Προς το περιεχόμενο

Φλάτζα κεφαλής συμφέρει ή όχι


theo93

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, theo93 είπε

1) Από ότι μου είπε δεν βρήκε εξωτερική διαρροή και σύνδεσε ένα μηχάνημα που του έδειξε πως είναι στον κινητήρα.

2)Τα λάδια είναι κίτρινα χωρίς περιέργειες, έχουν 7-8k χιλιόμετρα που είχαν αλλαχτεί.

3) Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ αυτό, το ανοίγω μόνο όταν είναι κρύο. Για να το δοκιμάσω να το αφήσω να κρυώσει, να ανοίξω καπό -> ανοίγω καπάκι και βάζω μπρος;
Γίνεται άμεσα ή το αφήνω κάποια λεπτά να δουλεύει;

Τρόμπα νερού και θερμοστάτης είχε αλλαχθεί πριν μερικά χρόνια, δεν είμαι σίγουρος πόσα, στο τηλέφωνο δεν μου τα ανέφερε.

Εννοειται με κρυο αμαξι,ανοιγεις καπακι,βαζεις μπροστα κ του δινεις λιγο χρονο,σε καποιο σημειο θα δεις να αρχισει να φουσκωνει τα νερα προς τα εξω,εαν απλα τα φουσκωνει εχει καλως εαν ειναι σαν να τα κοχλαζει συνηθως σημαινει οτι περναει συμπιεση στο κυκλωμα ψυξης και οτι δεν ειναι απλη φλατζα αλλα ρηγμα ειτε στο καπακι ειτε στον κορμο.Θα εχεις στο νου σου οτι οτι και απο τα 2 και να κανει πρωτα να κλεισεις το καπακι κ μετα τον κινητηρα. Αληθεια οταν κινεισαι ή στο ρελαντι βγαζει η εξατμιση καπνο(ασπρο)? Περαν αυτων εαν κανεις επισκευη στον κινητηρα απο 'κει κ επειτα μονο παραφλου οχι νερα,δημιουργει θεματα σε βαθος χρονου κ οχι αλλαγη φλατζας χωρις ρεκτιφιε.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 178
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, Gatilaras είπε

Εννοειται με κρυο αμαξι,ανοιγεις καπακι,βαζεις μπροστα κ του δινεις λιγο χρονο,σε καποιο σημειο θα δεις να αρχισει να φουσκωνει τα νερα προς τα εξω,εαν απλα τα φουσκωνει εχει καλως εαν ειναι σαν να τα κοχλαζει συνηθως σημαινει οτι περναει συμπιεση στο κυκλωμα ψυξης και οτι δεν ειναι απλη φλατζα αλλα ρηγμα ειτε στο καπακι ειτε στον κορμο.Θα εχεις στο νου σου οτι οτι και απο τα 2 και να κανει πρωτα να κλεισεις το καπακι κ μετα τον κινητηρα. Αληθεια οταν κινεισαι ή στο ρελαντι βγαζει η εξατμιση καπνο(ασπρο)? Περαν αυτων εαν κανεις επισκευη στον κινητηρα απο 'κει κ επειτα μονο παραφλου οχι νερα,δημιουργει θεματα σε βαθος χρονου κ οχι αλλαγη φλατζας χωρις ρεκτιφιε.

Ευχαριστώ πολύ, θα το δοκιμάσω.

Όταν κινείτε και στο ρελαντί δεν έχω παρατηρήσει περίεργους καπνούς.

Ισχύει αυτό με το παραφλού, δεν ξέρω πότε το ξεκίνησαν οι δικοί μου, αλλά από την στιγμή που είχε διαρροή, όποιον και να ρώτησα μου είπε είναι χάσιμο χρημάτων, ειδικά αφού συμπλήρωνα τόσο συχνά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, theo93 είπε

Ένα παιδί από άλλο forum (PSClub), πρότεινε να πάω στις επισκευές(με τα 350) και να αλλάξω και ιμάντα χρονισμού.

Επίσης δίσκο πλατό, τι εξαρτήματα χρειάζεται;

Βλέπω εδώ πολλές τιμές https://www.antallaktikaonline.gr/peugeot/307-3a-c/16182/10153/diskos_symplekti

Στο έχω αναφέρει παραπάνω στην λίστα τον ιμάντα και θερμοστάτη / αντλία νερού.

Επίσης πας για Σετ συμπλέκτη https://www.antallaktikaonline.gr/sachs/1221676 μετά από τόσα χλμ.

Το θέμα είναι ότι μερικές εργασίες πάνε πακέτο, συνήθως τα συνεργεία δεν ενημερώνουν οπότε γίνεσαι καλός πελάτης μέσα στο χρόνο.

Το 1000ρικο που είπα είναι γιατί ο κινητήρας σου μπορεί να είναι για "πέταμα" μόλις ανοιχτεί.

Μην κάνεις αλλαγή Φλάντζας και δίσκο πλατό την ίδια μέρα. Πρώτα άλλαξε φλάντζα δες ότι το αυτοκίνητο είναι ΟΚ για κανένα μήνα και δεν χάνει αντιψυκτικό και μετά συνεχίζεις να επενδύεις.
 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Klausx είπε

Στο έχω αναφέρει παραπάνω στην λίστα τον ιμάντα και θερμοστάτη / αντλία νερού.

Επίσης πας για Σετ συμπλέκτη https://www.antallaktikaonline.gr/sachs/1221676 μετά από τόσα χλμ.

Το θέμα είναι ότι μερικές εργασίες πάνε πακέτο, συνήθως τα συνεργεία δεν ενημερώνουν οπότε γίνεσαι καλός πελάτης μέσα στο χρόνο.

Το 1000ρικο που είπα είναι γιατί ο κινητήρας σου μπορεί να είναι για "πέταμα" μόλις ανοιχτεί.

Μην κάνεις αλλαγή Φλάντζας και δίσκο πλατό την ίδια μέρα. Πρώτα άλλαξε φλάντζα δες ότι το αυτοκίνητο είναι ΟΚ για κανένα μήνα και δεν χάνει αντιψυκτικό και μετά συνεχίζεις να επενδύεις.
 

Ναι σωστά ;), τι κόστος έχουν αυτά;

Οπότε το ανταλλακτικό για δίσκο -πλατό είναι αυτό ή έχει και άλλα;(να μαθαίνω σιγά-σιγά :P)

Εννοείτε ότι θα πάει σε δεύτερο χρόνο αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, theo93 είπε

Ναι σωστά ;), τι κόστος έχουν αυτά;

Οπότε το ανταλλακτικό για δίσκο -πλατό είναι αυτό ή έχει και άλλα;(να μαθαίνω σιγά-σιγά :P)

Εννοείτε ότι θα πάει σε δεύτερο χρόνο αυτό.

Ναι περίπου σαν ανταλλακτικό είναι στα 100 ευρώ, πέρα από το σετ υπάρχει και η τσιμούχα στροφαλου (σχετικά οικονομική ανάλογα το μοντέλο!) για να γλιτώσεις κατέβασμα σασμαν αργότερα.

Με λίγα λόγια τι ζητάς από τον μηχανικό:

Φλάντζα επισκευή:
-Φλάντζα/ες κτλ
-Θερμοστάτης (προστασία καινούριας φλάντζας)
-Αντλία νερού (προστασία καινούριας φλάντζας)
-Τσιμουχακια στο καπάκι
-Σετ πάλι ιμάντα χρονισμού (ίσως περιλαμβάνει αντλία νερού) γιατί να αλλαχτεί μόνο ο ιμάντας δεν λέει και πολλά.


-Προσφορά για σετ συμπλέκτη και τσιμούχα στροφαλου - Του λες sachs η γενικά κάτι αντίστοιχο αξιόπιστο. π.χ VALEO που βάζουν συνήθως στα Γαλλικά. Είναι κρίμα να μπει το φτηνότερο όταν η διαφορά είναι μικρή στα χρήματα αλλά μεγάλη στα χλμ που θα σου βγάλει.

Πάρε γνώμες από PSclub για συνεργεία να γλιτώσεις από διπλές επισκευές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε θα σου πω και κάτι άλλο επειδή συμβαίνει να έχω το opel vectra με 310.000 χιλιόμετρα το οποίο έχω και  εγώ υγραέριο.

Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με το υγραέριο.Βαλβίδες έχεις δει. Αν  τα χιλιόμετρα είναι πάνω από 100.000 με υγραέριο και ανοίξεις καπάκι το πιο πιθανό θα  έχει φθορά και στις βαλβίδες και εκεί τίθεται το ερώτημα.Θα τις αφήσεις και ενδεχομένως μετά από 10.000 - 20.000 να χρειαστεί να ανοίξεις πάλι για βαλβίδες.Αν πας και σε αλλαγή βαλβίδων να ξέρεις το πακετάκι θα πάει από 800 έως 1000 ευρώ και αν χρειαστεί να αλλαχτεί και άλλο (ιμάντας - αντλία) τότε θα πας παραπάνω.

Τώρα τι λέει ο Dinos ;;; Μάλλον άσχετος είναι.Το opelάκι μου έχει 182.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και 310.000 όπως είπα συνολικά είναι άψογο δεν καίει λάδια και μου έχει γλυτώσει από καύσιμα πάνω από 7.000 ευρώ.Αν αύριο μου παρουσιαστεί το πρόβλημα του TS φυσικά θα πλανάρω θα αλλάξω βαλβίδες και θα συνεχίσω.Με 6 - 7 και 8 χιλιάδες ευρώ δεν βρίσκω αυτοκίνητο τόσο οικονομικό στα καύσιμα.Τα 1000 ευρώ θα μου τα βγάλει και πάλι σε 20.000 - 25.000 χιλιόμετρα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, theo93 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Ανοίγω αυτό το θέμα για να πάρω γνώμες για το πώς θα προχωρήσω με ένα Peugeot 307 του 2002 με 315.000 χλμ και αέριο.

Το αυτοκίνητο αυτό το είχαν οι γονείς μου και το έχω εγώ τους τελευταίους 6 μήνες που έχω κάνει περίπου 7k χλμ.

Στο πρόβλημα τώρα, το αυτοκίνητο είχε κάψει φλάντζα πριν από 6-7 χρόνια και είχε επισκευαστεί, τα τελευταία χρόνια έχανε νερά και χρειαζόταν συμπλήρωμα ανά 2 εβδομάδες περίπου(νερό, όχι παραφλού). Όταν το πήρα εγώ το συμπλήρωνα ανά εβδομάδα.
Το προηγούμενο σκ πήγα από Θεσσαλονίκη Καβάλα, είχα κάνει τους ελέγχους νερά-λάδια κτλ το πρωί, είχα συμπληρώσει και όταν έφτασα εκεί με κάποιες στάσεις το παρκάρω και το ξαναπήρα την επόμενη μέρα που όταν το άνοιξα δεν είχε ίχνος νερού. Συμπληρώνω γυρνάω Θεσσαλονίκη και την επόμενη μέρα βλέπω ότι είχε χάσει ελάχιστα.

Οι θερμοκρασίες παίζουν 90+μισό κουτάκι σε πόλη και 90-μισό κουτάκι στην εθνική.

Το πήγα σήμερα σε μάστορα, το έβαλε σε ένα μηχάνημα γιατί δεν έβλεπε διαρροή εξωτερική και μου λέει ότι θέλει φλάτζα,πλανάρισμα κτλ με κόστος κοντά στα 500€.
Επειδή μου φάνηκαν πολλά τηλεφώνησα και σε ένα άλλο συνεργείο (με εξειδίκευση στα Peugeot, Renault) και μου λέει 300-350(θα το πάω να το δει, btw τόσο είχε κοστίσει και πριν 6-7 χρόνια που είχε ξαναγίνει).

Και η ερώτησης είναι α) γιατί τόσο μεγάλη διαφορά και β) αξίζει η επισκευή(στον δεύτερο φυσικά) ή να το αφήσω και όσο πάει;

Επίσης θα συνέφερε μια αλλαγή μηχανής και ποιο θα ήταν χοντρικά το κόστος της;

Τέλος να συμπληρώσω ότι στα κοντά θα χρειαστεί και αλλαγή δίσκο πλατό με κόστος κοντά στα 300€(στον πρώτο δεν έχω πάρει τιμές από άλλους και δεν ξέρω αν παίζει και φτηνότερα).

PS Αν ξέρετε κανένα καλό συνεργείο Θεσσαλονίκη παρακαλώ να μου το στείλετε να πάρω και δεύτερη γνώμη

300.000χλμ και με υγραέριο είναι πολλά για τον κινητήρα, δεν ξέρω αν συμφέρει να δώσεις λεφτά σε αυτόν. Αν τα υπόλοιπα κομμάτια του (δισκοι-πλατό-αναρτήσεις κτλ) είναι σε ανεκτά επίπεδα για να μην κινδυνεύεις και εξωτερικά δεν έχει κρεμάσει ολο το αμάξι, ρίξε μια ερώτηση για αλλαγή μηχανής. Σίγουρα θα σου βγει πιο ακριβά, λογικά πάνω απο 1000€ εκτός αν είσαι ΠΑΡΑ πολυ τυχερός που αποκλείεται, αλλα του δίνεις έναν αέρα για μερικά χρόνια ακόμα.

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ βρέθηκα σε αντίστοιχη θέση που μου έκαψε φλάτζα στα 260.000 χιλ, και δεν μετανιώνω καθόλου που το έφτιαξα, άλλαξα και τις βαλβίδες με τιτανίου (αν θυμάμαι καλά) γιατί μου είχε πει ο μάστορας ότι αντέχουν περισσότερο με το υγραέριο και οι δικές μου ήταν ούτως η άλλως χαλασμένες.. μόνο να προσέξεις να είναι καλός ο μάστορας! Γιατί έχω δει πολλά, και από γνωστούς αλλά και από προσωπικές εμπειρίες..!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Klausx είπε

Για κανένα 1000αρι σε βλέπω, αρκετά χλμ αν ανοιχτεί θα σου βγάλουν δουλειές. Επίσης όταν συμπληρώνεις για χρόνια κάνει νεροφαγώματα κτλ.

Αν το αυτοκίνητο είναι σε καλή γενική κατάσταση εσωτερικά/εξωτερικά/μηχανικά αξίζει να φτιαχτεί.

Μαζί με φλάντζα καλό είναι:
-Αντλία νερού (γιατί με νερό θα έχει θέματα μην την ξαναπατήσεις)
-Θερμοστάτης
-Ιμάντας χρονισμού
-Τσιμουχακια στο καπάκι

Αν δεν αλλάξεις τα παραπάνω είναι ρίσκο για περισσότερα εργατικά/ταλαιπωρία και ακόμα μια φλάντζα αν σου ξεφύγει η θερμοκρασία. Όποτε ζήτα αναλυτικά τι περιλαμβάνει με τα 500 ευρώ και τι με τα 300....

 

Ήμουν έτοιμος να γράψω ακριβώς αυτό. Και εγώ σε MR2 είχα ξεκινήσει για κάτι μικρό, και τελικά το κόστος ουσιαστικά τριπλασιάστηκε, βέβαια δεν ξαναέβγαλε πρόβλημα για 3,5 χρόνια. Στα 350 προσωπικά δεν ξέρω τί είδους δουλειά θα κάνουν, μου ακούγονται λίγα. 

EDIT: Επειδή διάβασα και τα υπόλοιπα σχόλια, να πω και εγώ ότι ήταν με υγραέριο, και πράγματι μου έφτιαξαν και τις βαλβίδες και άλλα πράγματα που δεν ξέρω.. εγώ απλά πλήρωνα! :P

Επεξ/σία από polaki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Gatilaras είπε

Εννοειται με κρυο αμαξι,ανοιγεις καπακι,βαζεις μπροστα κ του δινεις λιγο χρονο,σε καποιο σημειο θα δεις να αρχισει να φουσκωνει τα νερα προς τα εξω,εαν απλα τα φουσκωνει εχει καλως εαν ειναι σαν να τα κοχλαζει συνηθως σημαινει οτι περναει συμπιεση στο κυκλωμα ψυξης και οτι δεν ειναι απλη φλατζα αλλα ρηγμα ειτε στο καπακι ειτε στον κορμο.Θα εχεις στο νου σου οτι οτι και απο τα 2 και να κανει πρωτα να κλεισεις το καπακι κ μετα τον κινητηρα. Αληθεια οταν κινεισαι ή στο ρελαντι βγαζει η εξατμιση καπνο(ασπρο)? Περαν αυτων εαν κανεις επισκευη στον κινητηρα απο 'κει κ επειτα μονο παραφλου οχι νερα,δημιουργει θεματα σε βαθος χρονου κ οχι αλλαγη φλατζας χωρις ρεκτιφιε.

Αυτά ακριβώς έκανε και σε εμένα κοχλάζε και είχε στραβωση ο κορμός ..το ρήγμα είναι το πιο κακό σενάριο πιστεύω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συγκεκριμένη εργασία έχει εγγύηση ; θέλω να πω υπάρχει μηχανικός /αντιπροσωπεία που αναλαμβάνει την αντικατάσταση φλάντζας κεφαλής δίνοντας ταυτόχρονα κάποια εγγύηση ; γνωρίζει κάποιος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε

Η συγκεκριμένη εργασία έχει εγγύηση ; θέλω να πω υπάρχει μηχανικός /αντιπροσωπεία που αναλαμβάνει την αντικατάσταση φλάντζας κεφαλής δίνοντας ταυτόχρονα κάποια εγγύηση ; γνωρίζει κάποιος;

όχι φυσικά κανείς δεν σου δίνει εγγύηση.Για αυτό όταν πας σε τέτοιου είδους επισκευή δεν σταματάς σε μία φλάντζα.Πλανάρισμα  , αλλαγή βαλβίδες με τα παρελκόμενα να είσαι σίγουρος ότι η επισκευή θα πετύχει και δεν θα θέλεις πάλι σε λιγάκι κάτι άλλο.

Κάνεις τον κινητήρα σου καινούργιο και δεν τσιγγουνεύεσαι.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, theo93 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Ανοίγω αυτό το θέμα για να πάρω γνώμες για το πώς θα προχωρήσω με ένα Peugeot 307 του 2002 με 315.000 χλμ και αέριο.

Το αυτοκίνητο αυτό το είχαν οι γονείς μου και το έχω εγώ τους τελευταίους 6 μήνες που έχω κάνει περίπου 7k χλμ.

Στο πρόβλημα τώρα, το αυτοκίνητο είχε κάψει φλάντζα πριν από 6-7 χρόνια και είχε επισκευαστεί, τα τελευταία χρόνια έχανε νερά και χρειαζόταν συμπλήρωμα ανά 2 εβδομάδες περίπου(νερό, όχι παραφλού). Όταν το πήρα εγώ το συμπλήρωνα ανά εβδομάδα.
Το προηγούμενο σκ πήγα από Θεσσαλονίκη Καβάλα, είχα κάνει τους ελέγχους νερά-λάδια κτλ το πρωί, είχα συμπληρώσει και όταν έφτασα εκεί με κάποιες στάσεις το παρκάρω και το ξαναπήρα την επόμενη μέρα που όταν το άνοιξα δεν είχε ίχνος νερού. Συμπληρώνω γυρνάω Θεσσαλονίκη και την επόμενη μέρα βλέπω ότι είχε χάσει ελάχιστα.

Οι θερμοκρασίες παίζουν 90+μισό κουτάκι σε πόλη και 90-μισό κουτάκι στην εθνική.

Το πήγα σήμερα σε μάστορα, το έβαλε σε ένα μηχάνημα γιατί δεν έβλεπε διαρροή εξωτερική και μου λέει ότι θέλει φλάτζα,πλανάρισμα κτλ με κόστος κοντά στα 500€.
Επειδή μου φάνηκαν πολλά τηλεφώνησα και σε ένα άλλο συνεργείο (με εξειδίκευση στα Peugeot, Renault) και μου λέει 300-350(θα το πάω να το δει, btw τόσο είχε κοστίσει και πριν 6-7 χρόνια που είχε ξαναγίνει).

Και η ερώτησης είναι α) γιατί τόσο μεγάλη διαφορά και β) αξίζει η επισκευή(στον δεύτερο φυσικά) ή να το αφήσω και όσο πάει;

Επίσης θα συνέφερε μια αλλαγή μηχανής και ποιο θα ήταν χοντρικά το κόστος της;

Τέλος να συμπληρώσω ότι στα κοντά θα χρειαστεί και αλλαγή δίσκο πλατό με κόστος κοντά στα 300€(στον πρώτο δεν έχω πάρει τιμές από άλλους και δεν ξέρω αν παίζει και φτηνότερα).

PS Αν ξέρετε κανένα καλό συνεργείο Θεσσαλονίκη παρακαλώ να μου το στείλετε να πάρω και δεύτερη γνώμη

Εγώ θα πρότεινα να βρεις ένα μάστορα εμπιστοσύνης και να προσπαθήσεις να βρείτε ένα μοτέρ το οποίο δεν έχει ανοιχτεί!! Με λιγότερα χλμ σίγουρα και χωρίς πολλά πολλά προβλήματα !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Η συγκεκριμένη εργασία έχει εγγύηση ; θέλω να πω υπάρχει μηχανικός /αντιπροσωπεία που αναλαμβάνει την αντικατάσταση φλάντζας κεφαλής δίνοντας ταυτόχρονα κάποια εγγύηση ; γνωρίζει κάποιος;

Mόνο αν έχει μηχάνημα που θα πλανίσει το καπάκι και τον κορμό και δεν θα το δώσει αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Dantε είπε

Δανειζεις κανα 10χιλιαρικακι να παρουμε και εμεις οι ιθαγενεις κανα σοβαρο αυτοκινητο σα το δικο σου?

Καθεσαι και ασχολησε.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...