Προς το περιεχόμενο
theo93

Φλάτζα κεφαλής συμφέρει ή όχι

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους,

Ανοίγω αυτό το θέμα για να πάρω γνώμες για το πώς θα προχωρήσω με ένα Peugeot 307 του 2002 με 315.000 χλμ και αέριο.

Το αυτοκίνητο αυτό το είχαν οι γονείς μου και το έχω εγώ τους τελευταίους 6 μήνες που έχω κάνει περίπου 7k χλμ.

Στο πρόβλημα τώρα, το αυτοκίνητο είχε κάψει φλάντζα πριν από 6-7 χρόνια και είχε επισκευαστεί, τα τελευταία χρόνια έχανε νερά και χρειαζόταν συμπλήρωμα ανά 2 εβδομάδες περίπου(νερό, όχι παραφλού). Όταν το πήρα εγώ το συμπλήρωνα ανά εβδομάδα.
Το προηγούμενο σκ πήγα από Θεσσαλονίκη Καβάλα, είχα κάνει τους ελέγχους νερά-λάδια κτλ το πρωί, είχα συμπληρώσει και όταν έφτασα εκεί με κάποιες στάσεις το παρκάρω και το ξαναπήρα την επόμενη μέρα που όταν το άνοιξα δεν είχε ίχνος νερού. Συμπληρώνω γυρνάω Θεσσαλονίκη και την επόμενη μέρα βλέπω ότι είχε χάσει ελάχιστα.

Οι θερμοκρασίες παίζουν 90+μισό κουτάκι σε πόλη και 90-μισό κουτάκι στην εθνική.

Το πήγα σήμερα σε μάστορα, το έβαλε σε ένα μηχάνημα γιατί δεν έβλεπε διαρροή εξωτερική και μου λέει ότι θέλει φλάτζα,πλανάρισμα κτλ με κόστος κοντά στα 500€.
Επειδή μου φάνηκαν πολλά τηλεφώνησα και σε ένα άλλο συνεργείο (με εξειδίκευση στα Peugeot, Renault) και μου λέει 300-350(θα το πάω να το δει, btw τόσο είχε κοστίσει και πριν 6-7 χρόνια που είχε ξαναγίνει).

Και η ερώτησης είναι α) γιατί τόσο μεγάλη διαφορά και β) αξίζει η επισκευή(στον δεύτερο φυσικά) ή να το αφήσω και όσο πάει;

Επίσης θα συνέφερε μια αλλαγή μηχανής και ποιο θα ήταν χοντρικά το κόστος της;

Τέλος να συμπληρώσω ότι στα κοντά θα χρειαστεί και αλλαγή δίσκο πλατό με κόστος κοντά στα 300€(στον πρώτο δεν έχω πάρει τιμές από άλλους και δεν ξέρω αν παίζει και φτηνότερα).

PS Αν ξέρετε κανένα καλό συνεργείο Θεσσαλονίκη παρακαλώ να μου το στείλετε να πάρω και δεύτερη γνώμη

Επεξ/σία από theo93
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορείς να παρατείνεις τη ζωή του για μερικά με 400-500€, και το αμάξι εξυπηρετεί σε γενικές γραμμές τις ανάγκες σου, η πρότασή μου θα ήταν σίγουρα ΝΑΙ. 

  • Like 2
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1ον,απο που χανει νερα? 2ον τα λαδια ειναι καθαρα(μαυρα ή κιτρινα) ή ειναι σαν "γαλα"? 3ον εαν βαλεις μπροστα με το στο δοχειο που βαζεις νερα βλεπεις σαν να βραζει-κοχλαζει το νερο?

Η επισκευη γενικοτερα κυμαινεται απο 300-500 αναλογα το αυτοκινητο ΑΛΛΑ,η αλλαγη φλατζας περιλαμβανει λυσιμο κεφαλη,πλαναρισμα κεφαλη ισως και ο κορμος του κινητηρα εαν εχει παρει και καλο θα ηταν μια τρομπα νερου κ ενας θερμοστατης εαν δεν εχει αλλαχθει.

  • Like 5
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, theo93 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Ανοίγω αυτό το θέμα για να πάρω γνώμες για το πώς θα προχωρήσω με ένα Peugeot 307 του 2002 με 315.000 χλμ και αέριο.

Το αυτοκίνητο αυτό το είχαν οι γονείς μου και το έχω εγώ τους τελευταίους 6 μήνες που έχω κάνει περίπου 7k χλμ.

Στο πρόβλημα τώρα, το αυτοκίνητο είχε κάψει φλάντζα πριν από 6-7 χρόνια και είχε επισκευαστεί, τα τελευταία χρόνια έχανε νερά και χρειαζόταν συμπλήρωμα ανά 2 εβδομάδες περίπου(νερό, όχι παραφλού). Όταν το πήρα εγώ το συμπλήρωνα ανά εβδομάδα.
Το προηγούμενο σκ πήγα από Θεσσαλονίκη Καβάλα, είχα κάνει τους ελέγχους νερά-λάδια κτλ το πρωί, είχα συμπληρώσει και όταν έφτασα εκεί με κάποιες στάσεις το παρκάρω και το ξαναπήρα την επόμενη μέρα που όταν το άνοιξα δεν είχε ίχνος νερού. Συμπληρώνω γυρνάω Θεσσαλονίκη και την επόμενη μέρα βλέπω ότι είχε χάσει ελάχιστα.

Οι θερμοκρασίες παίζουν 90+μισό κουτάκι σε πόλη και 90-μισό κουτάκι στην εθνική.

Το πήγα σήμερα σε μάστορα, το έβαλε σε ένα μηχάνημα γιατί δεν έβλεπε διαρροή εξωτερική και μου λέει ότι θέλει φλάτζα,πλανάρισμα κτλ με κόστος κοντά στα 500€.
Επειδή μου φάνηκαν πολλά τηλεφώνησα και σε ένα άλλο συνεργείο (με εξειδίκευση στα Peugeot, Renault) και μου λέει 300-350(θα το πάω να το δει, btw τόσο είχε κοστίσει και πριν 6-7 χρόνια που είχε ξαναγίνει).

Και η ερώτησης είναι α) γιατί τόσο μεγάλη διαφορά και β) αξίζει η επισκευή(στον δεύτερο φυσικά) ή να το αφήσω και όσο πάει;

Επίσης θα συνέφερε μια αλλαγή μηχανής και ποιο θα ήταν χοντρικά το κόστος της;

Τέλος να συμπληρώσω ότι στα κοντά θα χρειαστεί και αλλαγή δίσκο πλατό με κόστος κοντά στα 300€.

PS Αν ξέρετε κανένα καλό συνεργείο Θεσσαλονίκη παρακαλώ να μου το στείλετε να πάρω και δεύτερη γνώμη

Για κανένα 1000αρι σε βλέπω, αρκετά χλμ αν ανοιχτεί θα σου βγάλουν δουλειές. Επίσης όταν συμπληρώνεις για χρόνια κάνει νεροφαγώματα κτλ.

Αν το αυτοκίνητο είναι σε καλή γενική κατάσταση εσωτερικά/εξωτερικά/μηχανικά αξίζει να φτιαχτεί.

Μαζί με φλάντζα καλό είναι:
-Αντλία νερού (γιατί με νερό θα έχει θέματα μην την ξαναπατήσεις)
-Θερμοστάτης
-Ιμάντας χρονισμού
-Τσιμουχακια στο καπάκι

Αν δεν αλλάξεις τα παραπάνω είναι ρίσκο για περισσότερα εργατικά/ταλαιπωρία και ακόμα μια φλάντζα αν σου ξεφύγει η θερμοκρασία. Όποτε ζήτα αναλυτικά τι περιλαμβάνει με τα 500 ευρώ και τι με τα 300....

 

Επεξ/σία από Klausx
  • Like 5
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, Gatilaras είπε

1ον,απο που χανει νερα? 2ον τα λαδια ειναι καθαρα(μαυρα ή κιτρινα) ή ειναι σαν "γαλα"? 3ον εαν βαλεις μπροστα με το στο δοχειο που βαζεις νερα βλεπεις σαν να βραζει-κοχλαζει το νερο?

Η επισκευη γενικοτερα κυμαινεται απο 300-500 αναλογα το αυτοκινητο ΑΛΛΑ,η αλλαγη φλατζας περιλαμβανει λυσιμο κεφαλη,πλαναρισμα κεφαλη ισως και ο κορμος του κινητηρα εαν εχει παρει και καλο θα ηταν μια τρομπα νερου κ ενας θερμοστατης εαν δεν εχει αλλαχθει.

1) Από ότι μου είπε δεν βρήκε εξωτερική διαρροή και σύνδεσε ένα μηχάνημα που του έδειξε πως είναι στον κινητήρα.

2)Τα λάδια είναι κίτρινα χωρίς περιέργειες, έχουν 7-8k χιλιόμετρα που είχαν αλλαχτεί.

3) Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ αυτό, το ανοίγω μόνο όταν είναι κρύο. Για να το δοκιμάσω να το αφήσω να κρυώσει, να ανοίξω καπό -> ανοίγω καπάκι και βάζω μπρος;
Γίνεται άμεσα ή το αφήνω κάποια λεπτά να δουλεύει;

Τρόμπα νερού και θερμοστάτης είχε αλλαχθεί πριν μερικά χρόνια, δεν είμαι σίγουρος πόσα, στο τηλέφωνο δεν μου τα ανέφερε.

7 λεπτά πριν, Klausx είπε

Για κανένα 1000αρι σε βλέπω, αρκετά χλμ αν ανοιχτεί θα σου βγάλουν δουλειές. Επίσης όταν συμπληρώνεις για χρόνια κάνει νεροφαγώματα κτλ.

Αν το αυτοκίνητο είναι σε καλή γενική κατάσταση εσωτερικά/εξωτερικά/μηχανικά αξίζει να φτιαχτεί.

Μαζί με φλάντζα καλό είναι:
-Αντλία νερού (γιατί με νερό θα έχει θέματα μην την ξαναπατήσεις)
-Θερμοστάτης
-Ιμάντας χρονισμού
-Τσιμουχακια στο καπάκι

Αν δεν αλλάξεις τα παραπάνω είναι ρίσκο για περισσότερα εργατικά/ταλαιπωρία και ακόμα μια φλάντζα αν σου ξεφύγει η θερμοκρασία. Όποτε ζήτα αναλυτικά τι περιλαμβάνει με τα 500 ευρώ και τι με τα 300....

 

Αν πάει τόσο πολύ (1000€) δεν νομίζω να αξίζει γιατί είναι αμάξι 20ετίας και θα έχει κάνει 2 φορές φλάντζα.

Αυτά θα τα συζητήσω γιατί δεν μου τα ανέφερε ο μάστορας, θα τον ρωτήσω αναλυτικά.

Θερμοκρασία δεν έχω δει να ανεβάζει πολύ, μαξ 90 και κάτι, όταν είχε πάθει την πρώτη φορά, είχε ανέβει πολύ και έβγαλε stop.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το "λίγο ή πολύ" είναι σχετικό αν σκεφτείς τί κουβά θα πάρεις με 5 ή 6.000 αγνώστων λοιπών στοιχείων.

Το συγκεκριμένο είναι δικό σου και γνωρίζεις, τι έχει και τι δεν έχει. 

Σίγουρα εξαρτάται πόσο προσεγμένο (ή όχι) είναι γενικότερα το αυτοκίνητο καθώς και από το πόσο άνετα είσαι οικονομικά για να σκεφτείς πχ ενα καινούργιο με δόσεις.... 

  • Like 2
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί νερό;Μεγάλο λάθος που πιθανότατα έφαγε καπάκι και φλάτζα νωρίτερα.Παραφλού μονο.

  • Like 1
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 λεπτά πριν, xx1100 είπε

Το "λίγο ή πολύ" είναι σχετικό αν σκεφτείς τί κουβά θα πάρεις με 5 ή 6.000 αγνώστων λοιπών στοιχείων.

Το συγκεκριμένο είναι δικό σου και γνωρίζεις, τι έχει και τι δεν έχει. 

Σίγουρα εξαρτάται πόσο προσεγμένο (ή όχι) είναι γενικότερα το αυτοκίνητο καθώς και από το πόσο άνετα είσαι οικονομικά για να σκεφτείς πχ ενα καινούργιο με δόσεις.... 

Συμφωνώ αλλά τα 1000 είναι πολύ παραπάνω από αυτά που υπολόγιζα (φλάντζα + δίσκο) οπότε σοκαρίστηκα :P

Στο κομμάτι ότι ξέρεις τα κουσούρια του είμαι 100% μαζί σου, γιατί όπως είπες για να πάς σε ένα καλύτερο, σαν σύνολο, θες πάνω από 5-6k.

Καινούργιο δεν παίζει δύστυχος.

7 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Γιατί νερό;Μεγάλο λάθος που πιθανότατα έφαγε καπάκι και φλάτζα νωρίτερα.Παραφλού μονο.

Γιατί ξεκίνησε έτσι δεν ξέρω, αλλά και εγώ όταν το πήγα στο συνεργείο μου είπαν αν βάζω παραφλού με την διαρροή είναι σαν να πετάω λεφτά.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα θεματα με μτχ αυτοκινητα ειναι για Αφρικανους ιθαγενεις....... συζητήσεις για μτχ σχεδόν 20ετιας με πανω απο 200,000 χλμ  ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!

  • Haha 2
  • Confused 2
  • Sad 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Τα θεματα με μτχ αυτοκινητα ειναι για Αφρικανους ιθαγενεις....... συζητήσεις για μτχ σχεδόν 20ετιας με πανω απο 200,000 χλμ  ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!

Δανειζεις κανα 10χιλιαρικακι να παρουμε και εμεις οι ιθαγενεις κανα σοβαρο αυτοκινητο σα το δικο σου?

  • Like 9
  • Thanks 2
  • Haha 9

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Dantε είπε

Δανειζεις κανα 10χιλιαρικακι να παρουμε και εμεις οι ιθαγενεις κανα σοβαρο αυτοκινητο σα το δικο σου?

εαν τα βαλεις κατω, και υπολογισεις το ποσο θα σου στοιχίσει το σαπακι για να το εχεις στο δρόμο, κόψεις ποτα, ξενυχτια κλπ θα το βρεις ανετα το 6-7 χιλιαρικακι!!!!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Dinos1973 είπε

εαν τα βαλεις κατω, και υπολογισεις το ποσο θα σου στοιχίσει το σαπακι για να το εχεις στο δρόμο, κόψεις ποτα, ξενυχτια κλπ θα το βρεις ανετα το 6-7 χιλιαρικακι!!!!

Ναι δεν ειδες,πετσετακια τα 6-7 χιλιαρικακια.

Και ποιος σου ειπε οτι πινω η ξενυχταω?

Μη το κανεις σα το ανεκδοτο με το καπνισμα και τη φερραρι.

  • Like 10
  • Thanks 1
  • Haha 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Τα θεματα με μτχ αυτοκινητα ειναι για Αφρικανους ιθαγενεις....... συζητήσεις για μτχ σχεδόν 20ετιας με πανω απο 200,000 χλμ  ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!

Συγνωμη Υψηλότατε!!!Δεν θα επαναληφθει.

  • Like 6
  • Haha 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα παιδί από άλλο forum (PSClub), πρότεινε να πάω στις επισκευές(με τα 350) και να αλλάξω και ιμάντα χρονισμού.

Επίσης δίσκο πλατό, τι εξαρτήματα χρειάζεται;

Βλέπω εδώ πολλές τιμές https://www.antallaktikaonline.gr/peugeot/307-3a-c/16182/10153/diskos_symplekti

Επεξ/σία από theo93

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.