Προς το περιεχόμενο

Άρνηση υπαλλήλων Wind για καταχώριση βλάβης και αποστολή τεχνικού


Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, Alxnks είπε

Η πλατφόρμα αν θυμάμαι καλά σου στέλνει απαντητικο email. Εάν δεν θυμάμαι καλά, τότε σίγουρα σου στέλνουν εκείνοι μια απάντηση. Έχω και σχετικά emails τους μετά από αντίστοιχες επικοινωνίες. Ε, απαντάς σε αυτό που θα σου στείλουν και ξεκινάει έτσι η έγγραφη επικοινωνία ;)

Όταν την είχα χρησιμοποιήσει σε δικό μου πρόβλημα, μου είχε έρθει αυτοματοποιημένο μήνυμα και με είχαν καλέσει μετά από δύο εργάσιμες χωρίς όμως να ασχοληθούν ουσιαστικά με το πρόβλημα μου. Η λύση στην περίπτωση μου είχε έρθει μετά από απανωτές κλήσεις μου. Απ' ο,τι είχα καταλάβει, αναλογως και της φύσεως του προβλήματος βέβαια, εάν καταχωρηθούν πολλές κλήσεις για ένα θέμα το οποίο είτε δεν μπορεί να επιλυθεί τηλεφωνικά είτε το κέντρο δεν βλέπει κάτι αλλά ο πελάτης συνεχίζει να το αναφέρει, το κέντρο προχωρά σε αναγγελία βλάβης. Οι τρείς κλήσεις σε διάστημα δεκαπέντε ημερών είναι ελάχιστες. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για να γίνει καταγγελία στην εεττ χρειάζεται πρώτα να έχει γίνει έγγραφή καταγγελία στον πάροχο, και μόνο αφού δεν επιλυθεί εντός 20 ημερών, προχωράς σε καταγγελία στην εεττ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ όλους!

Τελικά, όσα χρόνια κι αν περάσουν το "μέσον" είναι το πιο δυνατό χαρτί. Τυχαία, μέσω linkedin είδα ότι παλαιός συνάδελφος κατέχει διευθυντική θέση στην εν λόγω εταιρεία. Μετά από επικοινωνία μαζί του προχθές, κινητοποιήθηκε το σύμπαν: χθες έστειλαν τεχνικό όπου διαπιστώθηκε βλάβη στο δίκτυο και σήμερα στέλνουν router με data μέχρι να επιδιορθωθεί η βλάβη.

 

Επεξ/σία από hiper7
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, hiper7 είπε

Ευχαριστώ όλους!

Τελικά, όσα χρόνια κι αν περάσουν το "μέσον" είναι το πιο δυνατό χαρτί. Τυχαία, μέσω linkedin είδα ότι παλαιός συνάδελφος κατέχει διευθυντική θέση στην εν λόγω εταιρεία. Μετά από επικοινωνία μαζί του προχθές, κινητοποιήθηκε το σύμπαν: χθες έστειλαν τεχνικό όπου διαπιστώθηκε βλάβη στο δίκτυο και σήμερα στέλνουν router με data μέχρι να επιδιορθωθεί η βλάβη.

τωρα τους γειωσες ολους....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από το να κάνετε αναφορά για καταγγελία ζητήστε να σας συνδέσουν και με το αρμόδιο τμήμα για τις απομαγνητοφωνήσεις όλων των τηλεφωνημάτων που έχετε κάνει για το πρόβλημα.

Όταν σας συνδέσουν με αυτό το τμήμα θα σας πουν την διαδικασία αλλά παράλληλα θα δουν "μηπως μπορούν να βοηθήσουν κάπως για το πρόβλημα".... και το πρόβλημα λύνεται σχεδόν άμεσα...(χωρίς να έχετε στείλει χαρτιά για απομαγνητοφωνήσεις/ καταγγελίες κλπ)

 

Είναι τραγική η κατάσταση πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έχουμε ξαναπεί με το φόβο ότι γινόμαστε γραφικοί.

Οι έλληνες πάροχοι δεν καταλαβαίνουν στην ισχυρή πλειοψηφία των περιπτώσεων, τίποτα άλλο εκτός της καταγγελίας στην ΕΕΤΤ.

Δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρείται κανείς μετά από τόσο γράψιμο από τον πάροχο. Απευθείας καταγγελία και όλα στρώνουν στο βαθμό που μπορούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρώτα, έκφραση παραπόνων στην Εξυπηρέτηση Πελατών (γραπτώς) και είτε απαντήσουν (γραπτώς και πάλι) είτε όχι, έγγραφη καταγγελία στην ΕΕΤΤ μετά 20+ ημέρες. Δεν μπορείς να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ πριν περάσουν 20 μέρες από την ημερομηνία υποβολής παραπόνων στον πάροχο τηλεφωνίας-διαδικτύου.

(Όπως μας ενημέρωσε και ο l337 παραπάνω)

Επεξ/σία από filipN
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι για να έχουμε να λέμε... mail που αναγκάστηκα και έγραψα για να στείλω.

 

" από εχθές (1/10/2020) αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα με μη ορθή και αποτελεσματική επίλυση βλάβης στην τηλεφωνική μου γραμμή (πλήρη απώλεια σήματος κλπ).
Έχω καλέσει από τις 11 το πρωί για να το δηλώσω και κάθε φορά μου απαντούν ότι κάνουν διάφορες ενέργειες και ότι θα με καλέσουν πίσω (εντός δύο ωρών) για να με ενημερώσουν για την επίλυση του προβλήματος.
Ανά δύο ώρες ξανακαλώ εγώ διότι κανείς δεν με καλεί τελικώς για να ακούσω δυστυχώς πάλι το ίδιο "ποίημα" ότι γίνονται ενέργειες.
Τελικώς στις 7 περίπου το απόγευμα και έπειτα από πολλά μισάωρα σε αρκετά τηλέφωνα που έκανα εγώ στην υπηρεσία του 13700 αναγκάστηκαν να αναγνωρίσουν ότι υπάρχει βλάβη και μόνο τότε όπως και με ενημερώσανε θα δηλωθεί και ως τεχνικό πρόβλημα στον φορέα της γραμμής που είναι ο ΟΤΕ. Συνεπώς μέχρι και εκείνη τη στιγμή ψεύδονταν ότι κάνουν ενέργειες μιας και εντός 2 λεπτών στο τηλεφώνημα το τελευταίο αναγνώρισε ο υπάλληλος την βλάβη.
 
Σήμερα (2/10) και ενώ περίμενα πάλι τηλεφώνημα από εκπρόσωπό τους (όπως είχε αναφερθεί από τον υπάλληλο του τελευταίου τηλεφωνήματος στις 1/10) κανείς δεν με είχε καλέσει εώς και τις 11 που αναγκάστηκα να καλέσω ο ίδιος για να μάθω την εξέλιξη. Μάλιστα όπως με είχαν ενημερώσει από την προηγούμενη θα μου έστελναν εξοπλισμό προσωρινό (Hybrid) για να καλύψω τις ανάγκες μου. Δυστυχώς μετά από τουλάχιστον 3 τηλέφωνα σήμερα ακόμη δεν υπάρχει κάποια σαφή απάντηση ως προς την προσωρινή λύση Hybrid και μάλιστα οι απαντήσεις που μου δίνουν είναι ασαφείς και αντικρουόμενες (π.χ. ενώ ο ένας υπάλληλος μου λέει ότι έχουν δώσει εντολή να αποσταλεί εξοπλισμός ο άλλος υπάλληλος μου λέει ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο κλπ) Οι προσπάθειές μου σε κάθε επικοινωνία για να λάβω σαφείς απαντήσεις ήταν μάταιες και μάλιστα υπάλληλος με συμβούλεψε κιόλας να μην δυσανασχετώ αδίκως!!
 
Τέλος σήμερα μου ανακοίνωσαν με SMS ότι θα με επισκεφθεί υπάλληλος του ΟΤΕ την Δευτέρα 5/10 (4 ήμερες! μετά την δήλωση της βλάβης) και ότι θα πρέπει να παρευρίσκομαι στον χώρο για να του δώσω πρόσβαση, χωρίς κανένας να με ρωτήσει αν μπορώ εκείνη την ημέρα να βρίσκομαι στον χώρο.
Πλέον έχω σοβαρό πρόβλημα διότι εκτός της απώλειας βασικού αγαθού για το οποίο πληρώνουμε πάντα στην ώρα του έχω να αντιμετωπίσω και τον έμμεσο και κεκαλυμμένο εμπαιγμό από την εσκεμμένα χαοτική και αναποτελεσματική υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης της 13700. "
43 λεπτά πριν, Infotech.Gr είπε

Έτσι για να έχουμε να λέμε... mail που αναγκάστηκα και έγραψα για να στείλω.

" από εχθές (1/10/2020) αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα με μη ορθή και αποτελεσματική επίλυση βλάβης στην τηλεφωνική μου γραμμή (πλήρη απώλεια σήματος κλπ).
Έχω καλέσει από τις 11 το πρωί για να το δηλώσω και κάθε φορά μου απαντούν ότι κάνουν διάφορες ενέργειες και ότι θα με καλέσουν πίσω (εντός δύο ωρών) για να με ενημερώσουν για την επίλυση του προβλήματος.
Ανά δύο ώρες ξανακαλώ εγώ διότι κανείς δεν με καλεί τελικώς για να ακούσω δυστυχώς πάλι το ίδιο "ποίημα" ότι γίνονται ενέργειες.
Τελικώς στις 7 περίπου το απόγευμα και έπειτα από πολλά μισάωρα σε αρκετά τηλέφωνα που έκανα εγώ στην υπηρεσία του 13700 αναγκάστηκαν να αναγνωρίσουν ότι υπάρχει βλάβη και μόνο τότε όπως και με ενημερώσανε θα δηλωθεί και ως τεχνικό πρόβλημα στον φορέα της γραμμής που είναι ο ΟΤΕ. Συνεπώς μέχρι και εκείνη τη στιγμή ψεύδονταν ότι κάνουν ενέργειες μιας και εντός 2 λεπτών στο τηλεφώνημα το τελευταίο αναγνώρισε ο υπάλληλος την βλάβη.
 
Σήμερα (2/10) και ενώ περίμενα πάλι τηλεφώνημα από εκπρόσωπό τους (όπως είχε αναφερθεί από τον υπάλληλο του τελευταίου τηλεφωνήματος στις 1/10) κανείς δεν με είχε καλέσει εώς και τις 11 που αναγκάστηκα να καλέσω ο ίδιος για να μάθω την εξέλιξη. Μάλιστα όπως με είχαν ενημερώσει από την προηγούμενη θα μου έστελναν εξοπλισμό προσωρινό (Hybrid) για να καλύψω τις ανάγκες μου. Δυστυχώς μετά από τουλάχιστον 3 τηλέφωνα σήμερα ακόμη δεν υπάρχει κάποια σαφή απάντηση ως προς την προσωρινή λύση Hybrid και μάλιστα οι απαντήσεις που μου δίνουν είναι ασαφείς και αντικρουόμενες (π.χ. ενώ ο ένας υπάλληλος μου λέει ότι έχουν δώσει εντολή να αποσταλεί εξοπλισμός ο άλλος υπάλληλος μου λέει ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο κλπ) Οι προσπάθειές μου σε κάθε επικοινωνία για να λάβω σαφείς απαντήσεις ήταν μάταιες και μάλιστα υπάλληλος με συμβούλεψε κιόλας να μην δυσανασχετώ αδίκως!!
 
Τέλος σήμερα μου ανακοίνωσαν με SMS ότι θα με επισκεφθεί υπάλληλος του ΟΤΕ την Δευτέρα 5/10 (4 ήμερες! μετά την δήλωση της βλάβης) και ότι θα πρέπει να παρευρίσκομαι στον χώρο για να του δώσω πρόσβαση, χωρίς κανένας να με ρωτήσει αν μπορώ εκείνη την ημέρα να βρίσκομαι στον χώρο.
Πλέον έχω σοβαρό πρόβλημα διότι εκτός της απώλειας βασικού αγαθού για το οποίο πληρώνουμε πάντα στην ώρα του έχω να αντιμετωπίσω και τον έμμεσο και κεκαλυμμένο εμπαιγμό από την εσκεμμένα χαοτική και αναποτελεσματική υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης της 13700. "

2/10/2020 4:30 Λ@@@ΟΥ ΣΤ@@@Σ Είπε ότι δεν θα λάβω εξοπλισμό προσωρινό και δεν γνωρίζει πότε θα τον λάβω.


2/10/2020 4:51 Ν@@@@ΟΣ {κάτι (ανέφερε το επώνυμό του πολύ γρήγορα και "μέσα από τα δόντια")} Με διαβεβαίωσε ότι θα λάβω τον εξοπλισμό Hybrid σήμερα, να κάνω λίγη υπομονή.

 

Μα πόσο Γ.Τ.Π. υπηρεσία; Απορώ αν κοιτάν κάποια οθόνη εκείνη την ώρα ή απλά μιλάνε παίζοντας..... τάβλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω! Εδώ και ένα μήνα έχει πρόβλημα η γραμμή μου με αποσυνδέσεις και στο 13700 υποτίθεται ότι άνοιγαν ticket και θα με καλούσε τεχνικός αλλά πότε δεν έγινε. Όταν τους ξανά-κάλεσα και τους ρώτησα γιατί δεν με έχει καλέσει ο τεχνικός, είχαν το θράσος να μου πουν ότι δεν είχα καλέσει ποτέ για αίτημα.

Δεν πρέπει να έχουν τεχνικούς γι'αυτό να καθυστερούν και να γειώνουν όλες τις επισκέψεις.

Ποια είναι η καλύτερη εταιρεία για να πάω? Με τόσο χάλια τεχνική υποστήριξη, δεν αξίζει να μείνω στη Wind.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα επειδη εχουν πολλες αναμονες,λενε στους πελατες οταν καλουν οτι θα το κοιταξουμε και θα σας καλεσουμε εμεις αργοτερα το κανουν αυτο για να ξεμπουκωσει το τηλ.κεντρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
2 ώρες πριν, safridia είπε

Δεν καταλαβαινεις πως λειτουργει ο καπιταλισμος, ετσι;

Αλλά αν χάνουν πελάτες λόγω κακής εξυπηρέτησης, τότε που είναι το κέρδος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Δεν έχει βγει νομοθεσία σύμφωνα με την οποία, εάν μέσα σε 2 εργάσιμες δεν επιλυθεί η βλάβη, αφαιρείται ποσό από τον λογαριασμό; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...