Προς το περιεχόμενο
UpToDate_

Αλλαγή προϊόντος σε εγγύηση και απάτη;

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στην παρέα.  

Πείτε μου αν ειμαι καπου λαθος .

Είχα μια κάρτα γραφικών σε εγγύηση από πλαίσιο η οποία κάηκε. 

Μου είπαν εχθές ότι θα αλλαχθεί με την ίδια αλλά νέα κάρτα.  Διότι να πάει στην αντιπροσωπεία και να περάσει ένας μήνας δεν με βόλευε.

Στο πλαίσιο η λύση τους ήταν μέσα στο παλιό μου κουτί να βάλουν μια "νέα" σε  χάρτινο κουτί με νέο σειριακό αριθμό  μέσα σε αντιστατικο σακουλάκι απλά.  Που δεν πιάνεται για νέα διότι θεωρειται ανοιγμένο.  Δηλαδή υπάρχει απλά το αντιστατικο σακουλάκι και η κάρτα .  

Επίσης ήταν στην τελευταία εβδομάδα εγγύησης και μου λένε ότι δεν υπάρχει εγγύηση πλέον  για την "νεα" αυτή κάρτα. 

Μάλιστα αρνήθηκαν να μου δώσουν. 

Είχα ζητήσει αντικατάσταση με ίδια καινούρια ή πιστωτικό ή μια ιδίων επιδόσεων. Αλλά τίποτα. 

Στο κατάστημα σήμερα με τον διευθυντή τους επί 3 ώρες δεν έβγαλα άκρη είτε με το τηλεφωνικο κέντρο ή όπου κ να κάλεσα. 

Ο διευθυντής το μόνο που μου είπε αυτή είναι η αλλαγή της κάρτας και χωρίς εγγύηση και αν δεν θες μπορείς να προσφύγεις στην δικαιοσύνη.  

Τι να κάνω λέτε; να απευθυνθώ στην προστασία του καταναλωτή; αισθάνθηκα ότι με κορόιδευε όλη την ώρα.  

 

Να σημειώσω ότι είχα μαζί μου την οδηγία 1999/44/ΕΚ που λέει αναλυτικά τα πάντα για αλλαγές προϊόντος αλλά μου έλεγε ότι αυτά δεν ισχύουν και είναι Απλά οδηγίες . 

 

 

 

Screenshot_20200924-200630_Gallery.jpg

Screenshot_20200924-200601_Gallery.jpg
-----------------------------------------------------------------------------------


ΕDIT Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΣτΚ:
 

Παιδιά έχω update απο την προστασία του καταναλωτή που μόλις μίλησα  τηλεφωνικά και μια ευγενική κυρία με βοήθησε και μου ανέλυε τα πράγματα επι 10-15λ.

Η απόδειξη του προίοντος ήταν το 2017 οπότε με καλύπτει σαν καταναλωτή ο νόμος 2251/1994 άρθρο 5(Σελίδα 14 -Παράγραφος 5)
Ο οποίος ίσχυε μέχρι το 2017, οπότε ισχύει ο χρόνος της αρχικής σύμβασης-απόδειξης. Και όχι ο χρόνος αντικατάστασης κλπ(2020) .

Αναφορά σε κείμενο

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.


Το πλαίσιο προσπαθεί να καλυφθεί είτε επειδή δεν γνωρίζουν είτε επειδή το επιλέγουν απο την έπειτα τροποποίηση του νόμου αυτού στην περίπτωση μου,
η οποία είναι ο νόμος 4512/2018 .

Άτοπα και παράνομα όμως απο μεριάς τους.
Η κυρία μου εξήγησε ότι επειδή η απόδειξη ήταν το 2017 , είτε μέσα σε έναν χρόνιο έβγαζε πρόβλημα το προιόν είτε στα 3 , πρέπει να αντικατασταθεί και η εγγύηση να ανανεωθεί απο την αρχή ως νεο προιόν όπως ρητά ορίζει ο τότε νόμος. Διότι αν δείτε στην αρχική εικόνα , λέει ότι αλλάχθηκε με νέο με σειριακό αριθμό xxxx. Οπότε νέο προιόν.

Μου πρότεινε να την παραλάβω ως έχει και να σημειώσω κάτι στα παραστατικά επάνω για να καλύπτομαι και να κάνω και την δουλειά μου μιας και είναι πληρωμένο αγαθό και δεν το έχω αυτην την στιγμή , γιατί είτε μου το λένε εκείνοι είτε όχι καλύπτεται απο νέα 3ετη εγγύηση βάση νόμου και άκυρη η κάθε πολιτική τους.

Αν λέει εγγράφως όμως στο παραστατικό παραλαβής οτι δεν έχει εγγύηση και πάλι καλύπτομαι νομικά ,διότι υπερισχύει ο νόμος κατά την αγορά απο το ότι λέει το κατάστημα και το κάθε κατάστημα.
Και αν βγάλει πρόβλημα ξανα εντος 3ετίας απο την παραλαβή και δεν μου το διορθώνουν /επισκευάζουν/αλλάζουν δωρεάν τότε μπορώ να κινηθώ νομικά, βέβαια είτε τότε είτε μπορώ και τώρα.

Έδωσα τα στοιχεία της επιχείρησης και του καταστήματος , και θα έρθω πάλι σε επικοινωνία μαζί τους μήπως και πράξουν τα νόμιμα. Τους έχω στείλει και email για να προωθηθεί όπου αυτό πρέπει.

Επεξ/σία από UpToDate_

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μοναδικό σφάλμα είναι  οτι ο νέος σειριακός ακολουθεί νέα εγγύηση 2χρόνων από την ημερομηνία αντικατάστασης.

κατα τα άλλα εφόσον βρήκαν ίδια κάρτα για αντικατάσταση είναι καθόλα εντάξει απέναντί σου.

για το μόνο που μπορείς να κυνηγήσεις τα νόμιμα μέσω του Συνήγορου του Καταναλωτή είναι να διεκδικήσεις την αναγραφή και επίσημα οτι ο νέος σειριακός έχει νέα 2ετη εγγύηση.

  • Like 9

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, UpToDate_ είπε

Καλησπέρα στην παρέα.  

Πείτε μου αν ειμαι καπου λαθος .

Είχα μια κάρτα γραφικών σε εγγύηση από πλαίσιο η οποία κάηκε. 

Μου είπαν εχθές ότι θα αλλαχθεί με την ίδια αλλά νέα κάρτα.  Διότι να πάει στην αντιπροσωπεία και να περάσει ένας μήνας δεν με βόλευε.

Στο πλαίσιο η λύση τους ήταν μέσα στο παλιό μου κουτί να βάλουν μια "νέα" σε  χάρτινο κουτί με νέο σειριακό αριθμό  μέσα σε αντιστατικο σακουλάκι απλά.  Που δεν πιάνεται για νέα διότι θεωρειται ανοιγμένο.  Δηλαδή υπάρχει απλά το αντιστατικο σακουλάκι και η κάρτα .  

Επίσης ήταν στην τελευταία εβδομάδα εγγύησης και μου λένε ότι δεν υπάρχει εγγύηση πλέον  για την "νεα" αυτή κάρτα. 

Μάλιστα αρνήθηκαν να μου δώσουν. 

Είχα ζητήσει αντικατάσταση με ίδια καινούρια ή πιστωτικό ή μια ιδίων επιδόσεων. Αλλά τίποτα. 

Στο κατάστημα σήμερα με τον διευθυντή τους επί 3 ώρες δεν έβγαλα άκρη είτε με το τηλεφωνικο κέντρο ή όπου κ να κάλεσα. 

Ο διευθυντής το μόνο που μου είπε αυτή είναι η αλλαγή της κάρτας και χωρίς εγγύηση και αν δεν θες μπορείς να προσφύγεις στην δικαιοσύνη.  

Τι να κάνω λέτε; να απευθυνθώ στην προστασία του καταναλωτή; αισθάνθηκα ότι με κορόιδευε όλη την ώρα.  

Να σημειώσω ότι είχα μαζί μου την οδηγία 1999/44/ΕΚ που λέει αναλυτικά τα πάντα για αλλαγές προϊόντος αλλά μου έλεγε ότι αυτά δεν ισχύουν και είναι Απλά οδηγίες . 

Screenshot_20200924-200630_Gallery.jpg

Screenshot_20200924-200601_Gallery.jpg

Προφανώς επισκευασμένη σου δώσανε ,αλλά αυτό δεν σε νοιάζει κιόλας αρκεί βέβαια να είχε κανονικά εγγύηση,τώρα τι φάση η αντικατάσταση ΧΩΡΙΣ εγγύηση ; πρώτη φορά το ακούω δεν είμαι νομικός αν κάποιος γνωρίζει τι ισχύει νομικά σε αυτή την περίπτωση ας μας απαντήσει,τώρα για να σε παραπέμπει το κατάστημα να κινηθείς νομικά η είναι καλυμμένοι νομικά η είναι λαλάκες.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν σου δωσουν εγγύηση για την "νεα" καρτα, και σου χαλασει ξανα σε 23 μηνες, θα πας να ζητησεις εκ νεου αντικατασταση? Η επομενη αντικατασταση θα εχει και εκεινη 24 μηνες εγγύηση?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, papp0us είπε

Πόσα χρόνια είχε εγγύηση η κάρτα; 2 ή 3;

3 είχε η νέα κάρτα και λίγο πριν το τέλος κάηκε..

11 λεπτά πριν, greekfragma είπε

το μοναδικό σφάλμα είναι  οτι ο νέος σειριακός ακολουθεί νέα εγγύηση 2χρόνων από την ημερομηνία αντικατάστασης.

κατα τα άλλα εφόσον βρήκαν ίδια κάρτα για αντικατάσταση είναι καθόλα εντάξει απέναντί σου.

για το μόνο που μπορείς να κυνηγήσεις τα νόμιμα μέσω του Συνήγορου του Καταναλωτή είναι να διεκδικήσεις την αναγραφή και επίσημα οτι ο νέος σειριακός έχει νέα 2ετη εγγύηση.

Και ας ήταν Απλά μέσα σε ένα χαρτόκουτο;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, Fotis_Greece είπε

Εαν σου δωσουν εγγύηση για την "νεα" καρτα, και σου χαλασει ξανα σε 23 μηνες, θα πας να ζητησεις εκ νεου αντικατασταση? Η επομενη αντικατασταση θα εχει και εκεινη 24 μηνες εγγύηση?

Ναι.

  • Like 9
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, UpToDate_ είπε

3 είχε η νέα κάρτα και λίγο πριν το τέλος κάηκε..

Ε εκει έχουν πάτημα, κάτι γίνεται με τον ένα έξτρα χρόνο, πιθανότατα πράγματι δεν ειναι αναγκασμένοι να σου παρέχουν εκ νέου εγγύηση για το αλλαγμένο προιόν. 

Αν δεις στους όρους τους γράφει

Τέλος η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers AEBE έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής, τα οποία ισχύουν και για την κάλυψη Συμβολαίων Επέκτασης Εγγύησης (THE CLICKERS) και δεν μεταβιβάζονται από αγοραστή σε αγοραστή. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας.

 

και στη σελίδα της κάρτας αν πατήσεις για τα τρία χρόνια που λέει εγγύηση αναφέρει ένα "3 έτη εγγύηση, στο κατάστημά μας από ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E. (έλεγχος και αντικατάσταση)."

Πρέπει να είσαι εκτός νομικής εγγύησης

Μίλα με Συν. Κα βέβαια, μην το αφήσεις έτσι, αλλα για να είναι τόσο σίγουρος ο χαρτογιακάς, λογικά θα την έχει ξανακάνει τη διαδικασία.

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, UpToDate_ είπε

3 είχε η νέα κάρτα και λίγο πριν το τέλος κάηκε..

Και ας ήταν Απλά μέσα σε ένα χαρτόκουτο;

ναι και σε χαρτόκουτο. εφόσον έγινε αντικατάσταση δεν είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν νέα από το ράφι.

σου είπα ποιο είναι το μοναδικό σημείο που είναι φάουλ. Το προϊόν που σου έδωσαν πρέπει υποχρεωτικά να δωθεί με ΝΕΑ 2ετή εγγύηση.

  • Like 6

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, greekfragma είπε

ναι και σε χαρτόκουτο. εφόσον έγινε αντικατάσταση δεν είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν νέα από το ράφι.

σου είπα ποιο είναι το μοναδικό σημείο που είναι φάουλ. Το προϊόν που σου έδωσαν πρέπει υποχρεωτικά να δωθεί με ΝΕΑ 2ετή εγγύηση.

Είχε λήξει η διετής εγγύηση που τους αναγκάζει να προσφέρουν εγγύηση στην αντικατάσταση. Ο τρίτος χρόνος πρέπει λογικά να είναι με όρους του πλαισίου.

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, papp0us είπε

Είχε λήξει η διετής εγγύηση που τους αναγκάζει να προσφέρουν εγγύηση στην αντικατάσταση. Ο τρίτος χρόνος πρέπει λογικά να είναι με όρους του πλαισίου.

πιθανόν να έχεις δίκιο εδώ. αν ο 3ος χρόνος είναι εγγύηση πλαίσιο και όχι Sapphire τότε ναι, το να μην δώσουν έξτρα εγγύηση ίσως να είναι καλυμμένοι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, greekfragma είπε

πιθανόν να έχεις δίκιο εδώ. αν ο 3ος χρόνος είναι εγγύηση πλαίσιο και όχι Sapphire τότε ναι, το να μην δώσουν έξτρα εγγύηση ίσως να είναι καλυμμένοι.

Αρνηθηκα να παραλάβω αυτην την κάρτα και μου είπαν ότι θα συνεχίσει η παλιά κάρτα προς επισκευή στην sapphire , οπότε δεν ξέρω τι συμβαίνει !
Πάντως ο διευθυντής πολύ ύφος και σε φάση αυτό ειναι κ αν δεν σ'αρέσει τρέξε μας για να μάθεις τι είναι απο νόμο ας πούμε, ενώ του είπα δεν έχω θεμα να την παραλάβω όπως ειναι αλλά ποια η εγγύηση του νέου προιόντος ; έχει λήξει η εγγύηση η παλιά οπότε τι μου λέει οτι όντως θα παω σπιτι και δεν θα καεί την 1η μέρα λειτουργίας ;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε όλα τα μηνύματα σου βλέπω οτι αγνοείς οτι η κάρτα που έδωσες στο service είχε 3 χρόνια εγγύηση με τον 3ο χρόνο να καλύπτεται από το Πλαίσιο. Ο νόμος λέει για 2 κατασκευαστή με όρους Ε.Ε. και οτιδήποτε έξτρα είναι στο χέρι του κάθε Πλαίσιου πως θα το χειριστεί.

Σου έδωσαν λοιπόν κάρτα λειτουργική  σε χαρτόκουτο (άσχετα αν ήταν refurbished ή καινούρια bulk).

Αυτό που προσωπικά δεν είμαι σίγουρος είναι αν όντως στην εγγύηση που καλύπτουν περαν της 2ετίας και νόμων Ε.Ε. είναι καλυμμένοι για τις υποχρεώσεις τους απέναντί σου.

Πολύ πιθανόν και να είναι. Αν θες να είσαι σίγουρος μίλα με Συνήγορο του Καταναλωτή και θα το μάθεις.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εαν η εγγύηση είναι απο Sap. τοτε πρεπει να σου κάνουν αντικατάσταση με νέα, ή με ομοιων δυνατοτήτων, ή επιστροφή χρημάτων χωρίς μείωση. Εαν παραλαβεις νέα τοτε αυτή θα έχει νέα εγγύηση σύμφωνη με αυτή που λεει ο κατασκευαστής. Εαν σου έδωσαν ετσι απλα μια κάρτα χωρίς κουτί, πήγαινε αύριο και πες τους να στην δώσουν, μόλςι την πάρεις λογικά δεν θα σου δώσουν χαρτί γιατι τοτε θα φαίνεται η αντικατάσταση και λογικά και η εγγύηση. Εκεί λοιπον παίρνεις επι τόπου και μπροστά στον διευθυντή την εξυπηρέτησή τους και τους λες οτι απο κατάστημά σας μου έδωσαν μια κάρτα χωρίς παραστατικό και εις γνώσιν τον διευθυντή, να την πάω σπίτι ή στην ΑΑΔΕ? να δούμε δηλαδή και ποιος θα τρέξει ποιον περισσότερο... 😛

κατα την γνώμη μου, συνηγορος του καταναλωτή is your friend...!

 

3 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Ο νόμος λέει για 2 κατασκευαστή με όρους Ε.Ε. και οτιδήποτε έξτρα είναι στο χέρι του κάθε Πλαίσιου πως θα το χειριστεί.

Ο νόμος λέει 2 χρόνια κατ'ελάχιστον απο τον κατασκευαστή, οχι 2 και τέλος. Η kingston δίνει (ή έδινε) 5, αυτο δεν αναιρεί οτι τα 5 ειναι 5 και οχι 2 και τα αλλα 3 οτι θέλουν

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, mpentenis είπε

Ο νόμος λέει 2 χρόνια κατ'ελάχιστον απο τον κατασκευαστή, οχι 2 και τέλος. Η kingston δίνει (ή έδινε) 5, αυτο δεν αναιρεί οτι τα 5 ειναι 5 και οχι 2 και τα αλλα 3 οτι θέλουν

εγώ αυτό που λέω είναι οτι αν η Sapphire για Ευρώπη λέει 2 χρόνια τότε ο 3ος χρόνος που πήγε ο φίλος τη κάρτα στο Π καλύπτεται αποκλειστικά από το Π και το χειρισμό τους και όχι από την Sapphire.

Η κάρτα που του δίνουν και σειριακό έχει και παραστατικό αντικατάστασης θα πάρει. Τουλάχιστον αυτό δείχνουν οι φωτογραφίες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.