Προς το περιεχόμενο

Τα βινύλια ξεπερνούν σε πωλήσεις τα CD για πρώτη φορά μετά τα 80’s!


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 λεπτά πριν, Spyros7 είπε

Ναι, αλλά αγόρασα το content. Εσύ τα σκας σε δίσκους μόνο.

Ο "δίσκος" χωράει μέσα χιλιάδες κομμάτια τα οποία μεταφέρω και παίζω όπου υπάρχει USB. Για να αποθηκεύσεις εσύ χιλιάδες βινύλια, ένα έπιπλο των 170 (είπαμε βολεύομαι και με HDD των 50 ευρώ) δεν σου φτάνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 231
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 λεπτά πριν, randomcat είπε

Ο "δίσκος" χωράει μέσα χιλιάδες κομμάτια τα οποία μεταφέρω και παίζω όπου υπάρχει USB. Για να αποθηκεύσεις εσύ χιλιάδες βινύλια, ένα έπιπλο των 170 (είπαμε βολεύομαι και με HDD των 50 ευρώ) δεν σου φτάνει...

Το 1tb εσύ είπες πριν ότι χωράει περίπου 100 LP σε FLAC, όχι χιλιάδες.

100 βινύλια σου έδειξα πριν στη φωυο πόσο χώρο πιάνουν.

Ωραία η φορητότητα αλλά την έχεις και με mp3, όπου εκεί όντως χωράνε χιλιάδες LP σε 1tb.

Ασε που συνήθως όταν πας κάπου με φορητό μέσο δεν έχεις τρελές απαιτήσεις σε ποιότητα ήχου.

Το καλό το setup το έχεις σπίτι σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Μίλας για ηχογράφηση και σύστημα και όχι απαραίτητα για βινύλιο. Κατάλαβέ το.

Είσαι μήπως άνθρωπος του εμπορίου; Από εκείνα τα "αμερόληπτα" μέλη των ελληνικών audiophile forums με σχετικό μαγαζί και πόστο administrator/moderator που προωθούν την πραμάτεια τους;  Όπως οι μαγικοί λαμπάτοι χωρίς το σατανικό feedback, τα conditioners, τις μαγικές βάσεις ηλεκτρικών συσευών, τους ανυψωτήρες καλωδίων, τα καλώδια των 3.000€ που κανένα πλάσμα σε blind test δεν κατάφερε ποτέ να ξεχωρίσει κτλ.;

Αν ναι τότε εξηγούνται όλα και εδώ τελειώνει η κουβέντα με το forum αυτό γενικά. Ατεκμηρίωτες αρλούμπες έχουν θέση μόνο στις audiophile κοινότητες.

Εμπορας σιγουρα δεν ειναι. Συναναστροφες με τετοιους εμπορες παντως, σιγουρα εχει. Οικονομικες κυριως. Κι αυτες προσπαθει να υποστηριξει ματαιως, μιλωντας για καλωδια , conditioners και λαμπες που καινε τσαμπα...

Οι εμπορες , μετα απο τοσες φαπες over the years, σε τετοιες περιπτωσεις (οταν δηλαδη συναντουν μπροστα τους ανθρωπους ετοιμους να τεκμηριωσουν με μετρησεις που ειναι πια διαθεσιμες στο διαδικτυο οτι τα περι μαγικων λαμπατων , καλωδιων κλπ ειναι ανυπερβλητες μπουρδες) ειναι πιο προσεκτικοι τωρα πια και στριβουν δια του αρραβωνος, αμεσα και γρηγορα...Ειτε απο το thread, ειτε απο το Χ "αφιλοξενο" forum γενικοτερα.

Πριν καμια 20ετια που η πληροφορια των μετρησεων των blind tests κλπ ηταν προσβασιμη απο ελαχιστο κοσμο, μεσουρανουσε η μπουρδα "το αυτι σου να εμπιστευεσαι". Εκτοτε , καθε μερα που περνα γινεται ολοενα και πιο ετεροχρονισμενη και γραφικη ως τοποθετηση και οταν την ακους αυτοματως καταλαβαινεις το επιπεδο αντιληψης περι ηχου του ανθρωπου που εχεις απεναντι σου.

Κατι τελευταιο. Κανενα προβλημα δεν εχω με αμπασους τυπους που γουσταρουν λαμπες, δεν τους ενδιαφερουν οι 2-3 πρωτες οκταβες, που τους μιλας για γραμμικοτητα στην αναπαραγωγη και νομιζουν οτι αναφερεσαι στη γραμμικη Α, που τους μιλας για αρμονικες και παραμορφωση και σου απαντανε "ναι αλλα εγω ειμαι χρυσαυτιας κι εμπιστευομαι το αυτι μου και στην τελικη εγω γουσταρω τον ηχο αυτο κι ας εχει παραμορφωση και αρμονικες", που τους μιλας για παραλογα κοστη αγορας και μετεπειτα συντηρησης και αυτοι το βλεπουν ως προταιρημα και αποδειξη σπουδαιοτητας του συστηματος που τους στησανε οι εκαστοτε εμπορακοι. Προβλημα τους κι ακομα πιο προβλημα τους αμα δε θελουν να ανοιξουν τα στραβα τους να διαβασουν την τοση γνωση που υπαρχει πια σχετικα με το τι αποδιδει πιστα και το τι αποδιδει σαν κουδουνιστρα. Ως εδω λοιπον ολα καλα. Εκει που τα χαλαμε, ή πιο σωστα, το διασκεδαζω δεοντως, ειναι οταν αυτοι οι τυποι αρχιζουν και αραδιαζουν τις μπουρδες που τους πουλησαν οι εμπορακοι μαζι με την πραμματεια τους, οτι δηλαδη το ηχοσυστημα τους προσφερει υψηλη πιστοτητα επειδη ειναι λαμπατο, εχει conditioners και χαλκο αγορασμενο σε 10000πλασια τιμη απο την αξια του. Και λεω το διασκεδαζω διοτι εχει πλακα να βλεπεις εναν τυπο να επικαλειται μαυρες μαγειες για να μπορεσει να αρνηθει δεδομενα τεκμηριωσης μετρησεων και αλλων αποδεκτων μεθοδολογιων (blind tests) απο ολους πλην των ψεκασμενων με τις χροιες και τα μαγικα βατ. Για τον ιδιο λογο που διασκεδαζω με τους εκαστοτε ψεκασμενους σε καθε ζητημα της καθημερινοτητας. Τους βλεπεις οτι ειναι ανιδεοι, τους προβαλεις τεκμηριωση κλπ, ξεροντας εκ των προταιρων -deja vu σου λεω- οτι θα ελθεις αντιμετωπος με την επιθετικοτητα τους και την επιμονη τους σε 666,  σαταναδες και νεες ταξεις πραγματων. Ε τα ιδια πραγματα κι εδω. Βλεπεις τον αλλο πηγμενο στην ημιμαθεια του να παλευει να υποστηριξει την αγορα χαλκου και λαμπας επικαλουμενος χροιες, μαγικα βατ και "μηπως ξερεις την tsakiridis devices γιατι αλλιως εισαι ασχετος;" και δεν εχεις παρα να το διασκεδασεις μεχρι εκει που μπορει να το τραβηξει... Ειναι απο τις περιπτωσεις που λες "καλως τονα!" και το αφηνεις να ρολαρει :)

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ετσι ειναι...

ακομα θυμαμαι ενα παιχνιδι που ειχα και ακουγα στο γυμνασιο δισκους...

...ωραιες εποχες...καποια στιγμη που θα εχω την δυνατοτητα χωρου θα παρω ενα μηχανημα.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, Spyros7 said:

Το 1tb εσύ είπες πριν ότι χωράει περίπου 100 LP σε FLAC, όχι χιλιάδες.

1 TB χωράει γύρω στα 3000 φουλ γεμάτα CD ή αλλιώς περίπου 45000 FLAC

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Spyros7 είπε

Το 1tb εσύ είπες πριν ότι χωράει περίπου 100 LP σε FLAC, όχι χιλιάδες.

Πόσο υπολογίζεις κατά μέσο όρο το ένα τέτοιο FLAC αρχείο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Μίλας για ηχογράφηση και σύστημα και όχι απαραίτητα για βινύλιο. Κατάλαβέ το.

Είσαι μήπως άνθρωπος του εμπορίου; Από εκείνα τα "αμερόληπτα" μέλη των ελληνικών audiophile forums με σχετικό μαγαζί και πόστο administrator/moderator που προωθούν την πραμάτεια τους;  Όπως οι μαγικοί λαμπάτοι χωρίς το σατανικό feedback, τα conditioners, τις μαγικές βάσεις ηλεκτρικών συσευών, τους ανυψωτήρες καλωδίων, τα καλώδια των 3.000€ που κανένα πλάσμα σε blind test δεν κατάφερε ποτέ να ξεχωρίσει κτλ.;

Αν ναι τότε εξηγούνται όλα και εδώ τελειώνει η κουβέντα με το forum αυτό γενικά. Ατεκμηρίωτες αρλούμπες έχουν θέση μόνο στις audiophile κοινότητες.

Έτυχε να ακούσω το πικάπ μου όταν το πήγα για service σε ενισχυτές και ηχεία που δεν θα καταφέρω ποτέ να αποκτήσω.
Εκεί τελειώσαν όλα. Στο ίδιο σύστημα ακούσαμε το ίδιο έργο από CD.

Αυτό για τα φόρουμ ισχύει που λες αλλά και σε ομάδες στο facebook. Υπάρχουν 3-4 τύποι που κάνουν παρεμπόριο μεταχειρισμένων αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο.

Κάθε αυτί ακούει διαφορετικά. Όταν όλη μέρα ακούς μουσική από ράδιο και από Youtube, δεν κάνεις την καλύτερη εκπαίδευση στο αυτί σου.
Σε τέτοια αυτιά, όλα φαίνονται ίδια.

Η μουσική είναι για όλους αλλά η κατανόησή της δεν είναι κάτι που γίνεται από όλους.

Σχετικά με την ηχογράφηση θα συμφωνήσω. Ιδανικά θα ήθελα αναλογική ηχογράφηση και mastering με αναπαραγωγή σε σύστημα με λαμπάτη προενίσχυση και μέσο αναπαραγωγής βινύλιο.
Αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.

Ωστόσο υπάρχουν κάτι τυπάκια από Σαλονίκη που παίζουν ωραία μπαλίτσα:


Fully analog recording at Magnetic Fidelity.
Engineered by Jesus I. Agnew.
LP edition is mastered in a pure analog chain from tape to cut (AAA), digital editions are mastered from tape to file (AAD).

 

 

1 ώρα πριν, BackFromHell είπε

Εμπορας σιγουρα δεν ειναι. Συναναστροφες με τετοιους εμπορες παντως, σιγουρα εχει. Οικονομικες κυριως. Κι αυτες προσπαθει να υποστηριξει ματαιως, μιλωντας για καλωδια , conditioners και λαμπες που καινε τσαμπα...

Οι εμπορες , μετα απο τοσες φαπες over the years, σε τετοιες περιπτωσεις (οταν δηλαδη συναντουν μπροστα τους ανθρωπους ετοιμους να τεκμηριωσουν με μετρησεις που ειναι πια διαθεσιμες στο διαδικτυο οτι τα περι μαγικων λαμπατων , καλωδιων κλπ ειναι ανυπερβλητες μπουρδες) ειναι πιο προσεκτικοι τωρα πια και στριβουν δια του αρραβωνος, αμεσα και γρηγορα...Ειτε απο το thread, ειτε απο το Χ "αφιλοξενο" forum γενικοτερα.

Πριν καμια 20ετια που η πληροφορια των μετρησεων των blind tests κλπ ηταν προσβασιμη απο ελαχιστο κοσμο, μεσουρανουσε η μπουρδα "το αυτι σου να εμπιστευεσαι". Εκτοτε , καθε μερα που περνα γινεται ολοενα και πιο ετεροχρονισμενη και γραφικη ως τοποθετηση και οταν την ακους αυτοματως καταλαβαινεις το επιπεδο αντιληψης περι ηχου του ανθρωπου που εχεις απεναντι σου.

Κατι τελευταιο. Κανενα προβλημα δεν εχω με αμπασους τυπους που γουσταρουν λαμπες, δεν τους ενδιαφερουν οι 2-3 πρωτες οκταβες, που τους μιλας για γραμμικοτητα στην αναπαραγωγη και νομιζουν οτι αναφερεσαι στη γραμμικη Α, που τους μιλας για αρμονικες και παραμορφωση και σου απαντανε "ναι αλλα εγω ειμαι χρυσαυτιας κι εμπιστευομαι το αυτι μου και στην τελικη εγω γουσταρω τον ηχο αυτο κι ας εχει παραμορφωση και αρμονικες", που τους μιλας για παραλογα κοστη αγορας και μετεπειτα συντηρησης και αυτοι το βλεπουν ως προταιρημα και αποδειξη σπουδαιοτητας του συστηματος που τους στησανε οι εκαστοτε εμπορακοι. Προβλημα τους κι ακομα πιο προβλημα τους αμα δε θελουν να ανοιξουν τα στραβα τους να διαβασουν την τοση γνωση που υπαρχει πια σχετικα με το τι αποδιδει πιστα και το τι αποδιδει σαν κουδουνιστρα. Ως εδω λοιπον ολα καλα. Εκει που τα χαλαμε, ή πιο σωστα, το διασκεδαζω δεοντως, ειναι οταν αυτοι οι τυποι αρχιζουν και αραδιαζουν τις μπουρδες που τους πουλησαν οι εμπορακοι μαζι με την πραμματεια τους, οτι δηλαδη το ηχοσυστημα τους προσφερει υψηλη πιστοτητα επειδη ειναι λαμπατο, εχει conditioners και χαλκο αγορασμενο σε 10000πλασια τιμη απο την αξια του. Και λεω το διασκεδαζω διοτι εχει πλακα να βλεπεις εναν τυπο να επικαλειται μαυρες μαγειες για να μπορεσει να αρνηθει δεδομενα τεκμηριωσης μετρησεων και αλλων αποδεκτων μεθοδολογιων (blind tests) απο ολους πλην των ψεκασμενων με τις χροιες και τα μαγικα βατ. Για τον ιδιο λογο που διασκεδαζω με τους εκαστοτε ψεκασμενους σε καθε ζητημα της καθημερινοτητας. Τους βλεπεις οτι ειναι ανιδεοι, τους προβαλεις τεκμηριωση κλπ, ξεροντας εκ των προταιρων -deja vu σου λεω- οτι θα ελθεις αντιμετωπος με την επιθετικοτητα τους και την επιμονη τους σε 666,  σαταναδες και νεες ταξεις πραγματων. Ε τα ιδια πραγματα κι εδω. Βλεπεις τον αλλο πηγμενο στην ημιμαθεια του να παλευει να υποστηριξει την αγορα χαλκου και λαμπας επικαλουμενος χροιες, μαγικα βατ και "μηπως ξερεις την tsakiridis devices γιατι αλλιως εισαι ασχετος;" και δεν εχεις παρα να το διασκεδασεις μεχρι εκει που μπορει να το τραβηξει... Ειναι απο τις περιπτωσεις που λες "καλως τονα!" και το αφηνεις να ρολαρει :)

Εσύ θα γράψεις ποτέ ελληνικά;
Αυτά που έγραψες ναι μεν γενικολογία αλλά το πιστεύω πως μπορείς και καλύτερα.

Δυστυχώς δεν μπορώ να ξέρω το μουσικό background του καθενό, αν και στοιχηματίζω πως το δικό σου BfH είναι ανύπαρκτο ή στην καλύτερη googlικό/youtubέικο.

 

EDIT: Επίσης ο ήχος δεν είναι ΜΟΝΟ συχνότητες. Υπάρχει η χροιά, το ηχόχρωμα κλπ. Αλλά τώρα μπλέξαμε ε;!

Επεξ/σία από nikoskon
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, randomcat είπε

Πόσο υπολογίζεις κατά μέσο όρο το ένα τέτοιο FLAC αρχείο;

Δεν ξέρω, εσύ μου σύγκρινες πριν τον 1tb SSD γισ FLAC με τα 100 βινύλια.

 

Αναφορά σε κείμενο

Όχι, δεν πιάνουν. Δεν τα βάζω σε "δίσκο", αλλά σε M.2 NVMe στικάκι (μέσα σε ένα enclosure με έξοδο USB 3.2). Που χωράει στην παλάμη μου. Εσύ τι χώρο και χρήματα χρειάζεσαι για καμιά 100στή βινύλια?

 

Επεξ/σία από Spyros7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, nikoskon είπε

Έτυχε να ακούσω το πικάπ μου όταν το πήγα για service σε ενισχυτές και ηχεία που δεν θα καταφέρω ποτέ να αποκτήσω.
Εκεί τελειώσαν όλα. Στο ίδιο σύστημα ακούσαμε το ίδιο έργο από CD.

Αυτό για τα φόρουμ ισχύει που λες αλλά και σε ομάδες στο facebook. Υπάρχουν 3-4 τύποι που κάνουν παρεμπόριο μεταχειρισμένων αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο.

Κάθε αυτί ακούει διαφορετικά. Όταν όλη μέρα ακούς μουσική από ράδιο και από Youtube, δεν κάνεις την καλύτερη εκπαίδευση στο αυτί σου.
Σε τέτοια αυτιά, όλα φαίνονται ίδια.

Η μουσική είναι για όλους αλλά η κατανόησή της δεν είναι κάτι που γίνεται από όλους.

Σχετικά με την ηχογράφηση θα συμφωνήσω. Ιδανικά θα ήθελα αναλογική ηχογράφηση και mastering με αναπαραγωγή σε σύστημα με λαμπάτη προενίσχυση και μέσο αναπαραγωγής βινύλιο.
Αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.

Ωστόσο υπάρχουν κάτι τυπάκια από Σαλονίκη που παίζουν ωραία μπαλίτσα:


Fully analog recording at Magnetic Fidelity.
Engineered by Jesus I. Agnew.
LP edition is mastered in a pure analog chain from tape to cut (AAA), digital editions are mastered from tape to file (AAD).

Εσύ θα γράψεις ποτέ ελληνικά;
Αυτά που έγραψες ναι μεν γενικολογία αλλά το πιστεύω πως μπορείς και καλύτερα.

Δυστυχώς δεν μπορώ να ξέρω το μουσικό background του καθενό, αν και στοιχηματίζω πως το δικό σου BfH είναι ανύπαρκτο ή στην καλύτερη googlικό/youtubέικο.

Και youtube να ηταν το μουσικο μου background , τουλαχιστον δεν ηταν λαμπιονια, καλωδια και conditioners, οπως βαυκαλιζοσουν προηγουμενως, μεχρι να το γυρισεις σε επι προσωπικου επιθεσεις οπως αλλωστε κανει καθε ταλαιπωρος που δεν μπορει να υποστηριξει τις επιλογες του με αλλο τροπο.

Διοτι αν ηξερες τα στοιχειωδη, θα γνωριζες οτι απο την παραμορφωση, τις αρμονικες, την ελλειψη 2-3 οκταβων και την ανυπαρκτη γραμμικοτητα που σου προσφερουν οι υπερηφανες λαμπες σου (που καινε τσαμπα), βεβαιως και μια πηγη σαν το youtube θα παιξει καλυτερα αν συνοδευεται απο ενα συμπαθητικο DAC και ενα καλο τρανζιστορατο σταδιο ενισχυσης... Υποπολλαπλασιου κοστους απο τα λαμπιονια, τα καλωδια, τα conditioners και οτι αλλη μπουρδα πουλανε οι εμπορακοι της κακιας ωρας στα κορόιδα τους, καλη ωρα.

Βεβαιως, εδω δεν μετραμε ποιος εχει μεγαλυτερο το ενισχυτικο σταδιο, αλλα εαν θες να το κανουμε κι αυτο (περι background), be my guest. Ανεβασε ομως πρωτα τα καλωδια σου σε φωτο να θαυμασουμε...

*Απαγορευονται δια ροπαλου καλωδια μαυρου χρωματος...Ξερεις εσυ, ξερουν και οι εμπορακοι που στα φαγανε :)

Σε οτι αφορα το edit σου ναι ναι τα ξερω αυτα με τις χροιες, τα ηχοχρωματα και τα μαγικα βατ. Μπορω να σου πω και τους 3-4 υποψηφιους εμπορους που σου πηξανε το μυαλο με αυτη τη μπουρδα για να σου πουλησουν το "το αυτι σου να εμπιστευθεις". Διοτι τοσοι ειναι και ειναι πλεον γνωστοι στην πιατσα. Κατα τ'αλλα ο ηχος ειναι απολυτα μετρησιμος και φυσικα οι μετρησεις δεν περιοριζονται στις συχνοτητες ( ; ) οπως αναφερεις. Υπαρχουν 10δες μετρησιμες παραμετροι που ολες μαζι συνδυασμενες , δειχνουν σε μεγαλο βαθμο ποσο πιστο ειναι αυτο που φτανει στο αυτι σου. Αλλα δεν περιμενω να ξερεις κιολας.

Επισης, αν οι μετρησεις δε σε πειθουν (εξαλλου η συνομωταξια των καλωδιων , των λαμπων και των conditioners και των χροιων, ειναι γενικως του "πιστευε και μη ερευνα"), υπαρχουν αποτελεσματα απο blind tests εμπειρων ακροατων. Ουτε εμενα , ουτε εσενα. Μαντεψε τι βγαινει απο αυτα τα blind tests περι ηχοχρωματων, χροιων , καλωδιων κλπ... :) Αμα δε σου κανει ουτε το εμπειρο αυτι, γιατι "καταλαβαινουν τι παιζει καθε φορα και ειναι biased", υπαρχουν και blind tests με αυτια σαν το δικο σου. Δηλαδη τυπων που πιστευουν σε λαμπες και καλωδια. Αν ουτε αυτα τα blind tests σου κανουν, κατσε με τις χροιες σου, τα ηχοχρωματα σου και τις μαγείες σου, οπως οι ψεκασμενοι καθονται με το 666 και τη Νεα Ταξη Πραγματων...

Ειναι απλα τα πραγματα και το εξηγησα παραπανω. Εχεις καθε δικαιωμα να υποστηριζεις οτι αυτο που παραγει το ηχοσυστημα που σου πουλησανε , σε ικανοποιει και σε κανει ευτυχισμενο. Δεν αμφισβητω οτι μπορει να λες αληθεια. Αυτο που δε δικαιουσαι να υποστηριξεις ειναι οτι η αναπαραγωγη του ηχοσυστηματος σου εχει πιστοτητα με τις λαμπες και τα καλωδια. Οχι επειδη το λεω εγω, αλλα επειδη ειναι αποδεδειγμενο επανειλλημενως με πολλους διαφορετικους τροπους. Αρα κατσε με την ευτυχια σου, βαζε στην ακρη φραγκα για να συντηρεις τα λαμπιονια καθε τοσο , γιατι θελουν και τακτικη συντηρηση διολου φθηνη και ως εκει. Στις συζητησεις για την πιστοτητα στριβε, οπως στριβουν αυτοι που σου πουλησαν αυτα που σου πουλησαν οταν βρεθουν σε τετοιες συζητησεις.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδες ειναι σχετικα απλο (οπως λεει κι ενας απο τους ηχοληπτες μου), εαν εσυ -δηλαδη ο οποιοσδηποτε-
επιθυμεις να ακους ηχο, "ωσαν απο βινυλιο" -γιατι ετσι μπορει περισσοτερο να σου αρεσει & δικαιωμα σου-
προσθεσε μια καταλληλη ρυθμιση φερεπειν equalizer: που να το προσομειαζει στον...υπολογιστη, κ' τελος!
🙂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, SeaLion είπε

Μερικά σημεία που μου κλωτσάνε σε αυτά που γράφεις...

- Για να έχει καλό ήχο το βινύλιο πρέπει πρωτίστως να έχεις καλό pressing. Αν έχεις και όλα τα υπόλοιπα που λες, οκ, καλό, αλλά στην (συντριπτική) πλειοψηφία ο κόσμος ακούει και τα βινύλια του και τα cd και τα flac ή mp3 από το ίδιο ηχοσύστημα. Αν το βινύλιο είναι τσίπικο, δεν το σώζει τίποτα.
- Δεν καταλήγεις με το mastering στα 2 κανάλια (stereo) αλλά με την μίξη (mixdown). Το επόμενο βήμα είναι το mastering και είναι ανάλογο του τελικού μέσου διανομής. Κανονικά άλλο mastering γίνεται για την κυκλοφορία σε βινύλιο, άλλο για το cd, μέχρι και άλλο για iTunes κάνουν.

Η κασέτα ήχου κάπου στη μέση μεταξύ των 2; Τι εννοείς;
Τα άλλα 2 δεν είναι consumer formats.

----

Πάντως αυτό που γράφετε πολλοί, πως για να καταλάβουμε το βινύλιο πρέπει να έχουμε πολύ καλό εξοπλισμό κλπ το διαβάζουμε όσοι μεγαλώσαμε 80's-90's και γελάμε και λίγο....

Το πρεσάρισμα το αναλαμβάνει άλλη εταιρία, όχι ο συνεργάτης μου (συνήθως το στέλνουμε έξω),

Εγώ παίζω μουσική, δεν ασχολούμαι με το τεχνικό θέμα του ήχου (το αναλαμβάνει το studio που συνεργάζομαι)

Η κασέτα (που έγραφα πριν) έχει καλή ποιότητα ήχου, αλλά έχει και αυτό φθορές, λίγα boomboxes είναι της προκοπής (όσα υπήρχαν δηλαδή). Τα σύγχρονα boombox που παίρνουν κασέτα είναι πρόχειρα φτιαγμένα με σχέση τα παλιά. Πλέον η κασέτα έχει αντικατασταθεί με το ψηφιακό μέσον.

17 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Η πιστοτητα παει περιπατο με τις λαμπες, οι μετρησεις ακομα και σε πανακριβους λαμπατους παραπεμπουν σε κουδουνιστρες απο πλευρας πιστοτητας, αυτο που μενει ειναι και παλι τα υποκειμενικα περι χροιων , μαγικων βατ και αυτιων που μπορει κανεις να ισχυριζεται κατα βουληση χωρις να καλειται να αποδειξει τα λεγομενα του...Σορρυ αν θιγω καποιους που μπορει να εχουν ξοδεψει μια περιουσια στις λαμπες και πιστευουν πως ακουνε τον καλυτερο ηχομτου κοσμου, ή καποιους αλλους που ενδεχομενως βγαζουν περιουσιες εμπορευομενοι λαμπες, αλλα αυτες δεν εχουν θεση απεναντι στα τρανζιστορ. Απλα εκανα το παραπανω ποστ επειδη μιλησες περι ποιοτικης αναπαραγωγης.

Αμφιβάλω αν έχεις ταξιδέψει εξωτερικό σε εκθέσεις, αν έχεις πάει να ακούσεις συνθέσεις με σωστά κουρδισμένα μηχανήματα και αν καλά καλά έχεις παίξει κιθάρα σε λαμπάτο ενισχυτή. Επειδή λοιπόν φίλε μου έχω παίξει κιθάρα σε 30+ διαφορετικούς ενισχυτές όταν ταξίδεψα στο Thomann (Γερμανία) που έχουν και demo room, για να κάνω τέστ. Συνόδευα και φίλο μου τότε που θα έκανε αγορά οπότε ήθελε μια extra γνώμη. Σου επιβεβαιώνω ότι ο λαμπάτος ενισχυτής αποδίδει ήχο κρύσταλλο που δεν μπορεί να δώσει ο τρανζιστοράτος ενισχυτής. Όσους τρανζιστοράτους ενισχυτές δοκιμάσαμε, σκοτώνανε την απόδοση και βγάζανε ρηχό ήχο χωρίς βάθος, και μιλάμε για ενισχυτές πολλών χιλιάδων ευρώ.

Ο αναλογικός ήχος δεν αντικαθίσταται εύκολα με τον ψηφιακό, απλά τα πράγματα. Όταν ψηφιοποιείς κάτι εννοείται "χάνεις" πληροφορία καθώς το αναλογικό όπως σωστά είπαν άλλοι εδώ, είναι η τέλεια καμπύλη, η ψηφιοποίηση την τετραγωνίζει και χάνεται η πληροφορία όπως και να το κάνουμε. Το γεγονός ότι ακούω στο δρόμο μουσική στο iPod και στο android κινητό μου είναι ότι θυσιάζω μέρος της ποιότητας για τη φορητότητα, και να κουβαλάω boombox και κασέτα δεν είναι πρακτικό από πολλές απόψεις.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Pokemon640 είπε

Το πρεσάρισμα το αναλαμβάνει άλλη εταιρία, όχι ο συνεργάτης μου (συνήθως το στέλνουμε έξω),

Εγώ παίζω μουσική, δεν ασχολούμαι με το τεχνικό θέμα του ήχου (το αναλαμβάνει το studio που συνεργάζομαι)

Η κασέτα (που έγραφα πριν) έχει καλή ποιότητα ήχου, αλλά έχει και αυτό φθορές, λίγα boomboxes είναι της προκοπής (όσα υπήρχαν δηλαδή). Τα σύγχρονα boombox που παίρνουν κασέτα είναι πρόχειρα φτιαγμένα με σχέση τα παλιά. Πλέον η κασέτα έχει αντικατασταθεί με το ψηφιακό μέσον.

Αμφιβάλω αν έχεις ταξιδέψει εξωτερικό σε εκθέσεις, αν έχεις πάει να ακούσεις συνθέσεις με σωστά κουρδισμένα μηχανήματα και αν καλά καλά έχεις παίξει κιθάρα σε λαμπάτο ενισχυτή. Επειδή λοιπόν φίλε μου έχω παίξει κιθάρα σε 30+ διαφορετικούς ενισχυτές όταν ταξίδεψα στο Thomann (Γερμανία) που έχουν και demo room, για να κάνω τέστ. Συνόδευα και φίλο μου τότε που θα έκανε αγορά οπότε ήθελε μια extra γνώμη. Σου επιβεβαιώνω ότι ο λαμπάτος ενισχυτής αποδίδει ήχο κρύσταλλο που δεν μπορεί να δώσει ο τρανζιστοράτος ενισχυτής. Όσους τρανζιστοράτους ενισχυτές δοκιμάσαμε, σκοτώνανε την απόδοση και βγάζανε ρηχό ήχο χωρίς βάθος, και μιλάμε για ενισχυτές πολλών χιλιάδων ευρώ.

Ο αναλογικός ήχος δεν αντικαθίσταται εύκολα με τον ψηφιακό, απλά τα πράγματα. Όταν ψηφιοποιείς κάτι εννοείται "χάνεις" πληροφορία καθώς το αναλογικό όπως σωστά είπαν άλλοι εδώ, είναι η τέλεια καμπύλη, η ψηφιοποίηση την τετραγωνίζει και χάνεται η πληροφορία όπως και να το κάνουμε. Το γεγονός ότι ακούω στο δρόμο μουσική στο iPod και στο android κινητό μου είναι ότι θυσιάζω μέρος της ποιότητας για τη φορητότητα, και να κουβαλάω boombox και κασέτα δεν είναι πρακτικό από πολλές απόψεις.

Και απο πού προκυπτει οτι ο τρανζιστορατος ενισχυτης "ψηφιοποιει" τον ηχο; Μεχρι σημερα γνωριζα οτι το τρανζιστορ ειναι αναλογικοτατο. Πιο αναλογικο πεθαινεις.

Κατι αλλο που εγραψα και προηγουμενως. Ειναι αλλο τι ηχει πιο ευχαριστα στο αυτι σου και αλλο τι αναπαραγει πιο πιστα το σημα εισοδου. Αν η κουβεντα αφορα στο τι ηχει πιο ευχαριστα στο αυτι σου, δεχομαι να μου πεις ακομα και για το ηχειακι του κινητου σου. Δεν θα σε αμφισβητησω. Αυτο που αμφισβητω ειναι το επιχειρημα οτι αυτο που ηχει σε εσενα καλυτερα ειναι και πιο πιστο. Εκει συγγνωμη, αλλα το ρολο τον αναλαμβανουν οι μετρησεις. Σε οτι αφορα το τι ειναι πιο ευχαριστο αναμεσα σε 2 components το ρολο τον αναλαμβανουν τα blind tests που επισης διαψευδουν τους θιασωτες ημιψεκασμενων θεωριων για καλωδια, conditioners και λαμπες...

Παρ'ολα αυτα εχω μερικες αποριες απο το ποστ σου. Οταν λες σωστα κουρδισμενα μηχανηματα, τι εννοεις ακριβως; Μπορεις να το κανεις πιο συγκεκριμενο; Ειναι καποιου ειδους επεμβαση που κανουν στις εκθεσεις στο εξωτερικο στα εκθεσιακα προιοντα για να παιζουν πιο "σωστα"; Κι αν ναι , τι; Ειναι κατι αλλο; Κι αν ναι, τι; Και με ποια τεχνικη "κουρδιζονται" τα μηχανηματα στις εκθεσεις του εξωτερικου ωστε να παιζουνε σωστα; Επισης οταν λες οτι παιζουν σωστα, τι εννοεις; Διοτι σωστη αναπαραγωγη, ειναι το κατα το δυνατον πιο πιστη αναπαραγωγη. Εχεις μετρησεις απο αυτες τις εκθεσεις με τα καλοκουρδισμενα συστηματα που αποδεικνυουν οτι η αναπαραγωγη ηταν σωστη/πιστη; Η εννοεις κατι αλλο οταν λες οτι παιζανε σωστα;

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Και απο πού προκυπτει οτι ο τρανζιστορατος ενισχυτης "ψηφιοποιει" τον ηχο; Μεχρι σημερα γνωριζα οτι το τρανζιστορ ειναι αναλογικοτατο. Πιο αναλογικο πεθαινεις.

Κατι αλλο που εγραψα και προηγουμενως. Ειναι αλλο τι ηχει πιο ευχαριστα στο αυτι σου και αλλο τι ειναι πιο πιστο. Αν η κουβεντα αφορα στο τι ηχει πιο ευχαριστα στο αυτι σου, δεχομαι να μου πεις και για το ηχειακι του κινητου σου. Δεν θα σε αμφισβητησω. Αυτο που αμφισβητω ειναι το επιχειρημα οτι αυτο που ηχει σε εσενα καλυτερα ειναι και πιο πιστο. Εκει συγγνωμη, αλλα το ρολο τον αναλαμβανουν οι μετρησεις.

Μια ερωτηση. Οταν λες σωστα κουρδισμενα μηχανηματα, τι εννοεις ακριβως; Μπορεις να το κανεις πιο συγκεκριμενο; Ειναι καποιου ειδους επεμβαση που κανουν στις εκθεσεις στο εξωτερικο στα εκθεσιακα προιοντα για να παιζουν "σωστα"; Κι αν ναι , τι; Ειναι κατι αλλο; Κι αν ναι, τι;

 Το είπα και πριν, είμαι μουσικός (ως hobby), όχι sound engineer η ηχολήπτης, ότι ηχεί στο αυτί μου για να ηχογραφήσω και να το δώσω αργότερα στο studio(που το αναλαμβάνει άλλος) αυτό θα πάρω.

Το τι κούρδισμα και optimization κάνουν στα μηχανήματα και στα demo room, το αναλαμβάνει ο sound engineer με τα ανάλογα όργανα μέτρησης που το κάνει 1 φορά στο τόσο, τα ρυθμίσει, τον πληρώνω(αν πρόκειται για τον χώρο μου), και μου δίνει το αποτέλεσμα που θέλω.

Αυτά τα λίγα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Spyros7 είπε

Δεν ξέρω, εσύ μου σύγκρινες πριν τον 1tb SSD γισ FLAC με τα 100 βινύλια.

Ε γιατί και μια 100στή βινύλια αρκούσε για το point μου. Προφανώς ο SSD δεν χωράει μόνο εκατοντάδες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Pokemon640 είπε

 Το είπα και πριν, είμαι μουσικός (ως hobby), όχι sound engineer η ηχολήπτης, ότι ηχεί στο αυτί μου για να ηχογραφήσω και να το δώσω αργότερα στο studio(που το αναλαμβάνει άλλος) αυτό θα πάρω.

Το τι κούρδισμα και optimization κάνουν στα μηχανήματα και στα demo room, το αναλαμβάνει ο sound engineer με τα ανάλογα όργανα μέτρησης που το κάνει 1 φορά στο τόσο, τα ρυθμίσει, τον πληρώνω(αν πρόκειται για τον χώρο μου), και μου δίνει το αποτέλεσμα που θέλω.

Αυτά τα λίγα.

Προφανως καποιος εμπειρος μηχανικος στηνει τα εκθεσιακα συστηματα, αλλα δεν ρωτησα αυτο, ειναι αλλα αυτα που ρωτησα αλλα δεν ελαβα απαντηση.

Το αν ο μηχανικος παιρνει μετρησεις με οργανα, τιθεται εν αμφιβολω, γιατι στις περισσοτερες εκθεσεις δεν γινεται αυτο. Σπανια υπαρχει χρονος για να στηθει ηχοσυστημα μεσα σε ενα χωρο , να μετρηθει επανειλημενως , να ξαναστηθει, να ξαναμετρηθει κλπ κλπ, μεχρις ωτου να αποδωσει πιστα (αν μπορει να αποδωσει πιστα και το ιδιο το ηχοσυστημα φυσικα).

 

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...