Προς το περιεχόμενο

Νέο Αυτόματο Αμάξι Πόλης


Nick_007

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, mp123 είπε

Μην ψαρώνετε με το hybrid. Σας έχει όλους μια μανία με αυτήν την λέξη. Οκ θα γλυτώσεις 1 λίτρο στα 100. Κλάιν μαιν.Οταν λήξει η εγγύηση και σου βγάλει ζημιά στο σύστημα κλάφτα  η όταν θα το πουλήσεις μετά σιγά μην το πάρει κανένας . Μηχανικός ειμσι hybrid ποτέ δεν θα παρω. ( κάθε 3 χρόνια αλλάζω αμάξι ) hybrid ποτέ όσο έχω την επιλογή να πάρω κάτι χωρίς αυτό το σύστημα.

Δυστυχώς το Yaris Hybrid εντελώς σκέτο φτάνει 17.600 (και αν θες χρηματοδότηση επιτόκιο 9,5!).

Μπορείς να εξηγήσεις λιγο παραπάνω τι σε φοβίζει ως μηχανικό; Γιατι το πουλάνε ως φουλ αξιόπιστο και με 11 χρόνια εγγύηση μπαταρίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

20 λεπτά πριν, john1987 είπε

Δυστυχώς το Yaris Hybrid εντελώς σκέτο φτάνει 17.600 (και αν θες χρηματοδότηση επιτόκιο 9,5!).

Μπορείς να εξηγήσεις λιγο παραπάνω τι σε φοβίζει ως μηχανικό; Γιατι το πουλάνε ως φουλ αξιόπιστο και με 11 χρόνια εγγύηση μπαταρίας.

Όσο πιο απλό τόσο καλύτερο είναι για εμένα. Όσο έχεις εγγύηση οκ δεν τρέχει τίποτα. Όμως μετά τι γίνετε. Συνήθως στην Ελλάδα οι πιο πολλοί κρατάνε τα αυτοκίνητα τουλάχιστον 15 χρόνια. Άρα σε βάθος χρόνου αξιζει ; Όταν λήξει η εγγύηση αξιζει ; Η μπαταρία μπορεί να έχει εγγύηση αλλά τα παρελκόμενα ; Ολα τα ηλεκτρονικά που είναι φορτωμένα ώστε να λειτουργήσει σαν hybrid όχι. Όταν βγει από την εγγύηση και η μπαταρια και εχεισ Ζημιά ( που σίγουρα θα έχεις ) έχεις δυο επιλογές. Η το στοτωνεις σε τιμή πολυ χαμηλότερη από ότι του ακριβως ίδιου συμβατικού μοντέλου η τις αλλάζεις. Για εμένα είναι μια η άλλη. Τι hybrid τι συμβατικό τα ίδια θα δώσεις σε βάθος χρόνου. Δεν είναι κορόιδα στις αυτοκινητοβιομηχανίες.Δεν βγάζουν κάτι να κερδίσουμε.Το παν είναι να κερδίσουν αυτοι.Σκεψουτο λίγο.Εγω θα συνεχίζω να αγοράζω συμβατικά αυτοκίνητα ως ότου θα βγαίνουν στην παραγωγή. Ποτέ δεν θα πάρω hybrid. Προσωπική άποψη πάντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, mp123 είπε

Βγάλε το οπελ. Βγάλε το κια. Το οπελ είναι οπελ απλώς το κια δεν αξιζει όσα ζητάει. 
Τωρα αν τα δυο αυτά τα συγκρινεις σαν τεστ ντραιβ ( είχα ι10 2017 και ι20 2012 ) το σουιφτ είναι κλάσεις ανώτερο. Δεν συγκρίνετε.τωρα θα μου πεις άλλο το ι20 του 2020. Έχω να σου πω Χιουντάι είναι τα ίδια είναι. Ίδια φιλοσοφία. Διαλέγεις λοιπόν. Σπορ αίσθηση , νεανικό ( Φυσικα τηρουμένων των αναλογιών μιλάμε τωρα ) αλλά λίγους χώρους πας σουιφτ θέλεις ουδέτερο  οδηγικά αλλα χώρους πας ι20. Είναι απλό. Ποιοτικώς τα ίδια είναι μην ψάχνετε διάφορες.

Υ.γ κόψε στα 15κ. Πολλά δινεις για αυτη την κατηγορία. Ένα εργαλείο δουλειάς είναι.συμβιβασου με λιγότερα έξτρα .

https://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2020/09/timokatalogos_new_i20.pdf

To πιο οικονομικό αυτόματο i20 είναι στα 16.190 € χωρίς μεταλλικό χρώμα. 

Λες να τρέξει με προσφορά ή θα μείνουν ίδιες οι τιμές για 6 μήνες το λιγότερο;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Nick_007 είπε

https://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2020/09/timokatalogos_new_i20.pdf

To πιο οικονομικό αυτόματο i20 είναι στα 16.190 € χωρίς μεταλλικό χρώμα. 

Λες να τρέξει με προσφορά ή θα μείνουν ίδιες οι τιμές για 6 μήνες το λιγότερο;

Αυτό είναι το καινούριο που θα έρθει εχεισ Δικιο. Τωρα το είδα. Στο απερχόμενο μοντέλο ήταν 14800 περίπου μεσαία έκδοση. Ακρίβινε και η Χιουντάι.Τωρα 16200 για Χιουντάι είναι πολλά. Αμα αντέχεις 1500 παραπάνω παρτο. Αλλοιώς μανουαλ στα 14700.Προσφορά στα αυτόματα λίγο δύσκολο. Εισάγουν πολυ λίγα κομμάτια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημείωση: όταν ρωτάει κάποιος για να αγοράσει κάτι, δεν έχει καμία αξία να γράφουμε τις υποκειμενικές μας αντιλήψεις βάσει γούστου, αλλά μόνο τεκμηριωμένα πράγματα.

Δεν λέω ότι τα hybrid, για παράδειγμα, είναι η χρυσή λύση χωρίς άλλα κριτήρια ... αλλά τί να κάνουμε, η Toyota έχει κλείσει σπίτια και θα κλείσει κι άλλα, με την τελευταία γενιά κινητήρα. Να σημειώσω πάλι, ότι δεν είμαι φαν της Toyota. Αν απαντούσα με υποκειμενικό τρόπο θα έλεγα όχι. Αν αναλύσουμε την οικονομοτεχνική εξίσωση, βγαίνει αυτόματα αυτό. Ακόμα και με προβολή στα 10-15 χρόνια, όταν τα άλλα θα είναι σάπια και θα έχουν κάψει σημαντικά παραπάνω καύσιμο. Ένα υβριδικό θα είναι mainstream τότε και για μεταπώληση, με μικρό κόστος αντικατάστασης μπαταρίας. Να αναλύσουμε την απόσβεση λόγω μειωμένης κατανάλωσης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Σημείωση: όταν ρωτάει κάποιος για να αγοράσει κάτι, δεν έχει καμία αξία να γράφουμε τις υποκειμενικές μας αντιλήψεις βάσει γούστου, αλλά μόνο τεκμηριωμένα πράγματα.

Δεν λέω ότι τα hybrid, για παράδειγμα, είναι η χρυσή λύση χωρίς άλλα κριτήρια ... αλλά τί να κάνουμε, η Toyota έχει κλείσει σπίτια και θα κλείσει κι άλλα, με την τελευταία γενιά κινητήρα. Να σημειώσω πάλι, ότι δεν είμαι φαν της Toyota. Αν απαντούσα με υποκειμενικό τρόπο θα έλεγα όχι. Αν αναλύσουμε την οικονομοτεχνική εξίσωση, βγαίνει αυτόματα αυτό. Ακόμα και με προβολή στα 10-15 χρόνια, όταν τα άλλα θα είναι σάπια και θα έχουν κάψει σημαντικά παραπάνω καύσιμο. Ένα υβριδικό θα είναι mainstream τότε και για μεταπώληση, με μικρό κόστος αντικατάστασης μπαταρίας. Να αναλύσουμε την απόσβεση λόγω μειωμένης κατανάλωσης;

Σε βάθος 10-15 χρόνια είναι καλύτερη οικονομική επιλογή. Στην δική μου την περίπτωση, δηλαδή  με 10Κ το χρόνο χιλιόμετρα και με σκοπό ίσως να το αλλάξω σε 5 χρόνια για 100% ηλεκτρικό ίσως να μην είναι, τουλάχιστον με τα τωρινά δεδομένα. Εάν είχαμε πυλωτή στην πολυκατοικία θα κοιτούσα από τώρα για 100% ηλεκτρικό.   

Η διαφορά κίνησης ανά 1000 χιλιόμετρα με ένα Swift είναι περίπου 50-60 Ευρώ και ας υποθέσουμε 600 Ευρώ το χρόνο. Η σύγκριση είναι όμως με την Active Plus έκδοση που υπολογίζω να βγαίνει 19+Κ με το configurator της Toyota. 

Προσπαθώ να συγκρίνω μήλα με μήλα αλλά δεν μου είναι εύκολο :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Καλησπέρα,

Ήρθε η ωρα να σας δώσω feedback από την έρευνα μου και κατάτασω τα αυτοκίνητο βάσει την προτίηση  μου, επίσης και με τα δικά μου αντικειμενικά κριτήρια 

1. Peugeot 208  έκδοση Allure -> Τελική τιμή 19.200 

  • Το πιο όμορφο από όσα είδα και οδήγησα
  • Ποιοτικό εσωτερικό με καλό και σύγχρονο design
  • Πολύ καλή αίσθηση στην οδήγηση
  • Υπάρχει ειδική έκπτωση σε αυτήν την περίδοσο και γιαυτό το έχω πρώτο υποψήφιο

2. Toyota Yaris έκδοση Style -> Τελική τιμή E 20.450 

  • Την καλύτερη οδική συμπεριφορά από όσα είδα και οδήγησα
  • Καλό εσωτερικό και δεν μπορώ να καταλάβω τα σχόλια για μέτρια ποιότητα που έχω διβάσει γενικά. 
  • Ένιωθα ότι οδηγούσα μεγαλύτερο αυτοκίνητο

3. Hyundai i20 Premium -> Τελική τιμή  E 17.800

  • Το καλύτερο VFM από όσα είδα και οδήγησα (δεν οδήγσα το αυτόματο)
  • Πολύ ωραία χρώματα σαν επιλογές 
  • Μέτρια πλαστικά εσωτερικά

4. Renault Clio RS Line -> E 21.000 

  • Τρέχει έκπτωτικό προγραμμα αυτην την περίοδο για ορισμένα οχήματα και είχαν να μου προτείνουν σε αυτόματο  μόνο το RS Line 
  • Το αναφέρω μόνο καθώς το είδα και είχε πολύ καλή ποιότητα. Το έχω αποκλείσει πάντως 
  • Το υβριδικό απλησιάστο, 24.000 

Τείνω στο Peugeot καθως μου άρεσε αρκετά και παίρνω μια καλή έκδοση σε έκπτωση. Το Yaris με κριτήριο οικονομικό σε βάθος χρόνο και εάν θέλω το απολύτο VFM το i20. 

Απέκλεισα το Swift γιατί σε VFM τo i20 είναι ανώτερο για εμένα. 

Πιστεύω το ΣΚ να έχω καταλήξει και ευχαριστώ σε όλους για τις πληροφορίες. 

Νίκος 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...