με FSR 2.0

AMD FSR 2.0 mod reportedly also works in Death Stranding, Guardians of the Galaxy and Metro Exodus

Κάποια θεματάκια προς το παρόν σε κάποια... 

  • Cyberpunk 2077 (black screens, ghosting)
  • Dying Light 2
  • Red Dead Redemption 2
  • Metro Exodus: Enhanced Edition (ghosting)
  • Marvel’s Guardians of the Galaxy
  • Death Stranding (low-res modes have issues with motion)
  • Horizon Zero Dawn (poor hair reconstruction)
  • Control (menu glitches)
Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σοβαρή υποστήριξη reconstruction τεχνολογιών θέλει κάμποση δουλίτσα, άρα λεφτά. Διαφορετικά θα έχεις όλη τη λίστα που παραθέτει ο Psycho πιο πάνω. Μέρος δηλαδή των προβλήματων για τα οποία το κόκκινο στρατόπεδο έσπευσε να βγάλει fail τις πρώτες μορφές του DLSS, ενώ τώρα είναι "minor artifacts" που "δεν φαίνονται με το μάτι" κλπ.

Η ουσία είναι ότι με Nvidia κάρτες έχεις ό,τι σου δίνει ο ανταγωνιστής συν αρκετά παραπάνω. Δεν είναι Free-Sync vs G-Sync η κατάσταση. Ή το ένα ή το άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Η σοβαρή υποστήριξη reconstruction τεχνολογιών θέλει κάμποση δουλίτσα, άρα λεφτά. Διαφορετικά θα έχεις όλη τη λίστα που παραθέτει ο Psycho πιο πάνω. Μέρος δηλαδή των προβλήματων για τα οποία το κόκκινο στρατόπεδο έσπευσε να βγάλει fail τις πρώτες μορφές του DLSS, ενώ τώρα είναι "minor artifacts" που "δεν φαίνονται με το μάτι" κλπ.

Η ουσία είναι ότι με Nvidia κάρτες έχεις ό,τι σου δίνει ο ανταγωνιστής συν αρκετά παραπάνω. Δεν είναι Free-Sync vs G-Sync η κατάσταση. Ή το ένα ή το άλλο.

Η κάθε αμδ μπορεί να υποστηρίζει ότι θέλει.

Αν τα βλέπουμε, τα αναφέρουμε/κράζουμε.

Αν πάει ο οποιοσδήποτε να μας βγάλει τρελούς κι ότι τίποτα από αυτά δεν υπάρχει, δεν έχει σημασία (όπως καλή ώρα ξανά και ξανά με το dlss στις αρχές και για αρκετό καιρό), θα φάει αντίστοιχα κράξιμο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Η σοβαρή υποστήριξη reconstruction τεχνολογιών θέλει κάμποση δουλίτσα, άρα λεφτά. Διαφορετικά θα έχεις όλη τη λίστα που παραθέτει ο Psycho πιο πάνω. Μέρος δηλαδή των προβλήματων για τα οποία το κόκκινο στρατόπεδο έσπευσε να βγάλει fail τις πρώτες μορφές του DLSS, ενώ τώρα είναι "minor artifacts" που "δεν φαίνονται με το μάτι" κλπ.

Η ουσία είναι ότι με Nvidia κάρτες έχεις ό,τι σου δίνει ο ανταγωνιστής συν αρκετά παραπάνω. Δεν είναι Free-Sync vs G-Sync η κατάσταση. Ή το ένα ή το άλλο.

Καμία σχέση αυτό που λες εσύ με αυτό που λέω εγώ. Το πήγες πάλι Nvidia vs Amd με νικήτρια (φυσικά) την πρώτη. Κανένα σχόλιο επ' αυτού. Αυτό που λέω εγώ δεν έχει να κάνει με Amd ή Nvidia αλλά με τις εταιρείες που φτιάχνουν τα παιχνίδια. Εφ' όσον η υλοποίηση του dlss υπάρχει ήδη στο εκάστοτε παιχνίδι, η δουλειά που χρειάζεται για να μετατραπεί σε fsr2.0 δεν είναι τόσο χρονοβόρα και απαιτητική. Εδώ τα καταφέρνουν κουτσά στραβά μεμονωμένοι παίχτες- χομπίστες μόνοι τους, θα δυσκολευτούν ολόκληρες εταιρείες με τόσο προσωπικό που (υποτίθεται ότι) γνωρίζει όσο κανένας το προϊόν τους; Και να ταν μόνο αυτό... Να μιλήσουμε (γενικά) για native ultrawide υποστήριξη, για διάφορα bugs, για low-res textures που βγάζουν μάτια, για, για, για... που κάθονται και τα φτιάχνουν οι χρήστες ενώ οι "ειδικοί" (που πληρώνονται για αυτό) σφυρίζουν αδιάφορα;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...