Προς το περιεχόμενο

Προταση για το forum των Προσφορων


Thrylos7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι αφού λοιπόν επιτρέπει το forum λίγο feedback (αν δεν το επέτρεπε, θα είχε πέσει τσεκούρι ήδη),

κάποια στιγμή ας γίνει κανόνας να banάρεται αυστηρά ειδικά για την ενότητα των Προσφορών
το άνοιγμα άσχετων τόπικ
πχ διάφοροι έξυπνοι που spamάρουν την αγγελία τους
ή άλλοι έξυπνοι που ποστάρουν για να ζητήσουν να τους βρούμε προσφορά σε ό,τι χρειάζονται μια και βαριούνται να ψάχνουν μόνοι τους.

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Συμφωνώ απόλυτα στο κομμάτι του υπερβολικού moderation. Είναι ένα forum και μπορούμε να πούμε ιδέες, να συζητήσουμε προϊόντα και όχι να φοβόμαστε να γράψουμε μην τυχόν και σβηστεί η προσφορά, φάμε ban Κλπ. 

Η ενότητα ήταν μια από τις πιο δυνατές των ελληνικών fora. Πλέον έχει πέσει πολύ ποιοτικά. Είμαι ένας από τους πιο πιστούς (και ίσως παλιούς) ακόλουθους. 

Ελπίζω η διαχείριση να λάβει υπόψη τα όσα γράφουμε και να βελτιωθεί η ενότητα! Άλλωστε αυτός είναι ο στόχος - η εξέλιξη. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω λεω να γραφουμε απαραιτητα στο τιτλο την ηλεκτρ διευθυνση του καταστηματος και τη χωρα προελευσης η ξεχωριστα φορουμ για προσφορες απο Ελλαδα, Ευρωπη και Ασια, διοτι πολλοι αγοραζουμε κυριως απο Ελλαδα και χανουμε χρονο και μπερδευομαστε με τιμες, φορους, εγγυηση, χρονο παραδωσης, επιστροφες κλπ, και σε λιγο θα γινουμε κινεζο-φορουμ οπως τα λαγωνικα !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω γιατι νομιζω οτι οι προσφορες ειναι μια χαρα.........

Αμα φτιαξουμε 100 νεες κατηγοριες-φορουμ θα μπλεξουμε τα μπουτια μας........

Και τι διαφορα εχει αν ειναι απο Ελλαδα η απο εξωτερικο στην τελικη.Ολοι με το ιντερνετ ψωνιζουμε εδω μεσα και πανω κατω ξερουμε απο online παραγγελιες.Αφου στον τιτλο γραφει πχ amazon,ebay,eshop,plaisio κτλ ξερουμε απο που ειναι η προσφορα.Τι το κουραζουμε .......

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μπορούμε να κάνουμε κατηγορίες "σαμπουαν" "σαμπουαν με άρωμα δυόσμου" "σαμπουαν για ευκολοχτένιστα μαλλιά"

Οτι φωνάζετε για 5 κλικ, με ξεπερνάει. Tags υπάρχουν. Στο 99% υπάρχει αναφορά καταστήματος, σιγά μη σας παίρνουν και τηλέφωνο να σας εξηγούν με στοργή τι ισχύει για κάθε προσφορά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορούσε πολύ απλά η προσφορά να έχει την ίδια μορφή με την αγγελία. Να μην μπορεί να σχολιάσει κανείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, bandit4 είπε

Μέλη σαν τον neosstoforum (και παλαιότερα efkola & dobro) θεωρώ ότι βοηθούν απίστευτα και φαίνεται ότι αφιερώνουν πολύ χρόνο στην ενότητα των προσφορών. 

Ps Δεν έχω δει την ανάρτηση σου

Μα δεν του εκανα επιθεση...ενα αστειο εκανα οτι πρεπει να αλλαξει η κατηγορια ονομα σε neosstoforum προσφορες!Ο ιδιος το επιασε και γελασε!Ε για αυτο το αστειο εφαγα ποντους ποινης!

 

1 λεπτό πριν, cacofonix-3 είπε

Θα μπορούσε πολύ απλά η προσφορά να έχει την ίδια μορφή με την αγγελία. Να μην μπορεί να σχολιάσει κανείς.

Καταπληκτικη ιδεα...και αμα πχ δεν παρελαβε κανεις ή αμα υπηρξαν καθυστερησεις ή το προιον δεν ηταν οπως επρεπε δεν θα το μαθαινε κανεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Heimdall7 είπε

 

Καταπληκτικη ιδεα...και αμα πχ δεν παρελαβε κανεις ή αμα υπηρξαν καθυστερησεις ή το προιον δεν ηταν οπως επρεπε δεν θα το μαθαινε κανεις.

Για αυτό υπάρχουν οι αξιολογήσεις των καταστημάτων σε social media, skroutz κοκ καθώς και οι αρμόδιες καταναλωτικές αρχές (ΓΓΚ, ΣτΚ, ΕΚΠΟΙΖΩ)

Προσωπικά θεωρώ ανούσιο το να γράψει κάποιος ότι δεν παρέλαβε. Απλά κάνεις το επόμενο βήμα και ενημερώνεις την τράπεζά σου για fraud κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα γίνει τίποτα. Είναι εμφανές ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα να γίνουν πολλά και αυτό φαίνεται από το template της σελίδας. Υπάρχουν άπειρα τέτοια forum με αυτό το template. Εγώ ακόμη δεν έχω ξεπεράσει την αλλαγή. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, cacofonix-3 είπε

Για αυτό υπάρχουν οι αξιολογήσεις των καταστημάτων σε social media, skroutz κοκ καθώς και οι αρμόδιες καταναλωτικές αρχές (ΓΓΚ, ΣτΚ, ΕΚΠΟΙΖΩ)

Προσωπικά θεωρώ ανούσιο το να γράψει κάποιος ότι δεν παρέλαβε. Απλά κάνεις το επόμενο βήμα και ενημερώνεις την τράπεζά σου για fraud κλπ.

Το θεωρεις ανουσιο δηλαδη να ενημερωσει καποιος οτι δεν ειναι αξιοπιστο το καταστημα ωστε να μην μπλεξουν αλλοι με ΓΓΚ,ΕΚΠΟΙΖΩ και ιστοριες για αγριους....ειναι μια αποψη και αυτη.Εχεις καταλαβει οτι εδω μεσα ειναι φορουμ συζητησης;

Αμα ειναι απλα να βαζουμε προσφορες χωρις σχολιασμο τοτε γιατι να μην παμε σε πιο εξειδικευμενες σελιδες που ειναι και η αποκλειστικη τους θεματολογια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Heimdall7 είπε

Το θεωρεις ανουσιο δηλαδη να ενημερωσει καποιος οτι δεν ειναι αξιοπιστο το καταστημα ωστε να μην μπλεξουν αλλοι με ΓΓΚ,ΕΚΠΟΙΖΩ και ιστοριες για αγριους....ειναι μια αποψη και αυτη.Εχεις καταλαβει οτι εδω μεσα ειναι φορουμ συζητησης;

Αμα ειναι απλα να βαζουμε προσφορες χωρις σχολιασμο τοτε γιατι να μην παμε σε πιο εξειδικευμενες σελιδες που ειναι και η αποκλειστικη τους θεματολογια;

Κάποιος που αγόρασε από το Χ καταστημα, μπορεί να μπει στο social καθώς και στο skroutz του καταστήματος να γράψει ότι δεν παρέλαβε.

Θα μπορούσε επίσης να γραψει σε μια ενότητα εδώ που θα ήταν ειδική για το κάθε κατάστημα.

Σου αρέσει δλδ για την κάθε προσφορά που βγαίνει να σου έρχεται ειδοποίηση για το σχολιασμό του προϊόντος ή ότι έκανε 5 ή 25 μέρες;

Δυστυχώς δεν γίνεται να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι γιατί είμαστε 1.000 διαφορετικοί άνθρωποι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Κάποιος που αγόρασε από το Χ καταστημα, μπορεί να μπει στο social καθώς και στο skroutz του καταστήματος να γράψει ότι δεν παρέλαβε.

Θα μπορούσε επίσης να γραψει σε μια ενότητα εδώ που θα ήταν ειδική για το κάθε κατάστημα.

Σου αρέσει δλδ για την κάθε προσφορά που βγαίνει να σου έρχεται ειδοποίηση για το σχολιασμό του προϊόντος ή ότι έκανε 5 ή 25 μέρες;

Δυστυχώς δεν γίνεται να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι γιατί είμαστε 1.000 διαφορετικοί άνθρωποι.

μην μπαινεις στα τοπικ ,βλεπε μονο τους τιτλους ,problem solved

ασε εμας τους υπολοιπους παραξενους να θελουμε να διαβαζουμε καποια πραγματα για το προιον ,το καταστημα ,τις παραδοσεις κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, cacofonix-3 είπε

Κάποιος που αγόρασε από το Χ καταστημα, μπορεί να μπει στο social καθώς και στο skroutz του καταστήματος να γράψει ότι δεν παρέλαβε.

Θα μπορούσε επίσης να γραψει σε μια ενότητα εδώ που θα ήταν ειδική για το κάθε κατάστημα.

Σου αρέσει δλδ για την κάθε προσφορά που βγαίνει να σου έρχεται ειδοποίηση για το σχολιασμό του προϊόντος ή ότι έκανε 5 ή 25 μέρες;

Δυστυχώς δεν γίνεται να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι γιατί είμαστε 1.000 διαφορετικοί άνθρωποι.

Ναι μου αρεσει γιατι οταν ειναι η προσφορα απο καποιο οχι τοσο επωνυμο καταστημα πολλες φορες με εχουν βοηθησει τα σχολια και οι εμπειριες παιδιων που εχουν κανει αγορες απο εκει ειτε στο να προχωρησω σε μια παραγγελια ειτε στο να μην προχωρησω.

Αυτο ειναι και ολο το νοημα ενος ΦΟΡΟΥΜ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ στο ξαναγραφω για να το καταλαβεις....την οποιαδηποτε προσφορα ή πληροφορια να τη σχολιαζεις και να τη συζητας.

Αμα ειναι να αποστειρωσουμε τα παντα και απλα να βαλουμε 3-4 ατομα να αντιγραφουν ειδησεις με google translate απο ξενα σαιτ και απο κατω τα μονα σχολια να ειναι θα παει ακλαυτο και ζητω η Apple.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άποψη  μου,

είναι οτι χρίζει αναβάθμισης το sub forum των προσφορών και όπως επίσης η επαναφορά των θεμάτων : εκτός τεχνολογίας ή και κάποιων flash deals που χάνονται λόγω περιορισμένων κομματιών.

 

ευχαριστώ.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαθετε να αξιοποιειτε κ να ρυθμιζετε τις ειδοποιησεις σας παιδια ,εγω αυτο καταλαβαινω απο την ολη κουβεντα

επισης ναι ξερω ειμαι περιεργος αλλα μην σχολιαζετε σε θεματα που δεν σας αφορουν πραγματικα η δεν εχετε εμπειρια οι ιδιοι

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...