Προς το περιεχόμενο

Φλάτζα κεφαλής συμφέρει ή όχι


theo93

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Απο αυτα που εχω δει,ολα ειναι στην ρυθμιση.Βαζει υγραερια ενας μηχανικος στην περιοχη μου ο οποιος μου εχει πει οτι τα ρυθμιζει λιγο πιο πλουσιο το μειγμα.Απο τα 200 αυτοκινητα που εχει βαλει,ζητημα να ειχαν θεμα με βαλβιδες τα 5(τυχαια νουμερα για να καταλαβεις την διαφορα).Βεβαια βαζει europegas που νομιζω? ειναι απο τα καλα συστηματα (ετσι νομιζω,με υγραεριο δεν εχω ασχοληθει).Τεσπα,αν ειναι καλος ο εγκαταστατης και στο ρυθμισει καλα το υγραεριο,δεν θα εχεις θεμα.

Εσενα καιει λαδια ο κινητηρας?Ποσα χλμ εχεις?Καταναλωση λαδιου εχει απο πιστονια-ελατηρια?

Νομίζω ότι το βασικό ρόλο παίζει ο κινητήρας του αυτοκινήτου και μετά το σύστημα στο υγραέριο.Υπάρχουν αυτοκίνητα που στις 60-70-80 χιλιάδες χιλιόμετρα χτύπησαν βαλβίδες και είναι αρκετά.Βασικό σε κάποιον που σκέφτεται να βάλει υγραέριο να το ψάξει πρώτα.Λένε π.χ. ότι τα ford είναι ακατάλληλα για υγραέριο και όντως δύο φίλων ο ένας 50 και ό άλλος στα 80 χιλιάδες χιλιόμετρα τερμάτισαν το ένα βαλβίδες το άλλο πήρε το μοτέρ στο χέρι.Τα γιαπωνέζικα επίσης λένε ότι είναι κατάλληλα για υγραέριο. Γενικά θέλει ψάξιμο.

Το δικό μου μοτέρ  opel 1600 xe  είναι από τα καλύτερα για υγραέριο.Έχω κάνει ήδη 182.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και 310.000 συνολικά οι βαλβίδες μια χαρά και βγάζω τα λάδια όπως τα βάζω.Αν χτυπήσει βαλβίδες φυσικά θα τις αλλάξω και θα συνεχίσω.Με έχει σώσει στην κυριολεξία από καύσιμα.Ξέρεις τι είναι να φουλάρεις με 22 ευρώ και να κάνεις 500 και βάλε χιλιόμετρα;;; 

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 178
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Απο αυτα που εχω δει,ολα ειναι στην ρυθμιση.Βαζει υγραερια ενας μηχανικος στην περιοχη μου ο οποιος μου εχει πει οτι τα ρυθμιζει λιγο πιο πλουσιο το μειγμα.Απο τα 200 αυτοκινητα που εχει βαλει,ζητημα να ειχαν θεμα με βαλβιδες τα 5(τυχαια νουμερα για να καταλαβεις την διαφορα).Βεβαια βαζει europegas που νομιζω? ειναι απο τα καλα συστηματα (ετσι νομιζω,με υγραεριο δεν εχω ασχοληθει).Τεσπα,αν ειναι καλος ο εγκαταστατης και στο ρυθμισει καλα το υγραεριο,δεν θα εχεις θεμα.

Εσενα καιει λαδια ο κινητηρας?Ποσα χλμ εχεις?Καταναλωση λαδιου εχει απο πιστονια-ελατηρια?

Το αμάξι αγοράστηκε μεταχειρισμένο. Στη συμπίεση βρέθηκε άριστο . 

Είχε βέβαια 200.000 χιλιόμετρα . Ξεκίνησε να καίει λάδι πρίν το υγραέριο . Δοκίμασα και άλλο λιπαντικό αλλά συνέχισε .

Το πιο πιθανόν είναι απο ελατήρια και τσιμουχάκια και πλέον μου λαδώνει τα μπουζί. Σε 10-15 ημέρες θα μπεί συνεργείο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το αέριο και εγώ πιστεύω πως παίζει πολύ σημαντικό ρόλο η ρύθμιση.

Στο δικό μου νιώθω ότι δεν δίνει αρκετά, αν πχ βάλω μπρος και το αφήσω βενζίνη δεν ρετάρει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, theo93 είπε

Για το αέριο και εγώ πιστεύω πως παίζει πολύ σημαντικό ρόλο η ρύθμιση.

Στο δικό μου νιώθω ότι δεν δίνει αρκετά, αν πχ βάλω μπρος και το αφήσω βενζίνη δεν ρετάρει

Αν ρετάρει το αέριο αλλά στη βενζίνη πάει μια χαρά, πολύ πιθανό να φταίνε μπουζί/μπουζοκαλώδια.. σε suzuki vitara του 98 με αέριο, η βενζίνη πήγαινε μια χαρά αλλά το αέριο ρέταρε και έκανε διακοπές.. μόλις αλλάχτηκαν τα μπουζοκαλώδια έστρωσε και δεν ξαναπαρουσίασε πρόβλημα!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, papoys1 είπε

Νομίζω ότι το βασικό ρόλο παίζει ο κινητήρας του αυτοκινήτου και μετά το σύστημα στο υγραέριο.Υπάρχουν αυτοκίνητα που στις 60-70-80 χιλιάδες χιλιόμετρα χτύπησαν βαλβίδες και είναι αρκετά.Βασικό σε κάποιον που σκέφτεται να βάλει υγραέριο να το ψάξει πρώτα.Λένε π.χ. ότι τα ford είναι ακατάλληλα για υγραέριο και όντως δύο φίλων ο ένας 50 και ό άλλος στα 80 χιλιάδες χιλιόμετρα τερμάτισαν το ένα βαλβίδες το άλλο πήρε το μοτέρ στο χέρι.Τα γιαπωνέζικα επίσης λένε ότι είναι κατάλληλα για υγραέριο. Γενικά θέλει ψάξιμο.

Το δικό μου μοτέρ  opel 1600 xe  είναι από τα καλύτερα για υγραέριο.Έχω κάνει ήδη 182.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και 310.000 συνολικά οι βαλβίδες μια χαρά και βγάζω τα λάδια όπως τα βάζω.Αν χτυπήσει βαλβίδες φυσικά θα τις αλλάξω και θα συνεχίσω.Με έχει σώσει στην κυριολεξία από καύσιμα.Ξέρεις τι είναι να φουλάρεις με 22 ευρώ και να κάνεις 500 και βάλε χιλιόμετρα;;; 

 

Τα καλυτερα μοτερ (συμφωνα με οσα ακουγονται εδω και εκει,αν και θυμαμαι καπου το ειχα διαβασει σε μια ερευνα που ειχε κανει ενα περιοδικο? τεσπα) λενε οτι ειναι τα TU της Peugeot.Τα Ford οντως εχουν θεμα με τις κεφαλες,σε βενζινη ειναι σκυλια,σε υγραεριο την ακουνε.Φιλος μου με Focus MKI εχει κοντα στις 350 χιλ με υγραεριο,το εβαλε καπου στις 150κατι αν θυμαμαι καλα.Στις 250 χιλ εσπασε βαλβιδα εξαγωγης,το ελυσα εγω,του αλλαξα 8 βαλβιδες εξαγωγης (εβαλα τις ενισχυμενες) και ακομα το εχει και πηγαινει.Εχει Lovato συστημα και το εχει ρυθμισει ενας γκαζας απο Θεσσαλονικη και πραγματικα το εχει ρυθμισει τελεια,ουτε την αλλαγη καταλαβαινεις,ουτε γενικα διαφορα απο βενζινη σε υγραεριο,αποδοση-λειτουργια.Αριστο συστημα.

Το μοτερ του Opel παππου δεν ξερω αν ειναι το καλυτερο για υγραεριο,παντως τα Opel γενικα εχουν θεμα με πολλαπλασιαστες και το υγραεριο ζοριζει πολυ το συστημα αναφλεξης.Σκεψου οτι το '15 δουλευα σε ανταλακτικα αυτοκινητων,ειχαμε ενα subaru vivio 700 cc με υγραεριο.Εκανε 50.000χλμ το χρονο και εγω το βρηκα το 2015 που πηγα και το 2019 που εφυγα το αφησα να λειτουργει ρολοι.Οσο καιρο ημουν εκει,μια φορα το πηγα στο συνεργειο που εκανε την εγκατασταση(αυτος που λεω πιο πισω οτι τα ρυθμιζει λιγο προς το πλουσιο το μειγμα) επειδη δεν γυρναγε στο υγραεριο.Απλα καθαρισε μια βαλβιδα που ηταν υπευθυνη για την αλλαγη απο βενζινη σε υγραεριο,ειχε πιασει μακα μου ειπε.Τιποτε αλλο,μονο λαδια και μπουζι και αυτα οποτε θυμομουν,σερβις στο υγραεριο ποτε.Σκυλι μαυρο,ειναι να σου κατσει.Αν εσυ εισαι ευχαριστημενος με το δικο σου,μην το πεις ουτε του παππα που λενε.

11 ώρες πριν, meletis_m είπε

Το αμάξι αγοράστηκε μεταχειρισμένο. Στη συμπίεση βρέθηκε άριστο . 

Είχε βέβαια 200.000 χιλιόμετρα . Ξεκίνησε να καίει λάδι πρίν το υγραέριο . Δοκίμασα και άλλο λιπαντικό αλλά συνέχισε .

Το πιο πιθανόν είναι απο ελατήρια και τσιμουχάκια και πλέον μου λαδώνει τα μπουζί. Σε 10-15 ημέρες θα μπεί συνεργείο

Για να καιει λαδια απο ελατηρια,πρεπει να εχει γραντζουνιες το μπλοκ και η αλλαγη ελατηριων δεν θα βοηθησει πουθενα.Αν εχει καλη συμπιεση,μην τους αφησεις να σου αλλαξουν ελατηρια,χειροτερο θα γινει παρα καλυτερο.Για να λες οτι λαδωνει μπουζι,μαλλον απο τσιμουχακια ειναι οποτε αν αλλαξεις τσιμουχακια θα σταματησει.Οταν λες δοκιμασες και με αλλο λιπαντικο ελπιζω να μην εννοεις πιο χοντρο ιξωδες γιατι ειναι χειροτερα αντι για καλυτερα,αντιθετα με το τι πιστευει ο κοσμος.Μηπως του βαζεις Castrol?

Επεξ/σία από LouCi4er
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LouCi4er είπε

Τα καλυτερα μοτερ (συμφωνα με οσα ακουγονται εδω και εκει,αν και θυμαμαι καπου το ειχα διαβασει σε μια ερευνα που ειχε κανει ενα περιοδικο? τεσπα) λενε οτι ειναι τα TU της Peugeot.Τα Ford οντως εχουν θεμα με τις κεφαλες,σε βενζινη ειναι σκυλια,σε υγραεριο την ακουνε.Φιλος μου με Focus MKI εχει κοντα στις 350 χιλ με υγραεριο,το εβαλε καπου στις 150κατι αν θυμαμαι καλα.Στις 250 χιλ εσπασε βαλβιδα εξαγωγης,το ελυσα εγω,του αλλαξα 8 βαλβιδες εξαγωγης (εβαλα τις ενισχυμενες) και ακομα το εχει και πηγαινει.Εχει Lovato συστημα και το εχει ρυθμισει ενας γκαζας απο Θεσσαλονικη και πραγματικα το εχει ρυθμισει τελεια,ουτε την αλλαγη καταλαβαινεις,ουτε γενικα διαφορα απο βενζινη σε υγραεριο,αποδοση-λειτουργια.Αριστο συστημα.

Το μοτερ του Opel παππου δεν ξερω αν ειναι το καλυτερο για υγραεριο,παντως τα Opel γενικα εχουν θεμα με πολλαπλασιαστες και το υγραεριο ζοριζει πολυ το συστημα αναφλεξης.Σκεψου οτι το '15 δουλευα σε ανταλακτικα αυτοκινητων,ειχαμε ενα subaru vivio 700 cc με υγραεριο.Εκανε 50.000χλμ το χρονο και εγω το βρηκα το 2015 που πηγα και το 2019 που εφυγα το αφησα να λειτουργει ρολοι.Οσο καιρο ημουν εκει,μια φορα το πηγα στο συνεργειο που εκανε την εγκατασταση(αυτος που λεω πιο πισω οτι τα ρυθμιζει λιγο προς το πλουσιο το μειγμα) επειδη δεν γυρναγε στο υγραεριο.Απλα καθαρισε μια βαλβιδα που ηταν υπευθυνη για την αλλαγη απο βενζινη σε υγραεριο,ειχε πιασει μακα μου ειπε.Τιποτε αλλο,μονο λαδια και μπουζι και αυτα οποτε θυμομουν,σερβις στο υγραεριο ποτε.Σκυλι μαυρο,ειναι να σου κατσει.Αν εσυ εισαι ευχαριστημενος με το δικο σου,μην το πεις ουτε του παππα που λενε.

Για να καιει λαδια απο ελατηρια,πρεπει να εχει γραντζουνιες το μπλοκ και η αλλαγη ελατηριων δεν θα βοηθησει πουθενα.Αν εχει καλη συμπιεση,μην τους αφησεις να σου αλλαξουν ελατηρια,χειροτερο θα γινει παρα καλυτερο.Για να λες οτι λαδωνει μπουζι,μαλλον απο τσιμουχακια ειναι οποτε αν αλλαξεις τσιμουχακια θα σταματησει.Οταν λες δοκιμασες και με αλλο λιπαντικο ελπιζω να μην εννοεις πιο χοντρο ιξωδες γιατι ειναι χειροτερα αντι για καλυτερα,αντιθετα με το τι πιστευει ο κοσμος.Μηπως του βαζεις Castrol?

Όντως για τα opel δεν ακούγονται τα καλύτερα και εγώ όταν το έβαλα (2013)  δεν ήξερα και πολλά με μισή καρδιά το έβαλα αλλά στην πορεία έμαθα το εξής.

Το μοτέρ το δικό μου 1600 xe 16βάλβιδο είναι από τα πιο φιλικά μοτέρ στο υγραέριο. Μιλάμε για το συγκεκριμένο το xe το έβγαζε μέχρι Σπετέβρη του 2005.Το επόμενο έβγαλε πολλά προβλήματα. Θα σου πω επίσης πως δεν έχω καθόλου ψεκασμό βενζίνης , μόνο στην εκκίνηση και όταν γυρίσει υγραέριο είναι και φοβερά οικονομικό στην κατανάλωση.Με 42 λίτρα έχω φτάσει 530 χιλιόμετρα μικτό κύκλο με λίγα περισσότερα χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο.

Πολλαπλασιαστή έχω αλλάξει μία φορά,τελευταία είχα κάτι προβλήματα στην πρωινή εκκίνηση λέω ήρθε η ώρα των βαλβίδων πάω συνεργείο και τελικά ήταν αντλία καυσίμων δεν κρατούσε πίεση.Έβαλα πάνω τη γνήσια (ακριβούτσικη ρίσκαρα και ευτυχώς που ρίσκαρα)  σπίρτο το opel.Τσακμάκι στην κυριολεξία.Με το πρώτο κλικ αρπάζει.Νοιώθω τυχερός που είχα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και θα το κρατήσω όσο μπορώ περισσότερο γιατί δε νομίζω να βρω πιο οικονομικό.

Δεν ξέρω αν το έχεις δει.Του βάζω και λάδι από lidl από τα 130.000 χιλιόμετρα έφτασε 310.000 και δεν καίει καθόλου.Μπορεί κάποιοι να κοροιδεύουν αλλά άστους να λένε.😁 😇

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Δεν ξέρω αν το έχεις δει.Του βάζω και λάδι από lidl από τα 130.000 χιλιόμετρα έφτασε 310.000 και δεν καίει καθόλου.Μπορεί κάποιοι να κοροιδεύουν αλλά άστους να λένε.😁 😇

Ωραίο βίντεο.

Υπάρχει ανάλογος τρόπος για να αδειάσουμε τελείως το ντεπόζιτο βενζίνης;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Aurumnus είπε

Ωραίο βίντεο.

Υπάρχει ανάλογος τρόπος για να αδειάσουμε τελείως το ντεπόζιτο βενζίνης;

Δεν το γνωρίζω αλλά η συγκεκριμένη αντλία δεν κάνει για βενζίνη επειδή μπορεί να καεί.Από το λάδι λιπαίνεται.Νομίζω το λέει και στις οδηγίες.Αν μπορεί να γίνει με απορρόφηση δεν το γνωρίζω διότι έχω ακούσει ότι πολλά αυτοκίνητα έχουν προστασία από κάτι τέτοιο στο λαιμό. Επίσης εσωτερικά της δεξαμενής νομίζω  υπάρχουν χωρίσματα να αποφεύγετε η ανεξέλεγκτή κίνηση του καυσίμου πέρα δώθε για μικρότερες πιέσεις εσωτερικά και έτσι η σωλήνα για απορρόφηση να μην μπορεί να φτάσει μέχρι τέρμα κάτω..

Πάντως κάποιοι που κάνουν καθαρισμό κατεβάζουν τελείως τη δεξαμενή την καθαρίζουν και την επανατοποθετούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, papoys1 είπε

Όντως για τα opel δεν ακούγονται τα καλύτερα και εγώ όταν το έβαλα (2013)  δεν ήξερα και πολλά με μισή καρδιά το έβαλα αλλά στην πορεία έμαθα το εξής.

Το μοτέρ το δικό μου 1600 xe 16βάλβιδο είναι από τα πιο φιλικά μοτέρ στο υγραέριο. Μιλάμε για το συγκεκριμένο το xe το έβγαζε μέχρι Σπετέβρη του 2005.Το επόμενο έβγαλε πολλά προβλήματα. Θα σου πω επίσης πως δεν έχω καθόλου ψεκασμό βενζίνης , μόνο στην εκκίνηση και όταν γυρίσει υγραέριο είναι και φοβερά οικονομικό στην κατανάλωση.Με 42 λίτρα έχω φτάσει 530 χιλιόμετρα μικτό κύκλο με λίγα περισσότερα χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο.

Πολλαπλασιαστή έχω αλλάξει μία φορά,τελευταία είχα κάτι προβλήματα στην πρωινή εκκίνηση λέω ήρθε η ώρα των βαλβίδων πάω συνεργείο και τελικά ήταν αντλία καυσίμων δεν κρατούσε πίεση.Έβαλα πάνω τη γνήσια (ακριβούτσικη ρίσκαρα και ευτυχώς που ρίσκαρα)  σπίρτο το opel.Τσακμάκι στην κυριολεξία.Με το πρώτο κλικ αρπάζει.Νοιώθω τυχερός που είχα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και θα το κρατήσω όσο μπορώ περισσότερο γιατί δε νομίζω να βρω πιο οικονομικό.

Δεν ξέρω αν το έχεις δει.Του βάζω και λάδι από lidl από τα 130.000 χιλιόμετρα έφτασε 310.000 και δεν καίει καθόλου.Μπορεί κάποιοι να κοροιδεύουν αλλά άστους να λένε.😁 😇

Τι μάρκα είναι η γνήσια; Και πόσο έκανε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Klausx είπε

Τι μάρκα είναι η γνήσια; Και πόσο έκανε;

Της opel έβαλα φίλε και έφτασε με την τοποθέτηση 300 ευρώ αλλά μετά από 2-3 μήνες άψογης λειτουργίας λέω καλά έκανα.Σε μερικά βασικά εξαρτήματα καλό είναι να πηγαίνουμε σε γνήσια για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

Τώρα είναι delphi ή κάποιου άλλου εργοστασίου μόνο η opel γνωρίζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Τα καλυτερα μοτερ (συμφωνα με οσα ακουγονται εδω και εκει,αν και θυμαμαι καπου το ειχα διαβασει σε μια ερευνα που ειχε κανει ενα περιοδικο? τεσπα) λενε οτι ειναι τα TU της Peugeot.Τα Ford οντως εχουν θεμα με τις κεφαλες,σε βενζινη ειναι σκυλια,σε υγραεριο την ακουνε.Φιλος μου με Focus MKI εχει κοντα στις 350 χιλ με υγραεριο,το εβαλε καπου στις 150κατι αν θυμαμαι καλα.Στις 250 χιλ εσπασε βαλβιδα εξαγωγης,το ελυσα εγω,του αλλαξα 8 βαλβιδες εξαγωγης (εβαλα τις ενισχυμενες) και ακομα το εχει και πηγαινει.Εχει Lovato συστημα και το εχει ρυθμισει ενας γκαζας απο Θεσσαλονικη και πραγματικα το εχει ρυθμισει τελεια,ουτε την αλλαγη καταλαβαινεις,ουτε γενικα διαφορα απο βενζινη σε υγραεριο,αποδοση-λειτουργια.Αριστο συστημα.

Το μοτερ του Opel παππου δεν ξερω αν ειναι το καλυτερο για υγραεριο,παντως τα Opel γενικα εχουν θεμα με πολλαπλασιαστες και το υγραεριο ζοριζει πολυ το συστημα αναφλεξης.Σκεψου οτι το '15 δουλευα σε ανταλακτικα αυτοκινητων,ειχαμε ενα subaru vivio 700 cc με υγραεριο.Εκανε 50.000χλμ το χρονο και εγω το βρηκα το 2015 που πηγα και το 2019 που εφυγα το αφησα να λειτουργει ρολοι.Οσο καιρο ημουν εκει,μια φορα το πηγα στο συνεργειο που εκανε την εγκατασταση(αυτος που λεω πιο πισω οτι τα ρυθμιζει λιγο προς το πλουσιο το μειγμα) επειδη δεν γυρναγε στο υγραεριο.Απλα καθαρισε μια βαλβιδα που ηταν υπευθυνη για την αλλαγη απο βενζινη σε υγραεριο,ειχε πιασει μακα μου ειπε.Τιποτε αλλο,μονο λαδια και μπουζι και αυτα οποτε θυμομουν,σερβις στο υγραεριο ποτε.Σκυλι μαυρο,ειναι να σου κατσει.Αν εσυ εισαι ευχαριστημενος με το δικο σου,μην το πεις ουτε του παππα που λενε.

Για να καιει λαδια απο ελατηρια,πρεπει να εχει γραντζουνιες το μπλοκ και η αλλαγη ελατηριων δεν θα βοηθησει πουθενα.Αν εχει καλη συμπιεση,μην τους αφησεις να σου αλλαξουν ελατηρια,χειροτερο θα γινει παρα καλυτερο.Για να λες οτι λαδωνει μπουζι,μαλλον απο τσιμουχακια ειναι οποτε αν αλλαξεις τσιμουχακια θα σταματησει.Οταν λες δοκιμασες και με αλλο λιπαντικο ελπιζω να μην εννοεις πιο χοντρο ιξωδες γιατι ειναι χειροτερα αντι για καλυτερα,αντιθετα με το τι πιστευει ο κοσμος.Μηπως του βαζεις Castrol?

Έκανα 3 αλλαγές συνεχόμενα . Έβαλα το ίδιο ιξώδες αλλ'α άλλη εταιρεία.

Ναι τα μπουζί λαδώνει πλέον στο 2ο και 4o κύλινδρο, ωστόσο δεν βγάζει καπνό απο τήν εξάτμιση 

Συμπίεση το μοτέρ το είχαμε ελένξει που αγοράστηκε το αμάξι και ηταν μεσα στα όρια του κατασκευαστή

Δηλαδή επειδή πρώτη φορ΄αναοίγω μοτέρ για επισκευή , θέλει πλάνισμα , φλάντζες , και τσιμουχάκια και συμπλέκτη που θα αλλάξω και μια τρόμπα νερού. 

Και ένα καλό Service εννοείται .

5/30 ή 5/40 δίνει ο κατασκευαστής του . Δεν του δοκίμασα πιο χοντρό λάδι γιατί λύνει προσωρινά το πρόβλημα .

Είχα δοκιμάσει Eneos και Motul

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, meletis_m είπε

Έκανα 3 αλλαγές συνεχόμενα . Έβαλα το ίδιο ιξώδες αλλ'α άλλη εταιρεία.

 

Μελέτη μην ακούς εταιρείες ονόματα κ.λ.π. 2-3 είναι οι μεγάλοι παραγωγοί λιπαντικών παγκοσμίως. Όλοι από αυτούς αγοράζουν σε βυτία ή βαρέλια ανάλογα την κατανάλωση τα συσκευάζουν  σε 4λιτρα ή μονόλιτρα τους κοπανάνε και ένα αυτοκόλητο απέξω και για πούλημα. Σαν τα μέλια τα φέρνουν σε βαρέλια από Κίνα τα βάζουν σε μικρές συσκευασίες με ότι ονομασία γουστάρουν ακόμη και μέλια από τον Παρνασσό και στη βιτρίνα. Κάνε μια βόλτα από μάντρες με σκράπ να δεις βαρέλια από λάδια , μέλια και ότι τραβάει η όρεξή σου.😁 

Άσε που υπάρχουν και μαιμού με αυτοκόλλητα μεγάλων εταιρειών.Εκεί στις αποθήκες στην Ελευσίνα και στον Ασπρόπυργο χαμός γίνεται.Βάζει ο άλλος τέτοιο ανακυκλωμένο μαιμού καναδυό φορές παίρνει το μοτέρ στο χέρι και αναρωτιέται γιατί τα έπαιξε.

Και εμείς εδώ πλακωνόμαστε  για το ποιο είναι το καλύτερο λάδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Ξαναζωντανευω το θέμα καθός τώρα όντως θα πάω το αυτοκίνητο για φλάτζα.

Την προηγούμενη φορά τελικά το θέμα ήταν σε ένα κολάρο που ήταν σε περίεργο σημείο και το βρήκαν σε δεύτερο συνεργείο, μόλις φτιάχτηκε δεν έχανα νερά απο το ψυγείο.

Το ρετάρισμα όπως πολύ σωστά είχε αναφερθεί ήταν απο τα μπουζί που μόλις τα άλλαξα ήταν η μέρα με την νύχτα στις χαμηλές στροφές το αέριο.

Πρίν απο κανένα μήνα άρχισα να βλέπω μια περίεργη επιφάνεια στο ψυγείο και τελικά ήταν λάδι.

Μίλησα με το συνεργείο και θα το πάω απο εκεί σήμερα για φλάτζα.

Μαζί είπα να αλλάξω αν χρειάζεται και ιμάντα χρονισμού + λάδια + μπουζί που έχουν κάνει περίπου 10k χιλιόμετρα.

Τι άλλο λέτε να προσέξω;

Επισυνάπτω κάποιες φώτο απο το ψυγείο με τα λάδια για μελλοντικές αναφορές.

271037539_1215843378943584_4097232252283902924_n.jpg

271702329_612186379857587_2399454286535802427_n.jpg

271373634_601692971133170_5402439018647957762_n.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι όντως θελει αλλαγη η φλάντζα και μακαρι να μην εχει κατι αλλο (ρηγμα κλπ) , λάδια θα αλλαχθουν ετσι κι αλλιώς...

Ιμαντας χρονισμου , αν κοντευει η ώρα του αλλαξε τον (ουτως ή άλλως η μισή δουλεια που χρειαζεται για την αλλαγη του ήδη θα γινει λογω φλάντζας) και μια που θα γινει όλη η δουλεια άλλαξε και  αντλία νερου...

Μπουζι, αλλαξε τα κι αυτα....

Επεξ/σία από nik0laus
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nik0laus είπε

Ναι όντως θελει αλλαγη η φλάντζα και μακαρι να μην εχει κατι αλλο (ρηγμα κλπ) , λάδια θα αλλαχθουν ετσι κι αλλιώς...

Ιμαντας χρονισμου , αν κοντευει η ώρα του αλλαξε τον (ουτως ή άλλως η μισή δουλεια που χρειαζεται για την αλλαγη του ήδη θα γινει λογω φλάντζας)

Μπουζι, αλλαξε τα κι αυτα....

Και εγώ ελπίζω να μην έχει ρήγμα, στην περίπτωση που έχει πάμε για καπάκι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...