Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή προϊόντος σε εγγύηση και απάτη;


UpToDate_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Orestis_G είπε

Λοιπόν, για να μη λέτε ό,τι θέλετε, διαβάστε εδώ:

http://www.mindev.gov.gr/wp-content/uploads/2019/06/ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΪΟΝΤΑ_1520-27.6.19.pdf

Άρα:

2 χρόνια νέα νόμιμη εγγύηση, βάσει του 1.1
Αν η αντικατάσταση έγινε και εντός του χρόνου της εμπορικής εγγύησης (Saphire), reset της εμπορικής εγγύησης εκτός αν η Sapphire θέτει άλλους όρους.

Κι εγώ έχω αλλάξει μητρικές, σίδερα κ.λπ με reset εγγύησης.

Ξαναλέμε, για να ισχύσει αυτό, έπρεπε η αντικατάσταση να γίνει εντός την νόμιμης εγγύησης, η οποία είχε λήξει, ήταν στον τρίτο χρόνο της εγγύησης τον οποίο καλύπτει το πλαίσιο με τους όρους του.

Reset εμπορικής εγγύησης ΔΕΝ μπορεί να γίνει, γιατί αυτή την προσφέρει αυτοβούλως ο κατασκευαστής πέρα της κανονικής εγγύησης, δεν μπορείς να τον αναγκάσεις να το κάνει. Οπότε αυτό ΔΕΝ ισχύει, ΕΚΤΟΣ αν η Sapphire αποφασίσει να το κάνει.

Αν εσυ π.χ αγοράσει επέκταση εγγύσης για ένα laptop οπότε συνολικά θα έχεις 5 χρόνια εγγύηση, δε σημαίνει οτι αν αντικατασταθεί το λαπτοπ στα 4 χρόνια θα έχεις ΑΛΛΑ 5 χρόνια, επειδή τα πλήρωσες στο πρώτο.

Στην καλύτερη θα έχεις τα 2 χρόνια της συσκευής, ως νέα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, papp0us είπε

Ξαναλέμε, για να ισχύσει αυτό, έπρεπε η αντικατάσταση να γίνει εντός την νόμιμης εγγύησης, η οποία είχε λήξει, ήταν στον τρίτο χρόνο της εγγύησης τον οποίο καλύπτει το πλαίσιο με τους όρους του.

Reset εμπορικής εγγύησης ΔΕΝ μπορεί να γίνει, γιατί αυτή την προσφέρει αυτοβούλως ο κατασκευαστής πέρα της κανονικής εγγύησης, δεν μπορείς να τον αναγκάσεις να το κάνει. Οπότε αυτό ΔΕΝ ισχύει, ΕΚΤΟΣ αν η Sapphire αποφασίσει να το κάνει.

Αν εσυ π.χ αγοράσει επέκταση εγγύσης για ένα laptop οπότε συνολικά θα έχεις 5 χρόνια εγγύηση, δε σημαίνει οτι αν αντικατασταθεί το λαπτοπ στα 4 χρόνια θα έχεις ΑΛΛΑ 5 χρόνια, επειδή τα πλήρωσες στο πρώτο.

Στην καλύτερη θα έχεις τα 2 χρόνια της συσκευής, ως νέα.

ναι ρε παππού αυτό λέει και ο Ορέστης..για το reset της ΝΟΜΙΚΗΣ 2ετούς μιλάει και εκείνος. δεν αρνείται οτι εφόσον εδώ η κάρτα ήταν στο 3ο έτος δηλαδή στην ΕΜΠΟΡΙΚΗ έχει δικαίωμα reset.

έχει κάνει που έχει κάνει το θέμα ταραμά ο καθηγητάκος, επιμένει κιόλας να μπερδεύει και όσους διαβάζουν.

Επεξ/σία από greekfragma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, greekfragma είπε

ναι ρε παππού αυτό λέει και ο Ορέστης..για το reset της ΝΟΜΙΚΗΣ 2ετούς μιλάει και εκείνος.

Όχι λέει οτι αν είναι μέσα στην εμπορική, τότε γίνεται reset ΚΑΙ Η εμπορική, πράγμα που δεν -νομίζω :P να  -  ισχύει

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, papp0us είπε

Όχι λέει οτι αν είναι μέσα στην εμπορική, τότε γίνεται reset ΚΑΙ Η εμπορική, πράγμα που δεν -νομίζω :P -  να ισχύει

ξαναδιάβασε τι λέει ο Ορέστης....παρέθεσε τον zx1234567890

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ξαναλέω.  

Η κάρτα είχε 3 χρόνια εγγύηση πλαίσιο.  

Ήμουν τυχερός και το πρόβλημα βγήκε μια βδομάδα πριν λήξει η εγγύηση.  Δεν θα απολογηθώ γιατί αυτή η βλακεία χάλασε.  Ούτε δέχομαι τα σχόλια τύπου "αυτά τα κόλπα να χαλάει πριν το τέλος της εγγύησης " αυτά αλλού.  Όχι σε ένα μέλος που είναι στο φόρουμ  από το 2006 .

 

Καταναλωτής είμαι.  Έδωσα 400ε πριν 3 χρόνια για να την αγοράσω . Και απλά διάβασα τι έλεγε η προστασία του καταναλωτή και το Εκτύπωσα κι όλας να το έχω εκεί.  Εκεί κανένας τους δεν με βοήθησε και μόνο υφάκι είχαν ξαναλέω - ότι αυτό είναι αυτό πάρε ή κινησου νομικά  . 

Να μου εξηγήσει γιατί δεν είχε πλέον εγγύηση ενώ εγώ σαν καταναλωτής το βλέπω γραμμένο ότι θα έπρεπε, δεν ήξερε κάνεις.  Ούτε ο διευθυντής, ούτε η διασφάλιση προϊόντος τους ούτε κ το τεχνικό τους τμήμα.  Εγώ γι αυτό αρνήθηκα να το παραλάβω. Ζήτησα να δω γραμμένο κάπου γιατί δεν έχει; και λέγανε τα δικά τους ! Ενώ τους είπα δείξτε το γραμμένο κάπου και να το σκεφτώ να την παραλάβω αφού όμως έρθω σε επαφή με την προστασία του καταναλωτή για μια δεύτερη γνώμη ! 

Οπότε κάποιοι σταματήστε να το παίζετε απλά έξυπνοι . Κάποιοι βοηθάνε εδώ τουλάχιστον. 

 Ότι έτσι είναι κ ότι εγώ ήθελα να τους εκμεταλλευτώ και να έχω νέα σφραγισμένη κάρτα.  Έχεις θέμα εσύ που το λες ; δεν έχω λεφτά να αγοράσω νέα νομίζετε; Εγώ απλά κυνηγώ τα δικαιώματα μου σαν καταναλωτής κ αν σε αυτό ειμαι κάπου λάθος δεν μου έδωσαν κανένα στοιχείο! Να μην σας τύχει η διαδικασία εύχομαι.  

Απευθύνομαι στα 3 άτομα που ρίχνουν το φταίξιμο σε εμένα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, greekfragma είπε

για να τελειώνουμε λοιπόν με τη συγκεκριμένη περίπτωση. εφόσον η κάρτα πήγε στο service του Π στο τέλος του 3ου χρόνου με χρήση της ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ που δίνει το Π τότε το Π είναι καθόλα εντάξει απλά να σου αλλάξει την κάρτα με επισκευασμένη, refurbished, bulk σε συσκευασία με αντιστατικό σακουλάκι σε χαρτόκουτο, όπως επίσης δεν είναι και υποχρεωμένοι να σου δώσουν νέα εγγύηση. Αυτά τα reset που γράφω ισχύουν όπως είπα εξαρχής ΜΟΝΟ στη περίπτωση που ήταν εντός των πρώτων 2 ετών βάση ΝΟΜΙΚΗΣ εγγύησης.

Σε αυτό θα συμφωνήσω και εγώ αλλά

2 λεπτά πριν, greekfragma είπε

επιμένει κιόλας με στυλ καθηγητάκου

σε αυτό θα διαφωνήσω. Βάσει λογικής, αν ίσχυε αυτό που γράφεις για το reset της νόμιμης εγγύησης, αν ήμουν κατασκευαστής ψυγείων, θα την είχα κλείσει την επιχείρηση μου. Διαφωνώ πως ισχύει αλλά σου ζήτησαν να το υποστηρίξεις και δεν παρέθεσες κάποιο άρθρο, νόμο, σελίδα κτλ. Για αυτό και διαφωνώ. Το στυλ του καθηγητάκου λάθος σε προσέβαλε. Προσπαθούμε όλοι να συζητήσουμε μήπως κερδίσουμε κάτι παραπάνω σαν πληροφόρηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, UpToDate_ είπε

Παιδιά ξαναλέω.  

Η κάρτα είχε 3 χρόνια εγγύηση πλαίσιο.  

Ήμουν τυχερός και το πρόβλημα βγήκε μια βδομάδα πριν λήξει η εγγύηση.  Δεν θα απολογηθώ γιατί αυτή η βλακεία χάλασε.  Ούτε δέχομαι τα σχόλια τύπου "αυτά τα κόλπα να χαλάει πριν το τέλος της εγγύησης " αυτά αλλού.  Όχι σε ένα μέλος που είναι στο φόρουμ  από το 2006 .

Καταναλωτής είμαι.  Έδωσα 400ε πριν 3 χρόνια για να την αγοράσω . Και απλά διάβασα τι έλεγε η προστασία του καταναλωτή και το Εκτύπωσα κι όλας να το έχω εκεί.  Εκεί κανένας τους δεν με βοήθησε και μόνο υφάκι είχαν ξαναλέω - ότι αυτό είναι αυτό πάρε ή κινησου νομικά  . 

Να μου εξηγήσει γιατί δεν είχε πλέον εγγύηση ενώ εγώ σαν καταναλωτής το βλέπω γραμμένο ότι θα έπρεπε, δεν ήξερε κάνεις.  Ούτε ο διευθυντής, ούτε η διασφάλιση προϊόντος τους ούτε κ το τεχνικό τους τμήμα.  Εγώ γι αυτό αρνήθηκα να το παραλάβω. Ζήτησα να δω γραμμένο κάπου γιατί δεν έχει; και λέγανε τα δικά τους ! Ενώ τους είπα δείξτε το γραμμένο κάπου και να το σκεφτώ να την παραλάβω αφού όμως έρθω σε επαφή με την προστασία του καταναλωτή για μια δεύτερη γνώμη ! 

Οπότε κάποιοι σταματήστε να το παίζετε απλά έξυπνοι . Κάποιοι βοηθάνε εδώ τουλάχιστον. 

 Ότι έτσι είναι κ ότι εγώ ήθελα να τους εκμεταλλευτώ και να έχω νέα σφραγισμένη κάρτα.  Έχεις θέμα εσύ που το λες ; δεν έχω λεφτά να αγοράσω νέα νομίζετε; Εγώ απλά κυνηγώ τα δικαιώματα μου σαν καταναλωτής κ αν σε αυτό ειμαι κάπου λάθος δεν μου έδωσαν κανένα στοιχείο! Να μην σας τύχει η διαδικασία εύχομαι.  

Απευθύνομαι στα 3 άτομα που ρίχνουν το φταίξιμο σε εμένα. 

προσωπικά δε σου ρίχνω κανένα φταίξιμο. άνοιξες θέμα να ρωτήσεις. παραθέσαμε λοιπόν το γιατί το Π είναι καλυμμένο με ότι έκανε στον 3ο χρόνο εμπορικής εγγύησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Ναι καλά τα λες αλλά στο 1.1 δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο. Αναφέρεται στην εμπορική εγγύηση και όπως γράφει και το άρθρο, οι όροι της εμπορικής εγγύησης είναι στην ευχέρεια του πωλητή.

 

12 λεπτά πριν, greekfragma είπε

ο "άλλος" έχει διαβάσει και λίγο νομοθεσία. Παρόλαυτά απορώ μετά από τόσα χρόνια και άπειρα θέματα σε forum για εγγυήσεις προϊόντων υπάρχει ακόμα κόσμος που είναι ανενημέρωτος ή ξέρει τα μισά και αυτά μπερδεμένα. Και μάλιστα όχι μόνο ανενημέρωτος ή μπερδεμένος...επιμένει κιόλας με στυλ καθηγητάκου

για να τελειώνουμε λοιπόν με τη συγκεκριμένη περίπτωση. εφόσον η κάρτα πήγε στο service του Π στο τέλος του 3ου χρόνου με χρήση της ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ που δίνει το Π τότε το Π είναι καθόλα εντάξει απλά να σου αλλάξει την κάρτα με επισκευασμένη, refurbished, bulk σε συσκευασία με αντιστατικό σακουλάκι σε χαρτόκουτο, όπως επίσης δεν είναι και υποχρεωμένοι να σου δώσουν νέα εγγύηση. Αυτά τα reset που γράφω ισχύουν όπως είπα εξαρχής ΜΟΝΟ στη περίπτωση που ήταν εντός των πρώτων 2 ετών βάση ΝΟΜΙΚΗΣ εγγύησης.

Ωπ, ναι άκυρο, νόμιζα ότι ήταν μέσα στη διετία...Mea Culpa...Καθαρά εμπορική, οπότε όντως το Πλαίσιο έχει δίκιο!

Επεξ/σία από Orestis_G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, UpToDate_ είπε

Παιδιά ξαναλέω.  

Η κάρτα είχε 3 χρόνια εγγύηση πλαίσιο.  

Ήμουν τυχερός και το πρόβλημα βγήκε μια βδομάδα πριν λήξει η εγγύηση.  Δεν θα απολογηθώ γιατί αυτή η βλακεία χάλασε.  Ούτε δέχομαι τα σχόλια τύπου "αυτά τα κόλπα να χαλάει πριν το τέλος της εγγύησης " αυτά αλλού.  Όχι σε ένα μέλος που είναι στο φόρουμ  από το 2006 .

Καταναλωτής είμαι.  Έδωσα 400ε πριν 3 χρόνια για να την αγοράσω . Και απλά διάβασα τι έλεγε η προστασία του καταναλωτή και το Εκτύπωσα κι όλας να το έχω εκεί.  Εκεί κανένας τους δεν με βοήθησε και μόνο υφάκι είχαν ξαναλέω - ότι αυτό είναι αυτό πάρε ή κινησου νομικά  . 

Να μου εξηγήσει γιατί δεν είχε πλέον εγγύηση ενώ εγώ σαν καταναλωτής το βλέπω γραμμένο ότι θα έπρεπε, δεν ήξερε κάνεις.  Ούτε ο διευθυντής, ούτε η διασφάλιση προϊόντος τους ούτε κ το τεχνικό τους τμήμα.  Εγώ γι αυτό αρνήθηκα να το παραλάβω. Ζήτησα να δω γραμμένο κάπου γιατί δεν έχει; και λέγανε τα δικά τους ! Ενώ τους είπα δείξτε το γραμμένο κάπου και να το σκεφτώ να την παραλάβω αφού όμως έρθω σε επαφή με την προστασία του καταναλωτή για μια δεύτερη γνώμη ! 

Οπότε κάποιοι σταματήστε να το παίζετε απλά έξυπνοι . Κάποιοι βοηθάνε εδώ τουλάχιστον. 

 Ότι έτσι είναι κ ότι εγώ ήθελα να τους εκμεταλλευτώ και να έχω νέα σφραγισμένη κάρτα.  Έχεις θέμα εσύ που το λες ; δεν έχω λεφτά να αγοράσω νέα νομίζετε; Εγώ απλά κυνηγώ τα δικαιώματα μου σαν καταναλωτής κ αν σε αυτό ειμαι κάπου λάθος δεν μου έδωσαν κανένα στοιχείο! Να μην σας τύχει η διαδικασία εύχομαι.  

Απευθύνομαι στα 3 άτομα που ρίχνουν το φταίξιμο σε εμένα. 

Εγώ σου λέω αρχικά να μιλήσεις με την Sapphire. Αν η εγγύηση είναι καθαρά στο χέρι του πλαισίου, ΜΗΝ αφήσεις την κάρτα να πάει στο Service της Sapphire εκτός εγγύησης, γιατι μπορεί να βρεθείς και χρεωμένος. Στείλτούς ένα μήνυμα, με Serial κτλ, για να δεις τι θα σου πουν.

Μετά πάρε τηλέφωνο και στο πλαίσιο στα Κεντρικά, χέσε τον υπεύθυνο εκει αφου ειναι για τα πανηγύρια, και ζήτα να σου εξηγήσουν ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΣΧΥΕΙ με την εγγύηση τους. 

Τώρα πας στα τυφλά, όντας εκτός νόμιμης εγγύησης που θα σε κάλυπτε ο κόσμος να χαλάσει, οπότε δεν ξέρω και αν θα σε βοηθήσει ο συνήγορος του καταναλωτή απο τη στιγμή που σου δώσανε και κάρτα αντικατάστασης, έστω και υπο αυτές τις συνθήκες. Ψάξου.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, zx1234r είπε

Σε αυτό θα συμφωνήσω και εγώ αλλά

σε αυτό θα διαφωνήσω. Βάσει λογικής, αν ίσχυε αυτό που γράφεις για το reset της νόμιμης εγγύησης, αν ήμουν κατασκευαστής ψυγείων, θα την είχα κλείσει την επιχείρηση μου. Διαφωνώ πως ισχύει αλλά σου ζήτησαν να το υποστηρίξεις και δεν παρέθεσες κάποιο άρθρο, νόμο, σελίδα κτλ. Για αυτό και διαφωνώ. Το στυλ του καθηγητάκου λάθος σε προσέβαλε. Προσπαθούμε όλοι να συζητήσουμε μήπως κερδίσουμε κάτι παραπάνω σαν πληροφόρηση.

 

οι νόμοι είναι νόμοι και δεν πάνε βάσει λογικής. το αν εσύ λοιπόν διαφωνείς με την ερμηνεία τον νόμων βάσει λογικής δεν έχει κανένα αποτέλεσμα.

το αντιλαμβάνεσαι αυτό;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, greekfragma είπε

οι νόμοι είναι νόμοι και δεν πάνε βάσει λογικής. το αν εσύ λοιπόν διαφωνείς με την ερμηνεία τον νόμων βάσει λογικής δεν έχει κανένα αποτέλεσμα.

το αντιλαμβάνεσαι αυτό;

Ενταξει μην αρπάζεσαι. Κουβέντα κάνουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Ενταξει μην αρπάζεσαι. Κουβέντα κάνουμε.

κουβέντα κάναμε στην 1η σελίδα και γράψαμε τι ισχύει στους νόμους. Προσπερνώντας το υφάκι που μου απαντούσες και για το οποίο δέχθηκες οτι ήταν κάπως, έρχεσαι 3 σελίδες μετά να επιμένεις για το reset εγγύησης σε πρόβλημα εντός της 2ετούς νομικής.

καταλήγουμε λοιπόν; ωραία;

η κάρτα ήταν στο 3ο χρόνο εμπορικής. είναι στο χέρι του κάθε Π να ορίσει την επανόρθωση όπως εκείνο νομίζει.

σου δίνει λοιπόν προϊόν αντικατάστασης λειτουργικό και σου λέει κάλυψα την υποχρέωσή μου για την εμπορική μου εγγύηση βάση δικών μου όρων.

ας πάει και το παλικάρι στο συνήγορο όπως είπαμε νωρίτερα και θα δείτε οτι θα φάει άκυρο και από εκεί.

 

για το μόνο που οφείλω να πω και γω οτι δεν έγραψα σωστά είναι το 1ο ποστ που εκεί όμως το παλικάρι δε μας ανέφερε οτι ήταν στο 3ο έτος εμπορικής του Π και όχι εντός των 2 νομικής

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@greekfragma @zx1234r Ώπα ρε παιδιά, με μπερδέψατε κι εμένα!!! Νέα νόμιμη εγγύηση πρέπει να λάβει για το προϊόν αντικατάστασης, άσχετα με το αν αντικαταστάθηκε στο πλαίσιο της εμπορικής εγγύησης, βάσει του 1.1 που παρέθεσα πιο πάνω. Το προϊόν αντικατάστασης είναι προϊόν (νέο ή μεταχειρισμένο), άρα κι αυτό καλύπτεται από τη νόμιμη εγγύηση!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, UpToDate_ είπε

Παιδιά ξαναλέω.  

Η κάρτα είχε 3 χρόνια εγγύηση πλαίσιο.  

Ήμουν τυχερός και το πρόβλημα βγήκε μια βδομάδα πριν λήξει η εγγύηση.  Δεν θα απολογηθώ γιατί αυτή η βλακεία χάλασε.  Ούτε δέχομαι τα σχόλια τύπου "αυτά τα κόλπα να χαλάει πριν το τέλος της εγγύησης " αυτά αλλού.  Όχι σε ένα μέλος που είναι στο φόρουμ  από το 2006 .

Καταναλωτής είμαι.  Έδωσα 400ε πριν 3 χρόνια για να την αγοράσω . Και απλά διάβασα τι έλεγε η προστασία του καταναλωτή και το Εκτύπωσα κι όλας να το έχω εκεί.  Εκεί κανένας τους δεν με βοήθησε και μόνο υφάκι είχαν ξαναλέω - ότι αυτό είναι αυτό πάρε ή κινησου νομικά  . 

Να μου εξηγήσει γιατί δεν είχε πλέον εγγύηση ενώ εγώ σαν καταναλωτής το βλέπω γραμμένο ότι θα έπρεπε, δεν ήξερε κάνεις.  Ούτε ο διευθυντής, ούτε η διασφάλιση προϊόντος τους ούτε κ το τεχνικό τους τμήμα.  Εγώ γι αυτό αρνήθηκα να το παραλάβω. Ζήτησα να δω γραμμένο κάπου γιατί δεν έχει; και λέγανε τα δικά τους ! Ενώ τους είπα δείξτε το γραμμένο κάπου και να το σκεφτώ να την παραλάβω αφού όμως έρθω σε επαφή με την προστασία του καταναλωτή για μια δεύτερη γνώμη ! 

Οπότε κάποιοι σταματήστε να το παίζετε απλά έξυπνοι . Κάποιοι βοηθάνε εδώ τουλάχιστον. 

 Ότι έτσι είναι κ ότι εγώ ήθελα να τους εκμεταλλευτώ και να έχω νέα σφραγισμένη κάρτα.  Έχεις θέμα εσύ που το λες ; δεν έχω λεφτά να αγοράσω νέα νομίζετε; Εγώ απλά κυνηγώ τα δικαιώματα μου σαν καταναλωτής κ αν σε αυτό ειμαι κάπου λάθος δεν μου έδωσαν κανένα στοιχείο! Να μην σας τύχει η διαδικασία εύχομαι.  

Απευθύνομαι στα 3 άτομα που ρίχνουν το φταίξιμο σε εμένα. 

Ανακαλώ περι "κόλπου" αν και δεν μίλησα για εσένα προσωπικά. Σε κάθε περίπτωση μετά τα 2 χρόνια το ΠΛΑΙΣΙΟ σε χειρίζεται όπως θέλει , το περίεργο είναι που δεν σε έδιωξε από την αρχή να σου πει μετά τα 2 χρόνια απευθύνσου στον κατασκευαστή και ζήτα του εγγύηση. Τώρα γκρινιάζεις σε αυτούς και τα φορουμς παρόλο που δεν υποχρεούνται να σε υποστηρίξουν.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Orestis_G είπε

@greekfragma @zx1234r Ώπα ρε παιδιά, με μπερδέψατε κι εμένα!!! Νέα νόμιμη εγγύηση πρέπει να λάβει για το προϊόν αντικατάστασης, άσχετα με το αν αντικαταστάθηκε στο πλαίσιο της εμπορικής εγγύησης, βάσει του 1.1 που παρέθεσα πιο πάνω. Το προϊόν αντικατάστασης είναι προϊόν (νέο ή μεταχειρισμένο), άρα κι αυτό καλύπτεται από τη νόμιμη εγγύηση!

Όλοι έχουμε μπερδευτεί εδώ μέσα. Το θέμα έγινε σκατά :-)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...