Προς το περιεχόμενο

Υποχρεώσεις Παρόχου Κινητής για Ενημερώσεις Υπολοίπου


giannis_al

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

Δε θα μακρυγορήσω. Έχω cu φοιτητικό, και επειδή έχω δίκαρτο και είχα καιρό να ανανεώσω, μου έδωσε με την επόμενη ανανέωση για 15 μέρες κάποια giga και κάποια λεπτά δώρο.
 Έκανα την ανανέωση, πέρασαν οι 15 μέρες, δεν έβαλα άλλο πακέτο (mb είχα και έξτρα), και μου έφαγε όλη την κάρτα. Καμία ενημέρωση για λήξη πακέτου, καμία ενημέρωση για χαμηλό υπόλοιπο όταν έφτανα έστω κοντά στο 1€. 
Παλιότερα είχα πιο πολύ το νου μου. Πλέον και cosmote και vodafone σε προειδοποιούν για τα πάντα, ακόμα και τα εβδομαδιαία που βάζεις από reload it/ cu shake, οπότε δεν το είχα σκεφτεί καθόλου.

Υπάρχει κάποια υποχρέωση των παρόχων να ενημερώνουν τους καταναλωτές για λήξη των πακέτων; Ή είναι στη διακριτική τους ευχέρεια, και απλώς εγώ θεώρησα καλή τη πίστει οτι θα με ενημέρωναν και αυτή τη φορά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στη Vodafone στείλε Κ στο 1252

Στην Cosmote MI στο 1333

 

για ενεργοποίηση του data control

Επεξ/σία από cacofonix-3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...