naruto14 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Μόλις έλαβα e-mail ακύρωσης. Και πολύ άργησαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
satelitas Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tasarass77 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Αφού "εμφανίστηκε με λανθασμένη τιμή" πως κάποιος παρέλαβε? Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2020 από tasarass77 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fabbyyy Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, tasarass77 είπε Αφού "εμφανίστηκε με λανθασμένη τιμή" πως κάποιος παρέλαβε? τύχη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
neo_geo13 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Και μένα το ίδιο: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imvrios Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Άκυρο και εδώ. Συνέβη αυτό που αναμέναμε. Δεν υπήρχε περίπτωση να δεχτούν ζημιά δεκάδων χιλιάδων ευρώ για να καλύψουν τις παραγγελίες. Τουλάχιστον ήταν έντιμοι στην εξήγηση. ΥΓ. Νομίζω ότι πλέον μπορούμε να δείρουμε τον neos 😄 edit: δε χρειάζεται να το ποστάρετε όλοι. Ένα μαζικό template στείλανε, όχι προσωποποιημένα μηνύματα. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2020 από imvrios Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnythedirector Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Αναμενόμενο βρε παιδιά, τι να λέμε τώρα. Και μένα μου ήρθε το MAIL της ακύρωσης. Η συγκεκριμένη ηχόμπαρα έχει αρχική τιμή 3-4 φορές πάνω των 250 ευρώ, και σε προσφορά αν πάει 500 ευρώ και πάλι λίγα είναι. Λάθος καταχώρηση έγινε. So simple. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
foler79 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Γεια σας! Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, λόγω τεχνικών δυσλειτουργιών, το προϊόν SOUNDBAR LG SN9 της παραγγελίας σας o836719712 εμφανίστηκε με λανθασμένη τιμή στο public.gr. Η κατάσταση έχει πλέον αποκατασταθεί και έχουμε ήδη προβεί στις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις. Ως εκ τούτου έχουμε προχωρήσει σε ακύρωση της παραγγελίας σας. Αναγνωρίζοντας την πρόθεσή σας για αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος, σας ενημερώνουμε ότι θα χρειαστεί να καταχωρήσετε νέα παραγγελία με την σωστή τιμή. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση και ευχαριστούμε για την κατανόησή σας! Με εκτίμηση, Ομάδα Customer Passion Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos7 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Άκυρο και σε εμενα. Καμια επιταγη να παρουμε εστω γινεται; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cons1985 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Μόλις έφαγα άκυρο απο τα public. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sarpan Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, panos7 είπε Άκυρο και σε εμενα. Καμια επιταγη να παρουμε εστω γινεται; Oχι αλλα θα εισαι πλεον απο τους προνομιουχους που θα λαμβανεις ωραιοτατα newsletters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k_dinos Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Τώρα έβλεπα το ιστορικό από τις παραγγελίες, βρήκα και μια "ακυρωμένη" από 09/07/2017 για ένα Laptop Asus 17.3" με i7 και GTX 950M που έδινε δώρο ηχέια Logitech για όποιον θυμάται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
balantis Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Και σε εμένα ακυρο Γεια σας! Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, λόγω τεχνικών δυσλειτουργιών, το προϊόν SOUNDBAR LG SN9 της παραγγελίας σας εμφανίστηκε με λανθασμένη τιμή στο public.gr. Η κατάσταση έχει πλέον αποκατασταθεί και έχουμε ήδη προβεί στις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις. Ως εκ τούτου έχουμε προχωρήσει σε ακύρωση της παραγγελίας σας. Αναγνωρίζοντας την πρόθεσή σας για αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος, σας ενημερώνουμε ότι θα χρειαστεί να καταχωρήσετε νέα παραγγελία με την σωστή τιμή. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση και ευχαριστούμε για την κατανόησή σας! Με εκτίμηση, Ομάδα Customer Passion Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2020 από balantis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos7 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, sarpan είπε Oχι αλλα θα εισαι πλεον απο τους προνομιουχους που θα λαμβανεις ωραιοτατα newsletters Ενταξει ετσι κι αλλιως με σπαμαρανε γιατι ειμα πελατης 😁 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sarpan Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Τι συμπτωση παντως που ειχαν τις ιδιες τεχνικες δυσλειτουργιες με το MM.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα