Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή προϊόντος σε εγγύηση και απάτη;


UpToDate_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

27 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

ΚΑΠΟΙΟ ΛΙΝΚ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΟ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΘΑΡΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΚΟΠΙΜΗ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΙΕΣ

ΥΠΑΡΧΕΙ?????????????????

Στο λινκ αναφέρει καθαρά οτι: 

mindev 2.8. Το ψυγείο που αγόρασα παρουσίασε βλάβη εντός της εμπορικής εγγύησης και καθυστερούν υπερβολικά να το επισκευάσουν. Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για προϊόν εντός εμπορικής εγγύησης υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, δικαιούστε να ζητήσετε την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Αν το αίτημά σας δε γίνει δεκτό από την επιχείρηση, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή. 

Απο αυτό το συμπέρασμα είναι τελικά ΝΑΙ δικαιούσαι προϊόν αντικατάστασης ΑΛΛΑ ΟΧΙ η οδηγία δεν αναφέρει οτι οφείλει να είναι ίδιας ή μεγαλύτερης αξίας με το προϊόν προς επισκευή (όπου επισκευή = επιδιόρθωση, αντικατάσταση). Πες το αμέλεια κατα τη συγγραφή της οδηγίας, πες το όπως θες. Δεν είναι εικασία είναι συμπέρασμα.

Παράδειγμα RMA 2080ti, προϊόν προσωρινής αντικατάστασης 1660super. 45 μέρες αναμονή για να έρθει η καινούρια, με υποδεέστερη κάρτα που ΟΜΩΣ πληροί τις προϋποθέσεις για λειτουργία καθώς είναι και οι δυο κάρτες γραφικών.

Επαναλλαμβάνω, γράφει στο πρώτο ποστ οτι δεν "βόλευε" η αναμονή ενός μήνα απο την αντιπροσωπεία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...