Προς το περιεχόμενο

Φλάτζα κεφαλής συμφέρει ή όχι


theo93

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν σου κανει σωστο πλαναρισμα με μηχανημα, σαν καινουρια θα ειναι η μηχανη.
Οσο για το συνολικο κόστος και χιλιαρικο να σου φτάσει, ξερεις τι αυτοκινητο ΄έχεις.

Εγω έχω αγορασει καινουριο ενα Focus το 2005 και το ειχα πληρωσει 17.000.

Πλεον καθε χρονο βγαζει ψιλοβλάβες.
Οτι βλάβη και να βγάλει, τα 17000 ευρω που ειχα δώσει δεν προκειται να τα δώσω σε επιδιορθωσεις ώστε να αξιζει να πάρω καινουριο.

Οσο για μεταχειρισμενο, όσο προσεγμένο και να ειναι κάποια στιγμή και αυτο θα αρχίσει να ζηταει λεφτα πάλι.

Αν σου αρέσει το αυτοκινητο, βρες ενα καλο μαστορα, που να ειναι δοκιμασμενη η δουλεια του από άλλους και προχώρα.

Επεξ/σία από georgebou21
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 178
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

16 λεπτά πριν, georgebou21 είπε

Αν σου κανει σωστο πλαναρισμα με μηχανημα, σαν καινουρια θα ειναι η μηχανη.
 

Οχι ακριβώς,με το πλάνισμα αν δεν βάλει σωστές φλάτζες  για να έρθει στο παλαιό πάχος τότε ανεβαίνει η συμπιεση ,με ότι αυτό συνεπάγεται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

6 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Mόνο αν έχει μηχάνημα που θα πλανίσει το καπάκι και τον κορμό και δεν θα το δώσει αλλού.

Κανένα συνεργείο δεν κάνει αυτή τη δουλειά.Κατεβαίνει το καπάκι και πάει σε μηχανουργείο.Το θέμα είναι το συνεργείο να συνεργάζεται με σύγχρονο  πεπειραμένο μηχανουργείο με καινούργια σωστά μηχανήματα.Αυτό να τον ρωτήσεις πριν ξεκινήσει αυτή η δουλειά.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μ δες παλι για διαρροες, μπορει να μην ειδαν καλα, μπορει να χανει απο κανα σωληνα και να στα πεταει στον δρομο, καμια σωληνα καλοριφερ μηπως?

αμα το επισκευασεις θα συμφωνησω με οσους ειπαν οτι το δικο σου το ξερεις

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, bezan είπε

φιλε μ δες παλι για διαρροες, μπορει να μην ειδαν καλα, μπορει να χανει απο κανα σωληνα και να στα πεταει στον δρομο, καμια σωληνα καλοριφερ μηπως?

αμα το επισκευασεις θα συμφωνησω με οσους ειπαν οτι το δικο σου το ξερεις

Την διαρροή μου είπε ότι δεν την βρήκε και το έβαλε σε μηχάνημα.

Επίσης έχει ξεκινήσει λέει αλλα δεν μου έχει ανεβάσει ποτέ πολύ υψηλή θερμοκρασία, αυτό το κάνει μια και τελευταία φορά;  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να λάβουμε υπόψιν ότι το νερό που βάζει γίνεται ατμός στους 100 βαθμούς.Δε λέω ότι δεν έχει βλάβη το αμάξι...αλλά και με νερό δε το ελέγχεις.Αν το πρέσσαρε και δεν είδε διαρροή ο μηχανικός σου λέει επόμενο βήμα είναι η φλάτζα.Γνώμη μου να γίνει έλεγχος σε συνεργείο της προκοπής που όντως θα πιστοποιήσει ότι είναι φλάτζα και αν ναι, το τι θα χρειαστεί να φτιαχτεί ώστε να μη παρουσιάσει πάλι πρόβλημα, και κόστος φυσικά.Αν βρείς συνεργείο για ψυγεία μόνο και έχει μηχάνημα της προκοπής θα μπορέσει να σου κάνει διάγνωση.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνω με τον invader , εαν οντως ειναι νερο, δυσκολα θα το δεις, με g12 η παραφλου το βλεπεις πιο ευκολα γιατι αφηνει ιχνη μετα

ξανα δες το

μπορει να ειναι απλη ζημια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο με πρεσάρισμα, με πόση πίεση, δεν βρίσκεις την διαρροή. Σε εμένα έχανε αργά παραφλού και ήταν από ένα σωληνάκι από το ψυγείου που πήγαινε πίσω που έχανε μόνο όταν ανέβαζε θερμοκρασία, ο πόρος ήταν στο σημείο επιστροφής από τον κινητήρα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, papoys1 είπε

Κανένα συνεργείο δεν κάνει αυτή τη δουλειά.Κατεβαίνει το καπάκι και πάει σε μηχανουργείο.Το θέμα είναι το συνεργείο να συνεργάζεται με σύγχρονο  πεπειραμένο μηχανουργείο με καινούργια σωστά μηχανήματα.Αυτό να τον ρωτήσεις πριν ξεκινήσει αυτή η δουλειά.

Eπαρχία υπάρχουν καποια γιατί τα καλά ρεκτιφιέ είναι Αθήνα,στείλε παρε το καπάκι κάνει κάμποσες μέρες.Οποτε μερικοί που σκαμπάζουν εχουν τόρνο.Ξερω και απο τον δικό μου μηχανικό.

Σε ολα τα άλλα συμφωνώ.

 

11 λεπτά πριν, filarhos είπε

Μόνο με πρεσάρισμα, με πόση πίεση, δεν βρίσκεις την διαρροή. Σε εμένα έχανε αργά παραφλού και ήταν από ένα σωληνάκι από το ψυγείου που πήγαινε πίσω που έχανε μόνο όταν ανέβαζε θερμοκρασία, ο πόρος ήταν στο σημείο επιστροφής από τον κινητήρα.

Υπάρχει και ένα τεστ που βλέπεις αν υπάρχουν καυσαέρια στο παραφλού https://www.amazon.co.uk/COMBUSTION-LEAK-KIT-PETROL-DIESEL/dp/B018PM3ZFQ

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, St3liosGr είπε

Εγώ θα πρότεινα να βρεις ένα μάστορα εμπιστοσύνης

 

18 ώρες πριν, chrv80 είπε

μόνο να προσέξεις να είναι καλός ο μάστορας!

 

13 ώρες πριν, georgebou21 είπε

 βρες ενα καλο μαστορα,

Μακάρι να ήταν τόσο εύκολο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, filarhos είπε

Μόνο με πρεσάρισμα, με πόση πίεση, δεν βρίσκεις την διαρροή. Σε εμένα έχανε αργά παραφλού και ήταν από ένα σωληνάκι από το ψυγείου που πήγαινε πίσω που έχανε μόνο όταν ανέβαζε θερμοκρασία, ο πόρος ήταν στο σημείο επιστροφής από τον κινητήρα.

 

1 ώρα πριν, bezan είπε

συμφωνω με τον invader , εαν οντως ειναι νερο, δυσκολα θα το δεις, με g12 η παραφλου το βλεπεις πιο ευκολα γιατι αφηνει ιχνη μετα

ξανα δες το

μπορει να ειναι απλη ζημια

Οπότε λέτε να το πάω σε έναν που ασχολείται μόνο με ψυγεία ή σε δεύτερο συνεργείο;

Επίσης αν αρχίζω και βάζω παραφλού θα είναι εντάξει ή πρέπει να αδειάσει όλο το νερό πρώτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι πρέπει να αδεάσει όλο το κύκλωμα.Να πας σε συνεργείο μονο για ψυγεία και θα στο ελένξει και θα το καθαρισει-γεμίσει παραφλού.Αν έχει καλό μηχάνημα βρίσκει και τρύπα από βελόνα και μπορεί να καθαρίσει όλο το κύκλωμα από σκουριές και άλατα.Πάντως αν αποφασίσεις να το  μαζέψεις καλό θα είναι μετά από τόσα χρόνια να βάλεις και ένα καινούριο ψυγείο aftermarket.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/9/2020 στις 12:43 ΜΜ, theo93 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Ανοίγω αυτό το θέμα για να πάρω γνώμες για το πώς θα προχωρήσω με ένα Peugeot 307 του 2002 με 315.000 χλμ και αέριο.

Το αυτοκίνητο αυτό το είχαν οι γονείς μου και το έχω εγώ τους τελευταίους 6 μήνες που έχω κάνει περίπου 7k χλμ.

Στο πρόβλημα τώρα, το αυτοκίνητο είχε κάψει φλάντζα πριν από 6-7 χρόνια και είχε επισκευαστεί, τα τελευταία χρόνια έχανε νερά και χρειαζόταν συμπλήρωμα ανά 2 εβδομάδες περίπου(νερό, όχι παραφλού). Όταν το πήρα εγώ το συμπλήρωνα ανά εβδομάδα.
Το προηγούμενο σκ πήγα από Θεσσαλονίκη Καβάλα, είχα κάνει τους ελέγχους νερά-λάδια κτλ το πρωί, είχα συμπληρώσει και όταν έφτασα εκεί με κάποιες στάσεις το παρκάρω και το ξαναπήρα την επόμενη μέρα που όταν το άνοιξα δεν είχε ίχνος νερού. Συμπληρώνω γυρνάω Θεσσαλονίκη και την επόμενη μέρα βλέπω ότι είχε χάσει ελάχιστα.

Οι θερμοκρασίες παίζουν 90+μισό κουτάκι σε πόλη και 90-μισό κουτάκι στην εθνική.

Το πήγα σήμερα σε μάστορα, το έβαλε σε ένα μηχάνημα γιατί δεν έβλεπε διαρροή εξωτερική και μου λέει ότι θέλει φλάτζα,πλανάρισμα κτλ με κόστος κοντά στα 500€.
Επειδή μου φάνηκαν πολλά τηλεφώνησα και σε ένα άλλο συνεργείο (με εξειδίκευση στα Peugeot, Renault) και μου λέει 300-350(θα το πάω να το δει, btw τόσο είχε κοστίσει και πριν 6-7 χρόνια που είχε ξαναγίνει).

Και η ερώτησης είναι α) γιατί τόσο μεγάλη διαφορά και β) αξίζει η επισκευή(στον δεύτερο φυσικά) ή να το αφήσω και όσο πάει;

Επίσης θα συνέφερε μια αλλαγή μηχανής και ποιο θα ήταν χοντρικά το κόστος της;

Τέλος να συμπληρώσω ότι στα κοντά θα χρειαστεί και αλλαγή δίσκο πλατό με κόστος κοντά στα 300€(στον πρώτο δεν έχω πάρει τιμές από άλλους και δεν ξέρω αν παίζει και φτηνότερα).

PS Αν ξέρετε κανένα καλό συνεργείο Θεσσαλονίκη παρακαλώ να μου το στείλετε να πάρω και δεύτερη γνώμη

Τα χιλιόμετρα είναι πολλά. 

Εάν το αμάξι πέρα απο το κινητήρα δεν θέλει κάτι τρομερό και έχεις σκοπό να το κρατήσεις ακόμη 1-2 χρόνια προχώρησε

Είτε του βάζεις επάνω μεταχειρισμένο μοτέρ που είναι και ρίσκο 

ή 

Επισκευάζει το δικό του , μαζί με αντλία νερού , θερμοστάτη και προτίμησε και σετ γνήσιων φλαντζών .

Σε ανάλογη περίπτωση , πτοσωρησα σε επισκευή δικού του μοτέρ , το κράτησα ακόμη 2 χρόνια (έκανε σύνολο 500,000 χιλιόμετρα) του άλλαξα και κάποια αναλώσιμα ώσπου το έδωσα σε ανακυκλωση γιατί με χτύπησαν 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Invader είπε

Ναι πρέπει να αδεάσει όλο το κύκλωμα.Να πας σε συνεργείο μονο για ψυγεία και θα στο ελένξει και θα το καθαρισει-γεμίσει παραφλού.Αν έχει καλό μηχάνημα βρίσκει και τρύπα από βελόνα και μπορεί να καθαρίσει όλο το κύκλωμα από σκουριές και άλατα.Πάντως αν αποφασίσεις να το  μαζέψεις καλό θα είναι μετά από τόσα χρόνια να βάλεις και ένα καινούριο ψυγείο aftermarket.

Ψυγείο που έχει είναι 2 χρονών νομίζω αλλά δεν ξέρω πως θα είναι με το νερό.

Ένας που είχα ρωτήσει μου είπε καμιά 200ρα για καθάρισμα και γέμισμα με παραφλού 😮

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...