Προς το περιεχόμενο
hiper7

Άρνηση υπαλλήλων Wind για καταχώριση βλάβης και αποστολή τεχνικού

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Από 29/8 όμως δεν έχω καθόλου internet και δεν στέλνουν καν τεχνικό. Έχω επικοινωνήσει 3 φορές μαζί τους μέσω τηλεφώνου και 2 μέσω email και με γράφουν κανονικά. Και καλά θα κάνουν έλεγχο στηγραμμή και θα με καλέσουν πίσω. Οι υπάλληλοι λένε το ποίημα που έχουν μάθει και άκρη δεν βγάζω. Ούτε κάν βλάβη δεν έχουν καταχωρίσει. Τι μπορώ να κάνω; Ευχαριστώ.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι περιμενες δηλαδη με 29,90;
Οτι θα δουλευουν κανονικα στην περιπτωση βλαβης;

Μπορεις να κανεις γραπτη αρνηση πληρωμης για το διαστημα που εχεις βλαβη, αλλα τι να το κανεις; Το ζητουμενο ειναι να εχεις υπηρεσια και οχι να τσακωνεσαι με την τηλεφωνικη υποστηριξη.

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για το σαλαμι που βαζει στο σαντουιτ το everest ειναι υπευθυνη η creta farm, αλλα εαν σου σερβιρουν σαπιο σαλαμι δεν θα καλεσεις την creta farm για παραπονα αλλα θα παραπονεθεις στο everest.
Λογικο;

  • Like 7
  • Haha 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, safridia είπε

Και για το σαλαμι που βαζει στο σαντουιτ το everest ειναι υπευθυνη η creta farm, αλλα εαν σου σερβιρουν σαπιο σαλαμι δεν θα καλεσεις την creta farm για παραπονα αλλα θα παραπονεθεις στο everest.
Λογικο;

Εννοω μέχρι να μιλήσει η wind με τον Οτε και να ξεκουνηθούν να πάνε θέλει κάποια ωρα.Είναι και ζέστη.Εχει και κορονοιό και που να τρέχεις.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα θα σου πω...μετα απο ενα μηνα τηλεφωνα, εκανα complaint στη σελιδα τους στο facebook , γραφωντας ενα κατεβατο.. Μεσα σε ενα Σαββατο εγινε συνδυαστικο ραντεβού μεταξυ win-ote και ολα φτιαξανε.

  • Like 1
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 ώρες πριν, hiper7 είπε

Από 29/8 όμως δεν έχω καθόλου internet και δεν στέλνουν καν τεχνικό. Έχω επικοινωνήσει 3 φορές μαζί τους μέσω τηλεφώνου και 2 μέσω email και με γράφουν κανονικά. Και καλά θα κάνουν έλεγχο στηγραμμή και θα με καλέσουν πίσω. Οι υπάλληλοι λένε το ποίημα που έχουν μάθει και άκρη δεν βγάζω. Ούτε κάν βλάβη δεν έχουν καταχωρίσει. Τι μπορώ να κάνω; Ευχαριστώ.

Τρεις φορές έχεις μιλήσει από 29/8?? Τρεις φορές την μέρα πρέπει να παίρνεις. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 16/9/2020 στις 9:03 ΜΜ, hiper7 είπε

Από 29/8 όμως δεν έχω καθόλου internet και δεν στέλνουν καν τεχνικό. Έχω επικοινωνήσει 3 φορές μαζί τους μέσω τηλεφώνου και 2 μέσω email και με γράφουν κανονικά. Και καλά θα κάνουν έλεγχο στηγραμμή και θα με καλέσουν πίσω. Οι υπάλληλοι λένε το ποίημα που έχουν μάθει και άκρη δεν βγάζω. Ούτε κάν βλάβη δεν έχουν καταχωρίσει. Τι μπορώ να κάνω; Ευχαριστώ.

 

Στις 16/9/2020 στις 10:21 ΜΜ, Maverickj13 είπε

Ενα θα σου πω...μετα απο ενα μηνα τηλεφωνα, εκανα complaint στη σελιδα τους στο facebook , γραφωντας ενα κατεβατο.. Μεσα σε ενα Σαββατο εγινε συνδυαστικο ραντεβού μεταξυ win-ote και ολα φτιαξανε.

 

Στις 17/9/2020 στις 9:59 ΠΜ, lightsout είπε

Τρεις φορές έχεις μιλήσει από 29/8?? Τρεις φορές την μέρα πρέπει να παίρνεις. 

Εγγράφως ότι θέλετε, προφορικά είναι όλα στον αέρα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 17/9/2020 στις 9:59 ΠΜ, lightsout είπε

Τρεις φορές έχεις μιλήσει από 29/8?? Τρεις φορές την μέρα πρέπει να παίρνεις. 

Δυστυχώς λόγω εργασίας δεν είναι εφικτό!

16 ώρες πριν, Alxnks είπε

Εγγράφως ότι θέλετε, προφορικά είναι όλα στον αέρα.

Έχω αρχίσει να τους "διαπομπεύω" με το πρόβλημα στα social media τώρα μπας και γίνει τπτ.

Στις 16/9/2020 στις 9:15 ΜΜ, Ukforthemoment είπε

Για το δίκτυο υπεύθυνος δεν είναι ο ΟΤΕ?

Δεν έχουν καν καταχωρίσει βλάβη από τη wind. Οπότε το ποιος ευθύνεται δεν μπορεί να διαπιστωθεί.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
36 λεπτά πριν, hiper7 είπε

Έχω αρχίσει να τους "διαπομπεύω" με το πρόβλημα στα social media τώρα μπας και γίνει τπτ.

Ναι, δεν εννοούσα αυτό με το εγγράφως, καμία σχέση βασικά. 

Εννοούσα έγγραφη επικοινωνία μαζί τους, ώστε να μπορείς να αποδείξεις ημερομηνίες, ώρες, να ζητάς όνομα αυτού που μίλησες τηλεφωνικά και να αναφέρεις στην έγγραφη επικοινωνια ακριβώς την ημερομηνία και την ώρα που μίλησες με τον κάθε ένα.

Ώστε μετά αν χρειαστεί συνήγορος του καναλωτη, ΕΕΤΤ κτλ, να μπορείς να έχεις αποδείξεις. Τώρα τι θα πεις; "Μίλησα περίπου τότε, με κάποιον" και τους διαπόμπευσα στα social media αλλά δεν έκαναν κάτι;

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@hiper7Το καταλαβαίνω, τουλάχιστον προσπάθησε να παίρνεις μία φορά την ημέρα. Σε πρόβλημα που είχα εγώ με την Wind αυτή η τακτική δούλεψε. Και εγγραφή επικοινωνία βοηθάει σε μετέπειτα ενέργειες, αν αυτές χρειαστούν.

  @Alxnks Τα κανάλια εγγραφής επικοινωνίας είναι εξαιρετικά περιορισμένα, μόνο μέσω της πλατφόρμας που υπάρχει στο site μπορείς να επικοινωνήσεις και είναι αμφίβολο αν θα του δώσουν αριθμό πρωτοκόλλου ως οφείλουν. Συμφωνώ πάντως ότι πρέπει να προχωρήσει και εγγράφως. 

  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
23 λεπτά πριν, lightsout είπε

@hiper7 @Alxnks Τα κανάλια εγγραφής επικοινωνίας είναι εξαιρετικά περιορισμένα, μόνο μέσω της πλατφόρμας που υπάρχει στο site μπορείς να επικοινωνήσεις και είναι αμφίβολο αν θα του δώσουν αριθμό πρωτοκόλλου ως οφείλουν. Συμφωνώ πάντως ότι πρέπει να προχωρήσει και εγγράφως. 

Η πλατφόρμα αν θυμάμαι καλά σου στέλνει απαντητικο email. Εάν δεν θυμάμαι καλά, τότε σίγουρα σου στέλνουν εκείνοι μια απάντηση. Έχω και σχετικά emails τους μετά από αντίστοιχες επικοινωνίες. Ε, απαντάς σε αυτό που θα σου στείλουν και ξεκινάει έτσι η έγγραφη επικοινωνία ;)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον έχεις μιλήσει και δεν υπάρχει ανταπόκριση, η μόνη διαδικασία με την οποία είχα στο παρελθόν αποτέλεσμα (με διάφορους παρόχους) είναι η εξής:

Μπαίνεις στην επικοινωνία μέσω mywind, αναφέρεις το πρόβλημα και την ανεπιτυχή ανταπόκρισή τους και ενημερώνεις πως αν δεν προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες εντός 5 πχ εργασίμων ημερών η καταγγελία θα κατατεθεί στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και επιφυλάσσεσαι ρητά παντός νομίμου δικαιώματός σου εφόσον δεν τηρηθούν οι συμβατικές υποχρεώσεις της wind.

Κράτησε και τα emails που έστειλες καθώς η ΕΕΤΤ θέλει παρέλευση 20 ημερών από την πρώτη γραπτή επικοινωνία.

  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.